Seurustelemaan säälistä? - Parisuhteet

pikku-kata

Onkos täällä kukaan alkanu seurustelemaan säälistä jonkun kanssa? Miten siinä sitten kävi?

Minä tyhmä tein sen ja kadun aika paljon. Eräs tyyppi oli muhun ihan lääpällään ja vaikka sanoin ei hän vinkui... No sitten suostuin. Suunnilleen 5kk me oltiin yhdessä, kunnes jätin hänet juhannuksena ja kuten arvata saattaa, niin kännissä.

Jos ajattelis omalle kohdalle tuommoista niin se loukkais aika pahasti... Mä en varmasti tuommoisesta selviäis ihan heti. En ookkaan ymmärtäny ku vasta vähän aikaa sitten, kuinka kamala oon ollu! Vaikka tää kyseinen hemmo on suoraansanottuna aika iljettävä (tyypillinen rasvaletti hevari, suihkukerrat sellaista kuukausittain-tyyliä), niin luonne sillä oli hyvä eikä hän tehnyt mitään pahaa.

Sivut

Kommentit (37)

Shandy

En oo, enkä ymmärrä miksi pitää ruveta seurustelemaan jos ei toisesta tykkää. Siinä vaan satuttaa toista pahemmin jos säälistä alkaa seurustelemaan.

SooZ

En pystyisi, en ole kokeillut mutta sanotaan näin että lähellä oli. Yks poika aikoinaan oli ihan tosi ihastunut minuun, minustakin hän oli tosi mukava mutta koskaan en mitään kummempaa häntä kohtaan tuntenut. Jonkin aikaa pyörittiin yhdessä kunnes tein sitten selväksi aika rumalla tavalla että ei minua kiinnosta (yhdessä ei siis oltu). Poika sitten suuttui tosi pahasti. Harmittaa sinällään vieläkin kun hänestä tuli hyvä ystävä..
Toisen kanssa en säälistä alkaisi juuri siksi että jos hän kerta välittää paljon, niin miltä se tuntuisi kuulla että "olin sun kanssa vaan säälistä". Kyllä omalle kohdalle jos sattuis niin maailma varmaan romahtais.. Ei siinä loppupeleissä tee mitään muuta kuin todella pahanolon toiselle ja itselleen.

Susette

Huh, seurustelemaan säälistä! :? Ei kai kukaan sen takia ala seurustelemaan? Tietäkseeni seurusteluun johtavat jotkin aivan muut seikat kuin sääli..

Lania

Mä oon muutaman kerran tehny niitä virheitä, että jos toinen on ollu toooosi ihastunu ja on sen kanssa hetken pyöriny, niin sitten ei henno sanoo että kuule kun en mä susta oikeestaan sillai tykkää. Seurustellu en oo, mutta kurjaa se on kuitenkin jos "säälistä" toisen kanssa hengailee. Ei vaan halua mukamas aiheuttaa toiselle pahaa mieltä, vaikka paha mieli siitä sitten kuitenkin tulee. Joskus pitäis osata olla kova, kun ei se edes välttämättä tarkota samaa kun ilkee.

Jzzu

En ole säälistä alkanut seurustelemaan mutta sääli on kyllä tullut mukaan eräässä suhteessa kun en heti hennonut/uskaltanut pistää poikki.
Poika uhkaili itsemurhalla jos jätän. :?

Jzzu
Zuzannah
Jzzu
En ole säälistä alkanut seurustelemaan mutta sääli on kyllä tullut mukaan eräässä suhteessa kun en heti hennonut/uskaltanut pistää poikki.
Poika uhkaili itsemurhalla jos jätän. :?

toi itsemurhalla uhkailu on kyllä tosi sairasta :roll:

Empä kyllä voi tuota henkilöä terveeksi väittää muutenkaan.
Vaikea elämä takana.

figaro

Säälistä seurustelun aloittaminen ei ole koskaan kenellekään oikein eikä järin viisasta säälivän osapuolen osalta.

Kuten jzzu sanoi, voi sääli tulla myöhemmin suhteessa mukaan juuri yllä olevien asioiden siivittämänä.

Daisy

Häh?!? No tässäpä järkevä keskustelun aihe! Eipä ole asia ikinä edes tullut mieleeni. En muutenkaan ole koskaan "alkanut seurustella" kenenkään kanssa silleen, että "aletaaks oleen?". Kyllä sen yhdessäolemisen saa sitten tietää muista seikoista kuin kysymällä. Siitä, että ollaan ja tehdään yhdessä paljon. :) Ja jos ei toista kiinnosta, tulee sekin varmasti selville aika nopeasti.

neito

Itse olen alkanut seurustelemaan säälistä, tai en ajatellu sitä sillon nuin "pahalla" tavalla. ajattelin että samapa tuo on kokeilla ko ei muutakaan ole nyt tarjolla :oops: .
Oltiin sen pojan kans tunnettu ikuisuus ja hän oli minuun ollut sen koko ikuisuuden ihan lääpällään, ei luovuttanu vaikka mitä tein, sitkas. viime juhannusaika sitten hengailtiin aika tiiviisti samassa kaveriporukassa ja niin siinä sitten kävi että kohta seurusteltiin, vaikka minulla ei ollut muuta kuin kaveritunteita häntä kohtaan.
kesän lopussa huomasin että ollaan vieläkin yhdessä ja että se poika onkin aika ihana:) nyt sitten ollaan oltu kohta vuosi ja rakastun häneen koko ajan vain enempi ja enempi<3 en enää voi olla ilman häntä:)

Murehtija

Mulla ei nyt käynyt ihan noin mutta samankaltainen juttu kuitenkin...Mesen kautta tutustuin erääseen tyyppiin joka vaikutti ihanalta mutta kun ekan kerran näimme niin todellisuus oli ihan toinen. Luonne kyl mukava mutta ehkä puolet siitä oli jotain ihme esittämistä. Se koko ajan jauhoi miten se tuntee mut ja "näkee mun läpi" ja sanoi kaikkea että mä en vaan tohdi päästää sitä lähelle. Eli periaatteessa se "rupes seurustelemaan" mun kanssa puoliväkisten, sanoi kaikille että oon sen muija mikä ei ollut lainkaan totta. Tota samaa touhua jatkui vielä toisellakin kerralla kun juhlimme yhdessä juhannusta eräillä festareilla. Kaikki puhutteli mua sen muijana ja mä en raaskinut oikaista asiaa siinä kaikkien naaman edessä.

Juhannuksen jälkeen tein pisteen koko hommalle ja mies otti heti semmosen asenteen ettei sitä haittaa mutta sen jälkeen emme ole puhuneet mesessä enää ollenkaan :roll:

*Sandy*

Seurustelin kerran erään jätkän kanssa hyvin lyhyen aikaa. Aluksi olin innoissani, mutta aika nopeasti kiinnostukseni hiipui. En kuiten raskinnut jättää kyseistä jätkää heti, joten muutaman viikon siinä sinnittelin. En tavallaan säälistä alkanut seurustelemaan, mutta en jotenkaan jättämäänkään kyennyt. Loppujen lopuksi tämä jätkä itse tajusi ettei meillä synkkaa ja hän itse asiassa jätti minut :lol: Hyvä että hän teki sen, mihin minä en ollut heti pystynyt :)

miru

Mä en oo seurustellu säälistä kenenkään kans mutta mun kans on yks tyyppi seurustellu säälistä. Olin ihan rakastunu ja en jättäny rauhaan ku ehkä hetkeksi vaikka se sano että ei kiinnosta. Sitte ihmettelin ku se kysyki että alanko seurusteleen sen kans, SIIS SE KYSY. Sitte olin tietenki että Joo tottakai. No sitte kuukauden päästä se jätti mut ja ku kysyin todellisen syyn miksi se oli mun kans niin sieltähän tuli että säälistä, ku olit niin kova jankuttaan. Musta se ois ollu parempi ettei ois vastannu viesteihin vaan ois ollu töykee, sillä tavallahan eroon pääsee helpoiten.
Nykyään ihmettelen miten oon ees voinu siitä ihmisestä tykätä :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat