ystäväpariskunnat - Parisuhteet

nasuli

onko teillä ystäväpariskuntia, kenen kanssa teette jotain yhdessä. onko ne sinun vai miehesi kavereita ja puolisoja alunperin..jne..

eli siis välillä kaipaisi jotain yhteisiä illanviettoja.. meillä muutama pariskunta kenen kanssa puuhastellaan välillä jotain..alunperin miehen kavereita jne..olisi kivempi jos olis muutakin.. miten ootte tutustuttaneet omien kavereiden miehiä ja omaa miestä(en tiedä ymmärsikö kukaan mitä haen) tuntuu välillä että se naisten yksinpuhelua miehet vaan seurailee tilannetta..

mitä kaikkee puuhailette pariskuntien kesken? kaikenlaista keskustelua..kiitos!

Sivut

Kommentit (66)

enkelin

minä todella kaipaisin toisia pariskuntia joiden kanssa voisimme viettää mieheni kanssa iltaa, mutta valitettavasti sellaisia ei meidän lähipiiristä liiemmin löydy. poikaystävälläni on muutamia kavereita, jotka myös seurustelevat, mutta emme me juurikaan vietä aikaamme heidän kanssaan. minunkaan seurustelevat kaverini eivät liiemmin innosta seurana poikaystävääni, eikä poikakaverini ole koskaan muutenkaan liiemmin tykännyt ystävistäni.
joskus harvoin kun kuitenkin olemme tekemisissä jonkun toisen pariskunnan kanssa, kahvittelemme ja juttelemme kaikenlaista tai sitten lähdemme yhdessä viettämään iltaa. tätä tapahtuu kuitenkin todella harvoin, ehkä kerran puolessa vuodessa... :(

Lauryn

Meillä toimii niin, että käymme ulkona viihteellä poikaystäväni lukiokavereitten ja heidän tyttöystäviensä kanssa. Toisinaan taas baariin menemme minun opiskelukavereitteni ja heidän poikaystäviensä kanssa.

Meidän baari-iltoja on pari kertaa kuussa jommalla kummalla kokoonpanolla. Porukkaa sopivasti ja etkoilla syödään ja juodaan itsemme mukaviksi. Kaikki tulee toimeen kaikkien kanssa, eikä erimielisyyksiä ole juuri koskaan.

Mulla ja poikaystävälläni on kuitenkin omat erilliset "parhaat ystävät" näiden ryyppyporukoiden ulkopuolella.

vihollinen

Mulla ja poikaystävälläni ei oo oikeestaa ku yks kaveripariskunta, nekin poikaystäväni puolelta.. Aikasemmin niitä nähtii yhdes useemminki ja pidettii koti-iltoja, jne.. mut nykyäään se on jäänyt..

Sinkkukavereita meil molemmil kyl on, joiden kans ollaan aina välil.. mut aika vähän..
Useimmiten, oikeastaan lähes aina me ikävä kyllä nyhjätään vaan kaksin,.

Unikko

Jaa-a, ei tää mun vastaus varmaan mitään apua sulle tuo, mut kerronpahan kuitenkin..
Poikkikseni yksi hyvä ystävä(ja tämän tyttökaveri) ovat tulleet meille aika läheiseksi kavereiksi, eli vietetään joskus iltaa yhdessä ja jne.
Dokaamaan harvemmin lähdemme samassa porukassa, kun mulla ja poikkiksella on taipumusta tapella humapäissämme:/....ikävää. Usein siis istutaan kahestaan kotona tai lähdetään omien kavereidemme kanssa juomaan.

taki

Kerran on kutsuttu tollaseen parisuhdeillanviettoon,
kävi niin, että mies ei päässyt ja hengasin sitten kahden muun pariskunnan (yli kolmekymppisiä) kanssa.
Illalla mentiin baariin ja mun mies sitten pääsikin sinne moikkaamaan näitä mun kavereita ja toisen kaverin miesystävä tuli siihen tulokseen, että mun mies on ihan paska jätkä.
Joten eipä oo enää liiemmin mitään pariskuntailtamia järjestetty.

Muut kaverit on vähän nuorempia, joten ei oo edes tullu mieleen mitkään parisuhdetapaamiset..

Nakkis

Meillä ei ole tuttavaparikuntia- ei ainakaan sellaisia, joiden kanssa haluaisimme olla vapaa- aikana.

Mieheni puolelta kaverit katsovat minua nyrpeästi, vaikka tässä on 3 vuotta yhdessä jo oltu, naimisissa kohta 2 ja muksukin jo 6kk.
Mutta ei... silti he odottavat, että koska tässä erotaan :roll:

Minun vanhat kaverit ovat niiiin kiireisiä, ettei heitä näe kuin ehkä kerran vuodessa- jos sitäkään.
Pitäisi tulla kohdalle sellaisia ihmisiä, jotka ovat kiinnostavia ja mukavaa seuraa.
Sitä vaan on niiin huono tutustumaan kehenkään tänä päivänä.

sopuli

Hmm...

Meillä on mun yks koulukaveri ja hänen poikaystävänsä sellaisia kavereita, joiden kanssa vietetää iltoja yhdessä. Toisaalta myös miehen sisko ja hänen miehensä ovat sellaisia.

Mun puolelta mun kavereitten poikaystävät on aika eri tyyppisiä ihmisiä, ja niiden kanssa ei tule tehtyä mitään "nelistään tai kuusistaan", vaan sit isommassa porukassa saatetaan samaan aikaan olla.

Poikaystävän puolelta taas... ennen hengattiin paljon yhden pariskunnan kanssa, mutta nykyään se on jäänyt, kun ne muutti kauemmas. Muut poikaystäväni kaverit ei seukkaa, paitsi hänen paras kaverinsa ja entinen kihlattunsa. Mä voisin viettää niiden kanssa aikaa, samoin poikaystäväni, mutta poikakaverin kaverille tekee tiukkaa... Kurjaa.

Näitten "pariskuntien" kaa tulee esim käytyä baarissa, vedettyä kalsarikännejä, katottua leffoja/lätkää tms, keilailemaan vois mennä, festareilla jne :)

figaro

Kyllä meillä iltaa istutaan satunnaisesti tuttavapariskuntien kanssa. Viimeksi eilen saunottiin ja paistettiin makkaraa takassa sekä otettiin vähän viinaksiakin.

Joskus aiemmin tuli käytyä pelailemassa esim. sulkapalloa tai pidettyä lautapeli-iltoja ym. Ei ole oikein enää sellaisia, jotka innostuisivat ja toisaalta nekin, jotka innostuisivat, ovat muuttuneet minulle etäisiksi.

Enemmän taitaa näissä pariskunnissa olla minun tuttujani kuin mieheni, mutta löytyy siis molemmilta. Käytännössä moni on yhteisiä tuttuja ollut alusta asti.

*Sandy*

Meillä on itseasiassa aika paljon kaveripariskuntia molempien puolelta. Me pidetään peli-iltoja (näis on kyl sinkkujakin mukana) kahvitellaan, katellaan leffoja ja mennään porukalla syömään. Ihan sellasta tavallista puuhailua, mutta ihan kiva vaihtoehto ainaiselle ryyppäämiselle.

Nakkis

^ Olis aivan ihanaa, jos meilläkin olisi tuollaisia ystäviä.

Valitettavasti miehen kavereiden emännät eivät hyväksy minua vieläkään. Heidän mielestään olen täysin väärä tyyppi miehelleni (aika tuskainen prosessi perua kaikki tämän miehen kanssa... avioliitto ja pieni muksu... toinen on vissiin jo tulossa)
En ole enää aikoihin vaivautunut edes yrittää jutustella näiden emäntien kanssa- mielummin jään pois siitä seurasta, ettei tule paha mieli ja näin onkin ollut paljon parempi- minulle :D

*Sandy*

Nakkis, onpa sinun miehellä ärsyttäviä ystäviä :? Meidän porukassa ollaan otettu avoimin sylin kaikkien uudet tyttö/poikaystävät. Mutta eipä sinun kannata heihin aikaasi hukata, koita löytää uusia pariskuntaystäviä vaikka jonkun harrastuksen parista!

Amalia

Sun keskustelunavaukses idea taisi mennä mulla hiukan ohi... Miksi sä haluat viettää aikaa nimenomaan pariskuntien kanssa :shock: ? Ei kai ne sen kummempia tyyppejä ole kuin lauma sinkkujakaan :roll: .

Mulla on varmaan hiukan huonoja kokemuksia noista "pariskuntailloista"... Yks kaveri alkoi pariuduttuaan viettää aikaa vain ja ainostaan miehensä kavereiden ja niiden tyttöystävien kanssa, ja torjui kaikki kahvittelukutsut sun muut aina vetoamalla siihen, että aikoo just sinä päivänä istua iltaa muutaman tuttavapariskunnan kanssa. Ilmeisesti sinkkukaverit ja ilman toista puoliskoaan aikaa viettävät kaverit eivät sitten enää kelvannu seuraksi :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat