And they lived happyli ever after - Parisuhteet

kosmetologi

Olemme seurustelleet nykyisen poikaystäväni kanssa jo melkeinpä 5 vuotta, mutta silti käyttäydyn kuin mikäkin prinsessa, joka kohtaa unelmiensa prinssin kenen tulee olla T-Ä-Y-D-E-L-L-I-N-E-N.
Haaveilen romanttisista yllätyksistä, kynttilöitä, viiniä, öljyjä, aina vain täydellisestä seksistä. En vain pääse yli päiväunistani. Pääni halkeaa kaikista niistä satumaisista ideoista, joilla haluaisin yllättää poikaystäväni (jos olisin se mies tässä suhteessa). Surullisinta on se, että poikaystävässäni ei ole mitään vikaa. Hän on aivan tavallinen suomalainen mies. Välillä romanttinen, useimmiten ei niinkään, mutta silti minulle juuri se oikea. Joskus saatan jopa suuttua hänelle siitä, etten saa tarpeeksi yllätyksiä, kukkia ja suklaata, jälkeenpäin nolottaa. Saatan jopa alkaa luettelemaan kaikkia niitä yllätyksiä joita itse järjestäisin itselleni.

Kuulostaako tutulta?
:oops:

Sivut

Kommentit (17)

hmp

Kuullostaa NIIN tutulta! :shock: Olen mietiskellyt, että onkohan yliromanttisilla ruusunpunaisilla päiväunilla jotain tekemistä esimerkiksi horoskooppien kanssa (itse olen kalat) mutta tuskin mitään verrannollisuutta löytyy. Minullakin on välillä olo, että haluaisin tuntea oloni maailman onnellisimmaksi prinsessaksi ja mökötän poikaystävälle siitä, kun hän ei hukuta minua tulipunaisiin ruusuihin ja suudelmiin, tuo aamiaista sänkyyn, yllätä arkenakin pienillä lahjoilla yms. Joskus mietin mielessäni että olisipa juuri nyt kiva kuulla yliromanttisia rakkaudentunnustuksia ja sitten olen allapäin kun en niitä kuule. :oops:

Amalia

Jep, tervetuloa joukkoon. Mä en kaipaa mitään yltiöromanttisia kynttiläillallisia tai viimeisen päälle täydellistä miestä, mutta odotan bongaavani jostain miehen, joka kolahtaa kerralla ja kunnolla. Sääli vaan, että tielle on osunu tähän mennessä vaan "ihan mukavia" miehiä :roll:

Alina

TÄÄLLÄ TÄÄLLÄ! vielä yksi unelmoija lisää joukkoonne. Usein kyllä oikein hävettää omat ajatukset ja jos olen onnistunut pitämään ne vain oman pääni sisällä olen todella onnellinen. Viime viikonloppuna kysyin poikaystävältäni, että kävisikö hänelle jos pidettäisiin kahdenkeskiset pikkujoulut lauantaina? :D onnekseni poikaystävä tykkäsi ideasta ja ostimme hyvää ruokaa sekä toisillemme pienet pikkujoululahjat. Ihanampaa iltaa en olisi voinut toivoakkaan. Pienellä vihjailulla hän jopa itse ehdotti lahjojen vaihtamista. :wink:

Ullapulla

No, ihan samaa täällä. Mulla vaan on nyt vihdoinkin mies, joka on niin rakastunut ja sitoutunut muhun, että meillä mies järkkää niitä ihania ylläreitä huomattavasti enemmän kuin itse. Mitä kaveripiirissä olen jutellut em. asiastta, niin kyllä se taitaa niin olla, että todella RAKASTUNUT mies tekee naiselleen ihania romanttisia ylläreitä, jopa ihan suomalainen tavis. Edellinen 5 v. suhde päätyi eroon, kun mies ei jaksanut panostaa suhteeseen ja olikin ihan hyvä, sillä meidän juttu oli enemmän mun juttu kuin yhteinen. Mä vaadin mieheltäni sitoutumista ja edellisestä ei siihen ollut, kaverit oli kai tärkeempiä.

Felke

TÄÄLLÄKIN!!!
Vaikka kuinka tapaisi mukavia miehiä ja ne tuntuvat mukavilta, mutta muutaman viikon tapailun jälkeen ruusuiset unelmat murtuvat ja ei enää jaksa koko touhua?
Onko tuttua? :lol:

Katjuska
kosmetologi
Olemme seurustelleet nykyisen poikaystäväni kanssa jo melkeinpä 5 vuotta, mutta silti käyttäydyn kuin mikäkin prinsessa, joka kohtaa unelmiensa prinssin kenen tulee olla T-Ä-Y-D-E-L-L-I-N-E-N.
Haaveilen romanttisista yllätyksistä, kynttilöitä, viiniä, öljyjä, aina vain täydellisestä seksistä. En vain pääse yli päiväunistani. Pääni halkeaa kaikista niistä satumaisista ideoista, joilla haluaisin yllättää poikaystäväni (jos olisin se mies tässä suhteessa). Surullisinta on se, että poikaystävässäni ei ole mitään vikaa. Hän on aivan tavallinen suomalainen mies. Välillä romanttinen, useimmiten ei niinkään, mutta silti minulle juuri se oikea. Joskus saatan jopa suuttua hänelle siitä, etten saa tarpeeksi yllätyksiä, kukkia ja suklaata, jälkeenpäin nolottaa. Saatan jopa alkaa luettelemaan kaikkia niitä yllätyksiä joita itse järjestäisin itselleni.

Kuulostaako tutulta?

Kuulostaa liiankin tutulta tosiaan... Mikäköhän niitä miehiä vaivaa kun mitään pientä ekstraa ei saa vaikka miten yrittäis vihjailla? vai eletäänköhän myö naiset liikaa "saippuasarjojen tunnelmissa" (niissähän kaikki on aina niin romanttista ja täydellistä, miehet yllättää naisensa mitä ihmeellisimmin tavoin). No, oli miten oli mutta kyllä sitä romantiikkaa elämäänsä haluaa! Oma mies vaan tokaisee ettei hää osaa, vaikka miten yrittäisin vihjailla asiasta kuin asiasta... :?
:oops:

Tigerheart
kosmetologi
en halua kuvitella, että kyse olisi siitä, että ukkoni ei rakastaisi minua tarpeeksi. tiedän että vika on yksinomaa minussa :D

kosmetologi: Ei vika ole kokonaan sinussa! :o Kyllä meillä naisilla on oikeus vaatia ja saada ansaitsemaamme kohtelua! Pientä hellittelyä ja hemmottelua välillä. :D Nyt puhut miehesi kanssa rohkeasti asiasta, toivottavasti kaikki menee hyvin.

Tsemppiä!

marimma

Eräs naispuolinen tuttuni sanoi kerran minulle kun samantyylisiä pieniä romanttisia juttuja unelmoin että "onhan sekin jo melko yliromanttista jos ukko vie edes pyykit koneeseen asti". Onhan se näin :roll:

ei se silti estä taas itse unelmoimasta siitä vanhanhyvän ajan gentlemannista joka myös sitten on värikäs ja yllättävä ja rohkea ja romanttinen :roll:

dyingbride

hahah, en todellakaan kuulu joukkoon :lol:
mua melkein ällöttää tämmöset kliseiset viinit ja kukat ja kynttilät ja illalliset.
hyvät keskustelut ovat mun mielestä tärkeämpiä. ne riittää.

SunLion

Pakko sanoa että kuulostaa tutulle :oops:
Rakastan kultaani ylikaiken. Meillä oli hiukan vaikea kausi (johtuen monesta tekijästä..)...mutta nyt kaikki on taas todella hyvin. Tajusin että rakastan sitä miestä aivan tolkuttomasti. Vaikeana kautena tuli punnittua asioita ja mietin itsekkin just tuota että miten hän minua kohtelee/arvostaa (kyse ei ole tietenkään vaan lahjoista/hemmottelusta vaan yleisesti).
Olishan se kiva joskus saada pieniä ylläreitä. Ymmärrän toki opiskelija-budjetin (tällä hetkellä 100€/kk)..mutta toisaalta eipä hällä koskaan ole sitä rahaa ylimäärin. Toisaalta enpä mäkään hirveesti oo yllätelly (enää), että tosiaan aika prinsessa taidan olla mäkin jos odotan hältä kaikkea.

jannu*n*

Minäkin voin liittyä tähän porukkaan. Itsekkin odotan "ihmettä" tapahtuvan ja toivon, että poikaystäväni toisi jotain yllättävää minulle, kuten esim. jonkin pienen lahjan.

Eilen luulin niin, kun hän sanoi, että takin taskussa on sinulle jokin yllätys. Olin häneen syystä ja toisesta hieman pettynyt. En kuitenkaan rynnännyt suoraan eteiseen, vaan jäi hetkeksi odottamaan sohvalle. Sisälläni kupli ja tuntui heti paljon paremmalta. Aivan kuin kaikki olisi onnustunut taas. Mutta, kun mennin poikaystäväni takille siellä olikin vain karkkipussi, jota hän ei ollut jaksanutkaan syödä. Mieli muuttui matalaksi. Ei mitään suurta yllätystä.

Ehkä odotan jotain erikoista tavalliselta suomalaismieheltäni. Että hän muuttuisi siksi kyseiseksi satujen prinssiksi, joka laukkaa valkoisella ratsullaan luokseni. Huoh! :roll:

Huvittavaa, mutta totta. Tiedän pitäväni arjen pienistä asioista ja oikeastaan muuta merkitystä ei ole kuin se että hän saa minut joka päivä nauramaan :lol:

lumihiutale

Minä olen nyt seurustellu semmoiset pari kuukautta "virallisesti" ja jo jokin aika sitten sain yllärinä suloisen nallen ja vasta sain synttärilahjaksi kauniin kalevala kaulakorun. Siihen kyllä poika tuhlasi melkein kaikki rahansa. Vissiin alkuhuumaa, mutta olin kyllä aika kauhuissani, että niin kalliin sitten osti :roll:

Ladybird

Kyllä kuulostaa tutulle!
Unelmieni mies keksii minulle yllätyksiä, tuo kukkia ja suklaata, hemmottelee, halaa ja pussaa aina kun ehtii.. jne. :) Kaikki on täydellistä! Päiväunissani se mies on oikea ritarillinen (ja eniten romanttinen!) prinssi, joka osaa huomioida minut juuri silloin kun itse sitä kaipaan.

Mutta. Miksei tuo oma äijä voi olla semmoinen. Eipä hän kyllä kovin usein vaivaudu yllättämään minua.
Mutta ehkä se on vaan niin, että ei saisi odottaa liikoja, kuten juurikin noissa saippuasarjoissa annetaan kuva että miehillä on varaa harva se päivä törsätä rahaa naistensa lahjoihin. Ja mies on yliromanttinen lässyn-lässyn kielellä puhuva ukkeli, joka hukuttaa ruusuihin ja suukkoihin.

Kyllä mun mielestä on ihanaa, jos poikaystävä vaikka tiskaa mun puolesta ja on avuksi kotitöissä, se on kyllä semmonen juttu mistä tulee hyvälle tuulelle. Tietysti jotain pieniä ylläreitä kaipaisi silloin tällöin. Olisi tosi ihanaa, jos poikaystävä vaikka veisi syömään kivaan ravintolaan yllättäen, tai että kun tulee kotiin koulusta/töistä olisi hän valmistellut täällä kynttiläillallisen. Tai jotain pientä edes, mutta kun niitäki pitää pyytämällä pyytää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat