erittäin kummallista - Parisuhteet

neito

voiko tuommoset ongelmat johtua e-pillereiden syönnistä.? mielestäni itselläni on samanlaista, reivin riidan pienimmistäki aiheista ja ihan turhaan. ois kiva saaha selville mistä semmonen johtuu.. :?

Sivut

Kommentit (36)

Jzzu
neito
voiko tuommoset ongelmat johtua e-pillereiden syönnistä.?

Kyllä, mielialan vaihtelut voivat johtua myös e-pillereistä.
Jos epäilet asiaa kannattaa sinun ottaa yhteyttä ehkäisyneuvolaan. :wink:

DemonOfTheDay

mä löysin ns. mun elämäni rakkauden 5kk sitten ja tunne on molemmin puolinen. Suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta ja kosinutkin on jo kerran mutta päädyttiin sitten tulokseen että mikäs kiire tässä on, loppuelämä aikaa yhdessä. Meillä sujuu kaikki hienosti, siis ei pitäisi olla minkäänlaisia riidan aiheita, mutta nyt viime aikoina olen alkanu haastamaan riitaa todella kummallisista ja pienistä jutuista. En yhtään tiedä miksi käyttäydyn niin agressiivisesti ja lapsellisesti miestä kohtaan jota rakastan tosi paljon. Mä näen muka koko ajan vikaa miehessä ja alan tappelemaan ja suutun vielä enemmän jos hän ei lähde hommaan mukaan ja sitten kaikki kaatuu muka päälle ja hän ei oikeasti välitä musta ja on välinpitämätön mun tunteita kohtaan ja plaa plaa...ja jälkeenpäin sitten tajuan ettei siinä ollut oikeasti minkäänlaista aihetta riitaan..Tunnen itseni tosi vähäpätöiseksi ja arvottomaksi koko ajan vaikka mies ei siihen anna mitenkään aihetta. Hän ottaa minut todella mahtavasti huomioon ja olen ykkönen hänen elämässään...en siis ymmärrä mistä kiikastaa, miksi olen niin ahdistunut ja haastan riitaa typeristä asioista. Viime yönä sitten olimme tulossa baarista(molemmat selvinpäin) ja hermostuin hänelle jostakin. Hän jätti minut sitten yksin seisomaan ulos ja käveli kotiin..Mä menin lukkoon ja jäin seisomaan paikoilleni joksikin aikaa ja kun sitten tulin kotiin niin aloin muksimaan(huom en hakkaamaan!) miestä ja paiskoin ovia uudelleen ja uudelleen ja heitin häntä kirjoilla ja lehdillä ja pehmoleluilla ja lopuksi huusin vaikka mitä ja itkin lattialla puoli tuntia...
Mies ei ole tehnyt kerta kaikkiaan mitään mikä antaisi aihetta tälläiseen käytökseen ja nyt pelottaakin olenko hulluuden partaalla... :cry:
Pelottaa että vaikka mies kuinka monta kertaa on sanonut ettei meinaa jättää mua vaikka käyttäydynkin tuolla tavalla, niin jossain vaiheessa hänenkin hermot pettää..sitäpaitsi en halua tehdä hänen elämästään inhottavaa ja vaikeaa koska minulla on joku omituinen ongelma, mihin en keksi ratkaisua..

jos joltakin saisin jotain kommenttia niin olisin kiitollinen :wink:

Rahel

Ihan ekana tulee mieleen, että ootko alkanut vasta käyttämään e-pillereitä? Niiden sivuvaikutukset voi joskus alkaa näkymään vasta muutaman kuukaudenkin kuluttua...

SooZ

mulla tuli mieleen että voisko olla jonkin sortin ahdistusta siitä että olette tiiviisti yhdessä noin lyhyen ajan jälkeen? Jokin alitajuinen reaktio?
Tai jotain muita paineita sitten mitkä purat mieheesi?
Tosi inhottava tilanne :? Toivottavasti asiat selviää.

foncé rouge

mulla tuli heti ensimmäiseksi mieleen että jossain alitajunnassasi ahdistaa jokin ihan toinen asia mikä ei välttämättä liity millään tavalla mieheesi eikä teidän suhteeseenne ja se vain purkautuu sinulla ulos käyttäytymällä miestäsi kohtaan aggressiivisesti.. :roll:

Nasumi

Mäki oon joskus iha samanlainen! :oops: en tiedä mistä se johtuu tai mitään mutta nyt olen pystynyt vähän aikaa olemaan "kiltimmin"... että en ole hetkeen ruvennut riehumaan tyhmistä asioista... Onneks on pitkä pinnainen jätkäkamu. :?

Teresa_

Silloin kun söin pillereitä mä sain kauheita raivokohtauksia ja haastoin riitaa kaikesta. Oli kauheeta kun joka asiasta repi riidan. Sit avokin kans päätettiin yhes et lopetan pillereitten syönnin ja on todellakin ollu oikee ratkasu. Loppu kiukuttelut ja riidat ku seinään. Mutta sun tapauksessa kyse ei siis ole pillereistä kun et niitä käytä. Sun pitää yrittää miettiä vaan aina kun olet alottamassa riidan, et onko tästä nyt mitään järkee alkaa tappeleen. Voin sanoo, että tollasta tilannetta ei ketään mies jaksa kauaa. Toivottavasti onnistut lopettamaan noi kiukuttelut ja opit olla haastamatta riitaa joka asiasta.

figaro

Demon of the day.. Sinähän se olit, joka oli syntynyt samana päivänä kuin minä?! (..oli pakko tarkistaa, olet..) Toimit täysin samalla tavalla kuin minä. Ja tuollaisten asioiden kanssa olen painiskellut niin kauan kuin olen parisuhderintamalla ollut eli vuosia.. Helppoa ei ole koskaan eikä tule näemmä olemaankaan. Aina voi opetella toimimaan toisin, muita keinoja en itse ole keksinyt. Itsehillintää ja positiivista ajattelua asioista.. Tapoja, jotka voi oppia, mutta h*lvetin hitaasti :(

Olen itse monesti pohdiskellut, miksi teen niin kuin teen. Kaipaan huomiota, mutta kun saan, en ole tyytyväinen. Liian usein ahdistaa ja liian usein tahtoisi olla yksin, mutta ei halua kuitenkaan olla. Sekavaa?! :) Todellakin! Me olemme kalat-luonteisia ja omaamme jakson loppupuolen kaloina ison annoksen myös oinasta itsessämme.. Uskon, että luonnekuvauksissa on perää ;)

DemonOfTheDay
figaro

Olen itse monesti pohdiskellut, miksi teen niin kuin teen. Kaipaan huomiota, mutta kun saan, en ole tyytyväinen. Liian usein ahdistaa ja liian usein tahtoisi olla yksin, mutta ei halua kuitenkaan olla. Sekavaa?! :) Todellakin! Me olemme kalat-luonteisia ja omaamme jakson loppupuolen kaloina ison annoksen myös oinasta itsessämme.. Uskon, että luonnekuvauksissa on perää ;)

huokaus...ihan samat ajatukset mullakin..mä kaipaan kauheesti huomioo koko ajan ja toisaalta haluisin olla yksin mutta sitten kun olen niin kauhea ikävä iskee eli sekään ei miellytä...mikään ei ole hyvin koskaan...äh..no jospa mä oppisin jonku tekniikan millä hillitä itsensä..meditaatio :wink:
nyt on menny pari päivää ihan kivasti, ei riitoja ollenkaan enkä ole pimahdellut mistään..mietin paljon et mistä noi jutut saattais johtua ja säikähdin kun älysin miten paljon mussa on samoja luonteenpiirteitä kuin äidissäni (joka on alkoholisti :roll: )..no itse en nyt kuitenkaan usko että miksikään holistiksi alan mutta hänellä on omissa miessuhteissaan melko samantapaisia ongelmia ja siksi vaihtaa miestä kuin paitaa..mä tosin olen pysyny samassa miehessä - onneksi! mutta en todellakaan halua olla äitini joten nyt yritän tosissaan päästä näistä pahoista tavoista eroon![color=green]kiitos kaikille hienoista vastauksista,autto kovasti [/color] :)

neito

tuntuu hurjalta lukea näitä :D aivan ko omia ajatuksia joku muu olis kirjottanu tänne.

luin jostain lehdestä että liian usein naiset syyttävät ongelmistaan niitä kaikkia hormoonihommia. tuli mieleen että mistä sitten voi tietää koska joku on oikeasti suhteessa vikana ja koska se johtuu vain hormooneista..? :? itselläni on ollut muutaman kuukauden aikana suhteessa niin paljon mutkia että ei kai ne kaikki voi vain minun liian lujaa hyrräävistä hormooneista. :?

Vadelma

heh, itsekin olen jälkipuoliskon kalat, isäni alkoholisti ja mieleni todella ailahteleva... taitaa olla jonkinlainen kirous... :shock:

oletko itse koskaan ajatellut että huonot (?) välisi ja kokemuksesi vanhempasi kanssa voisivat jollain tavalla alitajuisesti vaikuttaa käytökseesi? Itse ainakin huomasin viime keväänä että kohtelin hyvin läheistä ystävääni (miestä) aivan kuin isääni ja sama alkaa pikkuhiljaa näkymään kullan kanssa...

Eli koko ajan mitä lähemmäksi hän minua pääsee sitä enemmän haluan olla hänen kanssaan mutta "tottumuksesta" (?) haastan välillä riitaa aivan turhasta ja haen sillä tavalla ehkäpä etäisyyttä (kuka tietää..). Ehkä se on jokin puolustusmekanismi, kun ei halua kokea uudelleen niitä petettyjä lupauksia (joita minä ainakin "odotan" toisinaan) ja pahaa oloa. (mitä vähemmän välittää, sitä vähemmän sattuu...)

Ehkäpä pieni pohdiskelu menneisyydestä ei olisi pahitteeksi?

figaro
Vadelma
heh, itsekin olen jälkipuoliskon kalat, isäni alkoholisti ja mieleni todella ailahteleva... taitaa olla jonkinlainen kirous... :shock:

Ei ole totta :shock: Ja mitä tulee menneisyyteen.. Mielenterveystoimistossa tarrasivat aika kiivaasti isä-suhteeseen..

Puhut Vadelma asiaa. Pohdiskelusi ovat varsin samankaltaisia kuin itselläni..

OT. Mihin sinulla Vadelma sijoittuu syntymäpäivät?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat