Ensimmäinen riita - Parisuhteet

gammis

Milloin riitelitte ensimmäisen kerran poika-/miesystävänne kanssa? Oliko riita iso vai pieni.
Tuli tällanen mieleen, kun kohta puoli vuotta seurusteltu, eikä vielä ole ollut ilmassa mitään riitaan viittavaakaan. Hyvähän se tietysti vaan on :D , ei taideta kumpikaan edes osata riidellä oikeasti.

Sivut

Kommentit (56)

SooZ

Eipä meilläkään ollut pahemmin riitoja ensimmäiseen vuoteen.
Lähinnä sitä että mökötettiin asioista. Ollaan kumpikin sellasia ettei tykätä riidellä, ja toisaalta taas ei uskalleta sanoa mitä mielessä pyörii.
Nyt nää pari kuukautta on sitten ollut semmoista mökötys/riitely sekoitusta.. Itse kyllä koen niin että parempi se on sitten se pieni riita kuin että jättää ne asiat sanomatta. Ei vaan käytännössä ole niin helppoa. :?

Mary Alice

Minä suutun millon mistäkin. :oops: olen kai vähän liian mustasukkainen, ainakin siltä se vaikuttaa, mutta toisaalta on minulla syyni siihen.. ensimmäisen kerran riideltiin kunnolla parin kk seurustelun jäkeen, ja riitely meidän tapauksessa tarkoittaa sitä että minä huudan, valitan, itken ja mies mököttää hiljaa. eli ei riitelykään onnistu. onneksi en osaa olla kauan suuttunut mistään vaan sovimme asiat nopeasti :) riitely puhdistaa ilmaa.. toisaalta minulle jää paha olo siitä kun olen raivonnut miehelle, vaikka hän ei sinäänsä mitään kovin pahaa olisikaan tehnyt.. myös hormoonit saavat minut sekaisin. :twisted: menkkojen aikaan olen yliherkkä suuttumaan.. :(

Jzzu

Riidoiltahan on helppo välttyä pitkänkin aikaa jos ei näe toista usein eikä asu saman katon alla.
Eipä siinä mitään yleispätevää kaavaa ole muutenkaan, jokaisella kuitenkin ne olosuhteet ja suhde muutenkin varmasti ihan omanlaisensa.

*Sandy*

Me ollaan seurusteltu päälle kolme vuotta, eikä meillä ole vieläkään ollut kunnon riitaa. Siis sellaista, että huudettaisiin toisillemme, ja olisi paha olo jälkeenpäin. Meillä on ollu lähinnä sellaisia pieniä kiistoja, jotka kaikki on selvitetty puhumalla ja vielä aika nopeasti.

Kauhulla vaan odotan sitä kertaa KUN tapellaan ensimmäistä kertaa, se tulee varmana olemaan järkytys, kun poikaystäväni on niin rauhallinen muuten.

Annie the Pooh

Me on seurusteltu kohta neljä kuukautta, ja on oltu periaatteessa koko ajan yhdessä, eikä ole ollut mitään. Ne pari kriisiä tuossa, mutta en laskisi niitä riidoiksi. Vähän kyllä kans jänskättää miten käy ekan riidan jälkeen. Vaikuttaa ainakin melkoisen rauhalliselta tapaukselta, että ei kai siinä mitään, mie vaan olen melkoisen tempperamenttinen, että toivotaan että se kestää sen.. :wink:

maaruli

Me ei olla tän kahden vuoden aikana riidelty kertaakaan. Jotain pientä kränää joskus, mutta ei sellasta varsinaista riitaa. Kaikki sanailutkin tapahtuu vain sillon kun kulta on väsynyt ja nälkäinen :D tai mä oon muuten vaan huonolla tuulella. Joku joskus sanoi että suhde on sillon hyvä kun riidelläänkin - se on merkki suuresta luottamuksesta kun uskaltaa tapella. Mutta en kyllä ihan välttämättä allekirjoita tuota.. :roll: Vaikka siis kyllä mäkin uskallan olla poikaystävälleni täys bitch jos siltä tuntuu, koska se on turvallinen kohde purkaa omia turhautumiaan.

4fiar4

reilut eka puoli vuotta ei ole ollut riitoja laisinkaan. sen jälkeen on ollut kinasteluja ja yksipuolisia riitelyitä, missä vain minä hermoan . :roll: riidat johtuu lähinnä pettymisistä toiseen.

Walbu

Ei voi muistaa. Kun pannaan kaksi erittäin voimakastahtoista ja teräväkielistä ihmistä yhteen, niin meillä riidellään päivittäin jostakin, välillä isommastakin asiasta, välillä...hyvinkin pienestä...

Riidan saa aikaan vaikka teeveden kuplien liikkeestä...nimimerkillä kokemusta löytyy...

sopuli

No meillä ei kauaa mennyt. Ei varmaan edes seurustelu vielä virallisesti, kun jo tavarat lenteli... Edelleen tulistutaan aika helposti, mutta ollaan tasaannuttu etenkin yhteenmuuton jälkeen. Tämä siksi, ettei riidat pääse niin pahoiksi, kun kumpikaan ei pääse mihinkään karkuun :D Ennen aina häivyin ja riidat sitten kesti ja paheni vain...

dana

Me kinastellaan päivittäin, mutta mitään isoja riitoja ei ole vielä ollut. Toisaalta meillä molemmat pyrkiikin siihen, että sanotaan melkein heti, että mikä mättää. Tämä toimii ainakin meillä :)

Lucky Lady

Meillä meni kaksi vuotta ensimmäiseen kunnon riitaan, joka johtui siitä että mies sai tarpeeksi nalkutuksestani ja sanoi kerrankin takaisin. Ja sellaistahan en minä kuuntele...!

Aiemmin, ja nykyäänkin lähes aina homma menee niin, että minä rähjään ja mies ei edes kuuntele. Saan purettua turhaumani eikä riitaa synny. Toisaalta: onko mitään rasittavampaa kuin kumppani joka ei suostu tappelemaan ihan rehellisesti?:lol:

MiuMiu*

Me ei olla koskaan oikein pahasti riidelty, ennemmin sitä voisi sanoa kinasteluksi, kuin riitelyksi.
Muistaakseni eka kinastelu taisi tapahtua vasta silloin, kun oltiin muutama päivä asuttu yhdessä.

figaro

Me olemme aina olleet "sotapari" - heti ensimmäisestä päivästä lähtien. Tapanamme on kenkkuilla toisillemme melkein aina.. Varsinainen iso riita varmaankin tuli ensimmäisen kerran, kun muutimme saman katon alle. Luulisin. En edes muista tarkalleen. Ja varmasti jostain sellaisesta, mistä minä olen nöksähtänyt :D

Carrie

Varmaan n. puolen vuoden seurustelun jälkeen ekan kerran riideltiin. Sen jälkeen ollaankin sitten riidelty enemmän, joskus useammin ja joskus harvemmin. Ja kun ne riidat on niin pienistä asioista, kun vaan molemmat viittis vähän antaa periksi niin ne vois välttää, muttakun.. :roll:

DemonOfTheDay

meillä tais olla kunnon riita parin kk jälkeen mutta mikä sitten selvisi yhdessä päivässä ja yhdessä yössä...se oli vaan niin kauheeta kun luuli silloin että se on nyt tässä, ei toi mies mua paria kk kauempaa jaksa..mutta vielä ollaan yhessä ja asutaankin yhdessä - onneksi! mä vihaan riitelyä mutta osaan kinastella aika paljon ja turhasta...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat