Parhain suudelmanne? - Parisuhteet

Maruchka
Flavia
Tykkään kun miehellä on sellanen kunnon ote naisesta, ei mikään puristusote vaan tukeva. Niskasta pitäminen on esimerkiksi hyvä. Paras suudelma kestää jonkin aikaa, on hellä ja rauhallinen, mutta ei mitään hapuilua, tarpeeksi voimaa pitää pusussa olla.

Joo, yks entinen yhen illan tuttu piti kyllä lujasti kiinni. Ensin tuntui inhottavalta, mutta lopulta niiiin ihanalta :D Mmmm, onki niin ikuva pusuttelua :P

Sivut

Kommentit (92)

Flavia

Tällaista asiaa pohtiessa tulee entistä kultaa ikävä, joka oli ihana suutelija.

Tykkään kun miehellä on sellanen kunnon ote naisesta, ei mikään puristusote vaan tukeva. Niskasta pitäminen on esimerkiksi hyvä. Paras suudelma kestää jonkin aikaa, on hellä ja rauhallinen, mutta ei mitään hapuilua, tarpeeksi voimaa pitää pusussa olla.

Oijoih, olisipa joku jota pussata. :roll:

SooZ

tykkään suudella kyllä, tosin meillä ehkä enemmän tulee noita pusuja harrastettua. Pitänee koittaa tehdä asiaan muutos ;)

Tuli ekana mieleen kaks tosi upeaa suutelu kertaa. Eka oli erään pojan kanssa jota en juurikaan tuntenut eikä siitä mitään suudelmaa ihmeempää koskaan tullut. Se tuli vain niin yllätyksenä :D olin kyllä ihan jalat vetelänä sen jälkeen.

Toinen sitten tän nykyisen rakkaani kanssa, telkusta tuli joku ohjelma kait jossa oli jotain suutelemisesta ja mitä se kertoo parista. No kulta sitten kysyi että no osataankos me suudella ja täytyy sanoa että kyllä ainakin rakas osasi :D varmaan oli hymy korvissa koko loppu päivän sen jälkeen. Aivan mahtava.

Amalia

.

Tonde
Lania

Tunnistaako sellaset jo kaukaa, esim ulkonäöstä :P vai niinku että se on kerrasta poikki :lol:

Tunnistaiski! Mut ku kerran on kokeillu, ni osaa olla toista kertaa kokeilematta. Kyllä miehen pitää osata kunnolla pussata, jos haluaa naaman nuolemista, voi ottaa koiran...

Kunpa tunnistais! Ton kyseisen herrahenkilön kohdalla ei toiminu edes vieno opastus, vaan koirakielisyys palas peliin heti kun into kasvoi. Huoh. Mutta positiivista on se, että sen jälkeen on löytynyt monta osaavampaa suutelijaa :lol:

Lania
Tonde
Amalia

Mun huonoimmat suutelukokemukset oli yhden sellasen tyypin kanssa, joka ilmeisesti kuvitteli, että suudellessa pitää nuolla koko naama. Niin hirveetä maiskutusta ettei mulla pitänyt pokka, ja session päätteeksi piti käydä pesemässä ylimääräiset kuolat pois naamalta :roll:

IIIUUUHHH! Toi on NIIN oksua! Sellaset miehet kyllä kokemuksen kautta kiertää jatkossa kaukaa :lol:

Tunnistaako sellaset jo kaukaa, esim ulkonäöstä :P vai niinku että se on kerrasta poikki :lol:

Tonde
Lania

Tunnistaiski! Mut ku kerran on kokeillu, ni osaa olla toista kertaa kokeilematta. Kyllä miehen pitää osata kunnolla pussata, jos haluaa naaman nuolemista, voi ottaa koiran...

Tonde
Amalia

Mun huonoimmat suutelukokemukset oli yhden sellasen tyypin kanssa, joka ilmeisesti kuvitteli, että suudellessa pitää nuolla koko naama. Niin hirveetä maiskutusta ettei mulla pitänyt pokka, ja session päätteeksi piti käydä pesemässä ylimääräiset kuolat pois naamalta :roll:

IIIUUUHHH! Toi on NIIN oksua! Sellaset miehet kyllä kokemuksen kautta kiertää jatkossa kaukaa :lol:

Amalia

Jooh, pussailu on kivaa :lol: ! Mutta miehen pitää sitten olla hyvä suutelija, joka tietää mitä on tekemässä, eikä vaan lussauttele menemään suuremmalla innolla ku taidolla. Ihaninta suutelu on varmaan ollut suhteiden alussa, kun ei olla vielä seksiasteella, ja suuteleminen on eroottisinta mitä voi tehdä 8)

dana

Paras suudelma oli ensi suudelma kahdeksan vuotiaana erään ihanan pojan kanssa, vaikka se olikin sellainen pieni pusu, mut siltikin pienen tytön maailma järkkyi siinä melko paljon. Jälkeenkin päin tuli sit suudeltua kielareita tämän saman henkilön kanssa ja voin sanoa, että hän on ollu mun elämäni paras suutelija.

Nykysen kultani kanssa me ei hirveesti edes suudella, ei mitään päivittäisiä pikku pusuja. Mut sit ku me suudellaan se on jotaina aivan ihanaa :D
Hmm, täytyisi ruveta petraamaan tässä asiassa!

Lania
Tonde
Mä tykkään aika paljon kielareista, mut kuitenki sillai...nätisti :)

Sama. Nätisti, mutta voimakkaasti ;) Jos on liian "nättiä", ni sitte siitä tulee vaan sellanen maiskutusolo :D

Nasumi

Joo, kyllä joskus tekis mieli vaan jatkaa ja jatkaa sitä suutelemista ja ei mennä ollenkaan sängyn puolelle... :wink: Joskus se on vaa nii ihanaa ettei huvittais lopettaa. 8)

Nasumi

Eli mikä/millainen/kenen kanssa on ollut paras suudelmanne? :wink: Pidättekö ylipäätään suudelmista? vai pikku pusuista tai kielareista?
Henkilökohtaisesti pidän kaikenlaisesta suutelusta niin paljon että voisin suudella monta tuntia päivässä. :D Ja kun jätkäkamu on niin hyvä suutelija ja osaa yllättää tasaisin väliajoin uusilla suutelutavoilla, niin mikäs siinä on muiskutellessa. 8)

xaz

Mikäs se mukavempaa ku suutelu ja pusuttelu :D
Yks elämäni mahtavimmista päivistä oli tuossa tammikuussa, jätkän kanssa saatiin kuluun viis tuntia vain makaamalla sängyllä, siinä sitä vain suuteloitiin, välillä hengähdettiin, jatkettiin harjotusta, välillä kysymyksiä "onko hyvä asento?" yms. ja taas jatkettiin. Olihan se aika.. outoa, mutta sitä se alkuhuuma teettää.
Toki siihen päivään liitty muutaki mukavaa mutta se menee sitte taas aivan offtopiciksi.

Voi niitä aikoja :lol:

Tonde

Voih...kaikki pusut yhden entisen kanssa. Siitä on jo aikaa muutama vuos, mut kukaan ei ole siltikään suudellu yhtä ihanasti, ku se. Just mun makuun. Mä tykkään aika paljon kielareista, mut kuitenki sillai...nätisti :)

DemonOfTheDay

mmmmmmmmmmm 8) ihanaa...onneksi mulla ja avolla on edelleen menossa tuo vaihe. mä saan varmaan hermoromahduksen kun tää into laantuu eikä enää pussaillakaan aina kun vaan mahdollista niin kauan kuin mahdollista :wink: mä rakastan suutelua, se on oikeestaan parempaa kuin seksi, jotenki intiimimpääkin ehkäpä jopa..mitäs muut ootte mieltä?

eli siis avokin kanssa pussailu on parasta ikinä...mikään exä ei sitä voita!ja kaikki maailman tavat pusutella on mun lemppari :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat