Ei sisko ja oma mies voi...? - Parisuhteet

marimma
Laurau
Jos ujostuttaa niin ei saunaan tartte tulla? No olipas siinä taas kommentti huh huh! :D kyllä luulen että aika suurta osaa väestöstä jollakin tasoa epäilyttää näyttää itseään täysin alastomana vieraiden edessä, kaikki eivät ole yhtä sinut itsensä kaa ja ei kaikkien mielestä ole "siistiä" ja "ihkun villiiii" esitellä ruhoaan koko poikaystävän suvulle jne.

Kyllä, saunominen alasti on suomalainen kansanperinne, mutta ei meillä ainakaan kotona opetettu saunomaan koko väestön kanssa yhtäaikaa, vaan se oli suht yksityinen tilanne kuitenkin. Saunassa ollaan mun mielestäni puhdistautumassa, eikä esittelemässä omaa ihanaa vapautunutta olemustaan.

No jos ei kimppasauna kelpaa niin pitää uskaltaa avata suunsa ja mennä jälkikäteen sitten jos siihen edes on mahdollisuutta.

En mäkään sanonut että on "siistiä" esitellä kroppaansa muille, en oo yhtään sinut itteni kanssa. Mut sekasaunat on vaan niitä mihin me ollaan tykästytty aina. Saunaan kuuluu alastomuus, siellä on ihan sama niitten kroppien kanssa että millanen on, tai muuta. Mutta samaa "kimppasaunaa" ei vois tehdä ilman saunaa.

Sivut

Kommentit (167)

Laurau
marimma
Juuri viime viikonloppuna olin ukon sedän/enon ja sen tyttöystävän kanssa saunassa, ilman mitään pyyhkeitä tai uikkareita :) ei saunaan sellaset kuulu. Jos ujostuttaa niin ei saunaan tartte tulla :lol:

Jos ujostuttaa niin ei saunaan tartte tulla? No olipas siinä taas kommentti huh huh! :D kyllä luulen että aika suurta osaa väestöstä jollakin tasoa epäilyttää näyttää itseään täysin alastomana vieraiden edessä, kaikki eivät ole yhtä sinut itsensä kaa ja ei kaikkien mielestä ole "siistiä" ja "ihkun villiiii" esitellä ruhoaan koko poikaystävän suvulle jne.

Kyllä, saunominen alasti on suomalainen kansanperinne, mutta ei meillä ainakaan kotona opetettu saunomaan koko väestön kanssa yhtäaikaa, vaan se oli suht yksityinen tilanne kuitenkin. Saunassa ollaan mun mielestäni puhdistautumassa, eikä esittelemässä omaa ihanaa vapautunutta olemustaan.

nuga

Oivoi. Toi saunomisjuttu oli jo vähän pimeetä mun mielestä, siis en epäile että niil olis jotain juttua keskenään, mut on se outoa hei. Kamoon.

Mä en taas välitä kun mun 15-sisko lähettelee tekstareita 21-v poikaystävälle.. Ihan viattomia, siis tyyliin "mitä kuuluu", mut ihan liian usein. Ja mua raivostuttaa. Siskolle en oo siitä puhunu, se on jotenkin niin naiivi, joo on kyllä mieskin. Hän taas ei kehtaa yhtäkkiä olla vastaamatta. :< Argh. Ärsyttää.

Chocolat

Minulla ei ole siskoa mutta voin sanoa että en kyllä menisi heidän kanssaan yhdessä saunaan. Jotenkin saattaisi tuntua oudolta, tosin vaikea sanoa kun sitä siskoa ei siis ole.

Mutta joku suukottelu tai halailu..?

Lizzie

Höhö, mä käyn vaan naispuolisten kavereiden kanssa.
Lukiossa saunoin alasti kaveripoikien kanssa ja olin tosi vaivaantunut. En vois kuvitellakaan että menisin saunaan alasti omien perheenjäsenten tai sukulaisten kanssa, edes naisten. No ehkä humalassa serkkujen kanssa mökillä, mut mjaa, en kyl alasti sillonkaan.

Siks tuntuu käsittämättömälle että 15-vuotias nuori saunoo reippaasti alasti muutaman vuoden vanhemman pojan seurassa. :? Toki se on ihan persoonakysymys.

En tiedä miten pitkään Torspo on poikakaverinsa kanssa ollut,
mutta mun mielestä on ihan hyvä pitää vähän silmällä, varsinkin jos ne on humalassa.

Amalia

Ei tuossa mun mielestä ole mitään outoa. Sauna on siitä vekkuli perinne, että sen suojissa saa nakuilla ihan miten tykkää ja kenen kanssa tykkää, vaikka muualla samassa seurassa ujostuttaiskin :).

Torspo

Tämä lähti siis siitä kun kerroin aiemmin jossain mustasukkaisuuskeskustelussa että en "ymmärrä" olla mustasukkainen siskoni ja avomieheni väleistä. Siis heillä on ihan normaali kaverisuhde yms.
Karsastusta aiheutti, kun sanoin että olen monta kertaa pistämässä saunaa päälle ja vasta tajuan että he eivät "voi" saunoa yhdessä. Kerroin myös että he voivat avoimesti halata, jopa suukottaa toisiaan tuntematta syyllisyyttä minun takiani... Kun ei haittaa. Tietty liha alkaisi tummumaan jos huomaisin hiplailua, suutelua yms joka ei kuuluisi "heidän välilleen"...
:!: Ja nyt herätän kummaksuntaa ( :shock: ) kun kerron;
Kyllä me vaan nykyään saunotaan kolmistaan. No problemos.
Avomieheni on siis 22 ja siskoni 15... Eikä heillä ole ongelmaa toisen alastomuuden suhteen. Eivät he siis esittele itseään huvikseen, tai muutenkaan hakeudu alastomina toistensa seuraan. Mutta jos tulee tilanne jossa ollaan alasti, ei se heitä haittaa.
Voin 110% varmuudella sanoa ja taata teille, että heillä ei ole muuta kuin normaali ystävyyssuhde.
Ja kun minä en näe tässä onkelmata. Kun luotan kumpaankin.

Siispä, onko teillä hyvät välit siskonne mieheen? Onko teillä siskosten kesken mustasukkaisuutta omista miehistä? Missä teillä menee raja?

Miffy

Täh! Mun mielestä tuossa ei ole yhtikäs mitään outoa saati pahaa! Ihan normaalilta kuulostaa. Alastomuus on ihan luonnollista, varsinkin saunassa!

Suhfeli

Lainaus:
Alastomuus on ihan luonnollista, varsinkin saunassa!

No niin on.
Vähän silti kuulostaa epäilyttävältä kun 22v ja 15v saunoo yhdessä. Vaikka
Torspo heihin kumpaankin luottaa.

Itse kun olen 15 vuotias en menisi siskoni miehen kanssa kahdestaan silti saunomaan. (Tosin itselläni ei ole isosiskoa.)

Ei siinä mitään jos olisivat kummatkin sukulaisia toisilleen. :roll:

Miffy

Niin, mutta mun mielestä tuo on ihmisten henk.koht. ominaisuuksista kiinni, eikä mitenkään outoa. Siis tarkoitan, että varmastikaan eivät kaikki 15-vuotiaat tytöt voisi kuvitellakaan menevänsä samaan saunaan alasti parikymppisten poikien kanssa, mutta jotkut voivat mennä ja menevätkin, eikä siinä ole mun mielestä mitään epäilyttävää...

Suhfeli

"Niin, mutta mun mielestä tuo on ihmisten henk.koht. ominaisuuksista kiinni, eikä mitenkään outoa."

No riippuuhan se ihmisistäkin, mutta minusta se on hiukka outoa. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat