Pullo tärkeämpi? - Parisuhteet

jerba

Noh.. Tapailin erästä miestä noin kuukauden verran ennen kun aloitimme seurustelun. Se yksi kuukausi oli aivan ihanaa, ei minkäänlaisia ongelmia ollut eikä mitään vastaavaa. Se oli parasta aikaa tämän miehen seurassa.

Tiesin jo ennen kun seurustelimme, että hänelle alkoholi maistuu, ja minulle maistuu tupakka. Mutta tämä mies oli niin jyrkästi tupakkaa vastaan, joten lopetin tupakoinnin. Ja itse en juo, mitäs jos nyt silloin tällöin pari juo, mutta en tykkää juoda humala hakuisesti, mutta tälle minun ex-miehelle oli aina tarkoitus saada känni päälle..

Siitä riidat lähtikin, Minulla ei ollut vielä ikää mennä baareihin (eikä ole vieläkään) ja hän ravasi siellä joka viikonloppu, vaikka olisi voinut viettää aikaa minun kanssa, mutta halusi vetää vaan pään täyteen. Hän tiesi tasan tarkkaan etten pidä että hän juo, mutta silti hän jatkoi.

Miettikää, minä lopetin tupakoinnin hänen vuoksi, mutta hän ei voi lopettaa juomista minun takia?

Hän alko myös yhtäkkiä käymään erään kaverinsa - sanotaan vaikka Leilaksi - Leilan kanssa kahvilla. Tämä herra ei sitten enään voinut soitella minulle ja kysyä edes kuulumisia. Sitten täytyi itse soitella hänelle ja kysyä missä on, ja yleisin vastaus oli "Leilan kanssa kahvilla" . Siinä vaiheessa tiesin että jotain on heillä meneillään..

Joten päätin ottaa asian puheeksi, mutta hän kierteli ja kaarteli asiaa, ja puhe tuli jostakin ihmeen syystä siitä, kun hän ei osaa keskustella. Hän ei voinut puhua minulle mistään, siis -EI- mistään!

Loppujen lopuksi, hän kertoikin että oli ihastunut Leilaan, vaikka kuinka vakuutteli että ei ole mitään syytä olla mustasukkainen..Hän tavallaan valehteli minulle, se oli kuin puukko rintaan.

Vaikka emme enään seurustele, kaipaan häntä silti, vaikka tiedän miten sika hän on..

En tiedä miten pääsen tästä yli :/

Kommentit (1)

flaps

ehkä kaikista kulunein ja typerin sananparsi, mutta toimivaksi ja hyväksi koettu keino
'aika parantaa haavat'
vaikka se tuntuukin nyt siltä että joojoo, nii varmaan..kummasti sitä ihminen pääsee yli melkeenpä mistä vaan, kun jaksaa vaan yrittää eteenpäin, vaikka se suossa rämpimiseltä tuntuisikin.
[size=7]
(otsikko ei minusta ehkä iiihan kuvaa tuota olennaisinta pointtiasi ehkä mutta ei se ehkä ole niin vakavata kai..)[/size]

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat