reilu 3 vuotta jo yhdessä... - Parisuhteet

missy^

moikka!
Mulla olis tällänen ongelma... Ollaan oltu poikaystäväni kanssa nyt kolme vuotta ja 4 kk yhdessä. Asutaan jo saman katon alla jne. MUTTA. Kaikki asiat tuntuu niin pirun vaikeilta. Yleensä kaikki viikonloput poikaystäväni viettää kavereittensa kanssa, ja minä yksin himassa. Olen menettänyt kaikki vanhat ystäväni koska poikaystäväni ei pitänyt heistä. Silloin se haittoi mutta ei enää, sivusta katsottuna tajusin etten menetä mitään jos en hengaan heidän kanssaan. He menevät baariin, iskevät miehen, kierrättävät häntä kaikkien kesken ja lopulta itkevät kun kaikilla on jokin tauti. (valitettavaa mutta totta). Minulla on tällä hetkellä yksi maailman ihanin ystävä, jaamme ilot, surut kuin myös kaikki muut mieltä askarruttavat asiat. Olen todella onnellinen että olen löytänyt hänen kaltaisensa ystävän, enkä ikimaailmassa vaihtaisi häntä entiseen kaveriporukkaani. Poikaystäväni ei kuitenkaan tykkää että hengaan hänen kanssaan, ja se saa oloni surulliseksi.
Olen yrittänyt puhua poikaystäväni kanssa mutta se yleensä päättyy riitaan.
Rakastan häntä yli kaiken, ja tekisin mitä vain hänen puolestaan, mutta tuntuu kuin hän rajoittaisi elämääni. Lukitsisi mut neljän seinän sisälle.... mitäpä tässä tilanteessa voi tehdä? olis mukavaa jos jollakin olisi hyviä neuvoja tai samanlaisia elämäntilanteita joista voisi napata edes pienen neuvon.... :wink:

Sivut

Kommentit (32)

missy^

niin.... mutta yritäppäs selittää se sille... olen jo tavallaan tottunut ajatukseen että "olen yksin", vaikka parisuhteessa elänkin. :?

Miffy

Hei ihan totta!

Nyt pää pystyyn!

Yrittääkö sun poikaystävä pilata sun elämän? Musta vaikuttaa hiukan siltä. Siun tilanne on todella ikävä. En tiedä voiko sellaista edes sanoa rakastamiseksi, jos kohtelee toista noin; kieltää ystävät!

missy^

mä en jaksa uskoa että se tekis sitä ainakaan tahalleen... mutta eihän sitä koskaan voi ihmisestä tietää mitä se sisimmässään haluaa. Se on ihan helvetin mustasukkanen ihminen ja kai yrittää "suojella sen omaisuutta". Kuitenkin itse tekee mitä haluaa. Nyt kun tarkemmin ajattelee näiden muutaman kommentin jälkeen, mun elämä tuntuu tosi tyhjältä ja tuntuu kuin nämä kolme vuotta olis mennyt täysin hukkaan. kuitenkin näihinkin vuosiin mahtuu muutama ihana muisto, mitä en vaihtais koskaan pois. :wink: olen miettinyt eroamista, mutta en ole siihen valmis. Olen puhunut myös miespuolisille ystävilleni tästä mutta ei hekään tunnu ymmärtävän.. niinhän se yleensä menee että miehet on miesten puolella jne.... rasittavaa. Mitä ihmettä mun pitäis tehdä, että saisin miehen tajuamaan mitä se on menettämässä.... en halua kuulostaa mitenkään epätoivoselta vaikka sitä nyt olenkin :wink:

Miffy

Ota tää ihan tosi vakavaan keskusteluun miehes kanssa tää aihe.

Et varmasti jaksa tollasta tilannetta loputtomiin!

Ja niin, en halua olla ilkeä; olen vain realisti.

Daisy

Vo jehna, on sitä kaikenlaista...

Mites on, kai voit perustella jätkäkaverillesi sen, että hänkin saa nähdä omia kavereitaan, mikset sinä saa nähdä omiasi?! Vaadi vakavaa keskustelua aiheesta ja perusteltuja vastauksia.

sopuli

Nyt otappa elämä hallintaasi. VAikka kuinka elät suhteessa, tarvitsee sinullakin olla muuta suhteen ulkopuolella. Luultavasti toi liittyy poikaystäväsi mustasukkaisuuteen, ettei hän pidä siitä, että näet muita.

Ens viikonloppuna SINÄ lähdet ystäväsi kanssa liikenteeseen, kuten poikaystäväsi tekee omiensa kanssa ja et anna hänen kommenttiensa vaikuttaa.

Tollanen rajoittaminen ei ole normaalia!!

*annika*

Ikävä tapaus. kyllä miehesi pitäisi ymmärtää että haluat nähdä ystävääsi niin kuin hänkin omia kavereitaan. onko taustalla mustasukkaisuutta siitä että miehesi ajattelisi että "lähtisitte ystäväsi kanssa etsimään itsellenne miehiä"? onko hän joskus tullut loukatuksi siitä, että aikaisempi tyttöystävä olisi pettänyt häntä silloin, kun hän on ollut ulkona ystävien kanssa? Vai onko kysymys ystäväsi persoonasta?
Sinulla on kuitenkin TÄYSI oikeus tavata ystävääsi! pidä siitä kiinni!

Nakkis

Pakko sanoa... missy tuo on paha juttu. Alkaa kulkemaan jo henkisenväkivallan puolella.
Se, että sinulla ei saisi olla ystäviä (näin tulkitsin asian) osoittaa avokiltasi sen, että hän pelkää menettävänsä sinut ja täten katsoo oikeudekseen "vangita" sinut kotiin.
Pidä puoliasi ja pidä ystävästäsi kiinni, ei avokkisi voi sanella, että kenen kanssa hengailet.

Jaksuja sinne!

Suhfeli

Siis aivan törkeää :o Kyllähän sulla on oikeus omaankin elämään ja tehdä mitä haluat. Kaikilal pitäisi olal kavereita ja ainakin joku henkilö jolle jutella.
Poikaystäväsi käyttäytyy kyllä itsekkäästi.
Ja jos puhuminenkaan ei autaisi, niin itse harkitsisin suhdetta uudemman kerran..

Verenpisara

Sanohan miehellesi, ettei hänelläkään ole asiaa kavereittensa luokse jos ei sullakaan. Jos ei auta niin hän alentaa sua vain omaksi orjakseen.

Mulla ei ole myöskään yhtään kaveria, paitsi mieheni. Aluksi oli muutama entinen mieheni, mutta väsyin pitämään heihin yhteyttä. Miehelläni oli joitain kavereita, mutta vähensi heidän tapaamistaan. Tälläkin hetkellä on naisen kanssa katsomassa bändejä, koska itse en jaksanut lähtä hänen kaverikseen.

Lumi~

Pidä nyt hyvä ihminen viimeisistä kavereistasi kiinni.. muuten saattaa
käydä niin että jos sinulle ja miehellesi joskus tulee ero, sinulla ei ole välttämättä enää ketään vaan jäät totaalisesti yksin..

mari

]

Hmm. Tästä kannattaa kyllä keskustella vakavasti. Täytyy varmaan muistuttaa hänelle, ettei hän tällä tavoin pysty "suojelemaan sen omaisuutta". Kurja tilanne.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat