Parasta mitä mies on Teille sanonut? - Parisuhteet

Lukretia

Jokin aika sitten sekstailtiin peilin edessä ja mies sanoi: "Näetkö sä sun vartalossa yhtään kohtaa, joka ei olisi täydellinen?" <3 <3 Teki hyvää itsetunnolle ja tuntui kivalta.

Olisin voinut nimetä aika montakin epätäydellistä kohtaa, mutta niiden luetteleminen olisi voinut laskea vähän tunnelmaa. :D

Sivut

Kommentit (231)

Mirre

Näitä on monia ihania juttuja, mutta yks mieleen jäänyt on kun kulta oli sairaana ja kävin sitten hoitamassa sitä reppanaa. Kyselin koko ajan että teenkö sulle ruokaa, tarviitko vettä, onko kylmä tai kuuma jne jne..
Muru vain sanoi : "Mulle riittää että oot siinä ja silität mun päätä"
<3

Mannukka

Hm, kaikkeahan ei voi muistaa mitä ihanaa oma kulta on sanonu mutta tietysti se kun kulta sanoo ekan kerran "mä rakastan sua" niin se oli kyllä ihanaa, itkuhan siitä pääsi. Ja myös siksi sen kuuleminen tuntui niin järisyttävän ihanalta koska minä oin jo aijemmin sen tunnustanut poikaystävälleni mutta poikaystäväni meni siitä jotenki lukkoon ja alko punnita tunteitaan.. sillon tuntui pahalta kun toinen ei tuntenutkaan samoin kuin itse... mutta sitten ku poikaystäväni sanoi rakastavansa mua tiesin sen että se tuli niin syvältä ja tarkotuksella :lol: se oli kyllä ihanaa.
Nyt vasta äskettäin olimme juhlimassa rakkaani kanssa ja olimme kummtakin aika vapautuneella päällä ja minä sitten aloin tivaamaan poikaystävältäni miksi nuo muut tytöt (vapaat) saavat niin paljon huomiota pojilta jotka ovat aivan kännissä eivätkä mielestäni kovin hyvän näkösikäkään ja minuun ei luoda silmäystäkään, olin jotenki pahana kun koin että en saa huomiota ja kuinka lapsellista se onkaan koska olen VARATTU mutta siitä minun piti alkaa kärtyämään poikaystävälleni. kulta käski lettä nyt lähdetään kävelylle ja siinä jutellessa olin niin pahana ja kulta alkoi syöstää suusta kaikkea niin ihanaa minusta etten suun vuoroa saanut...kaikkea en voi muistaa koska tekstiä tuli niin paljon mutta esim. sinä olet ainoa jonka haluan , en ketään muuta... itkin niin vuolaasti noiden sanojen jälkee... ja vaikka kumpikin oli maistissa niin kultani tarkoitti sitä ja muistutti samoista sioista vielä aamulla... se oli ihanaa :lol:

Lareiser

Välillä iskee semmonen tunne, ettei se kulta mitään kivoja juttuja musta ees sano... Sitten mulle iskee kauhee masis, mutta eikö se ole niin että kuulee mitä haluaa ja välillä on se olo, ettei toinen sano mitään kivaa vaikka kuitenkin sanookin vaikka mitä kivaa...

On se tässä vuoden aikana jo vaikka mitä sanonut, ei kaikkea voi muistaa :D

Yksi tapahtuma on jäänyt hyvin mieleen, kun se sattui tässä vähän aikaa sitten... Olin yöllä nähnyt painajaista, että kulta oli jättänyt minut. Minä siitä sitten kerroin hänelle ja ihmettelin asiaa. Poikaystävä halasi minua ja sanoi: "Voi sua höpsöä, en mä vois sua jättää kun sä olet mun elämäni nainen." Se oli niin suloista ja jäi mieleen :D

Ofelia

Eli mikä on parasta mitä miehenne on teille sanonut? :wink: Mielenkiinto tähän heräsi kun kuuli kehuja ym oman miehen suusta..Niistä kun saa aivan mahtavan hyvän fiiliksen! Itse olen kuullut "Du är världens sötasta flicka" Toi oli ensimmäinen tuollainen lausahdus ja ehkä siksi mieleenpainuvin..Eli kokemuksia kehiin vain... :D

Jimmie

Tää nyt ei oo ehkäpä romanttisinta, mutta tulipa vaan mieleen että exä sano joskus et oon just sellanen mitä se on ettiny.. no eipä tainnu asia ollakaan niin.. :D

SooZ

kyllähän sitä kaikkea hienoa tuli kuultua. Ja niinku Jimmie sanoi, mullekin tuo entinen rakas sanoi että olen jotai aivan erityistä ja ei ennen ole näin tuntenut. No eipä sekään riittänyt..

Klara

Varmaan "rakastan sua" on parhainta mitä toinen voi sanoa. Ekaa kertaa kun poikaysrävä sen sanoi, olin niin onnellinen, että ei voi kuvailla. Toinen ihana oli: -En tiedä mitä tekisin ilman sua, merkkaat mulle eniten maailmassa. Ton tekstarin oon, yllätys yllätys, säilyttänyt. Ja näitä on kyllä tosi paljon muitakin.

Tollaset asiat merkitsee paljon, kannattaa kertoa tunteistaan. Jos yhtäkkiä mulle tulee mieleen, että voisin sanoa jotain ihanaa kullalle niin sanon sen, enkä jätä sanomatta.

Takkutukka

Kaikkea ihanaa sitä on korviin kantautunut mieheltä, yhdessäolon aikana, mutta viimeisin mieleenpainuvin oli, kun riideltiin ja syötiin ruokaa niin mies rupesi kesken syönnin itkemään ja sanoi " miten sulle voi olla ilkeä ku sä oot niin sulonen, kun sä aina syödessä hyräilet " :oops:

Laura P
Klara
Varmaan "rakastan sua" on parhainta mitä toinen voi sanoa.

Samaa mieltä. En itsekään vielä mitään sen ylittänyttä ole saanut kuulla!

Milla

kaikenlaista ihanaa on ollut onni kuulla. poikaystäväni laulaa mulle välillä lauluja, joita kutsuu ballaadeiksi. soittaa kitaraa ja keksii päästään hempeän laulun. niissä tulee usein tosi ihania juttuja. esim mieleen jäänyt "olet kuin pieni nuotti pienessä kauniissa laulussa" :P <3 niitä lauluja kuunnellessa pakahtuu väkisinkin.

Anskuliini

oma poikaystäväni on sanonut monia ihania asioita, mutta ihanimmat taitavat olla nämä:

- Sinä olet aivan satumaisen kaunis
- Minä rakastan sinua
- Minulla oli ikävä
- tahdon viettää koko loppuikäni kanssasi

miu

"rakastan sinua" sekä "sua olen odottanut koko elämäni".

eilen illalla tuli itku, kun mies yllätti sängyllä maatessamme ja toisiamme katsellessa sanomalla että "sinä olet se, joka olet siellä sateenkaaren päässä. ja minä löysin sinne. olet mun aarre."

*Sandy*

Näitä on vaikka kuinka paljon! Nyt vaan ei tietenkään niitä muista. Olenkyllä kirjoittanut niitä päiväkirjaan ylös, että niitä sa sitten vanhoilla päivillä muistella :D

Mua joskus oikein harmittaa, kun en osaa itse vastata yhtä kauniisti takaisin. Muutenkin olen kovin huono jopa kehujen vastaanottamisessa..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat