Tunnetko itsesi haluttavaksi? - Parisuhteet

nellas_telemnar

joskus, mutta nyt taas en niin kauheasti.. :(

Sivut

Kommentit (92)

tessa

Pidän itteäni hottiksena, vaikkei sitä päälle päin arvaisi. Oikeastaan kauniisin alusvaatteisiin pukeutuminen saa mut tuntemaan todella seksikkääksi koko päivän ajan (ei varmaan tartte sanoa, ettei kaapista löydy yhtään puuvilla pikkareita) :) Poikaystävä saa mut tuntemaan halutuksi koskettamalla vaikka peffaa tai katsomalla kaula-aukkoani. Enkä todellakaan ole mitenkään missinmitoissa (laihiksella, 10 kiloa pudonnut, toiset 10 edessä), mutta tajusin, että on pakko vaan hyväksyä itsensä.

Annie-Dog

Hei!
Minua on jo vähän aikaa vaivannut se, että en tunne olevani seksikäs ja haluttu (yleinen ongelma naisilla, toki) sen takia, että minä aina teen aloitteen rakastelun suhteen. Meillä on mieheni kanssa todella hyvää seksiä, mutta vaikuttaa siltä, ettei hän ole yhtä kiinnostunut seksistä kuin minä.
Toivoisin, että hän edes kerran (esimerkiksi tullessaan töistä) kävisi suoraan kimppuuni ja kertoisi kuinka hän haluaa minua (eikä hän edes ole ujoa tyyppiä, joten kyse ei ole siitä etteikö hän uskalla)!

Suhteemme alussa hän halusi minua kokoajan ja se oli mielestäni ihanaa! Tunsin oloni seksikkääksi ja kauniiksi hänen seurassaan, etenkin silloin kun harrastimme seksiä! Nykyään tunnen olevani tylsä ja "vanha", en siis iältäni vanha, mutta siinä mielessä, että minussa ei ole mitään uutta!

Onko mulla samoja ongelmia? Tai onko ollut? Miten olette edenneet?

PS. Olemme puhuneet asiasta keskenämme, mutta poikaystävä sanoo, että minä vain satun olemaan seksuaalisesti aktiivisempi, eikä minussa oikeasti ole mitään vikaa. Onko se paskapuhetta? En nimittäin itse tiedä.

antagonismi

Mulla tää juttu on päinvastainen.
Tunnen lähes aina itseni seksikkääksi ja haluttavaksi, mikä on ehkä vähän harvinaista naisten keskuudessa vaikkei pitäisi olla(naiset paljon miehiä seksikkäämpiä!).
Meillä molemmat tekee aloitteita, mies ehkä kuitenkin enemmän nykyään. Mutta minä olen se, joka heittelee jatkuvasti "kipinöitä" :lol:

Neppis_

No joo. Kyllä se tässä 4 vuoden taipaleella tuo seksi on jäänyt tois sijaiseksi. Siis että sitä ei nyt ihan joka pvä tule harrastettua, kun on tärkeämpääkin tekemistä ja ajattelemista (ja jos tää viimenen vaiht.eht. koskee mua, nii en pysty tyyliin ollenkaan painiskelemaan .. :? )
Tässäkin kuussa olemme peräti 3 kertaa sänkyä kuluttaneet..
Että näin.
(tosin sekin vaihtelee, millon enemmän millon vähemmän)

Itse menetin aika myöhään neitsyyteni, ja muutenkin olen vähän ujo sen suhteen vaikkakin valmis "kaikkeen". Jos seksi on hyvää, en nosta siitä suurempaa numeroa jos sitä ei ihan aina saa.. ja voin olla ilman jopa 2 viikkoa.. =; (tai ainakin veikkaan niin .. )

Niin ja kyllä se meilläkin alussa oli ihanan kiihkeetä, ja millon missäkin :D
..mut kai siin näin käy. En tosin ota isompia murheita sen suhteen. Ainakaan enää, juteltu ollaan ym. ym. Mutta harastellaan kun jaksellaan, eikä nosteta kissaa pöydälle .. :)

flame86

Meillä se olen minä joka kinuu seksiä enemmän.. Taitaa kai johtua pillereistäkin.. osittain.. :shock: No mut kuiteski.. Kyllä mulla on usein sellanen olo etten ole kovin haluttava, sillä kulta voi usein sanoa että ei jaksa, ja sit se haluu nukkua ja muuta.. Merkillinen mies.. Sitten tulee itelle sellanen olo kun lähentelis toista väkisin tai muuta.. Kai sillä sitten on vaan väsy koulun takia.. Mut ku sit ku se ei tee koulutehtäviään, se soittaa kitaraa, pelaa koneella tai kattoo telkkaria.. Ja sit ku vihdoin saan revitty sen viereeni, niin kello on niin paljon että herra kääntää selkänsä ja alkaa nukkua.. Vaikka se sanoo mua usein kauniiksi, niin on sitä vähän vaikea uskoa kun hän tekee niin harvoin aloitetta ja sillon jos ite koitan ni se on ihme jos suostuu.. Sillonkaan ei oo niin pitkää esileikkiä että pystyisin nauttimaan ja ehtisin saamaan.. Aika kurjaa.. En oo oikeen viittiny puhua asiasta kun tuntuu että pahoitan hänen mielensä.. Asiaa pahentaa vielä se että mulla on muutenki tosi huono itsetunto, ja sängyssä ei osaa nauttia kun miettii vaan että näytän lihavalta, ja muuta.. :cry:

Smooth

No en nyt voi sanoa, että tuntisin oloni jotenkin yleisesti haluttavaksi. Mutta esim. ne tilanteet missä on poitsun saanut "kiihkoihinsa" saa tuntemaan itsensä haluttavaksi. Riippuu niin paljon siitä missä vaiheessa kuuta ollaan menossa. Joskus kun ei itseä oikein huvittaisi niin sitä vaan miettii, että mä en voi olla niin tai näin kun näytän läskille. Tai jos ollaan jo harrastettu sinä päivänä kerta tai kaks ja sitten tulee torjutuksi, niin tulee ajatelleeksi että ei se mua halua... kunhan saa tarpeensa tyydytettyä. Tyhmää aina jälkikäteen ajateltuna, mutta aina ei kaikissa tilanteissa järki päätä pakota.

Maikki85

Annie-Dog

Meillä on ihan sama tilanne, alussa tunsin oloni tosi seksikkääksi ja haluttavaksi, koska mieheni näytti haluavansa mua. Mut nykyään mä oon se joka tekee aloitteen ja joka aina saa pakit..

Paljon on puhuttu ja mökötetty asiasta ja äijä sanoo aina et oon seksikäs ja kyllä hän mua haluaa, eikä mussa ole mitään vikaa. Mutta tuntuu ettei kannata uskoa, sillä nää väitteet ei näy missään. Ei missään.. On se ihme jos kerran viikossa seksiä saa..

En tiiä, kannattaako tämmönen suhde, missä itsensä tuntee rumaksi yms ja itse on ainoa joka tekee asioille jotain..

DemonOfTheDay

hmmm...me ei olla harrastettu seksiä kohta kahteen kuukauteen mut tosin sen takia et kullalla on paineita koulussa kun valmistuu kohta ja nyt mulla taas on hieman ongelmia tuolla alapäässä. Mut ns. normaalia arkee ajatellen ei me harrasteta seksiä ku ehkä kerran viikossa. Mies on sanonut suoraan ettei kaipaa seksiä kovinkaan paljon ja mä taas oisin kovinkin seksuaalinen. Tää vähän kaihertaa mun mieltä enkä todellakaan tunne itseäni seksikkääksi ja haluttavaksi. Olo on juuri sellasella tiskirätillä mitä tulee seksiin. Jos mä haluan seksiä ni se ei yleensä onnistu ja tottakai mä oon halukas sillon kun mies sitä haluaa...
Mä en usko et mies näkee mua kovinkaan seksikkäänä vaikka toisin väittääkin. Ja on meillä sellasta yleistä hellyyttä mut kaipaisin seksiä kyllä paljon paljon enemmän. Olis kiva jos joskus sais takasin sen tunteen kun tavattiin...

Annie-Dog

en näköjään ole ainoa ongelmani kanssa, mikä ei sinänsä ole yleisesti ottaen positiivinen asia, mutta se minua lohduttaa, että voi keskustella tästä muiden kanssa.

Minusta tuntuu todella ikävältä "ehdotella" vähän väliä että "tekiskö mieli?". Se on jotenkin tosi alentavaa ja musta tuntuu siltä, että poikaystäväni luulee, etten halua muuta kuin seksiä. Itse hän on se "neiti" joka mieluummin vain hengailee vierekkäin ja juttelee : D

ja flame86, kun luin sun tekstiäs rupesin olemaan aika varma siitä, että meillä on sama poikaystävä : D minunkin nimittäin surffailee paljon koneella, tai pelaa, tai soittaa kitaraa : O joskus ihmetytttää, että voiko nämä laitteet mennä mun edelle, onko ne mua tärkeämpiä? esimerkiksi jos mies tulee töistä kotiin hän antaa suukon ja kysyy millainen päivä on ollut, mikä on tosi mukavaa. Mutta sitten hän meneekin suoraan telkkarille tai tietokoneelle ja Minulle jää ruoanlaitto ja tiskaus. Reilua?

Ja mitä tulee seksiin, kun "möksähdän" siitä, että en sitä saa, mies tokaisee "en mä mikään seksiautomaatti ole" ja se on mielestäni todella loukkaavaa. Mä en tiedä mitä pitäis tehdä, että sais miehen ymmärtämään, että mä en pelkästään halua seksiä tullakseni tyydytetyksi, vaan myös sen takia, että sais ees joskus kokea läheisyyttä...ja että osaisin tuntea itseni kauniiksi ja seksikkääksi...

flame86
Annie-Dog
Ja mitä tulee seksiin, kun "möksähdän" siitä, että en sitä saa, mies tokaisee "en mä mikään seksiautomaatti ole"

Huoh! No ei meillä setään samaa miestä taida olla sillä omani ei koskaan sano noin.. Mutta joo, musta kanssa tuntuu todella usein että kaikki mahdollinen kodin viihde-elektroniikka menee mun edelle.. Rakas vaan puolustelee että kone on osittain läksyjä varten ja sitten jos hän haluaa rentoutua niin hän pelaa, katsoo telkkua tai soittaa kitaraa.. Kitaraa vastaan mulla ei ole mitään, sillä hän on todella seksikäs kun soittaa.. 8) Mutta kaikki ne koneet mitkä on niin tärkeitä.. Ongelma paheni kun kulta hankki digiboksin. Nyt pitää tallentaa kaikenmaailman ohjelmia mitkä vähänkään voi olla katsottavia, ja sitten tuntuu että hänellä on oikein suorittamista että ehtii katsoa kaikki tallennukset.. :roll: Tosi typerää, sanon vaan.. Ja aamulla kun hän lukee lehteä, ja tulee vastaavista laitteista mainoksia vastaan, hän lukee niitä hartaudella ja haaveilee taas joistain uudemmista laitteista.. Se on jotenkin niin vammasta touhua! Miten joku kone voi kiinnostaa niin paljon?! Perheen miehet ovat kaikki samanlaisia. Olen kultani äidiltä kysynyt, miten hän kestää sen, hän on vaan vastannut että se on asia joka täytyy vain hyväksyä.. Olen koittanut saada kultaani pois koneiden äärestä. Ostin hänelle Metallicasta kertovan kirjan. Se on hänen lempibändinsä, ja koska hän ei juuri mitään lue, olisi kiva saada hänet innostumaan lukemisesta. Hän on lukenut muutaman sivun kirjan alusta, mutta nyt hänellä ei ole siihen aikaa, kun tv ja tietokone vievät kaiken vapaa-ajan. :? Olen ehdottanut yhteistä harrastusta, kuten vaikka jotain ulkoilua tai muuta, mutta häntä ei kiinnosta sellaiset asiat. Olen kysynyt, josko hän tykkäisi esim. käydä jossain teatterissa, tehdä pienen matkan tms. mutta ainut erikoinen vapaa-ajan nautinto hänelle tuntuu olevan leffassa käyminen.. Tuntuu jotenkin ahdistavalta sellainen, että kaikki päivät ovat samanlaisia.. Aikooko hän istua koko elämänsä harmaassa betonikerrostalossa koneiden ääressä? Jos hän suunnittelee jotain yleellisyyttä tai sellaista, se liittyy aina johonkin laitteeseen. Miksei hän tahdo nauttia nuoruudesta, luonnosta, kokea elämän ihania asioita? Miksei hän tahdo nähdä maailmaa? Rakastan häntä niin valtavasti, etten ikimaailmassa tahdo menettää häntä, mutta mitä tehdä jos maailmassa ei ole mitään muuta kuin työ, ja asunto betonimöykyn sisässä? Itse tahdon ottaa elämästä kaiken irti. Unelmoin omasta kodista, piknikretkistä, matkustamisesta, tahdon viettää ikimuistoiset joulut, pääsiäiset, vuosipäivät.. Hän ei unelmoi mistään vastaavasta.. tahtoo vain hienon talon ja auton, leffoja ja rahaa.. Maailmassa on niin paljon nähtävää ja koettavaa ja meillä on vain yksi yhteinen elämä, miksei siitä voi ottaa kaikkea irti? :cry:

Annie-Dog

mmm, todella hyvä pointti. Jotkut ihmiset on vaan sellasia, että ne on tottuneita siihen "tylsään" elämään, eikä niitä sen takia kiinnosta mikään muu kuin esim telkkarin katselu tai pelaaminen. Jotkut ei tiedä, että on olemassa jotain parempaa ; ) sun täytyy yrittää saada se innostumaan ihan kunnolla, viet sen johonkin, vaikka väkisin, ehkä se sitten huomaa, että onkin ihan mukavaa tehdä välillä jotain muuta kuin niitä rutiininomaisia asioita. Olen kysellyt myös omalta poikaystävältäni haluaisiko hän esimerkiksi lähteä matkoille kanssani, mutta häntä ei moinen kiinnosta. Hän tuntee olonsa vanhaksi (no, onhan meillä 7 vuotta ikäeroa). Onko tämä tuhoontuomittu suhde, kun minä haluaisin elää nuoruuttani täysillä ja hän on taas "liian vanha" mihinkään sellaiseen, mitä minä haluan toteuttaa. Ulkona hän kyllä käy mielellään ryyppäämässä, mutta siitä ei minun mielestäni ole mitään muuta kuin haittaa..yleensä : /

flame86

Meillä on vielä sekin ongelma että on taloudellisesti aikas tiukkaa.. Itse olen tällä hetkellä työtön ja kulta opiskelee.. Lisäksi hänellä on astma ja korvat lukkiutuvat helposti, joten lentokoneella ei lomille voi lähteä kun voi tärykalvot mennä.. Ärsyttää vaan se että jos tahtoo jotain erikoista niin aina hän ehdottaa leffaan menoa, ja kun siellä on käyty miljoonat kerrat niin ei se kovin ihmeelliseltä tunnu.. :roll: Kesällä kyllä täytyy koittaa repiä herra irti koneelta.. Miehet on kyllä outoja kun mikään ei niitä kiinnosta.. Mulla on vielä sekin ongelma, että jos mennään laivalle, niin herra ei tahdo tanssia vaan takertuu pelikoneisiin kiinni.. Tosi tylsää kun sit ei voi ite tanssia ja minä kun pidän siitä hirmu kovin.. :cry:

Annie-Dog

Niin no, sehän on asia erikseen jos jostain ei vaan tykkää, eihän sille mitään voi. Kun taas se, että väittää ettei ole jostain asiasta kiinnostunut, vaikkei koskaan ole sitä kokeillut, voi olla jopa pienen riidan arvoinen asia ;) hmm riidasta tulikin mieleeni, ollaan tänään miehen kanssa riidelty arviolta 3-4 kertaa. Normaalia?
En kyllä tiedä mitä tässä pitäisi tehdä...

nimosa

neppis_ Mekin ollaan oltu jo neljä ja puoli vuotta yhes, eikä makuuhuoneen puolella ole tahti hidastunut. Kyllä se on molemmista kiinni, haluaako suhteen jatkuvan ja miten. Panostakaa myös seksielämään. Lelut on keksitty ja jos niistä ei tykkää, niin menkää vaikka kylpylälomalle ja ottakaa ilo irti :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat