Paska mies vai yksinäisyys? - Parisuhteet

heijri

Voiko rakastaa liikaa?

Kaikki päin persettä, mutta tuntuu silti että rakastan niin paljon ettei eroa miehestä voi edes harkita. Kerran koitin ja se oli kamalaa. Puhuminen ja lupaukset eivät kuitenkaan auta, se on todettu useammin kuin kerran.
Mikä neuvoksi vai ei mikään? :( [/quote]

Sivut

Kommentit (35)

heijri

Pettämistä ei ole onneksi, siitä olen varma tosissani. Kuitenkin epäluottamus tuottaa jo sairaita mielikuvia ja "harhoja" että äijä kuitenkin tapailis muita. Syyttelen hermostuksissani jo kaikesta mitä hän tekee, vaikken haluaisi, kun kuitenkin mitään muuta en halua kuin olla hänen kanssaan.

beep-

Olen ollut samanlaisessa tilanteessa.. Mies kohteli minua todella huonosti, petti minua ja kaikkee mutta en halunnut erota. Mutta tein sen silti kun olin saannu tarpeeksi "rohkeutta", vaikka pelotti. Se mikä minua pelotti oli yksinäisyys, että en saisi enään tuntea hänen läheisyyttään tai käpertyä kenenkään kainaloon kun tuntu pahalta. Luulin että en ikinä lyötäisi ketään taas.. Mutta nyt minulla on uusi kulta ja kaikki on hyvin..

heijri

Juominen suhteessa se suurin ongelma on. Kun lähes aina "yhdestä" muuttuu se kaks-kolme mäyrää, tuntuu et vittuakos tässä. Asiasta puhuttu muttei tunnu ymmärtävän...Viimeisimmällä puhumis kerralla on mennyt jotain kaalin, mutta luottamus on jo niin syvällä jäissä etten tiedä, tuleeko se edes koskaan takaisin.
Myös menot ja ýhteinen aikataulu on jonkinnäköinen ongelma. Molemmat haluaa olla toisen kanssa, mutta jotenkin nyppii kun tuo ukko jää aina suustansa kiinni kaupassa tai lenkillä. Ei hän sitä pahalla tee, tiedän, koska se on sukuvika, mutta riepoo kun 10 minuuttia venyy usein ja paljon.
En tiedä oikein mitä tehdä, kun ehdottomasti ja täysin oikeasti haluan parantaa suhteen, ja mieskin niin sanoo. entisessä erittäin huonolaatuisessa suhteessa olin se kýnnysmatto, joten olenko vain liian sinisilmäinen ja annan miehen taas kohdella minua huonommin kuin ansaitsisin. Elämäni parasta aikaa on ollut kun olen saanut olla nykyiseni kanssa, joten en tiedä miten enää edes uskallan elää ilman häntä.

SunLion
heijri
Pettämistä ei ole onneksi, siitä olen varma tosissani. Kuitenkin epäluottamus tuottaa jo sairaita mielikuvia ja "harhoja" että äijä kuitenkin tapailis muita. Syyttelen hermostuksissani jo kaikesta mitä hän tekee, vaikken haluaisi, kun kuitenkin mitään muuta en halua kuin olla hänen kanssaan.
Tai noin haluat uskotella itsellesi ;)

TaskuMyy

Miksi pitää elää p*skassa parisuhteessa`? Ja sitten valittaa kavereille ym.. kuinka helvettiä suhde on?
Haluatko sääliä? Myötätuntoa?

itse en ymmärrä semmosia suhteita, että eletään paskassa suhteessa kun pelätään yksin joutumista! Ja sitten käyvvään valittamassa kaikille miten hirveetä on..

closure

Samaa mieltä muiden kanssa, eroa. Asiat muuttuu pitkän ajan kuluessa paljon mutkikkaammiksi ja jos siinä kohtaa huomaa tehneensä virheen, on asioiden selvittäminen paljon vaikeampaa.

SunLion

EROA!!

kyllä niitä miehiä on maailma täynnä! ihan turha jumittaa epäluotettavassa miehessä...

olet ehkä rakastunut läheisyyteen yms...etkä niinkään siihen persoonaan. Kannattaa miettiä sitä..

voin kokemuksella nyt kertoa et ei kannata jäädä paskaan suhteeseen...loppu tulos voi olla kamala.

Pennsylvania

Vastaisin kans, että yk.. ero. Ei se ihmisestä pakolla yksinäistä tee, jos paskan suhteen lopettaa. Ei-suhteessa voi tuntea itsensä paljon vähemmänkin yksinäiseksi, kun paskassa suhteessa. Tilanteesta sen enempiä tietämättä, jos ukko on paska ja ei muuksi muutu, niin pakkaahan laukkusi, nainen, ja lähde etsimään itsellesi parempi elämä.

des

Vastaus otsikkoon: yksinäisyys. Paskaa miestä ei kannata jäädä katselemaan, et voi koskaan löytää parempaa miestä ja olla oikeasti onnellinen, jos jäät paskaan suhteeseen kitumaan.

Ann

Omakohtaista kokemusta vastaavasta tilanteesta ei ole, mutta eräs tuttuni kärsi erään miehen kanssa pahemman kerran, terveyskin alkoi reistailla kun suhteessa oli koko ajan kamala stressi päällä. Henkiset asiat alkavat lopulta näkyä fyysisesti, eli mietipä nyt tarkkaan kuinka tärkeä tämä suhde sinulle on :?

pirutar

Koska et tilanteesta kovin paljo kerro, on neuvominen aika hankalaa, mutta otsikkokin kertoo kuitenkin jotain. Omasta kokemuksesta sanoisin, että mieti tarkkaan, mitkä on ne asiat, mitkä miehestä tekee sen paskan ja onko niille asioille mahdollista tehdä jotain. Lähteminen on vaikeeta, tiedän sen. Mutta tiedän myös sen, että se helpottaa aika myöten. Itse erosin jokin aika sitte yli kolmen vuoden suhteesta, jossa mies kohteli mua huonosti. Ja vaikka välillä tuleeki sellaisia tuntemuksia, että on tosi yksinäinen, niin siltikin se on parempaa, ku se että alistuu huonosti kohdeltavaks. Ja vaikka ei enää oliskaan sitä kainaloo, johon käpertyä eikä kukaan pidä hyvänä, niin silti se, että kukaan ei satuta eikä kohtele huonosti parantaa elämää kokonaisuudessaan niin paljo, että se eroaminen kannattaa. Sillon pystyy antaan mahdollisuuden muille hyville asioille elämässä eikä tarvitse olla enää onneton. En välttämättä sanois, että erota pitää, jos vaan on mahdollista, että mies voi muuttua ja suhde muuttua paremmaks, mutta jos sitä on jo kokeiltu eikä mikään oo muuttunu, ei kannata hakata päätään seinään. Ei onni oo kiinni yhdestä miehestä, joka ei edes tajua sun arvoo. Sä et ansaitse huonoa kohtelua..kukaan ei ansaitse!

näinn

niin et tosiaan kertonu tuosta teidän tilanteesta enempää.. Mutta otsikon perusteella ite valitsisin mielummin yksinäisyyden entä ku paskan miehen. Ja muistahan se että toista ei voi muuttaa, voit muuttaa vain itseäs tai lähtee pois huonosta suhteesta! Vaikeaa se voi olla jos on yhteistä menneisyyttä paljon.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat