Vuosipäivä - Parisuhteet

Poppins

Miiku, lueppa ite toi sun tekstis.. Aika surkeeta, älä enää roiku tollasessa valehtelevassa pettäjässä. Ulkopuolisen silmin, kun ei ole mitään hyviä muistoja, näen vain ääliön jannun joka käyttää sinua hyväkseen. Rohkeutta tyttö, seiso omilla jaloillasi! Ei tollasta kuulu kenenkään kestää. Tsemppihali.

Ja sitten aiheeseen. :)

Meilläpäin vuosipäivää kyllä juhlitaan, romanttisesti ja yhdessä olemalla... Meillä juhlitaan kaikkina juhlapäivinä, nimpparitkin muistetaan! :) Mulla on ihana mies kun se ei ikinä unohda juhlapäiviä. Meillä oli 3v päivä tossa perjantaina, ja lahjoja vaihdettiin, herkuteltiin ja oltiin sylikkäin! <3 ei tarvi aina mitään erikoisia juttuja. Minusta oikea, rehellinen yhdessäolo on ihanaa joskus!

Sivut

Kommentit (253)

Ambrel

Meillä tulossa vkl nyt vuosipäivä, ei oikeestaan olla suunniteltu paljoakaan sitä. Ollaan kyllä mietitty, että voitaisiin mennä syömään ja jutella kuluneen vuoden asioita. Tietysti niitä parhaita hetkiä :wink:

Voishan sitä jopa ite kokata jotakin vähän vaativampaa. Mutta enpä sitten tiedä, sen näkee sitten vkl. :)

PinkPanther

Huomenna se olisi meilläkin se ihan ensimmäinen vuosipäivä. Hassua, tuntuu että oltais oltu paljon kauemmin yhdessä kuin yksi vuosi, mutta taas toisaalta tuntuu että viime kesä oli ihan pari kuukautta sitten. Aika on mennyt nopeasti. Vieläkin ollaan kuin vastarakastuneita, eilen tuntui taas niin alkuhuumaiselta että!! [img]http://www.mesenet.org/hymiot/10/Hearts5.gif[/img] Mutta kuitenkin sitä tuntee toisen jo niin hyvin.. Ja koko ajan vaan rakastaa enemmän. Huomenna juhlitaan syömällä hyvin ja juomalla viiniä, ja mielellään vielä jotain jälkiruokaakin tuolla sängyn puolella :wink:

nettae
marimma
nettae
Meillä oli ensimmäinen vuosipäivä tuossa parisen viikkoa sitten.. Ostin kullalleni pienen lahjan, mutten saanut häneltä yhtikäs mitään. Olisin toivonut vain jotain ihan pientä, mutta ei.. Tuli hiukan sellainen olo, ettei se päivä merkinnyt toiselle oikein mitään. Eihän lahjoilla rakkautta osoiteta, mutta silti. Päivä oli muutenkin ihan normaali, ei mitään turhia hellyydenosoituksia, vaikka niilläkin olisi voinut herra päivän vielä pelastaa :( Toki hän oli ihana, mutta joku spesiaali juttu ois silti ollut kiva.. Itse olen tosin aika romantikko, ja eihän toista voi muuttaa..

Voi kuule. Mä oon tässä miehelle ostanut mm. 18v lahjaks n. 150€:llä kaikkea mieluista. 19v lahjaa en äkkiseltään muista, mutta ei sekään halpa ollu. Ja 20v lahjaks sai nyt playstation 3 (eli hintaa kevyt 500€), samoin sitten oon parit muutkin isommat jutut järkännyt sille ihan sitten vuosipäivinä. Ja ei, sain mä 18v lahjaks kuulokkeet ja kukkakimpun, 19v lahjaks Yön cd:n.. ja? Vuosipäivä lahjoiks en niin mitään. En edes noita mainitsemias hellyttelyjä tai mitään erikoista. Meilläkin siis on niin että minä panostan ja mies ei niin yhtään.

Voi, tuntuu varmaan pahalta. Mutta mä olisin tosi iloinen, jos saisin edes tuon kukkakimpun. Pystyn iloita pienestäkin lahjasta, jos mä voin olla varma, että se on ostettu sydämellä. Mun mielestä on ainakin vain kivaa, kun voi ostella toiselle jotain miellyttävää. Hypertelen niitä lahjoja monta kertaa päivässä, ja mietin miten kivaa on ilahduttaa toista :) Mutta ehkä jotkut miehet eivät ajattele asiaa niin paljon sitten..

Mutta tottakai, jos itse ostelet miehellesi kalliita lahjoja, ja hän vain tuo jonkun kukkakimpun, se voi ehkä vaikuttaa siltä, että sitä lahjaa ei olis mietitty loppuun asti, kunhan vain annetaan.. Vaikkei sen lahjan hinta merkitse yhtään mitään, niin jossain tilanteissa se voi silti kertoa jotakin..

satuuh

Mie lasken seurustelun alkaneeks yhteisestä sopimuksesta. Ennen varsinaista "seurustelupäätöstä" oltiin kuukauden verran yhdessä, kun rakas halus varmistaa ettei se oo miule mikään korvike, kun edellisestä suhteesta oli niin vähän aikaa.

Vuosipäivään on kyl viel kk aikaa, mut oon aatellu tehdä kunnon illallisen ja käydä ostamassa jotain hyvää viiniä. :D Rahatilanne on molemmilla sen verran tiukilla ettei mihinkään kovin ihmeelliseen ole varaa :|
Kulta ei varmaan muista ees koko päivää tai ei ainakaan pidä sitä mitenkään tavallisesta poikkeavana, mut mie haluun vähän romantiikkaa arjen keskelle :roll:

pikku-kata
jolie
Voi että :/ kuulostaa kyllä tosi inhalta (ja v***u mikä sika!) hmhp. miten se sit suhtautu siihen ku sää olit loukkaantunu? tajusko ees pyytää anteeks jälkeenpäin? Toi olis kyllä niin raivostuttavaa varsinkin jos on vielä sunnitellu jotain. Ja pettyminen on kaikista v***u. Toivottavasti se tajuaa jotenkin miten ilkee oli sulle. Sun pitää antaa sille oetus :wink:

Kyllähän se yritti jotaki että "nii mut sä sanoit..." ja yritti kääntää asian et olisin muka halunnu, mutta kyllä se jälkeenpäin pyysi anteeksi ja myönsi et teki väärin eikä itekään tajunnu miks niin teki... Ei se kyllä paljo auttanu enää, ei sitä pilalle mennyttä päivää voi enää jälkeenpäin korjata.

Zuzannah

tota laskuria vääntäessäni päätin lopullisesti minä päivänä ruvettiin seurustelemaan. siitä on ollu vääntöö enemmän tai vähemmän, kun ei tiiä mistä päivästä ruvetaan laskemaan, mutta päätin että se on 5.1. poikaystävä sano vaan että "jaahas" :roll: kyllä me sitä jotenkin vietetään, ellei muuta niin mennään ravintolaan syömään, kun ollaan muutenki juhlapäivinä (molempien synttäreinä) käyty syömässä :)

miu

meillä tulee tän kuun 18.pvä ensimmäinen vuosi täyteen. vieläkään ei olla päätetty mitä tehdään, todennäköisesti ainakin jonnekin hyvin syömään jne. olis vaan kiva päästä ihan yöksi pois kotoo. tosin rahatilanne kun on mikä on molemmilla, niin ei välttämättä onnistu :S

Enali

Meillä tuli poikkiksen kanssa viime kuussa kaksivuotta täyteen. Me ollaan yleensä vuosipäivinä ostettu toisillemme jotain pientä ja käyty syömässä jossain hienommassa paikassa... :)

jolie
pikku-kata
Mulla on kyllä nini suuri vitutus päällä. Lauantaina tuli vuosi täyteen ja poikaystävä lupas viikolla että en juo ollaa kahestaa pälä pälä. No mulla oli suuret odotukset että oltais oltu kahestaa koko päivä MUT VOI JÚMALAUTA! Tottakai sen piti ruveta ryyppään! Lähettiin parin kaverin kans toiseen kaupunkiin kylärinksailemaan ja luulin että se juo vaan ne perjantain neljä jämäkaljaa pois, mutta ei, piti alkosta käydä hakemassa passoa-pullo ja sit vielä sikspäkki. Koko illan raivosin ja valitin, koska oltiin suunniteltu että käydään pizzalla ja oltais oltu kahestaan. Kyllähän me pizzalla käytiin, mutta sielläkin piti yhelle tutulle soittaa ja hirviän isoon ääneen puhua "ai sieläkö on bileet porukka kännisä" kyllä rupes hävettään! Siis mulla jäi niin paska fiilis tosta päivästä että on ihan sellanen olo että jos se tosiaanki on noin yhdentekevää se vuosipäivä sille niin taidan sitte minäkin olla! On sellanen olo että itkettää kokoajan, niin paska olo :cry:

MUOKS. Ai niin, enkä saanut edes mitään lahjaa ja tuskin edes saan, kun äijällä meni taas koko tili melkein viikonlopun aikana!

Voi että :/ kuulostaa kyllä tosi inhalta (ja vittu mikä sika!) hmhp. miten se sit suhtautu siihen ku sää olit loukkaantunu? tajusko ees pyytää anteeks jälkeenpäin? Toi olis kyllä niin raivostuttavaa varsinkin jos on vielä sunnitellu jotain. Ja pettyminen on kaikista vittumaisinta. Toivottavasti se tajuaa jotenkin miten ilkee oli sulle. Sun pitää antaa sille oetus :wink:

aada

Meillä tuli sunnuntaina 1,5 vuotta täyteen. (Oon sellanen että jokaisena pienenäkin merkkipäivänä on kiva muistaa toista..) Oltiin edellinen ilta ihan kahdestaan kotosalla, saunottiin, syötiin ja katottiin leffaa (ja minä nukahdin) ja seuraavana aamuna sitten mulla oli kullalle sellanen kirja. Ja minäki sain kahvimukit ja lautaset vaan meille kahdelle käytettäväksi omaan kotiin. :) Kaksivuotispäivää täytyy sitten juhlia jotenkin erityisemmin vielä.. Yhteinen oma koti pitäis sillon olla ni enköhän keksi vaikka jotain vaan kotona tehtävääkin jollei muuta. :)

Lilla My

Ihanaa! Varattiin miehen kanssa kesäkuulle semmonen reissu jossa ollaan yks yö laivassa ja yks Tallinnassa. Siellä voi juhlia sitten 1,5 v päivää. \:D/

pikku-kata

Mulla on kyllä nini suuri vitutus päällä. Lauantaina tuli vuosi täyteen ja poikaystävä lupas viikolla että en juo ollaa kahestaa pälä pälä. No mulla oli suuret odotukset että oltais oltu kahestaa koko päivä MUT VOI JÚMALAUTA! Tottakai sen piti ruveta ryyppään! Lähettiin parin kaverin kans toiseen kaupunkiin kylärinksailemaan ja luulin että se juo vaan ne perjantain neljä jämäkaljaa pois, mutta ei, piti alkosta käydä hakemassa passoa-pullo ja sit vielä sikspäkki. Koko illan raivosin ja valitin, koska oltiin suunniteltu että käydään pizzalla ja oltais oltu kahestaan. Kyllähän me pizzalla käytiin, mutta sielläkin piti yhelle tutulle soittaa ja hirviän isoon ääneen puhua "ai sieläkö on bileet porukka kännisä" kyllä rupes hävettään! Siis mulla jäi niin paska fiilis tosta päivästä että on ihan sellanen olo että jos se tosiaanki on noin yhdentekevää se vuosipäivä sille niin taidan sitte minäkin olla! On sellanen olo että itkettää kokoajan, niin paska olo :cry:

MUOKS. Ai niin, enkä saanut edes mitään lahjaa ja tuskin edes saan, kun äijällä meni taas koko tili melkein viikonlopun aikana!

Leija

meillä neljäs vuosipäivä tulossa tässä kuussa ja eiköhän sitä
jotenkin juhlisteta, kun aikaisempiakin ollaan:>
käydään 'hienosti' syömässä ja todennäköisesti hemmotellaan
kotona toisiamme!

marimma

Kyllä se pelkän cd:n saaminen vähän kolahtaa kylmästi, kun aattelee että ite on ostanu sitten vaikka cd:n lisäks pändin paidan tai jotain muuta oheiskamaa mukaan. Pelkkä cd on jotenkin niin arkista eikä siitä saa odotettua lahjaa millään varsinkin kun mäkin sitä kielsin ostamasta koko cd:tä kun arvasin että se kuitenkin sen lahjana tois ja aattelin että sillä tavalla oisin saanu sen miettimään jotain muutakin. Mutta ei ollu kuulemma kuullu koskaan mun kieltäneen :?

Raven

Meidän 2.vuosipäivä on tulossa nyt 23.7.2007. Meidän ekana vuosipäivänä viime vuonna mies oli armeijassa ja pääsi lomille sieltä vasta elokuun alussa. Mies oli silloin ollut kolme viikkoa kiinni intissä ja silloin tekstiviesteillä söpisteltiin vuosipäivään liittyen. Kun mies sit tuli lomille intistä elokuun alussa 2006 niin oli mahtava se jälleennäkeminen pitkän erossaolon jälkeen ja sitten juhlistettiin :wink:

Nyt kun on siis tulossa meidän 2.vuosipäivä tuossa 23.7. niin silloin onkin jo intti ehtinyt loppua kun se loppuu 6.7. niin se on tosi hyvä juttu - eipä ole inttiä enää välissä ja voidaan kyseisenä päivänä juhlistella :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat