Miten reagoitte kun mies jää tuijottamaan toista naista? - Parisuhteet

Nasumi

Eli mitä teette kun ohi menee kaunis nainen tai kun edessä kävelee hyvä pyllyinen naikkonen ja huomaatte että ukkonne ei saa silmiä irti siitä? :shock: Itse joko rupean heittää jotain huvittavaa tai jos on oikein huono päivä ollut niin silloin kyllä ottaa päähän ja rupeen sanoo jotai ilkeetä... :( Tai miten teidän miehenne on reagoinut siihen että TE olette jääny kuolaamaan jonku toisen jätkän perään? :D

Sivut

Kommentit (118)

Miffy

Hmm. En muista yhtään kertaa, jolloin mieheni olisi jotenkin jäänyt tuijottamaan toista naista. Mutta katsonut tietenkin on ja itsekin katson muita miehiä (ja naisia myös toki). Usein jos joku oikein upee ilmestys on kuvassa niin saatetaan puhua siitä yhessäkin ja kehua tms.

Lizzie

Mun miekkonen saa kyllä katsoa muiden perään, mutta se olen yleensä minä joka kommentoi että "hyvä perse" "ka, ihanat tissit" tms :D

Mutta pitää kyllä sanoa, että murulla oli aikaisemmin tosi ärsyttävä tapa katsoa kaikkia silmiin, ja joskus on tuntunut tosi loukkaavalta kun ollaan oltu jossain baarissa, ja oon huomannut että miekkonen katsoo silmiin jonkun naisen kanssa. Hän voi katsoa kyllä "rumankin" näköisiä tyttöjä, ja kommentoida hetken päästä että "onko tuo tyttö vai poika" tms..

Oon sanonut että saa toki katsoa yms, mutta sellainen tuijottaminen loukkaa mua, ja eipä sitä oo enään pariin vuoteen tapahtunutkaan.

Itseasiassa mä oon aika ärsyttävä, koska kommentoin monesti et teeveessä tai sit livenä jopa baarissa että joku mies on tosi hot hot.. Mua ainaki ärsyttäis tämmönen :D

Laura P

Minullakaan ei oikein tule tällaista mieleen, taitaa tuo mieheni olla tarpeeksi huomaavainen (ja järkevä) ollakseen avoimesti kuolaamatta muiden naisten perään minun ollessani paikalla. Samalla tavalla huomaavainen yritän itsekin olla, enkä tietääkseni ole jäänyt kiinni vähän liian pitkistä ja himokkaista katseista muita miehiä kohtaan.

Joskus kyllä kommentoimme vetävännäköisiä ohikulkijoita, esim kehuen heidän tyyliään tai vaatetustaan, jne, harvemmin pelkkää perää, tosin. Ja yleensä kommenttimme ovat positiivisia, ei ikinä tyyliä "vttu mikä pissis, tota en kyllä panis".

taizu

Minä olen mahdottoman mustasukkainen... mutta minua kyllä saa katsoa.. itseasiassa silloin huomaan taas, miten onnekas olen, kun olen rakastunut omaani ja kuinka turvallista minun olla.

Mutta jos joku vieras tulee kehumaan kauniiksi niin sitten taas uskon kultaakin, kun hän sanoo niin.. :P

SooZ

mä olen aika mustasukkainen luonne (huomannut tämmöisen ei niin kivan piirteen) mutta eipä se nyt niin haittaisi jos mies katsoisi, kunhan minun seurassa ymmärtää olla tuijottamatta kuola poskella. Kyllä itsekin katselen hyvän näköisiä miehiä. Itse en varmaan kauheasti pitäisi jos mies alkaisia kehua toisen tissejä tai persettä, mutta kyllä sitä voi tietty sanoa jos joku on erityisen kaunis tai jotain.

Jzzu
Lizzie
Mun miekkonen saa kyllä katsoa muiden perään, mutta se olen yleensä minä joka kommentoi että "hyvä perse" "ka, ihanat tissit" tms :D

Samaa vikaa: meillä mie hoidan sen tuijottelun, miehen vastaavaan en kiinnitä edes huomiota vaikka tekisi niin.
Katsoahan saa muttei koskea. :wink:

*Sandy*

Minunkaan poikaystävä ei minun seurassa pahemmin muita naisia katsele, tietysti joskus katse saattaa hetken seurata toista naista. Oma reaktioni riippuu mielentilastani; joskus saatan hieman loukkaantua, mutta yleensä kohautan vain olkiani. En itsekään katsele muita miehiä mitenkään erityisesti, joskus katse tietysti saattaa harittaa sinne päin :wink:

Joku kaverini (poika) joskus avautui minulle, että eivät miehet muita naisia katselle sillä silmällä, että haluaisivat panna heitä, silmä vaan seuraa kaunista yksilöä. Näin se jotenkin meni O:)

Annie the Pooh

Ei munkaan poikaystävä kai kauheasti niitä tuijottele, siis ei jää ihan kyttäämään. Kyllähän se vilkaisee, nooh silloin kun oltiin leffassa, niin silloin kääntyi pää useammankin kerran sinne takariviin :twisted: *prkl* se ei ollut kivaa, katso kerran mutta ei tarvii niskojaan vääntää sen takia.

Kyllähän se kirpaisee, ei tunnu hyvältä, mutta minkäs teet, ei se sokeaksi ole tullut vaikka seurusteleekin. Ja minusta se, että se vilkaisee, ei niinkään haittaa, mutta jos se tosiaan kävisi ihan tuijottamalla tuijottamaan, niin sit saattaisin ärtyä enemmänkin. Niin kauan kuin on vain katsomisen asteella ja ei minun kuullen ala sanomaan, että panisin, niin asia vilpitön.

Lips_

Liioittelen ehkä, mutta mun mielestä ei sais katsella kovin paljoa muita, jos seurustelee... :roll: Ainakaan jos toinen on siinä vieressä!! :x Oma kulta ei tee niin, enkä kyllä minäkään. Itseäni ei voisi vähempää muut miehet kiinnostaa. :shock: Ja kultakin niin sanoo, että ei kiinosta kuin minä. :)

Annie the Pooh

Lainaus:
Ja kultakin niin sanoo, että ei kiinosta kuin minä

miksi mulle ei sanota noin?! masennus... kai siksi kun sitä kiinnostaa muutkin kuin mie... :roll:

Miffy
Lips_
Liioittelen ehkä, mutta mun mielestä ei sais katsella kovin paljoa muita, jos seurustelee... :roll: Ainakaan jos toinen on siinä vieressä!! :x Oma kulta ei tee niin, enkä kyllä minäkään. Itseäni ei voisi vähempää muut miehet kiinnostaa. :shock: Ja kultakin niin sanoo, että ei kiinosta kuin minä. :)

Noh. Mun mielestä on aivan luonnollista, että jos näkee kauniin/silmää miellyttävän ihmsien, niin sitä katsoo. Ihminen on kuitenkin pohjimmiltaan aika eläin. Ja ketä tällainen satuttaa? Jos suhde on kunnossa ja luottamus pelaa niin en jaksa uskoa että ketään.

figaro
Miffy
Noh. Mun mielestä on aivan luonnollista, että jos näkee kauniin/silmää miellyttävän ihmsien, niin sitä katsoo. Ihminen on kuitenkin pohjimmiltaan aika eläin. Ja ketä tällainen satuttaa? Jos suhde on kunnossa ja luottamus pelaa niin en jaksa uskoa että ketään.

Minun sanani :D Ei parisuhteen myötä voi hankkia itselleen läppiä silmien sivuille, ettei vain vahingossa sattuisi katsomaan väärään suuntaan :lol:

Miffy

Niin ja sitäpaitsi kauneus/komeus miellyttäessään silmää myös saa hyvälle tuulelle :D Kyllä musta on ihan ok "jopa" miettiä, millaista jonkun kadulla vastaantulevan kanssa olisi sekstailla. Ollaan tästä puhuttu miehenkin kanssa, ja sekin taitaa tehdä sitä :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat