Komentelu - Parisuhteet

CosmoGirli

kyllä se enemmän silloin komentelee kun ollaan sen kavereitten seurassa. Mutta kyllä muutenkin hän komentelee aika paljon. Ei se minua sillain haittaa, mutta mitäköhän siitäkin tulee jos hän saa kokoajan komennella ja saa tahtonsa aina läpi? auttaisikohan se mitään jos minä rupeisin vähän komentelemaan sitä? olen kyllä pari kertaa jo sanonut sillo että en liiku tästä mihinkää, tuu sä tänne. Ja kyllä se silloinki koitti taas määräillä mua lähemmäksi sitä mutta lopulta suostui tulemaan mun luokse

Kommentit (13)

Svenna

miehesi on mustis.. hän on oppinut saamaan läpi haluamansa. Joko edellisessä suhteessa tai muuten vain... juttele miehesi kanssa ja sano hänelle että muut ei sinua määräile. Yksinkertaista.. :)

mimuli

Ootko puhunut miehelle asiasta? Ja siitä, ettet pidä siitä jne.? Jos et, niin olisikohan syytä?
Toisekseen ei sinun tarvitse suostua aina komennettavaksi.

CosmoGirli

Ollaan oltu jätkäkaverini kanssa kohta 6 viikkoa yhdessä ja hän on alkanut komennella mua. Jos hän haluaa että vaikka menisin saunaan hänen kanssa niin hän on tosissaan ja vänkää asiasta niin kauan totisena kunnes lopulta suostun. Miten sen saisi loppumaan? rakastan kyllä tätä jätkää, enkä halua erota. Ja aina jos puhun puhelimessa jonkun kaverini kanssa, oli sitten tyttö tai poika, jätkäni heti kyselee että kuka se oli ja mitä asiaa.

olematon

mitä sitten teetkään ni älä annan kenenkään tossuttaa sua... :roll: eiköhän se sun mieheke siitä ajanmittaan ainaki rauhotu jos vieläpä otat asian puheeks... luulen et jos ootte noinki tuore pari, se tahtois vaan olla sussa kiinni koko ajan ja pitää sut lähellään.

gollum

Mä kyl sanoisin et taivasalla parempi kuin pahasti tossun alla. Laita kova kovaa vastaan, niin mä ainakin tekisin. Kun komentais seuraavan kerran niin sanoisin että tasan ei mua kukaan komenna. Pyytää voi mutta ei tarvi inttää. Jos annat sen komennella sua niin ei kai se sitä lopeta..... Mutta jos on mitään päässä niin tajuaa kyllä kun siitä sanoo. Jos ei muutamasta sanomisesta uskois niin kyllä suuttuisin ainaki ite.

Nenny87

älä missään nimessä rupea olemaan tossun alla, vaikka tossun alla parempi ku taivas alla.Keskustelkaa asiasta rauhassa kuin aikuiset
7 vuotta seurustellut :)

Taffel

Mä vihaan komentelua. Ei voi olla niin vaikeeta pyytää jotain asiaa! Poikkis ei kyl komentele vaan anoppi. Siis ihan pikku jutuissakin, esim ollaan tupakalla ja sil on jotai kädessä, niin se sanoo mulle että "vieppä nuo mun autoo",siis no en v*tussa vie. Jos se sanois että "kehtaakko nakata nämä mun autoon,koska.." nii ok,voin viedä,vaikka en kyl ymmärrä miks mun pitäs rampata ku ihan hyvin voi itekki viiä. Ja se tekee usein noin.. Itseasiassa kun miettii niin kyllä muuten ukkoki saattaa joskus passuuttaa tai komentaa just tuollasessa pikku jutussa,oppinu varmaan äidiltään. Kuitenkin mies yleensä pyytää tekemään jotain( ja vielä oikein kauniistikkin :wink: ).

pipii

Koska ette oo viel kauan seurustelleet, niin uskon et jätkä testaa sua kuinka paljon annat periksi, joten kannattaa heti aluks tehä selväks mitä siedät ja mitä et. Toki kyllä mun mielestä johonki pitää suostua, mutta se tarkoitta sitä jätkäs tekee välillä niin kuin sä pyydät.
Ite palvelin tos viikonloppuna poikiksen kavereitakin, ku ne pyys tuomaan kaljat, eikä se mua niin haitannu, ku ne pyys nätisti eikä komentanut.

pipii

Koska ette oo viel kauan seurustelleet, niin uskon et jätkä testaa sua kuinka paljon annat periksi, joten kannattaa heti aluks tehä selväks mitä siedät ja mitä et. Toki kyllä mun mielestä johonki pitää suostua, mutta se tarkoitta sitä jätkäs tekee välillä niin kuin sä pyydät.
Ite palvelin tos viikonloppuna poikiksen kavereitakin, ku ne pyys tuomaan kaljat, eikä se mua niin haitannu, ku ne pyys nätisti eikä komentanut.

TaskuMyy

[color=indigo]Ei kande päästää ihteesä tossun alle :( Väsyt ihte jossain vaiheessa moiseen ja sitten pian psyykkinen puoli alkaa kärsiä :(
Keskustelkaa asiasta... [/color]

Elbou

Jos haluat, että tulevaisuudessa suhteenne edetessä tästä komentelusta ei tule ongelmaa, sinun on vain pantava kerrasta poikki. Silloin, kun et oikeasti halua tehdä sitä, mitä poikaystäväsi yrittää saada läpi, sanot hänelle napakasti ei.

Senkin jälkeen, jos vänkäystä vielä jatkuu, kysy häneltä, miksi hänelle on niin tärkeää saada tahtonsa läpi. Jos hänelle mitään merkitsevät sinun tunteesi, hänen pitäisi kunnioittaa tahtoasi, eikä pakottaa sinua mihinkään, mitä et halua.

Vaikka komentelua esiintyisikin vain pikkuasioissa, pidemmän päälle se saattaa tuntua harvinaisen ärsyttävältä. Puhu poikaystävällesi tästä mitään kiertelemättä.

Yxpoizu

Tyttöystäväni sanoo yleensä kuinka tehdään. Mä oon huomannu et parisuhteessa on parempi, et tyttö päättää asioista. Tietty, jos tyttöystäväni tiedustelee mielipidettäni, pyrin antamaan perustellun kannan asiaan. Muuten hyväksyn asian sillai, ku tyttöystäväni sen näkee.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat