Miten tutustua? - Parisuhteet

Ambrel

Tutustukaa muuallakin, kuin baarissa. Ja selvinpäin. :-)

Kommentit (6)

vea

Kuulostaa aivan oman suhteeni alulta. :D
Me tapailimme myös baarissa ensimmäiset kerrat ja ehkä n. neljännen yhteisen baarireissun/viikonlopun ja yön jälkeen mies laittoi viestin tahtoisinko jonnekin kahville, selvinpäin? :lol:

Kahville mentiin ja tämän jälkeen heittäessään minua takaisin kotiin, hän kysyi ehtisinkö vielä tulla hetkeksi hänen asunnolleen? Hänen luonaan katsoimme leffan, juttelimme ja hän vei minut illalla takaisin kotiin.

Siitä se sitten lähtikin. :D Nyt tapaamme lähes päivittäin, vietämme aikaa yhdessä, yövymme toistemme luona jne. Olikohan tästä nyt mitään apua, no, tuli ainakin kerrottua oma alkuni. :D

TaskuMyy

No jos yritätte tutustua muuallekki kuin baarissa, ja selvinpäin?
Kannattaa jutella asiat halki, ettei mies vain halua pelkkää seksiseuraa siusta..
Ota selvää mitä miehen päässä liikkuu jne :)

pink_

Tapasin n. kuukausi sitten erään kivan miehen baarissa,tyyppi oli kyllä erittäin kännissä mut istuttiin koko ilta yhdessä.No,näin hänet sitten pari viikkoa myöhemmin taas baarissa ja hän tuli juttusille.. Päädyttiinpä sit tämän kaverille yöksi ja voittekin arvata mitä siellä tapahtui :wink: Ajattelin että se oli vain yhden illan juttu mut mies laittoi viesitä pari päivää myöhemmin ja kyseli tulenko viikonloppuna baariin ja sovittiin et nähdään siellä jos tulen baariin. Nähtiin baarissa ja oltiin taas koko ilta yhdessä ja tällä kertaa päädyttiin hänen kotiin. Juteltiin muutama tunti ja sit harrastettiin seksiä. Tämän jälkeen jätkä kehui et mä oon tehnyt sille jotain,et yleensä seksin jälkeen hän sanoo tytölle et kiitos ja hei. Mutta minä en olis saanut ikinä lähteä hänen vierestään. Aamulla hän edelleen pussaili ja halaili ja kyseli et mitä aion tehdä.Nyt ollaan paljon viestitelty ja jätkä ajaa rekkaa työkseen niin kyseli haluaisinko lähteä hänen kanssaan joskus töihin.Sanoin et voishan se joskus olla mukavaa.

Nyt en siis tiedä oikein mikä tää juttu on. Et mitä hän haluaa ja miten tästä edetä. Haluaisin kumminkin edetä hitaasti mut miten edetä hitaasti ku ollaan jo seksiäkin harrastettu? Miten tutustua ettei suhde jäisi vain pintapuoliseksi ? Kertokaa kokemuksianne jotka ovat/ovat olleet suhteessa joka on alkanut yhdenillanjutusta. Olen eronnut aiva hiljan ja suunnitelmissa oli olla sinkku pitkän aikaa,mutta nyt olen taas niin ihastunut :) vaikka itse asiassa ihastun aika harvoin.. Apua,sanokaa nyt jotain :)

hanne

joo selvinpäin ja keskustelua vaan :D tuo rekka ajo pyyntö vois olla iha hyvä alku, kuulosti jotenki nii ihanalta tollaset rekkatreffit :) toivottavasti onnistutte!

enkelin

mun mielestä toi kuulostaa no melko tutulle :) eiköhän se tosta vähitellen lähde, jos tosiaan näette selvinpäin ja alatte vain juttelemaan ihan normaaleista asioista. rennosti vain, kyllä se siitä. ihan hyvältä alulta ainakin vaikuttaa! :D

pink_

Kiitos neuvoista ja kannustuksista :) piristää mieltä. Tuntuu että olen aivan hukassa. Kai oon jo vähän ihastunut mut en haluaa enempää ihastua jos ei se musta halua ku seksiä.

Tuosta selvinpäin näkemisestä,olishan se mukavaa mut en ainakaa ite uskalla sitä ehdottaa. Tämä jätkä kun on vähän naistenmiehen maineessa niin haluan olla varovainen,en halua näyttää liian kiinnostuneelta.Jos hän haluaa vain seksiä niin siksi se saakin jäädä.Mut jos hän haluaa enemmän,hän sen saa osoittaa. Olemme kumminkin tekstailleet tosi paljon ja tänään sovimme että nukumme lauantai yön yhdessä :) Hän haluaisi kuulemma herätä vierestäni. Vielä ei sovittu et missä sit nähdään,baarissako taas vai.Mutta ajattelin kyllä viikonloppuna kysäistä et mitä hän musta haluaa.Ja ollaanhan me aamulla selvinpäin keskusteltu ja jutellaan normaaleista asioista. :) odotan niin hänen näkemistä :roll: :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat