Milloin riitelitte viimeksi kultanne kanssa? - Parisuhteet

gollum
cute
eikä mun mies puolusta mua sille jos se nälvii mua :(

Toi on kyllä tylsää mieheltäs, kysy ihmeessä siltä että mistä johtuu, eikö se uskalla sanoa sille kaverilleen että lopettaisi, vai onko siitä kivä kuunnella kun se haukkuu sua? Mä en kyllä tollasta ymmärrä yhtään. :?

Sivut

Kommentit (390)

diude

toissapäivänä, eilen ja tänään. ukko on mustasukkainen, ärsytän sitä vaikken ees ite huomaa sitä. ollaan jonkun verran eri maailmoista.

välillä tuntuu että haastan itse sitä riitaa. :?

Amorous

Meilläkään ei ole koskaan mtn riitoja ollu. Yleensä saatan vähän aikaa mököttää tai sitten lähen jonnekki lenkille tuulettumaan ni siinä se suuttumus menee ohi. Ja jos joku painaa mieltä ni voi siitä puhua. Ollaan kyllä kummatki nii rauhallisia, että en pahemmin usko että riitaa syntyykään. Saa olla kyllä sitten tosi iso asia. :wink:

EnvyMe

Eilen illalla suutuin kun se ei tullut hieroon mun mahaa vaikka lupasi :( :D

Joo myönnettäköön, menkkojen aikana kaikki jutut muuttuvat niiiiiin suuriksi! Olen yliherkkä ja ylitunteellinen ja eilenkin jo ehdin ajatella ettei minua enää rakasteta kun ei kerta masuakaan hierota :D

Ärsyttävää vaan että minun purnaamisestani syntyi taas mahti riita... :roll: Onneksi saatiin sovittua.

Venice Queen

Jeps, taas tuli riitaa. Poikaystävä tuli kotiin ja kysyin voisiko hän soittaa ystävälleen, jonka luokse olemme EHKÄ menossa yöksi kun lähdemme reissuun 2 viikon kuluttua. Haluaisin vain tietää onko meillä siellä yöpaikka useammaksi yöksi vaiko ei! No, poikaystävä sanoi vihaisena ettei soita tänään (syytä tähän hän ei voinut kertoa) eikä tiedä soittaako huomennakaan. Sitten hän ilmoitti lähtevänsä kaupungille ja kaverinsa luo. Vietämme siis kaiken vapaa-aikamme yhdessä eikä hän koskaan lähde mihinkään yksin, joten kyse oli vain siitä, että hän suuttui minulle, koska pyysin häntä soittamaan kaverilleen. Noh, minä sitten sanoin hänelle, että laitan itse hänen kaverilleen viestiä, ja tästä mies suuttui vielä enemmän, en kuulemma olisi saanut laittaa. Laitoin kuitenkin, saa nähdä miten mies suuttuu kun saa tietää, että oikeasti laitoin. Ottaa taas päähän tää koko suhde kun mies osaa olla niin idiootti jääräpää... Ei se enää oo sama ihana mies, mikä ensimmäiset pari vuotta oli, mutta eihän tää tyhmä pää tajua sitä eikä pysty eroamaan. Välillä on niin ihanaa ja sitten taas pitää tulla tällaisia paskoja riitoja... En jaksais enää...

liz

eilen riideltiin ja tänään vielä jatkuu. eikä oo eks kerta kun tästä asiasta riidellään eli siitä että olen opiskelija ja mies käy töissä ja hän sitte "joutuu" maksamaan kaiken koska mulla on varaa vain maksaa puolet vuokrasta kun on niin iso vuokra. näyttää siltä että mun pitää muuttaa pois koska en todellakaan lopeta opiskelua sen takia että mies niin tahtoo.

diude

eilen ja tänään. mies haluaa että muutan heille (asuu siis vanhempien luona) ja kun mahdollista niin hankittais yhteinen kämppä. ajatus söpö, mutta minähän en saman katon alle niiden kanssa muuta. niissä ei mitään "vikaa" ole, mut haluun ensin sen oman kodin enkä jäädä toisten jalkoihin pyörimään.

Kaihokielo

Eilen :(
tai en tiiä riideltiinkö, mutta keskusteltiin naimisiin menosta. Taas kerran. Tiedän ettei kultaa pitäisi painostaa, mutta silti koen, että miun on puhuttava siitä aika ajoin. Vaikka se ei halua naimisiin vielä, ja inhoaa sitä aihetta.
Tajusin, että olen varmaan toivonut suhteessa naimisiin menoon, että mies olisi toisenlainen kuin se nyt on. Joku muu. Joku, jonka kanssa sais ne perinteiset prinsessahäät, isä saattais alttarille ym. niin kuin kaikilla miun siskoilla. Äh, niin lapsellista. Kuitenkin eilen tajusin, että tää tilanne on hyväksyttävä. Jos ikinä edes mennään naimisiin, niin häät eivät yksinkertaisesti tule olemaan sellaiset, se olisi vain hyväksyttävä. Miehellä paniikkihäiriö ja migreeni, joista jommastakummasta todennäköisesti laukeaisi kohtaus sadan ihmisen edessä. Tai vaikkei kohtausta tulisi, niin mie hermoilisin koko päivän niistä, kyselisin miten se voi, enkä osaisi nauttia itse päivästä. Kokemusta on erinäisistä sukujuhlista, joissa meidän ei sentään itse oo tarvinnut olla katseiden kohteena. Pienet perhehäät korkeintaan on odotettavissa, tai sitten pelkät todistajat. Jollain tavalla miun on käytävä tätä läpi nyt, kun ymmärrän, että niin tulee käymään. Jonkinlaista surutyötä prinsessahäiden menettämisestä. Ymmärtääkö kukaan? Öö, vähän typerältä tuntuu itestäkin, nehän on vaan yhet häät so what? :roll:

Itse aiheesta: mie en oo hyvä riitelemään. Tulee usein kauhea turvattomuus, eilenkin rupesin varmiselemaan mieheltä, että rakastaahan se minua yhtä paljon vieläkin, vaikka ollaan riidelty. Keittiöfilosofiani mukaan tämä juontaa juurensa lapsuudenperheeseen, jossa äiti aina alkoi murjottamaan riitelystä, ja sitä piti sitten miun ns. lohduttaa tai muuten saada se hyvälle tuulelle. On vaikea uskoa, että joku rakastaa yhtä paljon, vaikka käyttäytyisikin typerästi ja mahdottomasti.

Essie

Mulla on Jokaikisen riidan jälkeen hirveen epävarma olo.. meinaan että stressaan itseäni miettimällä "rakastaako se mua enään ku olin niin typerä" "mitä jos oon nyt eri tyttö sen silmissä" ja kaikkea tälläistä taivaan ja maan väliltä.. yhdessä oloa on jo ollut yli 2 vuotta.. eli tuskimpa nyt hän ajattelisi näin. pitäis varmaan vaan relata?

Rasberry
k87
miks sä oot kaks vuotta vanhasta jutusta suuttunu? :o ei kai menneisyydellä nyt niin väliä oo, jos miehes sun kanssa haluaa kuitenkin olla...

Mäkin oon lähinnä tällä kannalla. On vaan hyväksyttävä, että miehelläs on ollut elämä (naisineen kaikkineen) myös ennen sinua, eikä kaikesta vain halua puhua. Kyllä mun mielestä sun olisi pääasiassa syytä pyytää häneltä anteeksi.. selvästikin astuit vähän hänen varpailleen :roll:

EnvyMe
Torspo
EnvyMe

Joo myönnettäköön, menkkojen aikana kaikki jutut muuttuvat niiiiiin suuriksi! Olen yliherkkä ja ylitunteellinen ja eilenkin jo ehdin ajatella ettei minua enää rakasteta kun ei kerta masuakaan hierota :D

Ärsyttävää vaan että minun purnaamisestani syntyi taas mahti riita... :roll: Onneksi saatiin sovittua.

Toi on niin ärsyttävää kun huomionkipeyksissään tai kiukusteneena
pienestä asiasta tulee elefantti!!! Meillä on usein tällasia! :x :lol:

Joo, sanoppas muuta! Ja minäkin monesti ajattelen (virheellisesti tosin) että itselläni on oikeus kiukutella niin paljon kuin sielu sietää, mutta sitten menee sisu kaulaan kun mies ihan toden teolla hermostuu :oops:

Torspo
EnvyMe

Toi on niin ärsyttävää kun huomionkipeyksissään tai kiukusteneena
pienestä asiasta tulee elefantti!!! Meillä on usein tällasia! :x :lol:

Nasumi

Ja mistä syystä? :? Meillä riidellään nii usein että mua kiinnostaa jo onko muilla samanlaista ja mistä syistä teillä yleensä riidellään...

Torspo

Meillä riideltiin nyt viime lauantaina. Ja yllätys yllätys, taas sen takia ettei ukkeli osaa puhua ja avautua tunteistaan silloin kun ne asiat tapahtuu ja painaa. Se keräilee niitä aina sisällensä ja sitten pari avautumiskaljaa.. Ja siinä ollaan.
Tappelu tuli siitä että olen ennen seurustelua sähläillyt liikaa, rikkonut hänen ja hänen entisen parhaan keverinsa välit (joka on totta, jota kadun, jolle ei enää voi mitään. Ja jolle kukaan ei voi enää mitään. Joka ei koske ketään muuta, koska ketään ei ole petetty :cry: ).
Ja kun tää ukko ei luota itteensä yhtään niin sen pitää sitten avautua sellasistakin syistä.. Ja kylläpä sitä aina seuraavat päivät hävettää. :lol:

Kyllä näitä riitoja on tullut munkin puolesta. Itselläni on kyllä tapana avautua heti kun jokin mättää, ja sanoa omat mielipiteet kaikesta josta haluan. Näimpä itselläni ei ole sitä ongelmaa että olisin kännisää aina rasittava tappelija. En edes halua tapella kännisten kanssa kun ne ei tajua kuinka typeriksi itsensä tekevät. :lol: :lol:

vihollinen

tänään.
Jälleen aiheena se, että kun poikaystäväni on lähdössä ensi viikolla toiseen kaupunkiin töihin. Siitä asiasta ollaan riidelty jo niin monesti, että ei mitää rajaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat