kestääkö tälläinen kannattaisiko lopettaa koko juttu? - Parisuhteet

annimari

kannattaisiko mun lopettaa mun suhde mun jätkään ollaan seurusteltu n.kolme kuukautta, mutta ku meillä ei oo mitään yhteistä. Meil on tosi kivaa yhessä, mutta ku usein jätkällä on kaikkea muuta tekemistä esim. käydä salilla monta kertaa viikossa, käydä töissä opiskelun jälkeen lähes päivittäin ja meille ei jää yhteistä aikaa... soitellaan vaan illalla, välillä tuntuu aivan hirveeltä ku jätkä vaa menee omien kavereitten kanssa viikonloppusinkin :(

Kommentit (13)

Chimerah

Ootko yrittänyt keskustella tuon pojan kans tästä? Entäpä jos avautuisit hänelle siitä, miltä susta tuntuu..? Ja kannattaa myös miettiä sitä, että ootko sinä onnellinen sellaisessa suhteessa, jossa ei nähdä juuri ollenkaan/toimii lähinnä soittelun varassa. Mutta ihan ensinnä, ennenkuin tekisin mitään päätöksiä, minä yrittäisin sun sijassas keskustella tuosta tilanteesta toisen osapuolen kanssa.

Tsemppiä! :)

Lina_

Mulle on käynyt aivan samalla tavalla!! Itse ajattelin että en jaksa olla sellaisessa suhteessa ja olin asennoitunut eroon. Kun otin asian kuitenkin suoraan puheeksi, kuulin syyn tähän käytökseen ja asia selvisi. Riski kannattaa ottaa, itse olen edelleen samaisen pojan kanssa :wink:

SnowWhite

no mullahan on itse asiassa täysin samanlainen suhde.. ollaan siitä puhuttu ja aina yritetään korjata että nähtäisiin useammin ja kulta ei menisi niin paljon kavereitten kanssa mutta eipä se ole muuttunut. sen takia muutaman kerran ollaan oltu eroamassa mutta yhdessä silti. ollaa seurustelu yli vuosi.. kesällä oikeastaan ainoa jolloin nähdään kunnolla. kyllä viestiä laitellaan ja soitellaan joskus mutta ei sitäkään nykyään kovin usein. onhan se vähän vaikeaa. itse miettinyt kanssa että onko tässä sitten mitään järkeä kun koskaan ei nähdä..

viia!
Lina_
Riski kannattaa ottaa, itse olen edelleen samaisen pojan kanssa :wink:

hmm anteeksi kun takerruin tähän, mutta ei suora puhe välttämättä ole riski... :roll: se on terveessä suhteessa oikeastaan välttämättömyys - eihän toinen voi tietää, että susta tuntuu pahalta ellet kerro sille. vaikuttaa ehkä vähän siltä, että ette ole ihan samaa mieltä tästä teidän suhteen vakavuudesta. mutta yritä puhua pojalle rauhassa ja kysyä, miten hän näkee tilanteen.

Neppis_

Riippuu mitä suhteelta haet (tai pikemmin Mitä se Sinulle merkitsee). Jos käy että molemmat "elää erillään" näkee silloin tällöin..mikäs siinä.eipähän kyllästy toiseen hetkessä ja on aina mukava nähdä ja vähän ikävöidäkin.
Mut jos on tyyppiä (kuin esim. täällä tää neiti :D ) että vaatii paljolti, tai ainakin enemmän kun siun tapauksessasi, aikaa..Siitä pitää keskustella, jos kultasi suostuu jättämään jotain väliin vuoksesi,suhde on silloin kohdillaan.. mutta jos ei..

No se onkin sitten tosiaan päätösesi. Vaikka tunteita on jo 3.ssa kk kertynyt, on se parempi siinä vaiheessa lähteä kävelemään omaan suuntaan, kun 3 VUODEN (tai edes yhdenkin...) päästä...
Mieti mitä haluat, tietenkin tiettyyn pisteeseen asti..

Mistake

Aikasemmin meillä oli sama juttu, ikinä ei nähty. Minä kävin koulua ja hän töissä, kyllä me viikonloppusin näimme mutta välillä halusin nähdä kavereita ja hän myös olimme aina kahen vaiheilla että olemmeko yhdessä vai ystäviemme kanssa.

Mutta onneksi kultani oli sen verran saanut kerättyä rahaa että muutti kotoa pois ja ihan minun kodin lähelle, joten nyt olen ollut kultani luona useammin kuin kotona<3 Ja hyvin aikaakin riittää kun illalla voi jutella päivästä ja pulahtaa rakkaansa viereen vaahtokylpyyn<3

Musta on aina tuntunut että jos ei näe tarpeeksi toista alkaa tuntua että pärjäisi ilman häntä ja että jatkuva ikävä raastaa sydäntä ://

Daisy

Jos suhde ei anna sulle mitään, ei sen jatkaminen välttämättä ole perusteltua. Keskustelkaa asiasta ja miettikää yhdessä, miten jatkatte.

Nancy_

Hmm, meillä ollut nyt jonkun kuukauden ajan sellaista että nähdään vain kerran viikossa ja muutenkin ollaan vähän erkaannuttu toisistamme. Ei olla puhuttu kunnolla pitkään aikaan ja muutenkin yhdessäolo on ollut välillä vähän vaisua. Vaikka puhumattomuus johtuu luultavasti siitä ettei kumpikaan osata oikein puhua omista ajatuksistaan yhtään kenellekään. Lauantaina sitten mulla meni aivan täydellisesti hermot tähän tilanteeseen, ja lähetin illalla tekstiviestin jossa otin asian puheeksi. Sunnuntaina, eli eilen, sitten juteltiin ja se sanoi ihan suoraan ja yhtäkkiä että "Onko meidän järkee olla yhdessä jos meillä on aina vaan tällästä eikä pystytä ees puhumaan toisillemme" Kumpikin kyllä haluaisi olla yhdessä mutta ei tuolla tavalla miten nyt viime kuukausi on menny. (Ollaan oltu 9 kk yhdessä) Mulle tuli aivan järkytyksenä tuo juttu ja itkin ihan hillittömästi ja anelin siltä että "eikö voitais vielä yrittää" ja se sanoi vaan että "Ei meidän tarvi vielä päättää mitä tehdään" ja nähdään siis huomenna uudestaan ja jutellaan taas. Mun mielestä se tekee hätiköityjä päätöksiä, eikä meillä ole mitään muuta syytä erota, ei tapella oikeestaan ikinä ja muutenkin. Se ei tunnu ymmärtävän sitä että pitäis vaan yrittää eikä mikään suhde oo täydellinen itsestään, että kyllä täytyisi vähän nähdä vaivaa senkin eteen. Ja kaikilla on joskus vaikeita vaiheita mutta enhän saadaan selvitettyä? Mulle tämä suora puhe oli aika riski, kun se nyt on kaiketi jättämässä mua..

porkkana

Jos tykkäät elää niin et suhde on vaan puhelimen varas nii mikäs siinä.Jos kuitenki sattuisit haluaan jotain muutakin niin jätä se. Kannattaa tosin varmaan nostaa kissa pöydälle ennen mitään radikaaleja päätöksiä :roll: Toisaalta suhteen alun pitäs olla elämässä onnellisinta ja ihanaa aikaa et jos jo tos vaihees miettii eroa nii kantsii varmaan toteuttaakin se!

Sin-

Itselläni vähän samanlainen tilanne. Tuntuu välillä ettei jätkä halua edes nähdä minua. Vaikka aina kun soitellaan, puhuu miten rakas ja tärkee hänelle olen ja muuta ihanaa. Mutta sitten näemme tosi harvoin, ja silloinkin olemme ihan kuin vaan kaverukset. Sitten jos mainitsen jätkälle tästä kun hän ei oikein tunnu haluavan nähdä, niin sitten on heti perumassa kavereidensa kanssa sopimaa menoa, että voisi olla minun kanssa silloin. Ja sitten on niin ihana kun vain voi olla. Ainakin jonkun aikaa aina.

Cosmic angel
Lina_
Mulle on käynyt aivan samalla tavalla!! Itse ajattelin että en jaksa olla sellaisessa suhteessa ja olin asennoitunut eroon. Kun otin asian kuitenkin suoraan puheeksi, kuulin syyn tähän käytökseen ja asia selvisi. Riski kannattaa ottaa, itse olen edelleen samaisen pojan kanssa :wink:

Mulle kans! Oon tässä juuri miettinyt kovastikin suhteen lopettamista tai ainakin jäädyttämistä,
mutta kun miehelläni on perusteltu syy kiireisiinsä ja meillä menee muuten ihan mukavasti,
niin livenä kuin puhelimessakin, niin taidan seurailla tilanteen kehittymistä vielä.

ink-u

Mä olen aikalailla samoilla linjoilla muiden kanssa, kannattaa puhua. Miettikää yhdessä mitä suhde merkitsee teille ja mistä menoista poika voisi välillä tinkiä että voisitte olla yhdessä. Tai miksei ota sinua joskus mukaan kun näkee kavereitaan? Kyllä aina yhteistä aikaa löytyy vähän ja tuollaisia ongelmia pystyy ratkomaan jos molemmilla riittää halua yrittää saada suhde toimimaan.

Murehtija

Mut nyt voi vaikka ristiinnaulita kun sanon tämän mut 3kk ei todellakaan oo pitkä aika. Ehkä tää mies ei vaan oo niin vakavissaan vielä? Itse näin exääni vain vloppuisin ja olimme 3v yhdessä. Paha mennä sanomaan mikä nyt on mediaani yhdessäolon suositusaika mutta mun mielestä ei oo hyvä idea olla 24/7 yhdessä heti alun alkaen. Mutta kukin haluaa sitä mitä haluaa joten kuten sanottu: Puhu sille.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat