Ensimmäinen yö - Parisuhteet

vaniljagirl

Haulla en löytänyt ihan vastaavaa aihetta, joten kysyn näin. Mitä mieltä ootte kun netin kautta olen tutustunut yhteen jätkään, ja nyt ollaan siinä pisteessä, että pitäisi nähdä. Tarkoitus olisi myös olla yötä. No nyt yllätys yllätys, menkat alkoivat samaan aikaan.

Vaikka en usko, että yö johtaisi seksiin, enkä edes eka kerralla haluaisi sitä, mutta tuntuuko typerältä että juuri on sitten menkat kun pitäisi nähdä. En oikein viitsisi peruakaan, kun olen näkemisen perunut jo niin monta kertaa (ujouttani) eikä se jätkä varmaan ikuisuuksiin odota.

Äää.. on tässä kans ongelma :). Entäs miten teette ekalla kerralla, vaihdatteko yövaatteet päälle missä? Ihan siinä jätkien silmien edessä vai jossain muussa huoneessa :)?

Sivut

Kommentit (30)

Chocolat

Ensimmäinen yö oli kun oli 'ensitreffeistä' viikko kulunut muistaakseni. Mies otti ainoastaan päällyspaidan ja sukat pois ja nukkui vaatteet päällään kanssani 80 cm leveässä sängyssä :D Juur mitään en tuosta enää muista, silloin ei vielä uskallettu suudella koska ensisuudelma oli ollut hieman.. ei mukava joten ei kumpikaan siinä vaiheilla uskaltanut ottaa uudelleen, paitsi seuraavana päivänä :)

Lähekkäin siinä nukuttiin, hän oli kietonut kätensä ympärilleni. Siinäpä oli jänskät oltavat kun oli hullun ihastunut toiseen ja sai olla kokonaisen yön toisen lähellä :)

En lukenut otsikkoa ja tajusin koko jutun väärin :D

Eli minä vaihdoin yöpaidan ihan omassa huoneessa ja hän oli vieressä pois päin kääntyneenä :D Oli siinäkin minulla vaikeaa se riisuminen + pukeminen vaikkei toinen edes nähnyt. Olen kuitenkin jonkin verran ujo varsinkin uusien ihmisten seurassa.

miru

Me nähtiin poikaystävän kans ekan kerran ja sen oli pakko tulla mun luokse yöksi ku asu niin kaukana. Ei meillä mitään ongelmia kyllä ollu, mä nukuin alusvaatteisillani ja se nukku bokserit päällä.

marika_

Meillä ekaa kertaa ku nähtiin, niin mä olin tuhannen tuiskehumalassa ja meillä piti olla jonkunsortin yhenyönjuttu, mut oikeesti vaa päädyttii sit lähinnä nukkumaan sen kaverin pienelle sohvalle mun hyvän kunnon vuoks.. :lol: Jotain siinä tietty säädettiin, mut eipä sit kovin edetty. ha.
Joten ei mitään yöpuku tms. ongelmia (jee?)

Sit seuraavalla kerralla oltiin yötä mun kaverin sohvalla (tällä kertaa oli sentään levitettävä malli), joten sielläki nukuin osittai vaatteet päällä, tai taisin ottaa farkut veks mut sepä sit siitä.
Ei vieläkään yökkäriongelmaa.

Sit kolmannella kerralla karattiin keskellä yötä taksilla siitä mun kaverin sohvalta miehen luo, harrastettiin villiä seksiä ja nukuttiin alasti :lol:
Eikä taaskaan mitään ongelmia!

Oonpa mä päässy helpolla ;)

xaz
agarina
Minä nimittäin ensimmäisenä yhdessä nukuttuna yönä (seksiä oli siis harrastettu jo sitä ennen) tartuin miestä unissani hartiasta ja vyötäröltä, tokaisin "menetkös helv*** siitä", ja pudotin miehen lattialle. :lol:

Voi ei! Repesin ihan täysin! :lol:

Ite oon aina tollaissa tapauksissa vaihtanu yövaatteet joko vessassa, tai odottanu et jätkä menee käymään jossai muualla et oon jääny yksin sinne sängylle tms.

Mää oon ollu 2 yötä ihanuudella, valitettavasti molemmat kerran täysin suunnittelematta, varautumatta asiaan mitenkään, ja enemmän tai vähemmän päissään :oops: :roll:
Tosi hehkeetä ollu nukkuu jossain bilemekossa, tai alusvaatteisillaan :shock: :? En voi suositella kenellekään, varautukaa paremmin ku mää!

Yhesti muuten olin yötä Potentiaalisella Miesehdokkaalla niin et mun oli menkat. Se oli kiusallista, mutta selvittiin tilanteesta kuin aikuiset ainakin. Paitsi et mää en juuri saanu sen kuorsaukselta nukuttua :evil:

heksu

Mä tapasin netissä viime eksänä jätkän. tai tutustuttiin netissä. Sit pitkän harkinnan myötä päätin tavata h'net juhannuksena kun hän sitä pyysi... No, me sit vietettiin koko juhannus kalajoella, autossa. Eka yö oli siis tosiaanki auton takapenkil nukkumista :D ei ehkä romanttista, mut vaihetlua ja todellaki erilaista mun elämässä. ja se, että rohkenin mennä outoon paikkaan oudon ihmisen luo. Otin kyllä riskin mutta se kannatti. Koska nyt ollaan oltu siittä asti onnellisesti yhdessä <3

shazzer
agarina
Tämä menee asian ohi, mutta ehkäpä tämä lohduttaa jotakuta. Minä nimittäin ensimmäisenä yhdessä nukuttuna yönä (seksiä oli siis harrastettu jo sitä ennen) tartuin miestä unissani hartiasta ja vyötäröltä, tokaisin "menetkös helv*** siitä", ja pudotin miehen lattialle. :lol: Tämä sitten nukkui lopun yötä lattialla ilman tyynyä ja peittoa, ja kun aamulla heräsin, möngin kurkistamaan sängyn reunan yli ja kysyin avuttomana "mitä sä siellä teet, rakas?"

Hahhaa, repesin! :lol:

Tapsu

Ite kun ekan kerran näin nykyisen poikaystäväni, johon siis tutustuin netin kautta, hän tuli meille viikonlopuksi välimatkan takia. Yövaatteet taisin vaihtaa vessassa muistaakseni, kun ujostutti kuitenkin. Äiti oli pedin pedannut jätkälle lattialle mutta päätyikin mun viereeni nukkumaan ja seksiä tuli harrastettua (oli myös mun eka kerta). Menkat pukkas päälle seuraavana päivänä pienen morkkiksen myötä, josta pääsin yli.

Tuskin ne menkat mitään siinä haittaa, ainoohan tietty se huolehtimispuoli et tuleeko ylivuotoja jne. Just niin kun joku sano että eipähän ainakaan tarvitse jännittää että tuleeko sitä seksiä harrastettua vai ei :roll:
Jos teidän jutusta sitten tulee jotain enemmänkin niin pitäähän sen jätkän joka tapauksessa tottua siihen että kerran kuussa on punainen aika :wink: Ja tuskin ne menkät häntäkään sinänsä häirittee, jos häiritsee asiasta voi sitten puhua.

Tölkki

Ensimmäinen yö meni sillein et mies nukkui bokserit jalassa ja mulla oli alusvaatteet ja toppi. Se toppi kyllä lähti sitten pois. Ihanaa oli nukkua :)

bandukka

Minä oon poikkikiseni kanssa ihan alusta puhua polpöttäny menkoista ja vaatteetkin oon kyll ihan alusta asti vaihtanut hänen aikanaan, mutta mä en ole mikään kovin ujo ja mulle alastomuus ja tollaset tavalliset biologiset jutut on ollu niin tavallisii... :D ja luontevia:)

jenson

En muuta muista meidän ensimmäisestä yöstä kuin sen, että poikaystävän äiti oli kysynyt, että tarvitaanko kortsuja. :lol: Oltiin kuitenkin seurustelun aika alkuvaiheessa, joten tuollaisia ei vielä silloin harrasteltu. 8)

Tietenkin vierekkäin nukuttiin ym. Yöpaitavaihdosta en millään tahdo muistaa, että miten mahdoin sen hoitaa, mutta mies nukkui kalsareissa niinkuin aina. :D

Pennsylvania

Nykyään vaihtelen vaatteeni aika sujuvasti kenen tahansa edessä ja kuinka pitkän tuntemisen jälkeen hyvänsä, nuorempana olisi ehkä ujostuttanut enemmän. Ei siinä mitään väärää ole, että vaihdat yövaatteet vaikka kylppärissä samalla, kun menet pesemään hampaat tms, tai vaihtoehtoisesti sillä aikaa, kun poju on vessassa tai jossain muussa huoneessa. Voi olla hyväkin, ettet ala hänen edessään riisumaan, varsinkin, jos olette kovin nuoria ja ajatuksena ei todellakaan ole harrastaa seksiä. Poikaset voivat innostuakin toivottua enemmän liiallisesta riisuutumisesta :)

Menkka-asiassa periaatteessa komppaan edellistä. Ikäväähän se on, että pitää jostain menkoista huolehtia siinä kaiken muun ohessa, mutta eipä ne mikään maailmanloppu ole kuitenkaan. Voihan menkkoja tietysti siirtää pillereillä, mutta oon kuullut juttuja, että ihmisillä, jotka normaalisti eivät pillereitä käytä, kroppa voi äkästyäkin moisesta hormooniylläristä ja seuraavat/parit seuraavat menkat voivat olla väärissä paikoissa ja tosi tosi runsaat jne. Eli en tuon takia lähtis suosittelemaan.

k87

:oops: :oops: me harrastettiin jo ekana yönä seksiä. yhen yön jutusta kun kasvoi pitempi :D

mun entisen kanssa meni turhauttavan pitkät kolme kuukautta ennen kun olin niillä yötä ja siellä vaihoin hienotunteisesti vaatteet vessassa. :)

mimuli

Minä olin murun kanssa samassa sängyssä yötä (ei oltu kummallakaan meillä, vaan mökillä kavereijen kans) ekan kerran joskus n. 3 kuukautta siitä, kun oltiin alettu seurustelemaan.
En kyllä muista, miten sillon toimin nuiden vaatevaihtojen kanssa, kun oli siellä niitä kavereitakin ja on siitä aikaakin.
Mutta ekan kerran kun oltiin kullan luona yötä niin siinä kai vaihoin kullan huoneessa ne. ainakin näin muistelisin.
Eikä meilläkään seksiä harrastettu sillon, eikä vielä pitkään aikaan. :) Tai no tais meillä jotain olla, muttei ite yhdyntää ainakaan.. Joo, en muista kovin tarkasti :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat