Poikaystäväni uusi mieltäpainava "harrastus" - Parisuhteet

brunetti1981

Usko meitä! LÖYDÄT KUNNON MIEHEN eikä tuommosta jolla on pipi päässä!!!

Sivut

Kommentit (39)

Suhfeli

Lainaus:
MUTTA mun mielestä tuollaisesta äijästä kannattaisi kertakaikkiaan hankkiutua eroon! Jos ei osaa kunnioittaa, niin miten voisit sellasen tyypin kanssa elää!? Tuskin muuksi muuttuu.

Samaa mieltä! Itse en edes ottaisi itselleni mitään miettimis aikaa, jättäisin saman tien. Ei tuollainen vetele!
On hyvin pieni mahdollisuus, että mies voisi muuttaa tapansa. Ei kannata roikkua tuollaisessa suhteessa, siinä tulee vaan itselleen paha mieli!

Lod

En tiedä kuuluisiko tämä aihe seksin puolelle vaiko tänne, laitan sen nyt silti tänne.

Minulla on paha olla. Tuo johtunee poikaystäväni uusista löydöistä, joihin hän on kuulemma ihastunut ja on innoissaan.
Poikaystäväni on 18-vuotias, hän harrastaa netissä esiteini-ikäisten kanssa seksiä, joka on mielestä hyvin lapsellista, mutta silti minä voin pahoin. Tuntuu niinkuin eläisin pelossa ja minua petettäisiin kokoajan vain enemmän ja enemmän.

Mitä voin puhua hänelle? Hän kertoo ettei edes suostu kertomaan näille teinitytöille netissä, että hän seurustelee vakavasti, eikä ota heitä mitenkään tosissaan. Eikä hän ole valmis luopumaankaan koko "harrastuksestansa".
Kertokaa jotakin oikein lohduttavaa, minulla on hyvin paha olla. Ja se, että hän tekee sitä niin nuorten ihmisten kanssa internetin välityksellä, tekee asiasta jotenkin vieroksuttavan ja ehkä pelottavankin.
Mitä luulette, pitääkö poikaystäväni minua enää minkään arvoisena?
Mistä tällainen johtuu?
Onko hän vain keskenkasvuinen, joka ei osaa vetää suhteeseen minkäännäköisiä rajoja ja tehdä kompromisseja?

Hän on nyt tehnyt tämän kahdesti minulle, ensimmäisellä kerralla hän katui itsekin paljon. Ajattelin piristää häntä OMILLA nakukuvillani ja lähetin niitä hänelle. Hän kyllä katseli niitä ja näin, mutta painui heti sen jälkeen nettisekstailemaan joidenkin tuntemattomien ihmisten kanssa ja kehuu näitä vieraita tyttöjä minulle melkein maasta taivaisiin.

Onneksi hän tänään kuitenkin tulee luokseni ja voimme keskutella, en tosin tiedä miten avaisin koko keskustelun ja mitä minä sanoisin hänelle?

Kiitos jokaikiselle vastanneelle, olette kultaisia!

Lod

Mutta minua ei nyt oikeastaan kiinnosta se, että onko nettiseksi väärin vai ei.
Haluaisin teidän mielipidettä siitä, että miten minun tulisi tämän poikaystäväni kanssa menetellä ja miten saan taottua hänelle järkeä päähän. :cry:

Jzzu
Lod

Haluaisin teidän mielipidettä siitä, että miten minun tulisi tämän poikaystäväni kanssa menetellä ja miten saan taottua hänelle järkeä päähän. :cry:

Sanot mitä olet mieltä hänen käytöksestä ja vaadit tilanteeseen muutosta ja jos muutosta ei tule niin kenkää vaan.

Laura P

Kun aikuinen mies harrastaa seksiä esimurrosikäisten naisten eli lasten kanssa, vaikkakin netissä, on kyse pedofiliasta. Eli rikoksesta.

Miten saa taottua järkeä pedofiilin päähän? Ei ihan helppoa, luulen. En luottaisi omiin kykyihini asiassa!

Muutenkin ihmisiä on erittäin vaikea muuttaa. Eli mielestäni kannattaa miettiä onko poikaystäväsi "harrastus", joka ei lain mukaan ole sallittu, sellainen asia, jonka kanssa voit elää vai et.

Lisäksi kannattaa muistaa, että vaikka nyt hän harrastaa seksiä netin välituksellä, ei ole mitään takeita siitä, ettei nälkä kasvaisi syödessä, jolloin hän saattaa haluta siirtyä fyysiseen kanssakäymiseen lasten kanssa. Eli jos jätät rikosilmoituksen tekemättä poikaystäväsi toimista, et todennäköisesti tee kenellekään palvelusta.

DemonOfTheDay

nettiseksi on minun mielestä pettämistä siinä missä muukin vastaava kanssakäyminen muiden ihmisten kanssa..nyt seurustelet kyllä joko todella keskenkasvuisen teinipellen kanssa tai sitten sun poikaystävä on jotenki kieroutunu..siis jokainen joka on tosissaan suhteessa, älyää miten väärin ja kuvottavaa tollanen on..vetääkö se sun ukkos käteen sitten samalla kun hommailee siellä netissä?? älä hyväksy enää tollasta ollenkaan!käske sen lopettaa tai sitten se on loppu :evil: onpa kyllä todella TODELLA omituista ja inhottavaa ja kuvottavaa käytöstä..ja tosiaanki jos nämä esiteinit on jotain 12v. niin [color=red]sitten se on jo rikos[/color]!!

sopuli
Jzzu
Lod

Sanot mitä olet mieltä hänen käytöksestä ja vaadit tilanteeseen muutosta ja jos muutosta ei tule niin kenkää vaan.

Minun mielipiteeni on myös, että ulos tollainen ukko ja sassiin, ellei muutu tavat! En hyväksyisi ikinä tollasta, mielestäni tuollainen ei kuulu normaaliin parisuhteeseen, en ainakaan itse voisi hyväksyä sellaista omaan suhteeseeni. Tehkää selvät pelisäännöt.

figaro

Minkäikäisten tyttöjen kanssa hän siis tarkalleen tätä nettiseksiä harrastaa? Ja miten usein? Miten teidän seksielämänne toimii?

Loppujen lopuksi poikaystäväsi käytös on todellakin lapsellista ja ilmassa on hieman hyväksikäytön makua - hän ei ymmärrä millaisilla asioilla leikkii vehdatessaan "vain netissä" teinien kanssa. Hän ei myöskään ymmärrä mitä aiheuttaa sinulle ja teille parisuhderintamalla.

Sinuna heittäisin kissan pöydälle ja ruotisin asian perin pohjin. Sinänsä pienessä hölmöilyssä ei ole mitään omitusta, mutta.. Jos ymmärrän esiteini-ikäinen -termin oikein niin kyseessä on varsin nuoria tyttöjä, joihin täysi-ikäisen ei tule sekaantua missään muodossa. Toisaalta myös se, että nettiseksi alkaa olla päivittäinen puhde, ei ole sekään tervettä..

Minä laittaisin kovan kovaa vasten asian tiimoilta.

Aimée

Tuohan on aivan järkyttävää! Itse lasken tuollaisen pettämiseksi ja todellakin lain mukaan tuo on tuomittavaa kuten Laura P jo kertoikin.

Miten ihmeessä olet tuollaista voinut kestää? Kyllä pitää jätkän olla todella itsekeskeinen ja typerä jos vielä kehuskelee niitä tyttöjä sinulle! Pistää miettimään, että kuinka vakavasti poikaystäväsi suhteenne ottaa. Henkilökohtaisesti ilmoittaisin pojalle, että jos tuo ei lopu, niin suhde loppuu. Ja jos tyyppi ei ymmärrä, niin tervemenoa.. vaikka pahalta tuntuisikin. Tuollaista käytöstä ei kenekään pitäisi joutua katsomaan vierestä ja kärsiä hiljaa, kerro että tuo aiheuttaa pahaa oloa ja että se on väärin sinua ja niitä tyttöjä kohtaan.

Jos poikaystäväsi välittää sinusta, on hän myös valmis jotain asialle tekemään.

SooZ

Ensinnäkin, minusta kuulostaa sairaalle tuo että ne tytöt ovat esiteinejä.
Itse en tuollaista katselisi hetkeäkään, kenkää saisi. Pidän muutenkin nettiseksiä pettämisenä siinä missä seksi muutenkin on.
Koita keskustella asiasta. Tee selväksi että joko sinä tai ne teinit siellä netissä. Jos hän valitsee jälkimmäisen niin kehoittaisin kyllä häntä hankkimaan apua. :roll:
Ei kuulosta minusta kovin normaalille. Ja vielä että kehtaa sitten sinulle rehvastella noilla nettihoidoillaan!! :evil:

SunLion

huh...ei ole normaalia tollanen. Toihan on vähän ku jtn netti-pedofiiliaa...ja miks helvetissä sitä kiinnostaa ne muut """"naiset"""" (pikkulikat)? ja miten sillä on pokkaa kehuskella ne maasta taivaisiin sulle...

keskustele asiasta vakavasti hänen kanssaan heti!

Neppis_

Outoa toimintaa. Kyllä saa kiksejä tosi kuvottavasta toiminnastaan. (ei sillä et teinit ois kuvottavia, mut jätkä on kuitenkin täysikänen... hohhoh sitä paitsi ettekös TE seurustelleet KESKEnänne ?...) .

Vaikka hanakka en oo ihmisiä jättämään, mut raja menee tasan tuossa. !
Ja sitä paitsi ei kenenkään tarvii tuollasta suodattaa, sehän on sinua loukkaavaa ja alentavaa. Sinuna sanoisin suorat sanat. Or Better :
Tee sama hänelle tai ainakin sinne päin, käy chattailee muitten miehien kans...(mut älä alaikäisten/lapsien kans kuitenkaan leiki.) ja
katso miten hän reagoi siun juttuun.

-Sitä saa mitä tilaa :twisted:

(ainaki miulta .. :lol: )

Tiitipieni
Neppis_
Tee sama hänelle tai ainakin sinne päin, käy chattailee muitten miehien kans...(mut älä alaikäisten/lapsien kans kuitenkaan leiki.) ja
katso miten hän reagoi siun juttuun.

mielestäni tähän ei missään nimessä kannata ruveta.

vaikka miehen käytös on ilman muuta väärin, tahdot ilmeisesti ennen kaikkea ratkaista tilanteen ja välttää eron?

pisteet siitä sinulle, jos aiot jaksaa vielä tuollaisen jälkeen. itsellä menisi raja (kuten monella muullakin ylläolevien kommenttien perusteella) tuossa, ehdottomasti.

oletteko kauan seurustelleet?

sanot, että tuntuu että sinua petettäisiin "koko ajan vain enemmän ja enemmän". ilman muuta. näinhän asia on, pettämistähän se seksi netin välitykselläkin on, minulle ainakin.

"pitääkö poikaystäväni minua enää minkään arvoisena?"
-kysy häneltä. kyse ei välttämättä ole niinkään siitä, ettet sinä riitä hänelle tai etteikö hän arvostaisi sinua. kyseessä voi olla vain pinttynyt tapa sinkkuajalta, joka kylläkin kuulostaa melko sairaalta. miehellä tosin täytyy olla jotain korvien välissä vikaa, jos oma tyttöystävä ei riitä pitämään mielenkiintoa pois tuommoisesta.

"mistä tällainen johtuu?"
-jaa-a. sitä ei varmaankaan kukaa osaa sanoa. voi olla ettei poikaystäväsikään osaa sanoa.

"onko hän vain keskenkasvuinen, joka ei osaa vetää suhteeseen minkäännäköisiä rajoja ja tehdä kompromisseja?"
-ehkä ei. et maininnut muista asioista. terve suhde ei missään nimessä ole kyseessä, jos tällaista tapahtuu ja antaa tapahtua.

en tiedä millaiset pelisäännöt olette sopineet pettämisen osalta, mutta meillä säännöt ovat ainakin selkeät: pettämisen suhteen nollalinja, tämä koskee ihan yhtä lailla nettiseksiä.

Mutta, jos todella tahdot ratkaista asian puhumalla tai ainakin yrittää sitä, ota asia rohkeasti esiin. Aloita sanomalla, että tahdot puhua vakavasti, odota siihen saakka että mies ymmärtää että olet tosissasi ja kuuntelee sinua.

valitettavasti kuulostaa sellaiselta paheelta, jollainen ei välttämättä lopu, ainakaan seinään.
ja vaikka näyttäisi siltä, että mies ottaa opikseen ja keskittyy jatkossa vain sinuun, pystytkö todella unohtamaan sen tunteen, epävarmuuden siitä että mitäs jos..? Muista ettei sinun missään nimessä pidä kestää tuollaista käytöstä!

tsemppiä keskusteluun, jos kerran asian tahdot selvittää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat