Kokemuksia toisilta rekkamiesten muijilta? - Parisuhteet

Nasumi

mun mies ajaa rekkaa työkseen, ja voin sanoa että on tosi harvoin kotona... :( se tekee tätä työtä kaukana, joten se on vaan viikonloppuisin kotona ja sillonki se saattaa lähtee vielä "rassailee" kuorma-autoo tai rekkaa melkein koko päiväks. mä olen kestänyt tätä jo parisen vuotta, välillä paremmin ja välillä vähä huonommin... tää on iha kauheeta aina vaan. ei tähän totu... onko muilla samoja kokemuksia????? miten ootte jaksanu tämän jatkuvan odottelun? entä sitte uskollisuus? usein kuulee että rekkamiehet pettää, kun ajelevat ympäri suomea... onko jollekin käynyt noin? mä oon vielä semmone että haluan paljon läheisyyttä, eikä tää nyt oikeen sellasta oo... :cry: ollaan "yritetty" erota muutamia kertoja, mut ei se oo onnistunu ku kuitenki rakastetaan toisiamme... mutta vaikka kuinka rakastan, tää tekee mut tosi onnettomaks... mitä pitäis tehä? onko ero ainoa mahdollisuus...

Sivut

Kommentit (17)

SunLion

oletko keskustellu miehes kanssa?

onko hänen pakko tehdä noin paljon vuoroja? oisko mahdollista vaihtaa jollekkin toiselle työnantajalle tai tehä toisenlainen sopimus?

Nasumi

olemme kyllä jutelleet todella usein asiasta... joskus huutaen ja joskus iha järkevästi keskustellen mutta tulos on aina sama. hän sanoo että tää työ on se työ mistä tykkää eli sitä ei vaihda, lähempänä kuulemma ei ole töitä, ja vuoroja ei voi vaihtaa eikä vähentää varmaan väen vähyyden takia... ku ei niitä ole ku pari siel kyseisessä paikassa ajamassa. ja yleensä jätkäni vaan sit sanoo että kyllä mun olis jo suhteen alkaessa tietää minkälaista tää tulee olemaan että ei pitäis olla mitää sanottavaa... :cry: mutta ei se viel suhteen alkaessa noita töitä tehny eikä mulla ollu kokemusta tästä, joten en kyllä voinu tietää että tää on näin vaikeeta. :( just tänää sain vielä tietää että se joutuu lähtee vielä kauemmaks ajamaan, iha toiseen maahan... :cry: tulis kyllä silti kotii viikonlopuks... tai ainaki yrittäis. vaikeeta erotaki ku just ollaan muutettu yhtee ja kaikkee...tää on kyllä tosi raastavaa.

SooZ

toi on varmasti vaikeeta. Itsellä ei kokemusta rekkamiehistä ole mut ystävä seurustelee miehen kanssa joka ajaa rekkaa. Eipä se aina helppoa ole heilläkään. Mutta jostainhan se raha täytyy repiä.
Ehkä sun täytyy tuossa tilanteessa miettiä mitä sinä itse haluat? kerta miehesi ei ole valmis muutoksiin, mun mielestä sun tulis kyseenalaista teidän suhde. Onko se sitä mitä sä haluat? oletko sinä valmis elämään noin jatkossakin? kuten rakas äitini tuossa vähän aikaa sitten sanoi, hyvästä suhteesta kannattaa pitää kiinni ja tehdä kaikkensa sen eteen, mutta loppujen lopuksi täytyy ajatella myös sitä omaa onnea ja mikä itsestä tuntuu hyvälle.
Jos ette saa asiaan kompromissia niin olisiko sinun sitten parempi yksin ja myöhemmin jonkun muun kanssa?
kannattaa ehkä pohtia.. tsemppiä!

brunetti1981

En halua yleistää mutta kahella ystävälläni oli mies rekkakuski ja molemmat rekkakuskit oli pettänyt ystäviäni :cry:
En tarkoita että miehesi pettäisi sinua, eihän kaikki ihmiset ole onneksi samanlaisia!!

Mutta oletko ihan varma että haluat lopun elämäsi olla miehesi kanssa? Voisit saada ihanemman elämän eikä tarvisi olla yksin noin paljon! :( Toisaalta jotku on tottuneet että mies on pitkiä aikoja pois :wink:

Maikki85

Mut kuitenkin jos rekkakusikin työ on sitä mistä hän tykkää ja ois vähän niinkuin unelma ammatti niin mielestäni siitä työstä pitää pitää kiinni.. On niin monia ihmisiä jotka tekevät sellaista työtä josta ei pidä.. Se on helkutin raskasta..

Mut kannattaa tosiaan ruveta miettimään et näinkö sä haluat lopun elämäs viettää. Entä sitten ku teille tulee lapsia! Saat päivät pitkät hoitaa yksin lapset..

Ite en tollasta jaksais.. Mullakin pari kaveria jotka seurustelleet rekkamiesten kanssa, ja valitettavasti molemmat myöskin petti..

Mut tsemppiä paljon sulle!

Nasumi

Olen kyllä kysynyt jo parikin kertaa että kumpi on tärkeempi minä vai työ... hän on sanonut että minä, ja sanonu että kai sitte täytyy vaihtaa työpaikkaa... mutta sitte ku nään sen ilmeen minkä se tekee, niin tuun todella onnettomaksi. :cry: hän todella tykkää työstään ja en tiedä miten sit pystyisin katsomaan häntä silmiin kun tietäisin että mun takia se on nii surullinen... mutta ainaki toistaiseks mä oon päättäny kestää tän tilanteen. :? ainaki niin kauan ku menee muuten hyvin... että jos saan sen kii pettämisestä nii sit kyllä lähden samantien... mutta, täytyy vain toivoa että se joskus sais lähempää töitä. :wink:

MiuMiu*

Mun mies ajelee kuorma-autoja myös ja silloin tällöin harkitsee myös ( tuota olikos se yhdistelmäkorttia...?) Siinähän on just se huonompi puoli, että kun on isompi auto niin matkatkin on yleensä noita pidempiä, eikä vaan sitä omalla paikkakunnalla ajelua...tämä mietityttää myös miestä, koska hänkään ei haluaisi alkaa "reissumieheksi".
Mua ajatus myös pelottaa juuri noiden rekkamiesten voisiko sanoa "maineen vuoksi"...ei tietenkään saisi yleistää ja luotan kyllä mieheeni, mutta silti ajatus on musta jotenkin pelottava :roll:
Onneksi mies on kuitenkin niinkuin sanoin itsekin enemmän koti, kuin reissuihminen, joten jos hän tuon kortin joskus päättää ajaa niin luultavasti hän yrittää saada kuitenkin sellaisen työpaikan jossa päivittäinen kotiin pääsy on taattu, tiedä sitten onko se mahdollista tuolla alalla...

Nasumi

Se vähän riippuu miten isolla paikkakunnalla asutte, että onko töitä niin että mies pääsee päivittäin kotiin. me asutaan aika pienessä kaupungissa joten täällä sellaista mahdollisuutta ei ole... :( joten ukon on käytävä todella kaukana töissä. hyvänä asiana tässä tietenkin on se että viikonloput on sitten entistäkin ihanempia.... :wink: (jos herra sattuu pysymään kotona...)

Murehtija

Mä tapailen miestä joka ajaa rekkaa...nyt sillä on yövuoro ja se ajelee hieman kauemmaksi tällä viikolla mutta nyt on kahtena työpäivänä tekstannut mulle ahkerasti (emme siis ole edes virallisesti yhdessä). Mun käsityksen mukaan ainakin se lähtee täältä kaupungista jossa me molemmat asutaan, vie kuorman ja tulee sitten takaisin. Miten se siis tossa voisi päästä pettämään jos oltais yhdessä? Normaalisti se kuskaa tavaroita tässä lähialueella, siis kaupungin sisällä. Niin ja jos se on yöt töissä niin se on iltapäivän joutilaana ja sitten taas päinvastoin...

Mua siis ihmetyttää tää pettämishomma...et missä vaiheessa tämäkään mies ehtis mua pettämään jos oltais yhdessä? Taitaa olla aikamoinen yleistys koko rekkamieshomma? Toki sitten on asia erikseen jos mies oikeasti käy TOSI kaukana keikoilla ja yöpyy milloin missäkin. Sitä mä en kestäis ite mutta kuten sanoin niin tämä tapailemani mies lähtee täältä ja pääty tänne kaupunkiin...niin minä olen asian käsittänyt. Ja ovathan rekkamiehetkin yksilöitä vaikka samaa hommaa tekevätkin...eivät he kaikki automaattisesti petä.

Nasumi

No sulla on ollu hyvä tuuri... kun sun ukkos tekee vaan noin lyhyitä reissuja. :roll: Ei kai se ny sitte sua "kerkiä" pettämään. Kuten sanoit iteki, että ne jotka tekee pitempää reissua ja on TOSI harvoin kotona, niiden on todella helppo pettää, sillä eihän kaukana oleva tyttöystävä saa koskaan tietää! :? Mutta eihän kaikki tietenkään ole samanlaisia.

Tania

Ootko ikinä käyny miehes mukana "kyyvin otossa" siis oot yhen reissun seuraneitinä, niiku isä sanoo kun mie, äippä tai pikkusisko ollaa mukana sillotällö. sinä aikan ku auto on liikenteessä kerkee haastella aika paljo asioita ja sämalla näkee mitä työ pitää sisällään. ja maisemat näkyy paljo paremmin ku henkilöautosta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat