Liian mustasukkainen/tyhmä?? - Parisuhteet

~~joku~~

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa puolvuotta, ja molemmat rakastamme toisiamme todella paljon, mutta minua vaivaa se että hänen ex:änsä pitää häneen vielä yhteyttä , sellaista että hän tulee joskus niille juomaan kahvia , tai pyytää pitämään seuraa kun hänellä on tylsää, (silloin kun aloimme seurustelemaan kullan kanssa hänen ex:änsä sanoi että hän on raskaana ja tietää että kulta olisi isä, mutta sitten hän sai keskeen menot, sitä oli kyllä kaikista vaikeinta sulattaa)kullan exä tietää minusta ja olemmekin tavanneet, ei oikein pidä hänestä ja en hyväksy että he näkevät joskus vähän liiankin usein!!! Han vain joskus tunkee väkisin jonnekkin minne häntä ei ole edes pyydetty, viimeksi hän pyysi kultaani että hän aloittaisi hänen kanssa kilpatanssin siinä minäkin jo rupesin miettimään että miksi hän tekee niin, yrittääkö hän kenties katsoa kuinka kauan minun hermot kestävät tai jotain?? Ja epäilen häntä vielkä koska hän niin voisi sanoa ei ole mikään kiltti ihminen (tarkoitan että hän on pettänyt, monesti)!!! Sanoin kullalle että minä en hyväksy , että aloitat tälläisen lajin hänen kanssaan koska tiedän kuinka paljon he silloin olisivat yhdessä harjoituksissa!!! Mitä mun sit nyt pitäisi tehdä?? Olenko minä liian mustasukkainen, ylireagoinko? Tämän hänen ex:änsä takia minusta tulee jotenkin ihan vihanen ja riitelemme siitä, ( ei tieteenkään aina) Voi olla että minä olen t'ässä se ketä on liian mustasukkainen, mutta kun olen sitten siltäkin pohjalta ajatellut että ok no se on ihan okei et pitää kavereihin yhteyttä mutta ei ihan niin paljon kun hänen exänsä nyt kultaani, eihän hänen entisetkään mitään tälläistä yhteyttä pidä... voi olla että olen TODELLA värässä. oliski todella heplottavaa jos pystyisitte auttamaan!!!

Sivut

Kommentit (19)

Nakkis

Roikkuvat exät ovat kaikkein pahimpia.

Edellisessä suhteessani oli myös tämmöinen kotka, joka harrasti: Mä olen sulle raskaana- juttuja.
Sitten tämä tyttö alkoi häiriköimään mua puheluilla- joko niissä sanottiin jotain tai sitten läähätettiin vain.
Lopulta ilmoitin silloiselle PY:lle, että käyn leipomassa sitä muijaa pesismailan kanssa, että makaa pari viikkoa teho- osastolla, jos mun vainoominen ei lopu (aika raju uhkaus, mutta tehosi oikein hyvin) :lol:

Lopulta meni molempiin niin hermo, että lähdin lätkimään.
Huono suhde paranee vain vaihtamalla kumppania 8)

Mary Alice

tuo tilanteesi kuulostaa pahalta.. ainakin minun mielestä, olen itse tosi mustasukkainen poikakaveristani..ehkä vähän liiankin.
hänelläkin oli tapana tässä vielä pari kk sitten pitää kovastikin yhteyttä exiinsä, kahteen heistä, minulle sanoi naisten olevan hirveitä h*oria, mutta kuitenkin itse näytti viihtyvän vähän turhankin hyvin heidän kanssaan.. :evil: tästä sitten vetäsin parit oikein mukavat itkuraivarit jonka jälkeen hän ilmeisesti tajusi että tilanne on minun mielestäni anaalista.
tietysti on hyvä olla väleissä exiinsä ja pitää joskus heihin yhteyttä, mutta nykyisen seurustelu kumppanin mielipiteillä tulisi olla enemmän väliä.. en voi mitenkään hyväksyä sitä että hän kahvittelisi (tai lähtisi tanssimaan!) kenenkään exänsä kanssa, jos hän niin tekisi olisi ero hyvin lähellä.. kuulostaa rankalta mutta en voi hyväksyä tällaistä, jos kaksi ihmistä on joskus seurustellut eivät he mitenkään voi olla "vain" kavereita. ehkä olen vähän vainoharhainen..
:roll:

Hawana
Mary Alice
en voi mitenkään hyväksyä sitä että hän kahvittelisi (tai lähtisi tanssimaan!) kenenkään exänsä kanssa, jos hän niin tekisi olisi ero hyvin lähellä..

öö, minusta kahvittelussa ei kyllä ole kerrassaan mitään pahaa. tuo tanssimaan lähtö voisi kolahtaa minullekin, mutta ei mua kyllä yhtään haittaa jos kultani lähtee kahville exänsä kanssa. mitä kamalaa te siinä näette?

Mary Alice
jos kaksi ihmistä on joskus seurustellut eivät he mitenkään voi olla "vain" kavereita. ehkä olen vähän vainoharhainen..

no kyllä varmasti voi. :!: on tietysti eriasia jos huomaat, että he eivät ole pelkästään kavereita, jos toinen käyttäytyy niin, että on selvää, että heidän välillään on muutakin. mutta tuo on minusta uskomaton yleistys, että ei mitenkään voi olla "vain" kavereita. olen täysin eri mieltä. tämäkin on tietysti tapauskohtaista, en sitten tiedä, että millainen tapaus teillä on.

Amalia

Taidat ylireagoida. Ilmeisesti poikaystäväsi ja hänen exänsä ovat edelleen ystäviä, jolloin on ihan luonnollista haluta viettää aikaa yhdessä. Ei ero tarkoita sitä, että pitää unohtaa kokonaan ihminen, joka on aikoinaan kuulunut elämään hyvinkin tiiviisti ja ollut tosi tärkeä. Ja on tosi julmaa edes vaatia poikaystävää luopumaan tärkeästä ihmisestään.

Kerro poikaystävällesi, miltä susta tuntuu, ja selitä että kaveruus on susta ihan ok mutta pelkäät että siinä on jotain muutakin. Jos poikaystäväsi tapailee exäänsä ihan oikeasti kaveripohjalta, hän osaa kyllä rauhoitella sut.

Nakkis

Poikaystävä olisi reilu, jos ottaisi sinut mukaan niihin tapaamisiin.

Itse tiedän erittäin pahalla kokemuksella, miltä tuntuu jäädä poikaystävän elämän ulkopuolelle, koska exä ei ole halunnut minua heidän elämäänsä/ juttuihin.

Muista, että sinun pitää myös haluta tutustua siihen exään, jos se ihminen ei vaikuta pienimmässikään määrin kiinnostavalta ihmiseltä, niin älä kiusaa itseäsi ja ole siinä seurassa.
Kaikista ihmisistä ei voi pitää... joku on tyhmä, toinen persoonaton jne.

jaksuja :D

pikku-kata

Kuulostaa erittäin tutulta! Poikaystäväni ex pitää kovastikin yhteyttä häneen ja pyytää milloin mitäkin lamppua ja juttua korjaamaan. Ja kun hän oli pari kuukautta eräässä paikassa (en nyt viitsi sanoa missä, jos sattuukin niin että hän käy täällä...), niin soitteli erittäin usein ja lähetteli pitkiä kirjeitä ja pyysi tukihenkilöksi jne... Vaikka hänellä on omakin poikaystävä!

Ja muutenkin epäilyttää tuo exän homma, on tullu ihan nenän edessä nähtyä miten on lääppinyt poikaystävää...

Vierailija

[tartsu=)]

hmm, mietinpä itteeni tollasessa tilanteessa.. Tekisin siitä lopun keinolla millä hyvänsä..! Minusta et ylireagoi ollenkaan! Sinun pitää keskustella asiasta poikaystäväsi kanssa ja kertoa miltä sinusta tuntuu!! Mä olin alkuaikoina niin mustasukkainen että laitoin jopa poikaystäväni exälle viestin ja pyysi häntä lopettamaan textailun minun poikaystävälle.. tosin nyt se vähän harmittaa, koska se oli vain textailua ja näin kuitenkin aina ne viestit! ...että anteeksi, jos tämä tyttö sattuu lukemaan täällä näitä juttuja! :)

*Sandy*

Minusta kahvilla käynti exän kanssa on ihan suotavaa, kaveri hänkin on siinä missä muutkin. Kuitenkin, jos poikaystäväni alkaisi harrastamaan jotain tanssia exänsä kanssa, siihen tulisin väliin. Tanssi on kuitenkin intiimiä ja en haluaisi poikaystäväni olevan muiden kanssa niin läheisesti :?

Ja kuten joku aiemmin ehdotti, mene mukaan heidän tapaamisiin! Kun tämä tyttö tapaa sinut, voi hän jättääkin poikaystäväsi rauhaan.

SooZ

Kyllä mun mielestä exän kanssa voi olla ystävä. Tietenkin sun kannalta katsottuna asia ei ehkä ole kovin kiva.
Exä ei tietenkään saisi liikaa viedä miehesi aikaa. Tekstisi perusteella on paha sanoa onko näin vai ei. Ja tietysti se onko hänellä vielä tunteita.
Minusta ei ole fiksua kieltää tapaamisia mutta kannattaa tehdä ne omat rajat selväksi, mitä siedät ja mitä et.

Flamingo

Itse koin samanlaista, kun seurustelin. Poikaystävä oli yhteydessä entisiinsä viikottain...useasti. Välistä tuntui, että se ei ole vain ystävyyttä, mutta järki kyllä voitti. Kavereita olivat...olleet jo vuosia. Nyt eron jälkeen tajuaa kuinka tyhmä olin, kun pelkäsin. Hävettää. Voi olla että poikaystäväsi exä kaipailee häntä takaisin tai sitten ei, mutta sinun kanssasihan hän kuitenkin on. Luulisi jo vaihtaneen entiseen jos haluaisi. Veikkaisin... Siis ole huoleti. Jos pahaksi käy...pelkkä puhuminen auttanee. Minua ainakin, kun sai sanottua ääneen, miltä tuntuu kun ex-rakas soittelee poikaystävälle. Pienen keskustelun (riidan :lol: ) jälkeen ymmärsin huolehtivani turhista... :roll:

~~joku~~

nIIN JUUH en varmaan tainnut mainita että olen jo oikesastaan melkeil aina jos he tapaavat ei kovin usein niin heidän mukanaan , kllä mä voin sen kahvittelun sulattaa mut e´n tanssimista!!!! Eilen olikin sitten tosi pitkä keskustelu tästä ja hän sanoikin että hän ei edes aikonut suostua semmoiseen... Oltiin eilen kahvillassa ja sitten hänen exänsä olikin siel töissä ja tuli kysymään että mit poikaystäväni oli päättänyt siitä tanssia asiasta hän vaan sanoi ettei aijo aloittaá hänen kanssaan harrastusta.. exä olikin sitten ihan ai jaa kuulosti että hän jo olisi tiennyt että kultani olisi vastannut kyllä!!! Noh sovittiin kultani kanssa kaikista asioista ja nytten jatketaan onnelisina eteenpäinä, vaikka tulikin erosta puhuttua ja haukuinkin hänen exää , en vaan voinut sille mitään. Mutta onneksi nytten kaikki on sitten ihan hyvin :) :)

Gloria_

Omalla kohdallanikin tuo kolahtaisi ja epäröisin, mielestäni et ylireagoi. Kahvillakäynti on ok, mutta yhteiselle tanssikurssille meno on jo liikaa. Puhu nyt suoraan poikaystävällesi, miltä sinusta tuntuu ja ota asia puheeksi myös hänen exänsä kanssa, kerro sille ihan suoraan, että asia häiritsee sinua. Exän toiminta on kyllä mielestäni kummallista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat