huomionosoitukset muilta miehiltä?! - Parisuhteet

Mervisti

Olen seurustellut nyt yli vuoden ajan ja olen ollut onnellinen kultani kanssa. Nyt tuli kuitenkin ongelmia, nimittäin huomion-osoitukset muilta miehiltä? Eikös teilläkin tule parempi olo, kun kuulee toiselta mieheltä olevansa kaunis?!
Poikaystävän kommentit ovat kanssa ihania, mutta se, että varattunakin kelpaisi jollekin, piristää mieltä. Poikaystävänhän on "pakko" pitää ok:na, koska muuten tuskin seurustelisi hänen kanssaan.
Vaikka en olekaan kaunis ja kehut sanoivat italialaiset opiskelijapojat, se piristi mieltäni moneksi tunniksi..
Johtuisiko tämä siitäkin, että olen kärsinyt buliamiasta? että otin kehujen sanojat niin "tosissani"
Eikös muistakin naisista ole imartelevaa kuulla kehuja muiltakin kuin omalta kullalta?
Hänen mielestään en ota hänen kehujaan todesta.... Mitä mieltä te olette?

Sivut

Kommentit (22)

*Sandy*

Mun poikaystävä sanoo, että muut miehet voivat helpommin heittää kohteliaisuuksia, toivoessaan pääsevänsä tytön punkkaan. Poikaystävän taas ei tarvitse tuota tehdä, vaan voi ihan ilman takaa-ajatuksia kehua toista :) (tämä on sitten vain poikaystäväni mielipide :wink: )

Maruchka
*Sandy*
Mun poikaystävä sanoo, että muut miehet voivat helpommin heittää kohteliaisuuksia, toivoessaan pääsevänsä tytön punkkaan. Poikaystävän taas ei tarvitse tuota tehdä, vaan voi ihan ilman takaa-ajatuksia kehua toista :) (tämä on sitten vain poikaystäväni mielipide :wink: )

:lol: Tavallaa ihan totta ja mahdollista. Mutta kyllä niitä kehuja heittävät ihan vaan ohikulkijatkin ilman muita ajatuksia :D

Mervisti

aa, en huomannut tuota... ja mun tapauksessa on kyseessä, että poikaystävä ei ole mukana ja kun emme ole kihloissa, niin mulla ei ole sormustakaan... kysyin siis, että imarteleeko se, jos toinen mies kehuu teitä ja onko se teidän mielestänne vaaraksi suhteellenne...

Shandy

Tottakai imartelee jos joku kauniiksi sanoo. Ja kyllä sen yleensä huomaa jos miehillä on taka-ajatuksia ;) Mutta jos ihan vilpittömästi tullaan kehumaan niin kyllä se musta on mukavaa, eikä mitenkään omalle suhteelle vaaraksi.

Annie the Pooh

Tällä ulkomuodolla, olisin todella otettu jos [u]joku[/u] edes joskus sanoisi minua kauniiksi! Taka-ajatuksilla tai ilman.. Eipä tuota kuulu kenenkään suusta... Täytyy kai ottaa satunnaiset poikaystävän pyllylle läppäisyt vinkkinä siitä että olen seksikäs (tuskin) tai jtn. Sain tuossa vähän aikaa sitten päähäni, että se ei oikeasti pidä minua kauniina tai seksikkäänä, se että sillä edes seisoo johtuu siitä, että se miettii jotain muuta... siis MITÄH?!?! :roll: Joo-o, outoa on tämä minun ajatuksenjuoksuni.. Ei kai nyt oikeasti sentään! [size=9]...dille...[/size]

Mutta siis ei kai siinä sen kummempaa, jos joku kehuu. Ottaa se kauniisti vastaan ja siinä se. Sittenhän se on väärin jos käyt sitten flirttailee hänen kanssaan ja annat ymmärtää että olet vapaa.

SooZ

miksi se että joku toinen on sinua kehunut vaarantaisi suhteen? no ehkä sitten jos toinen on ihan todella mustasukkainen ja kuulee siitä ja vetää herneet nenukkiin.. :roll:
Kyllä ne kehut piristää, on sitten sinkku tai varattu. Eipä niitä kyllä liian usein kuule..

Nakkis

Kyllä ne kehut tuntuvat hyviltä, tuli ne keneltä tahansa (sukupuoleen katsomatta)
Eräs poika (okei, nuori mies) sanoi mulle baarissa pari viikkoa sitten, että: Aina kaikki laatunaiset on varattuja

Emmä siitä laadukkuudesta lähde vannomaan, mutta kyllä tuli kiva olo, vaikkei se nuori mies saanutkaan minun intressejä osakseen.

MiuMiu*

Kyllähän se jonkin verran kohottaa itsetuntoa jos huomaa kelpaavansa vielä muillekin miehille ja tuntee, ettei ihan niin kauhean näköinen olekaan mitä itse luulee :lol:
Ja luulisin, että tunteehan se oma mieskin jonkinlaista ylpeyttä siitä jos joku kehuu hänen tyttöystäväänsä.

Onko muille käynyt niin, että välillä tuo huomionosoitus muilta miehiltä jopa ahdistaa? En pidä itseäni erityisen kauniina, enkä sitä kyllä olekaan, mutta välillä tuntuu, ettei baarissa saa olla rauhassa vaan aina on joku miespuolinen tunkemassa juttusille, vaikka näkee, että mulla on sormus sormessa ja usein myös mieskin vieressä....Onko tässä kyse vain siitä "sinkkuna ei saa seuraa, varattuna saa" ilmiöstä vai osutaanko me aina väärään baariin, mikä on idiootteja täynnä? :? :roll:

Hawana

kyllä se itsetuntoa kohottaa jos joku muukin välillä kehuu kuin oma poikaystävä. mitään kiinnostusta osakseen nuo kehujat eivät koskaan saa tietenkään, mutta minulle varmasti tulee kyllä hyvä mieli, jos joku vieras mies kehuu hyvännäköiseksi.
sen jälkeen on taas helpompi uskoa poikaystävänkin puheita, jos tämä kehuu kauniiksi tms. :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat