tarkkaileeko poikaystäväsi syömistäsi? - Parisuhteet

Bell

mulla on ollut kauhee karkin ja ruuanhimo jo monta viikkoa, oikein alkaa hävettämään tämä järkyttävä mässäily. kysyin eilen kullalta, että tykkäähän hän minusta vielä jos lihon vähän. kulta siihen, että "aivan satavarmasti!! älä siitä murehdi<3" :roll: eli siis jätskiä kehiin...

inhottavia juttuja täällä kun poikaystävät vihjailee syömisistä. tuo edellinenkin juttu, jossa tyttö on nyt ruennut vahtimaan itse syömisiään poikaystävän sanomisten takia. uskomatonta :? ja tosi järkyttävää ylipäätään, että poikaystävä kehtaa ees sanoa tuommoisia. mulle tulis maailman huonoin ihminen- olo, jos ees päästäisin suustani jotain noin itsekästä.

kaverini poikaystävä on ilmeisimmin myös aika ulkonäkökeskeinen. kateltiin isolla porukalla telkkaria, ja siellä oli sitten joku vähän pyöreämpi nainen, jonka mies petti tätä. kaverin poikaystävä kommentoi siihen, että "no on kyl aika pullukka! ei ihme että toi pettää sitä.." :shock:
olin ihan järkyttynyt, mutta tämä kaverini vain hymyili kullalleen. ilmeisesti tottunut noihin puheisiin jo. mua kyllä ällötti koko äijä. en ikinä kattelis tommosta.

Sivut

Kommentit (168)

eikku
Jzzu

Niin, ja huvittavinta tässä on se että kulta on lihonut yli kymmenen kiloa tupankanpotlon lopetettuaan enkä minä ole kertaakaan siitä huomauttanut, minulle tuolla ei ole mitään väliä:
ihan yhtä rakas ja hyvännäköinen rakas on kuitenkin.

"Rakkaus lihottaa" sanotaan meillä päin :)

Mä olin ihan järkyttynyt, kun ystväni kertoi että hänen poikaystävänsä oli sanonut: "jos sä lihot, niin mä en voi enää seurustella sun kanssa" :shock: nyt se sitten vahtii syömisiään, ettei hänestä vain tulisi lihava :roll: Musta ihan sairasta... Sama tyyppi tässä muutama päivä sitten tokaisi tytölle, että "TAASKO sä ostit suklaata?!"

Fanni

[color=indigo][/color]

Musta tuntuu välillä, että poikaystäväni mielestä syön jotenkin hirveesti. :?: Itseni mielestä syön ihan tavallisesti, mutta eilenkin, en ollut oikeastaan syönyt illalla juuri mitään, ja kun sitten söin 5 pinaattilättyä ( :lol: ) ja meinasin hakea lisää, poikaystäväni oli melkein järkyttynyt. En muuten sitten hakenut lisää, vaikka nälkä jäikin.

Tuo nyt oli vain yksi esimerkki. :shock: Mulla on tapana kysyä ihan vain mielenkiinnosta että mitä kultani on päivänaikana syönyt, ja kun se kysyi samaa minulta, kerroin kaiken mitä olen syönyt. Omasta mielestäni olin syönyt ennätyksellisen vähän sinä päivänä, mutta poikaystäväni ilme kertoi ihan muuta.

En ole mikään lihava, olen 173 pitkä ja omasta mielestäni aika hoikka. Ja poikaystäväni on sanonut että olen hyvä juuri sellaisena kuin olen, mutta kerran se sanoi myös, että "olisitko itsesi mielestä paremman näköinen muutaman kilon laihempana?" olin siitä loukkaantunut koko loppu illan, vaikka ei se tarkoittanut loukata mua.

Onko kenelläkään samanlaista? :oops:

Bell

oma poikaystäväni yrittää välillä syöttää mua, koska olen viimeaikoina vähän laihtunut, ja muutenkin olen varsinainen tikku. parisen kertaa hän on oikeastaan pakottanut mut syömään leivän pari.
ihan kiitollinen minä tuosta vahtimisesta olen, vaikka välillä tympiikin. :roll:

Laura

Ei suoranaisesti tarkkaile, mutta välillä vihjailee, että olenhan muistanut syödä. Ei tee sitä pahalla ja syynä on raju laihtuminen, mikä tapahtui viime keväänä. Ihan hyvä on, että joku muistuttaa välillä syömisestä. Itse saatan tyystin unohtaa ko. homman.

Laura

Kyllä jos mun mies alkaisi vihkailemaan että söisin liikaa, niin kyllä saattasin ottaa pikkaset kilarit siitä. Eipä kenelläkään ole mielestäni kenenkään syömisiin mitään sanottavaa, ellei siihen ole jokin terveydellinen syy.terveydellinen syy olisi sitten syömishäiriö tai sairaanloinen liikalihavuus... Kannattaa varmaan sille poikkikselle sanoa suoraan että et tykkää sen vihjailuista. Ja jos itse viihdyt omassa kropassasi, niin ei siihen ole kenelläkään mitään sanottavaa.

Senna

Mun jätkä valittelee että syön epäterveellisesti. Ei niinkään usein määrästä, mutta rasvasta, suolasta, sokerista...

Tässä viime aikoina poikkiksen luo mennes on tullu ostettua eväät matkalta, ku eipä siellä melkeis ikinä oo ruokaa tarpeeks yhdellekään. (Jätkä syö töissä, ja muulloin äiti tuo ruokaa... ja tietty mä) Valmisruuat on nopeimmin etitty kaupasta ja niistähän se suurin valitus aina tulee. Vaikka eipä jätkä itekään sen terveellisempii ruokii osta (silloin harvoin kun ostaa), ku ei jaksa mitään vaikeempaa valmistaa. Kotona teen "kunnon" ruokaa, mutta jos laiskottaa ja ostan valmiita, niin kyllä taas huomautetaan ku poikkis tulee käymään.

Sentään vielä voin omassa rauhassani pilata terveyttäni kun siltä tuntuu. :twisted:

Saa nyt nähdä kuinka kauan vielä saan vihjailla et ostais jotain perusaineksii ITE itelleen niin voisin tehä käydessäni terveellisempää sapuskaa. Ainakin synttärilahja on päätetty jo -> keittokirja :lol:

Fanni

hehe :lol: keittokirja, no ehkä se tuleekin tarpeeseen?

en usko että poikaystäväni kuitenkaan tarkoittaisi sitä pahalla, mutta ehkä hänestä sitten olen hiukan .. miten sen sanoisi, pyylevä? :P

juttelin sen<3 kanssa jo eilen ja kerroin että mulla on aina ollut todella huono itsetunto, (johtuu ehkä siitä että mua on haukuttu ulkonäön takia todella paljon ja olen tajunnut itseni näyttävän rumalta) ja ennen, noin vuosi sitten otin todella paineita omasta syömisestäni. Nyt se on kuitenki helpottanut, mutta uhkaa tulla takaisin, jos joku tarkkailee mitä syön. Alkaa ahdistamaan sellainen. Mutta toivottavasti hän ymmärsi... :? :)

SooZ

minusta on aika outoa että tuollein kummastelee. Mikäs siinä syököön toinen jos mahaan mahtuu :)

Eipä meilläkään kumpikaan ole toisen syömisiä vahdannut..

Arvoitus

Ei.

Se on pikemminkin toisinpäin, olen huolissani hänen syömisestään. Ei millään menisi mitään kasvista tai vihannesta alas kurkusta, vain lihaa. :evil:

Olen onnistunut pari kertaa piilottamaan muutaman kasvikseen kastikkeeseen. :roll:

Peikko

Eipä meilläkään tuo poikkis tarkkaile minun syömisiäni enkä minä sen. Olemme kumpikin normaali painoisia eikä mitään syömisongelmaa, joten ei tarvitse huomautella mistään. Kyllähän tuota roskaa menee jonkun verran suuhun, mutta se taitaa olla tasapuolista.

Carrie

Eipä oo muistaakseni koskaan mitään sanonut, tai sitten se on ollu jotain niin pientä etten edes muista.

Toivoisin kyllä että vahtis, siis mun omasta pyynnöstä, olis avuksi tässä laihdutusprojektissa. Jos kuitenkaan en yrittäis laihduttaa, niin saattaisin loukkaantua tollasesta huomauttelusta, tai sitten en huomiois mitenkään.

Jzzu

Poikaystäväni ainakin vitsailee minun syövän paljon, en sitten tiedä tarkoittaako sillä jotain, kivalle se ei kuitenkaan tunnu.
Kivalle ei tunnu myöskään se että kulta huomauttelee painostani, että olisin lihonut:
en ole edes, täsmälleen samat ympärysmitat ja painokin suunniilleen sama, rinnat hieman kasvaneet taas.

Yritä siinä sitten olla tyytyväinen itseesi. :roll:

Niin, ja huvittavinta tässä on se että kulta on lihonut yli kymmenen kiloa tupankanpotlon lopetettuaan enkä minä ole kertaakaan siitä huomauttanut, minulle tuolla ei ole mitään väliä:
ihan yhtä rakas ja hyvännäköinen rakas on kuitenkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat