puolukkapäivät, menkat..? - Parisuhteet

dixie chick

menkat, NE tai värilähetys (paska telkkari, kerran kuussa värilähetys ja kakkoselta tulee pelkkää p*skaa) :lol:

Sivut

Kommentit (127)

bellu

millä nimellä teijän ukot puhuu menkoistanne?

tuli tällainen kysymys mieleen kun ukko keksi tällä viikolla uuden sanan menkoistani ja kehtasi nimitellä että "nyt kun sinä olet "remontissa".." :?

vitsillähän se, mutta tuli pientä nyrkin heristystä kyllä äijän suuntaan :)

Tapsu

Ite puhun jätkälle ihan suoraan menkoista, mut tää sit kutsu niitä "puolukkapäiviks".. En kyllä ymmärrä mistä on ton ottanu käyttöön :D välillä käyttää tota ja välillä sanoo ihan menkoiksi.

Jzzu

"Rakkaalla lapsella" monta nimeä..
Meillä menkkoja kutsutaan milloin milläkin nimellä, useimmiten minun itseni toimesta.
Rättipäivät aika yleinen nimitys, riittää myös kun sanoo tietyllä tavalla että "miulla on ne" niin kulta tietää kyllä mistä on kyse.

Jzzu
figaro
Jzzu
Rättipäivät aika yleinen nimitys

Ollaankohan me itäsuomalaisia tai jotain :roll:

:lol:

Vissiinkin juu, ollaan vähän landelta. :lol:

SunLion

Noh, menkat, kuukautiset, ne, ja koska puhutaan yleensä aina englantia ja suomea molempia (ei siis sekasin mitenkään the joulukalenteri tyyliin..vaan ihan normaalisti :P) ni period sana on kans käytös.

Jimmy KImmel

"huono aika"
"japanin lippu pikkupöksyissä"
"se aika kuusta"

Jotenkin sitä aina jostakin syystä välttelee noita "korrekteja" ilmauksia. Tulee kiusaantunut olo, vähän samaan tapaan kun katselee porukoiden kanssa elokuvaa ja siinä tulee kiihkeä seksikohtaus... Näinkin härski veijari on pohjimmiltaan äärimmäisen nolo tapaus! :lol:

Jzzu

Tuli muuten mieleeni, aika usein tuppaan puhumaan myös mahdollisimman rumalla nimellä menkoista (etenkin menkkojen alussa kun koskee pirusti).
Saatan aika kevyesti ärjäistä kullalle esimerkiksi että perse/pillu vuotaa jos käy "liian tuttavalliseksi". :oops:
Pelkästä vuotamisesta puhun myös.

DemonOfTheDay
Jzzu
Tuli muuten mieleeni, aika usein tuppaan puhumaan myös mahdollisimman rumalla nimellä menkoista (etenkin menkkojen alussa kun koskee pirusti).
Saatan aika kevyesti ärjäistä kullalle esimerkiksi että perse/p**lu vuotaa jos käy "liian tuttavalliseksi". :oops:
Pelkästä vuotamisesta puhun myös.

yäääh mä inhoan tuota, mun sisko puhuu mulle aina noin ja tekis mieli motata :x meillä kun puhutaan enkkua niin sanotaan period tai sit visitors tmv...mut suomeksi sanottuna menkat tai ne..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat