Jos vaihtaisit osia.. - Parisuhteet

k87

-seisaaltaan pissaaminen
-erektio :arrow: seksi (/runkkaaminen) :arrow: orgasmi
-putkiaivot :lol:

Sivut

Kommentit (40)

marimma

Entä jos saisit vaihtaa osia kumppanisi kanssa, niin että mieli/sielu siirtyy kumppanin kehoon. Sanotaan että jos osat vaihtuisivat vaikka 24:ksi tunniksi.

Mitä asioita haluaisit kokeilla?

EDIT//

Näinhän se menisi että kaikki myy pysyisi samana, ainoastaan että sinä tunnet kosketukset tms ja näet sen miehen/naisen silmin :D

eli siis et oo ihan oma ittes siinä toisen ruumiissa :)

Eli toisen mielenkiinnot säilyy, ja muukin sisältö. Ajatuksetkin. Ihan senkin takia että päästäis joskus ottaa niistä selvää ;)

Jzzu
marimma
Entä jos saisit vaihtaa osia kumppanisi kanssa, niin että mieli/sielu siirtyy kumppanin kehoon. Sanotaan että jos osat vaihtuisivat vaikka 24:ksi tunniksi.
Mitä asioita haluaisit kokeilla?

Rakastelu ois aika jännä kokea miehenä, sit tietenkin nää runkkaus ja seisaaltaan pissiminen ois kans must juttuja, ei kai siinä oikeen muuta sellaista.

Abigail

Minulla ei ole kumppania, mutta jos saisin vaihtaa osia miehen kanssa vuorokaudeksi, minäkin olisin kiinnostunut seksitouhuista miehen näkökulmasta. Olisi mielenkiintoista tietää, miltä erektio ja orgasmi tuntuvat. Ylipäätään olisi hauska kokea asioita miehen tunnemaailman kautta. Varmasti oppisin ymmärtämään miehiä paremmin.

marimma

no jospa minäkin nyt tulisin kertoilemaan. nämä on niitä mitä joskus tulee miekkosen kanssa mietittyä ennen nukkumaan menoa.

[u]Orgasmi[/u]. olisihan se kivaa tietää miltä se toisesta tuntuu.
Sekä sitten siinä samalla kokeilla mitenkä erilaiselta se miehestä nyt sitten tuntuu [u]kumin kanssa[/u] tai ilman :D

Ne kaikki herkät pisteet, runkkaukset, kosketukset. Oppisin vähän enemmän siitäkin mistä ne miehet pitää, tai mitkä kohdat nyt ovat niitä herkkiä :)

Olishan se kusella käyminenkin hauskaa kokeilla :D Ainakin kokeilla puskiin pissimistä, se kun on naisilla niin paljon hankalampaa ja näkyvämpääkin hommaa.

Pyöräily. Olen aina halunnut tietää miten ihmeessä se nyt ihan oikeasti toimii ukoilla noitten ulokkeitten kanssa :D minulle ei selitykset riitä :)

Seisokki :roll: pakkohan sekin olis kokeilla. Mitenkä siihen pystyy vaikuttamaan, vai eikö pysty :)

mitähän kaikkea muuta :)

Toisaalta sitten olis helpompaa opettaa sille toiselle myös omien värkkien herkkyys ja koskettelu :D Ei tulisi niitä "virheitä" että alottaa liian kovasti :)

Ladybird

Samat mitä edellisillä, eli nuo seksitouhuilut haluaisin kokeilla. Ja miltä tuntuu erektio. Ja miltä tuntuu vaikka istua kun jalkovälissä on eri vehkeet. :)
Ja muutenkin olisi kiva kokea, että onko se miehen kroppa fyysisesti kestävämpi ja haluaisin myös tietää, että onko tunnemaailma miten erilainen. Siis olisi jännää ajatella 24 h miehen aivoilla. Mitä asioita tekisin/sanoisin toisin.

Jimmy KImmel

Suoranaisesti erektio ei tunnu miltään, tai sekin riippuu... :? Joskus mutteri on vaan pystyssä ilman sen kummempia syitä. Siinäpähän jöpöttää...

Mutta sitten kun on se kiima. Järki lopettaa ihan oikeasti toimimisensa ja mutteri ottaa tilanteen haltuunsa. Se vie ja silloin ei vikinät auta! Sitä seuraa vaikka maailman tappiin saakka eikä kyseenalaista mitään. Monesti oon miettynyt, että seksikkäällä naisella on hirmuisesti valtaa miehiin nähden. Tosiasiassa asia ei aivan näin olen. Naisen pitää vaan saada mutteri pystyyn (sehän ei vaikeaa ole :wink: ) ja sen jälkeen miestä viedään kuin pässi narussa! :D

Vivian

Onhan noi seksitouhut ainakin mielenkiintoisia. toisaalta olis myös hauska päästä ns. poikien iltaan eli siis olla ilman naisia miesporukassa, tietäis sitten millaista juttua niissä on.

Olisi myös hauska käyttää miesten vaatteita, periaatteessa vaihtaa oma tyyli miehen tyyliksi.

sopuli
andefizz
Jimmy Kimmel: Kaiketi kiukuttelisin ilman syytä pari päivää kenenkään kyseenalaistamatta koko asiaa. Laughing

Aika hyvä! :lol:

Ei kai me naiset oikeesti tollasia olla....? No eipä :D Ja mä ainaki suutun miehelle kauheesti jos se märisee jotain turhaa, mut itse teen niin :lol: Aina on joku hyvä syy tirauttaa muutama kyynel ---> saa hellyyttä ja huomiota sillon viimestään :D

Ihanaa olla nainen :)

Lizzie

Kyllä, seksi ja seisaaltaan pissiminen olis ykkösjuttuja! Mutta saisko siinä myös miesten mielenkiinnon kohteet, vai olisko sitä vaan omana itsenään toisen ruumissa? Sit mä ajaisin murun moottoripyörällä (ON MULLA KORTTI, KATO NY!!) seki olis kivaa, ku sais katella kaikkee niin paljon korkeemmalta ku mä nyt katon :lol:

Menisin salille, voisin nostella kaikkee painavaa ja tiirailla samalla miehiä pukukopissa :P[size=9] Saisinkohan lättyyn? [/size]

Sit vois oikee narsistisesti viettää aikaa jätkien kanssa ja kysyä että "mitä mieltä te ootte Lizziestä? Kehukaa? Muistatteko te mitää mokaa jota olisin kännissä tehny, jota se ei tietäis eikä saa koskaa kuullaakkaan?"

:lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat