Otan taakaksi.... - Parisuhteet

malina

Saippuakeiju. Tarkoitat kai sitä, että herra on avuton joidenkin asioiden suhten :D.. minä opetin kultaani hoitamaan hiuksia (kun hän kasvatti pitkät).. hih. No kuitenkin, siis semmoisia ne mihet on. Mutta jos on taitamaton tietyissä asioissa, ei sille mitään oikein voi. Silloin tarvittava kiinnostus oppia asia voi puutua, eikä sitä kyllä sitten millään opikaan... sano jos en nyt ymmärtänyt..

Ja vaikka joku ei tietäisi muodista sun muusta, niin kyllä niiltä tietoa löytyy toisista asioista. Ja vastakohdathan täydentää toisiaan, eli ihan hyvä että oot ees yrittänyt opettaa.

Kommentit (5)

Saippuakeiju

noh eniwei, en minä sitä ongelmaa tajua itsekkään :D mut en mie siis joka päivä sitä tee paitsi silloin tällöin. me ollaan koht täysikäsiä. mut ihan sama ei tätä tarvi enää jankata. kiitos :)

Taistelukääpiö

Ootteks te minkä ikäisiä?

Niin joo, ainut asiat jotka hänelle SAAT opettaa ovat, mitä sä itse parisuhteelta odotat ja mitä sä sängyssä haluaisit. En tiedä sun miehestä mitään mutta jos annat joka päivä ihan muuten vaan oppitunnin rakkaudesta se varmaan kyllästyy aika nopeasti, koska rakkaus ei ole mitään jota oppii kirjoista. Miehet ottaa yleensä parisuhteet vähän rennommin kun tytöt. En edelleenkään tajua koko ongelmaa, mut ehkä oon vaan hidas tänään. :wink:

Saippuakeiju

tämä on kyllä tosi tosi hankala selittää. ja olen huono selittämään asioita :D mut siis kuvitellaanpa näin että kaverini ei tiedä mitään meikistä tai muodista ja haluan hänen tutustuvan siihen ja opettaa juttuja miten esim meikataan.. siis tää on vähän sellasta miun kullan kanssa mut en mä siis mtn muoti tai meikki juttuja sille kerro tai opeta :D Siis kerron just näitä parisuhteeseen ja seksiin yms liittyviä juttuja ja haluan hänenkin tietävän. Äh, en osaa selittää :( mut en halua että työskennellään just kaavojen mukaan vaan että esim se 7 vinkkiä parisuhteeseen antais meille vinkkiä ja ohjeita.

Taistelukääpiö
Saippuakeiju
mitkä ovat onnellisen parisuhteen 7 sääntöä. siis mitä tahansa! Hän itse ei lueskele tai etsi tietoa. Mitä teen? :?

Ymmärrän sun miehen täysin! En mäkään todella haluais just tommosta kuulla! Ei ainakaan meiän parisuhde mikään peli o, jonka sääntöjä pitää lukea tai jonka säännöt löytää netistä. Parisuhteessa kysymys on tunteista ja tiimityöskentelystä. Ja jos parisuhde ei onnistu se on tuskin siitä kiinni et toinen ei käyttäny googlea tarpeeks usein.

Haluatko antaa muita esimerkkejä, et ymmärrän sun ongelman paremmin? Koska ainakin mua se hämmensi ja mun piti lukea sen useita kertaa.

Saippuakeiju

Olen huomannut että olen kuin jokin '' kouluttaja'' ja otan taakaksi sen että oma kultani osaisi tehdä asiat niin ja näin ja tietäisi asioita. Hän itse ei lue ja etsi tietoa eri jutuista kuten minä,, joten minä joudun ottamaan semmoisen tehtävän että kerron hänelle eri asioita. Eihän se ole minun tehväni eikä minun ongelmani jos oma kulta ei sitä ja tätä osaa ja ei osaa jtn. Mutta olen huomannut että eihän pistä pahakseen vaikka kerronkin mutta itseäni se vaivaa koska joudun nyt esimerkiksi : neuvomaan miten tämä kravaatti solmitaan tai mitkä ovat onnellisen parisuhteen 7 sääntöä. siis mitä tahansa! Hän itse ei lueskele tai etsi tietoa. Mitä teen? :?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat