Milloin "anoppilaan"? :) - Parisuhteet

bellu

veljeni toi viime kuussa tyttöystävänsä kotiin näytille... ei siinä erikoista, mutta se vaan että veljeni on 24 v. ja toi eka kerran minkäänlaisen naisen kotiinsa näytille! :D

Sivut

Kommentit (176)

Famous

Kulta tapasi omat vanhempani 3 tapaamiskerralla.Omat vanhempani,äiti eritoten tykästyi todella paljon!kotimatkalla ei muusta puhuttukaan kuin miten fiksun löydön oonkaa tehny.
Kullan vanhemmat sitten tapasin kk tuntemisen jälkeen.Nuoren iän takia molemmat asuu kotona,joten tuosta oli sitten sovittu etukäteen.Ja kun pari yötä siellä olin.Hänen vanhempansa olivat ihmetelleet miten siellä olin niinkin kauan viihtynyt/halunnut olla. :shock: ihmettelin vähän,kun kuitenkin luvan sain..meidän tahti on niille kuulemma aika vauhdikasta,kk tunnettu ja menen yökyläilemään. ja anoppi ei ollut tykännyt yhdestä typerästä jutusta,jonka heitin ilmaan poikaystävälleni,ja sekun oli meidän välistä huumoria..
Alkoi ihan kyrpimään,kun kulta kertoi.Ja kertoi vielä senkin,että anoppi luulee mun käyttävän poikaansa vain hyväkseni.Kai tuo on vain välittämistä ja suojelua pahalta maailmalta (multa). :roll: mutta tuo loukkas mua suunnattomasti,kun ne ei luota poikansa arvostelukykyyn.ja kun oon vielä tällänen,että haluan kaikkien tykkäävän musta..en tiedä miten pystyn menemään sinne enää olemalla "normaali" jos mun tarkoitusperiä noin kovasti epäillään.
En tie mitä pitäis tehdä.

dixie chick

..Ihan mielenkiinnosta...
Missä vaiheessa seurustelua te menitte poikaystävän vanhempien luona käymään?
Mitkä on välit anoppi ja appiukko-"kokelaisiin"? :)
Entäs toisinpäin?

Meillä seurustelua takana jokunen kuukaus, ja mies on tavannu mun perheen, ja keltään ainakaan vielä kuullut poikkipuolista sanaa (paitsi pikkuveli kauhisteli miekkosen leveitä lahkeita kun kulta nyt sattuu oleen ehkä hiukan rokkihenkisempi kuin velisein.. :D)

Itse en oo vielä käyny tapaamassa kullan vanhempia, ja jännittää, ku niillä on kotona ehkä hiukan eri meininki ku meillä, ainakin puheista pääteltynä :)
Ja miehen äiti on kuulemma aika vanhoillinen, että ei tykkää jos juo tai polttaa ja on tatuointeja.. Mulla näitä kaikkee :)
Mutta on varmaan tosi mukavaa porukkaa loppujen lopuks :)

sakura

En edes muista enää tarkkaan, mutta ihan alkuvaiheessa kyllä molemmat tapas toisen vanhemmat. Tosin me asuttiin sillon vielä molemmat vanhempiemme luona, joten sitä tuli hengattua aika paljon vanhempien luona..

Luulisin, että tässä vaikuttaa ihan jokaisten yksilöllisten erojen lisäks se, että asutteko vielävanhempienne luona vai jo omissa asunnoissa. Jos asutte omillanne, niin mielestäni sitä nyt ei ihan heti tarvitse esittäytyä. Jos taas asutte vanhempienne luona, niin kyllähän sitä aika nopeesti tutustuu myös niihin toisen vanhempiin.

Pisti silmään, että aikamoiset ennakkoluulot sulla on poikaystäväsi vanhempia ja etenkin hänen äitiään kohtaan. Varsinkin, kun et ole heitä vielä kertaakaan tavannut. Aika omituista. Ja vaikka poikaystäväsi vanhemmat olisivat erilaisia kuin sinä, kyllähän te silti voitte tulla jopa loistavasti toimeen keskenänne. Eikös se ole vaan mielenkiintoista tavata erilaisia ihmisiä ja nähdä niinkin läheltä heidän elämäänsä kuin nyt heidän poikansa tyttöystävänä voit sitä nähdä. Ja muistathan, että vaikka poikaystäväsi äiti on erilainen kuin sinä, hän on kuitenkin poikaystäväsi äiti, eikä sinun kannata hirveästi häntä arvostella.

dixie chick
sakura

Pisti silmään, että aikamoiset ennakkoluulot sulla on poikaystäväsi vanhempia ja etenkin hänen äitiään kohtaan. Varsinkin, kun et ole heitä vielä kertaakaan tavannut. Aika omituista. Ja vaikka poikaystäväsi vanhemmat olisivat erilaisia kuin sinä, kyllähän te silti voitte tulla jopa loistavasti toimeen keskenänne. Eikös se ole vaan mielenkiintoista tavata erilaisia ihmisiä ja nähdä niinkin läheltä heidän elämäänsä kuin nyt heidän poikansa tyttöystävänä voit sitä nähdä. Ja muistathan, että vaikka poikaystäväsi äiti on erilainen kuin sinä, hän on kuitenkin poikaystäväsi äiti, eikä sinun kannata hirveästi häntä arvostella.

Siis en itsekään epäile etten toimeen tulisi, ja noi mitä tossa luettelin on poikaystävän kertomaa. Ja olen varma, että kulta liioittelee noita piirteitä, en usko, että hänen äiti on nyt niin "paha" ku mitä antaa olettaa. Ja enkä usko että tulee mua tuomitsemaan, vaikka poltan yms. En ajatellut kumminkaan sauhutella tatuoinnit vilkkuen heti ensitapaamisella :)
Odotan kyllä innolla, että tapaisin nämä ihmiset, koska olen niistä niin paljon kuullut :)

Niin ja siis molemmat asumme jo ihan omassa kotona :)

Maikki85

No mun kultani tapasi vanhempani jo ennen kuin seurusteltiin.. Ja mä tapasin kultani äidin ehkä kuukauden seurustelun jälkeen. Näitä tapaamisia ei oltu mitenkään sovittu. Ihan hyvin ensi hetkistä lähtien toimeen tultiin.

Munkaan vanhemmat ovat kielteisellä kannalla tupakkiin ja kultani polttaa. Jotain sanomista siitä aina on tullut että pitäis lopettaa jne mut ei siitä isompaa ongelmaa tullut ja iha tykkäävät kullastani silti.

Fansku

Avomies tapas mun vanhemmat toisilla treffeillä. Vanhemmat rakastuivat herraan saman tien, niinkuin tytärkin :D Avomiehen vanhemmat tapasin varmaan parin-kolmen vkon päästä siitä kun tutustuttiin, koska olivat reissussa silloin kun tavattiin. Muutoin varmaan oisin tavannut aiemmin. Pidän avomiehen vanhemmista erittäin paljon, joskus kotona rutisen, että mulla on ikävä sun äitiä ja isää :shock: Ja kivaa on myös se, että avomiehen vanhemmat ja muut sukulaiset pitävät minua sosiaalisena, älykkäänä ja mukavana tytsynä :D Että meillä on erittäin lämpimät välit molemmin puolin koko sukuun.

SooZ

kulta tunti isäni jo ennenkuin edes tapasi minut :)
"näytille" vein rakkaani kun oltiin seurusteltu joitain kuukausia. samoin sitten toisin päin. Kaikki tykkää kaikista :D

Venice Queen

Tää olikin hauska. Oon siis mieheni ensimmäinen tyttöystävä. Taisin joskus muutaman viikon jälkeen käydä kylässä hänen vanhempiensa luona. Molemmat olivat kirjaimellisesti "monttu auki", ilmeisesti poika ei minusta ollut maininnut sanallakaan...noloa. Saatiin kuitenkin kättelyt suoritettua. Ja no seuraavaksi sitten eikun poseeraamaan, kamerat otettiin esille! Voi luoja... Mies siis oli juuri aloittanut intin, ja siksi otettiin kuvia, mutta sitten otettiin myös yhteiskuvia, joita lähetettiin poikaystävän siskolle, tädille ja mummolle. :shock: Ja sitten kun ajettiin sieltä pois minun luokseni, poikaystävän sisko soitti, että kukas se tyttö oikein on (vanhemmat siis olivat jo hänellekin soittaneet!)... Olin siis aikamoinen nähtävyys!

Klara

Oltiin kuukausi tunnettu kun tapasimme toistemme vanhemmat. Poikaystäväni vanhemmat on tosi mukavia ja ihania. :D Onneksi, vihaan sellaista mitä olen kuullut monilta, että appivanhemmat syrjii lapsensa kumppania epäreilusta syystä.

LadyLar

Mun mies oli kovin ujo mun vanhemoieni suhteen. Äitini hän tapasi ohimennen ollessamme yhdessä kaupungilla n. 3-4kk:n seurustelun jälkeen. Toki mies meillä kotonakin kävi -silloin kun olin yksin kotona. Molemmat vanhempani hän uskalsi tavata päivällisen yhteydessä reilun puolen vuoden seurustelun jälkeen. Miehen vanhemmat tapasin hänen ylioppilasjuhlissaan ja kyllä -yhteiskuviakin otettiin runsain mitoin. :wink: "Olet varmaan Lapista kun olet noin isokokoinen" ei aivan ollut sellainen kommentti, minkä olisin halunut mummon suusta kuulla. :? En edes ole ylipainoinen! Mummo myös alkoi siitä päivästä lähtien kutsua minua miniäkseen :lol:
Omat vanhempani ovat aika konservatiivisa, eivät salli (korvikset kohtuullisina poikkeus) lävistyksiä, tatskoista ja tupakan poltosta puhumattakaan! Otin sitten kielikorun -> iskä piti mykkäkoulua 2 vkoa. Nyt otin nenäkorun ja piiloitettu tatskakin löytyy... myös mustat hiukset, mustat vaatteet kuuluvat asiaan :P Äitini on absolutisti, en ole ikinä nänhyt häntä humalassa. Mieheni porukat taas ovat äärimmäisen "vapaamielisiä". Heidän kanssaan voi huoletta humaltua mökillä, polttaa, eivätkä he välitä lävistyksistäni. Onneksi vanhempani kuitenkin ovat puheliaita, kunhan ensijärkytyksestä toipuvat.

Rixuliini

Minä olen joskus jossain toisessa ketjussa kertonut stoorimme, josta käy ilmi että kävin anoppilassa heti tapaamistamme seuraavana päivänä.
Mukavia olivat vanhemmat, ja ovat vieläkin! :)

*Sandy*

Minäkin olen mielestäni kertonut tämän aiemmin..

Mutta tosiaan, meidän piti mennä poikaystäväni kotiin silloin kun siellä ei ole ketään (olimme seurustelleet kuukauden). Noh, samalla kun kaarroimme autolla pihaan, huomasimme että siellä oli autoja vaikka muille jakaa! Eli näin sitten saman tein koko perheen ja kaikkien lasten tyttö/poikaystävät. Ihan hyvin kaikki kuitenkin meni.

Laura P
Jzzu
Verenpisara
Aina oon oudoksunu tota tapaa, että pitää käyttää näytillä poika- tai tyttöystävät.

Ei siinä miun mielestä ole mitään outoa ainakaan jos pitää yhteyttä vanhempiinsa, eri asia toki jos ei ole tekemisissä niin silloin se olisi minustakin outoa.

Kai tuo tosiaan riippuu perheestä. En ikinä ajatellut niin, että poikaystävän esittely vanhemmille olisi jotenkin hänen "hyväksyttämistään". Pikemminkin ajattelen sen niin, että ensimmäkin perhettäni kiinnostaa tietää, kenen kanssa olen, koska he välittävät minusta; ja toiseksi, haluan jakaa elämäni tärkeät asiat läheisteni kanssa, ja perhe ilman muuta kuuluu tähähän läheisten piiriin.

Luulen, ettemme ainakaan kuukautta kauempaa ehtineet olla yhdessä ennen kuin molempien vanhemmat ja sisarukset oli tavattu. Käymme suht usein molempien vanhemmilla ja sisaruksilla, ja etenkin kesäisin vietämme aikaa koko klaanin kanssa mökillä. Emmekä ikinä ole ajatelleet tätä kenenkään riesaksi menemisenä: toki autamme parhamme mukaan kaikissa mahdollisissa askareissa, ruuanlaitossa ja siivoamisessa jne, ja teemme tiettyjä raskaita töitä, jotka ikääntyville vanhemmille olisivat paljon vaikeampia kuin meille.

Huonot välit kyllä ymmärrän, mutta eihän sitä kenekään riesa ole pakko olla, vaikka tapaisikin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat