Kuin pariskunta, mutta ei seurustelusuhde - Parisuhteet

MiamiGlow

Minulla eräs asia, joka painaa mieltä. Kerroin tuossa pari viikkoa sitten eräälle ihastukselleni tunteistani. Okei hän sanoi, että hänella on tunteita minua kohtaa, mutta hän ei halua seurustella (ainenkaan vielä).
Hän käyttäytyy minua kohtaan todella ihanasti eikä välttele. Me ollaan todella hyviä kavereita ja käyttäydytään kuin oltaisiin yhdessä ja torstaina syötin julkisellapaikalla hänelle suklaata. Me riidelläänkin kuin joku aviopari ja päätetään riitä vitsailemalla sovinto seksistä.. Mutta miksi hän ei halua seurustella? Olisi kiva tietää :roll:

Sivut

Kommentit (22)

SooZ

Pahahan se on toisten ajatuksen juoksusta arvailla, ehkä hän ei halua sitoutua vielä.
Ehkä hänelle on sattunut aikaisemmassa suhteessa jotain josta ei vielä ole päässyt yli.
Ehkä hän on juuri eronnut eikä sen takia halua heti uuteen suhteeseen? (tämän kyllä varmasti tietäisit jos syy olisi).
Ehkä sinä et kuitenkaan ole se josta lähtee se oikea kipinä :?

Paha mennä sanomaan. Jos asia joskus vielä tulee puheeksi voithan kysyä häneltä onko hänellä jokin syy siihen ettei halua ylipäätään seurustella. Harmillinen tilanne.

Murehtija

Itsellä vähän samankaltainen tilanne, tosin mies ei ole sanonut etteikö haluaisi seurustella. Olemme sopineet että etenemme hitaasti ja katsotaan mitä tapahtuu. On se ollut mun luona yötäkin kerran baari-illan jälkeen. Emme näe kovin usein ja eilenkin suunnitelmat meni mönkään kommunikaatio-ongelmien vuoksi :roll:

On kyllä jännä että mies on sanonut ettei halua seurustella mutta silti on kanssasi noin "mukavasti". Voihan olla että häntä on menneisyydessä satutettu ja hän haluaa pitää vapautensa mutta ehkä tunteita kuitenkin on silti muodostunut...Ei hän muuten kanssasi aikaa viettäisi. Itse olen miehistä oppinut sen että ei ne tuhlaa aikaansa sellaseen mistä eivät pitemmän päälle mitään saa irti. Mullakin ollut noita sitoutumiskammoisia miehiä ja yleensä ne on lähteneet käpälämäkeen jo parin viikon jälkeen...

Itse sanoin nykyiselle miehelle aluksi että hän ei tuu saamaan musta mitään muuta kuin kaverin ja näin sitten käytiin lopulta kun maltoin hieman luottaa ja päästää toista lähelle. Vaikeaa on vieläkin mutta nyt mun ei ainakaan tarvi enää vältellä.

Voit toki antaa asioiden edetä omalla painollaan tai sitten keskustelet miehen kanssa mutta omasta kokemuksesta voin sanoa että se ei ehkä ole paras ratkaisu koska jos mullekin aletaan höpöttämään siitä miten mun "pitäis antaa mahdollisuus" ja "uskaltaa päästää joku lähelle" niin mun pakokauhu kasvaa vaan entistä enemmän. Tapailemani mies on tehnyt oikein siinä että hän on antanut mulle aikaa ja odotti että mä itse "lämpenisin" hänelle.

Jos asia vaivaa sua hirveesti niin suosittelen miettimään että onko susta odottamaan ja elämään tommosessa epätietoisuudessa. Se vaatii tosi paljon tahdonvoimaa ja kärsivällisyyttä ja ennenkaikkea luottamusta.

MiamiGlow

Aivan. Se vaikuttaa, kuin seurutelulta. Kerran hän sanoi rakastavansa minua, kun meille tuli paha riita... Se onkin tässä, että onko hän sitoutumiskammoinen.. :?: Hänellä ei ole ollut kokemusta kunnon suhteesta. Hän kertoi, että kerran oli jonkun tytön kanssa, joka petti häntä viikossa 3 eri miehen kanssa. Mies ja tämä tyttö eivät tehneet sen aikana muuta kuin juttelivat. :?

Jeii
MiamiGlow
Kerran hän sanoi rakastavansa minua, kun meille tuli paha riita...

Mä alan menettää ymmärrykseni miehiä kohtaan. Tuo pettämisen kohteeksi joutuminen on varmasti syynä sitoutumiskammoon. Mutta jos mies sanoo rakastavansa sinua. Ei ymmärrä. Minun mielestäni rakkaus sisältää luottamusta!

SooZ
Jeii
MiamiGlow
Kerran hän sanoi rakastavansa minua, kun meille tuli paha riita...

Mä alan menettää ymmärrykseni miehiä kohtaan.

Mä olen menettäny jo :roll:
Vois harkita hyvin vakavasti nunnaluostaria tai kääntymistä lesboksi :)

Amalia

Olisko kyseessä niinkin simppeli juttu kuin käsitteiden pelkääminen? Yhdessä oleminen on ilmeisesti melkein-poikaystäväsi mielestä hullunhauskaa, mutta paniikki iskee heti kun seurustelu-sana tuodaan kehiin. Jospa seurustelunne "virallistaminen" ja määritteleminen onkin se, mitä poika pelkää?

MiamiGlow

Me keskustelimme eilen tämän miehen kanssa suhteista kotonani. Me istuimme sohvalla. Kysyin tuossa vaivihkaa häneltä vielä, että pelottaako sinua? Hän oli hiljaa vähän aikaa ja kohta hän laittoi itkien pään syliini ja sanoi: Minä voin rakastaa sinua, mutta voitko sinä minua? Olin aivan "järkyttynyt" ja änkytin, että kyllä, kyllä. Sitten hän halasi minua ja sanoi, että: En uskaltanut aloittaa suhdetta kanssasi, koska pelkään menettäväni sinut kokonaan, jos me eroamme, mutta olen valmis nyt yrittämään. Tuo on ihanin hetki elämässäni :D Nyt olemme iloisesti yhdessä \:D/

kolmiolääke

ihanaa MiamiGlow :) paljon onnee teille nyt jatkossa

tollasta se välillä voi olla myös.. mullekin on käynyt niin että jos välittää toisesta tosi paljon niin pelkää menettävänsä hänet eikä uskalla tehdä ratkasevia siirtoja :shock:

Mut hyvä ett kaikki meni hienosti :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat