Ensimmäiset ihastuksesi / seurustelusuhteesi... - Parisuhteet

vihollinen

Eli kertokaas, et onko teil jotai hauskoja tarinoita teijän ensimmäisistä suhteista / ihastuksista.. :D
Ku tuntuu, et niistä on kaikilla kavereilla aina niin hauskoja ja hellyyttäviä juttuja, et ajattelin tiedustella miten on täällä :)

Muistan varmaa aina tokan poikaystäväni.. Se oli ensimmäisen poikaystäväni paras kaveri. No, me molemmat oltii sillon seiskalla, ja tosi ujoja.. Nähtii aina meijän koululla, ja istuttii siel yhdel penkil varmaa metrin päässä toisistamme :D ja muistan kuinka aina vaihdettii koko treffien aikana ehkä pari sanaa :D Muuten vaan istuttii ihan ujoina ja katteltii muualle :D Silti aina tekstailtii vaikka mitä hauskoja juttuja ja rakkauden tunnustuksia, mut kummasti sitä ei livenä sillon saanu mitää suustaa ulos :lol: Tosin, ei me sit seurusteltukaa ku joku 3kk xD kertaaka ei siis edes koskettu toisiimme sen aikana, eikä puhuttu juuri mitää.

Käytin usein sillon joskus seiskalla ihastuksiini yhteyttä ottaessani tekosyytä, että lähetin heille muka viestin vahingossa väärään numeroon :D ja näin tutustuttiin :D Juonia.

Sivut

Kommentit (66)

Jzzu

Miun ihan eka ihastus oli miun pikkuveljen ikäinen ja oltiin samassa päiväkodissa.
Leikittiin aina porukalla Robin Hoodia tai Peter Pania. :D

Muistan miten murtunut olin kun minulla alkoi koulu ja veljeni ja tuo ihastus vielä jäivät tarhaan, etenkin kun sain veljeltäni kuulla tuon pojan tanssineen jossain tarhan esityksessä toisen tytön kanssa. :(
Ei niinkään mikään erityisen hyvä tarina tai mitään mutta jäänyt mieleen. :)

Minusta tuntuu että ihastus ei ollut molemminpuolista vaikka oltiinkin hyviä kavereita tuolloin.
Olis jännä tietää mitä tuolle poikaselle nykyään kuuluu. :D

vihollinen

Voih.. ihana tarina, Jzzu..

Mäkin muistan päiväkodista semmosen tarinan, et mun ryhmäs oli semmonen poika, joka oli saman niminen ku mun isoveli. No, mun isoveljellä oli sit aina tapana kusettaa mua ku olin pienempi, ni se sit sano, et en mä voi tykätä saman nimisestä ku oma veli, että se on kiellettyä :D Olin ihan murtunut pitkän aikaa, ja en sitten enään tykännyt siitä ihastuksesta.. hmph.. julmaa.. Ties mikä elämän pituinen romanssi siitä olis syntynyt ilman mun veljen kusetusta :lol: No ei vais.

sira

Haa, mun ekalla "poikakaverilla" oli aina oranssi poolopaita, helma housujen sisään ängettynä. Siis tää oli joskus varmaan eka toka luokalla. Lähetin sille rakkauskirjeen, et voisko se alkaa mua ja sain takaisin kirjeen, joka oli kirjotettu vaaleanpunaiselle paperille, ihan täynnä sydämiä ja siin luki vaan, et "Voin, tykään susta". Se on vieläkin mulla tallella :lol:

Sit aloin yhtäkkiä inhoaan sitä sydämen pohjasta saakka, jokainen sen sana, ele ja koko olemus sai mut raivon partaalle koulussa. Kaikki tämä johtui vaan siitä, että se oli nauranut kun mua ujostuttu pullon pyörityksessä. En millään ois kehannu aukasta sen vyötä siinä kaikkien nähen (tämä oli siis tehtävänä, siis piti pelkästään aukaista vaan vyo, ei muuta :lol: ).

Oranssi tiukka poolopaita kummittelee vieläkin mielessäni, eli tämä ei kovin söde tarina ollut! :lol:

vihollinen

[quote author="sira"]Haa, mun ekalla "poikakaverilla" oli aina oranssi poolopaita, helma housujen sisään ängettynä. quote]

Hahaha :lol: :lol: Sain hyvät naurut :P

*Sandy*

Mä olin joskus pienenä kirjeenvaihdossa samanikäisen pojan kanssa. Hän antoi minulle myös pienen pehmolelukoiran, mutta valitettavasti koirani söi sen muutama vuosi sitten :cry: Kuitenkin, ihastukseni säilyi tähän poikaan läpi ala-asteen (toki olin ihastunut muihinkin poikiin välillä..). Olimme myös yläasteella samalla luokalla, mutta sen jälkeen en ole häntä koommin nähnyt.

Toinen juttu mikä tulee mieleen, eli tekstailin paljon erään pojan kanssa. Emme olleet koskaan nähneet (en muista edes miten olimme saaneet toistemme numerot) mutta viestejä ja puheluita sateli :) Hän kerran lähetti minulle jonkun kaulaketjunsa ja menin siitä ihan paniikkiin. En halunnut alkaa 'seurustelemaan vielä niin vakavasti' :lol: Kiireesti palautin korun postissa ja pikkuhiljaa puhelut ja viestit loppuivat :D

kolmiolääke

mun eka poikakaveri oli ku mä olin 4-vee ja se 5-vee.

Asuttiin samassa rivarissa ja suudeltiin sen takapihalla salaa, kun siellä oli semmonen penkki :D

Sit menin sen synttäreille niin suutuin ku se narras mulle ett semmonen puukko on aito, missä menee terä silleen sisään. Aloin itkeen sitten ku luulin ett se puukotti itteensä oikeesti :shock:

Sit se soitti jouluna meidän ovikelloo ja laulo sen "hiljaa hiljaa joulun kellot kajahtaa"-laulun :) Muistan sen aina vieläkin ku kuulen sen biisin jouluna.

Mä sanoin sille ett isona me muutetaan semmoseen kotiin, että me on ite kaivettu onkalo puun sisälle ja asutaan siellä silleen ku oravat :lol: juupa juu.. eipä taida olla enää ihan ykköshaaveena mun elämässä.

figaro

Ensi-ihastukseni on kolme vuotta vanhempi poika syntymäkaupunkini samoilta kaduilta. Oikein söpö poika vieläkin :D Kirkkaan siniset silmät vissiin sai notkahtelemaan jalat alla ja taidettiinpa kuplan takapenkillä pusutkin vaihtaa.. Samainen heppu oli ulos kyselemässä samalla viikolla, kun pääsin äitini kantamana laitokselta kotiin. "Pääseekö pikku-ämmä ulos?" ..ihana kutsumanimi muuten syntymättömällä lapsella :roll: :D

Heh.. ja myöhemmin selvisi, että samainen heppu oli alikessuna, kun puolisoni oli armeijassa :lol: Tuntevat siis toisensa.

vihollinen

Teijän lukiessa tulee aina mielee hauskoja juttuja lisää..

Muistan joskus pienenä, ehkä 5-6weenä, ku meijän naapurin poika oli ihastunut muhun. Näin sen sit pihalla, ja sillä oli jääkiekko kortteja, ni se lupas, että se antaa niitä kortteja mulle, jos leikin sen kans :D No, mä sit suostuin.. Mut sit ku menin kotii, ni mun veljet ja isä alko "kiusaa" mua sillee, et olin kuitenki pussannu sitä, et sain ne kortit, tms.. Suutuin siitä niin, että revin ne kortit palasiks :D

xaz

Menin ekalle, ja samaan luokkaan tuli myös vasta kylään muuttanut poika, kaks vuotta minua vanhempi. (pienessä kyläkoulussa oli useampia luokka-asteita samassa luokassa.) Ihastuin saman tien. Se oli ainoa poika meidän luokassa ja tietenki kauhee tyttölauma pisti sen tunnustamaan kuka on luokan kaunein tyttö, valinnaksi osotuin minä, ja voi miten hyvältä se tuntu.
Ihastusta kesti seiskalle asti. Siinä välissä meni aikoja, ku kaverit oli sitä mieltä että se jätkä on ääliö, ja ku en kehdannu tunnustaa olevani ihastunu, myöntelin muiden mukana että joo-o, on siinä tyhmä jätkä, että onki idiootti. Mielessäni vain huokailin kuinka ihana se on. Seiskalla oli pahinta ku jätkä poltti tupakkaa, mikä oli kavereilleni totaalinen no-no. Paheksuin muiden mukana, mielessäni olin edelleen täysin menetetty tapaus. Siinä sitte vähän kaveripiiri vaihtu, murrosiän melskeissä, ja toiveeni toteutui ku jätkä alko hiljalleen osoittaa mielenkiintoaan minua kohtaan. Se oliki sitte eka jätkä jonka kanssa suutelin :oops: :D Sitte se kerran joutu pariksi viikoksi sairaalaan, odotin ku kuuta nousevaa että se jo palais koulun penkille, mutta sitte ku se palas, se oli ku mitään ei koskaan olis tapahtunukkaan. Kavereita voitiin olla mutta siihen se sitte sai jäädä. :cry: Murheen murtamana kävin kasin ja ysin, se siis oli ite ysillä ku mie olin seiskalla. Peruskoulusta päästyäni se olis taas halunnu alkaa jollekki. Olin päässy jo yli onnettomasta ensirakkaudesta, mutta ilmeisesti se oli vain kyteny jossain takaraivossa, koska se roihahti taas. En voinu alkaa millekkään sen kanssa koska olin silloin varattu. Nyttemmin harmittaa.. Jonkulaisia kavereita oltiin kolmisen vuotta, sinä aikana se ehti pitää pitkään hiljaiseloa ja taas ilmotella itsestään.. ja tunnustaa rakkautensa.. Mutta sitte se otti ja kuoli. Nyt tosiaan harmittaa etten raaskinu toimia tunteiden viemänä, ties mitä meistäki olis voinu tulla... :cry:

MiuMiu*

Tää nyt ei silleen hauska ollut, mutta on kuitenkin jäänyt mieleen...ennenkuin eka luokka alkoi sinä kesänä leikin pihalla yhden pojan kanssa, josta tykkäsin ja siihen tuli sitten pihapiirin isompia tyttöjä, jotka tiesi mun ihastuksesta ja alkoi tietenkin kiusaamaan mua siitä. Ne ikäänkuin pakotti meidät sitten sellaseen koppiin, josta ei saanut tulla ulos kun vasta sitten, kun olimme pussanneet...mehän oltiin pojan kanssa ihan paniikissa ja pussattiin sellasen pikkupusun verran ja tultiin ulos, sitten poika sanoi, että sekin tykkää musta ja juoksi pois :lol: Tuosta ei kuitenkaan sen jälkeen kehkeytynyt enää mitään, liekö johtui tuosta pakotustilanteesta :lol:

Eka seurustelusuhde oli kuudennen luokan lopulla ja myös me oltiin hyvin ujoja molemmat, kun olin pojan luona istuttiin vaan hiljaa sen sängyllä vierekkäin ja kuunneltiin musiikkia, ei edes pussattukaan koko seurustelun aikana kertaakaan :lol:

taki

Hoidossa olin ihastunut yhteen tosi kovaan jätkään( :lol: ), leikittiin aina sen kanssa kahdestaan, yleensä tehtiin jotn kiellettyä ja saatiin kauheita sanktioita. Muuten olin siis kiltti tyttö, mutta tuon pojan kanssa aivan kamala.
Joskus pari vuotta sitten satuttiin samaan bussiin ja vaihdettiin vähän kuulumisia, edelleenkin mielettömän hyvännäkönen ja hauska.

Ala-asteella ihastuttiin yhden pojan kanssa, sain siltä lapun:mä tykään susta. "Seurustelu"vaiheessa, ei edes pidetty kädestä, ei kai edes puhuttu koskaan kahestaan. Pelattiin futista ja hengattiin muutenkin isolla kaveriporukalla. Luulin parin viikon hiljaiselon(eli koko seurustelun ajan), ettei olla enää yhdessä, kun pojalta tuli tunnilla lappu:ei seurustella enää..

Jeii

Mä olin ihan ihastunu luokkakaveriini ala-asteella. Joskus viidennellä-kuudennella me seurusteltiinkin vähän aikaa. Tässä pojassa saattoi olla syy siihen, miksi miun housutkin roikkui niin paljon nuorempana :lol: Tän pojan kanssa vaihdoin ekan pusunkin leirikoulussa.

Shandy

Voi, mun ensimmäinen ihastus oli varmaan hoitopaikan hoitotädin poika. :D Mä oon himoinnut vanhempia miehiä siis jo 5-vuotiaasta saakka. :lol: Se oli siis sillon jotain 16v kun olin niillä hoidossa, ihana poika, leikkikin meiän hoitolasten kans aika usein.. No, minä sitten ihastuin siihen ja kysyin hoitotädiltä lupaa mennä sen kaa naimisiin isona. :D Hoitotäti sanoi että saan mennä jos vielä tunnen sen kun oon ite 18v. Jostain syystä pikkusena ihmetytti toi "jos tunnet sen vielä.." ;) No, piirtelin tälle pojalle aina kauheesti kaikkia sydämiä ja sit ihmisiä ja selitin "sä oot toi, ja toi toinen oon mä ja sit noi on meiän lapsia ja toi on meiän talo ja toi meiän koira" :D Ja säästin sille aina karkkia jos sain jostain ja vein ne sit seuraavana päivänä hoitopaikkaan sille pojalle. :D Hih, en tiedä mitä se poika ajatteli kun sai niin innokkaan ihailijan ;)

Ala-asteella tykkäilin vuorotellen jokaisesta luokan pojasta. :P Eipä niistä ihastuksista sillon pojille puhuttu, tyttöjen kesken vaan "jaettiin" aina välillä et kuka on kenestäkin ihastunut ;) Sit jos oli ihastunut samaan poikaan kun kaveri niin se oli sit "salaihastus" josta sai kertoo kaikille muille paitsi sille kaverille kuka oli myös ihastunut samaan poikaan. :D Ja sit kun se sai sen selville niin sit oltiin riidoissa pari päivää ja sit sovittiin. :D

Eka "suhde" mulla oli seiskalla tai kasilla, sellasen mua kolme-neljä vuotta vanhemman pojan kanssa.. Meiän porukat ei pitänyt siitä pojasta yhtään, ja niiden kiusaks tietty sit sen kans lähinnä olinkin. Ja sit kun se anto mulle sen rannekorun niin esittelin sitä meiän iskälle ihan kauheesti kun tiesin ettei se tykännyt siitä pojasta ja halusin esittää sille et meillä on vakavempi juttu kun mitä se oikeesti olikaan. Tosi kypsää. :P

Lania

Mun eka suurin ihastus oli kerho-eskari -ikäsenä. Meillä oli eskarissa sellanen porukka mihin kuulu mä, mun paras kaveri, sit toi poika ja pari muuta poikaa (ja hähähä siinä oli yks poika joka on nykyään yks semijulkkis mut en kerro kuka hähä). Sit oltiin aina samassa rengaskeinussa ton pojan kanssa ja aina pari kaikissa leikeissä. Ja se anto mulle ystävänpäivänä 13 ystävänpäiväkorttia :D oltiin a-a:lla samalla luokallaki ja ya:lla samassa koulussa mut ei oltu enää rakastuneita.

Sit ala-asteella neljännellä (viidennellä?) "seurustelin" yhen pojan kanssa, oltiin kavereitten kanssa tosi ihastuneita siihen, sit yhellä välkällä se lähetti mulle kaverinsa kautta lapun jossa luki että "Alatko oleen?" ja sit sellaset rasti-ruutuun -jutut "Joo", "Kyllä" ja "Tottakai". Laitoin "Tottakai"! Sit seukattiin viikko ja käveltiin käsi kädessä vapputorilla ja se kerto että siitä tulee isona rumpali. Romanttista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat