Yhteiset muistot - Parisuhteet

agarina

Meidän ensimmäinen yhteinen reppureissumatka oli ihana. Ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa ihminen, jonka kanssa on ollut reissussa ihanaa eikä ole käynyt mielessä, että yksin matkaaminen olisi parempaa. Meillä on jo paljon suunnitelmia seuraaviksi matkakohteiksi. <3

Yksi useimmin esiin nousevia yhteisiä muistoja on eräs tuikitavallinen iltapäivä, kun olin kodissani päiväunilla. Tavoistani poiketen en ollutkaan lukinnut ovea, ja yhtäkkiä heräsin siihen, kun poikaystäväni tuli käymään luonani. Hän seisoi hetken ovensuussa katselemassa minua, joka horjuin vielä unen ja valveen välillä, harppasi muutamalla askeleella sohvan luo, katsoi määrätietoisesti ja kantoi suoraan makuuhuoneeseen. Se oli uskomatonta. <3

Sitten on tietenkin nämä ensimmäiset tapaamiset toisen suvun kanssa, ensimmäiset jaetut perhejuhlat jne. Me rakastetaan muistella asioita ja tehdä Muistoja isolla m-kirjaimella.

Kommentit (9)

Marika_

Varmaan kun rakas kosi mun vanhempien mökillä. Se on yks ihanimmista hetkistä, auringonlasku ja istuttiin järven rannalla 8) huomenna siis menossa sille samalle mökille ;)
meidän häät, ja se kun kävelin alttaria kohti, oon siitä maininnutkin tuolla yleisissä keskusteluissa :lol: itketti ihan hirmusesti kun olin ihan sekasin onnesta, ja olen vieläkin...

Sharon

Me kumpikin muistetaan edelleen se ensimmäinen silmäys, kun näimme toisemme, vaikka siitä on pidemmästi aikaa. Muistan tasan miten hän istui, mitä hänellä oli kädessään ja mitä päällään. Olihan sitä tapaamista odotettukin iät ja ajat, mutta sen ensimmäisen sekunnin murto-osan katseen muistaa aina. <3
Kohta on vuosipäivämme ja ajattelimme kokea uudestaan tämän ensitapaamisen. Käydä niissä kaikissa paikoissa jälleen yhdessä. :)

Voi tulisi jo se kulta töistä, jotta voitaisiin muistella kaikkea yhdessä. <3

anni

Sillo oli vuoden 2005 kesä. Ooteltiin yksillä festareilla erään bändin keikan alkua, ku yhtäkkiä alko ihan kauhee ukonilma. Sato ihan kaatamal ja salamoi ja jyrisi. Seurueeseemme kuului minä, heppu ja 5 hepun kaveria, ja meillä oli vain yksi sateenvarjo mukana. Parhaimmillaan sateensuojassa oli siis 7 ihmistä! :) Tunnelma oli tiivis, ja naurettiin kaikki ihan kippurassa! :D Minä olin pienimpänä keskellä, enkä kastunut juuri lainkaan.

Paljon, paljon muitakin ihania yhteisiä muistoja, mut tossa nyt yksi. :)

Lukretia

Ajattelin nyt aloittaa tällaisen ketjun, koska itselleni oma muistohistoria miehen kanssa on tosi tärkeä. Pystyy aina muistelemaan sitä, kun ME käytiin silloin siellä ja ME tehtiin sitä jne. Tulee mieleen ihania muistoja, ja yhteinen menneisyys tuo me-henkeä ja yhteenkuuluvaisuuden tunnetta. Välillä muistaa jotain hauskoja sattumuksia ja tai vaikka vitsejä, jotka saavat monen vuodenkin jälkeen hymyn huulille.

Tänään viimeksi muistelin sitä, kun meidän oli miehen kanssa tarkoitus aloittaa uusi yhteinen harrastus: juoksu. Käytiin juoksemassa tasan kerran, ja kun joskus myöhemmin muistettiin tämä, saatiin hyvät naurut.

Mutta kertokaa te nyt hauskoja ja romanttisia ja mieleenpainuneita muistojanne. :)

nubbu

Meillä oli viime kesänä ihanaa miehen sukulaisten mökillä. Lähdettiin illalla veneellä merelle, niin kauas että päästiin viimeiselle luodolle mikä näköpiirissä oli. Edessä näkyi vaan avomerta, ja me istuttiin kivellä vierekkäin ja katsottiin kun aurinko laski mereen ja värjäsi kaiken punahehkuiseksi.

Halattiin ja suudeltiin paljon ja puhuttiin meidän tulevaisuudesta ja toiveista ja unelmista. Se hetki on varmasti ollut tähän mennessä elämäni onnellisin. Me kummatkin itkettiin onnesta.

Ensimmäistä kertaa hän sanoi mulle "rakastan sua", kun oltiin ruotsinlaivalla. Aina kun käyn sillä laivalla, on pakko päästä käymään siinä paikassa, missä mä kuulin sen ensimmäistä kertaa. Mä muistan täsmälleen miten me seisottiin vastakkain ja mitä kummallakin oli päällä ja mikä drinkki mulla oli juuri sillon kädessä.

Ahh... ihania ihania muistoja. Kiitos että aloitit tän keskustelun, aina kun mä muistelen näitä, mulle tulee NIIN hyvä olo!

k87

viime kesän mökkireissu on ihan ykkönen <3 mies tutustu mummon kanssa siellä ihan kunnolla. ja mummo rakastu :D

syysloma 2005 oltiin eka kertaa ihan kahestaan monta päivää putkeen. oltiin seurusteltu ehkä kaks viikkoo :D

rannalla olo inttiin lähtöä edeltävänä iltana. halailtiin vaan ja sovittiin että tää me kestetään

RUK:n kurssijuhla. ei tartte selitellä. ihan huippua

ei nyt tuu muuta mieleen :D

Taistelukääpiö

Oon seurustellu mun kullan kaa about 3kk. Viikko sitten oltiin Saksassa, moikkaamassa mun perhettä, kun oon saksalainen ja ne asuu siellä. Tai siis mun pikkubroidi ja mutsi. Tämä "pikkuloma" (5pv) oli niin huippu. Ensin olin niin onnellinen että hän tuli mun mutsin kaa toimeen ja vielä paremmin mun broidin kaa. Oltiin 3pv putkeen baareissa broidin kaa.
Sinä iltana kun oli toi Kornin keikka (hän on Korn-fani) sen mutsi joka oli siellä laittoi viestin kun hieno se keikka oli. Mikaa (kulta) vitutti tosi paljon kun se ei itse päässy sinne mut sit se yhtäkkiä sano et "Täällä on paljon kivempaa, kun mä oon sun kaa. Mä rakastan sua. Paljon." Oltiin keilaamassa silloin broidini kaa, se oli niin ihana hetki.

Muuten mä muistan aina semmosia pikkuasioita... aina välillä kun hän tuo mulle vaikka suklaata kaupasta... tai siis tänään mul oli hammaslääkäri, mä olin niin pihalla, meinasin kuolla kipuun, sit se toi mulle ruusun <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat