naistenmiehen kanssa seukkaaminen.. - Parisuhteet

Notti

Alkuperäsen kanssa on varmaan kyseessä vaan kaverista, jolle on iskenyt mustis ja pelko omasta kaverista ;) Useinmiten puheet suurempia kuin teot ;)

Bee: Sepä se, hirveetä. Tuttavapiirissäni on mies, joka on kunnon Casanova. Tapailee montaa tyttöä samaan aikaan jne. Meidän kaikkien mielestä (siis tuntemieni naisten) kunnon adonis, joka tihkuu seksiä ihan jokaisessa lauseessa ja teossa. Luultavasti tietämättään vielläpä :)

Tämä kaveri on yrittänyt löytää sitä oikeaa todella kuumeisesti. Lapsia haluaisi ja asettua aloilleen, mutta ei tiedä, kuka naisista voisi olla se true love (jotain mitä minulla ja miehellä on, kuten joskus kuvaili). Nyt tapaili hiljattain kahta naista samaan aikaan. Ja monesti tätä ennen myös. Nimesinkin ukon casanovaksi sekä pelimieheksi. Näistä kahdesta naisesta toinen teki vaikutuksen ja esittelikin meille kavereille ihan kunnolla ja virallisesti. Ja sinne jäi ne pelimiehen elkeet. Ja sen tiedän varmasti, että tämän miehen kanssa kyseessä on ollut ainoastaan ja vain löytää se oikea. Ja toivon, että näin on käynyt, sillä kaikessa ärsyttävyydessään tämä mies on jumalan lahja naiselle. Rakastaa lapsia, palvoo naista, jota rakastaa ja on aina tukena, kun tarvitaan. Nämä jutut on todettu moneen kertaan hänen kohdallaan.

Tämä mies on siis ns. "naisten mies" eli kunnon pelimies, mutta vain siksi, että on konenut niin monta pettymystä aikaisemmissa ihmissuhteissa (ja vuosia on mennyt), että haluaa olla aivan varma, jotta nainen jota tapailee, on juurikin se oikea. Ja nyt näyttäisi vihdoin siltä, että se oikea on löytynyt. Vaikka tapaili toisia samaan aikaa, ennen kuin teki hänestä tyttöystävän jne. Eroaa muista siitä, että meidän kavereiden mielipidettä on kyselty ja tyttöä näytelty "vireallisissa" tilaisuuksissa. Eli tosissaan on...pitkästä aikaa.

Kommentit (4)

SunLion

hmm mitä jos itse kysyisit siltä..voithan sanoa et oot vähän kuullut tarinaa mut haluaisit tietää seksikumppanina et paljon häl on ollut kumppaneita ja onko kortsua käytetty aina...pitääkö käydä testeissä jne.

sit voisit vielä tähdentää et kai se tajuaa et jos seurustellaan, sit kans seurustellaan eikä olla muiden kans.

nukke

Aloin tässä vastikää seurustella erään pojan kaa. Olemme tunteneet reilun kuukauden.. Olin käymässä eilen tämän pojan luona..ja kun poika oli töissä oli pojan kaveri seuranani.. kaveri kerto et se poika viime viikolla jyysti neljää eri tyttöä ja sit jollaki oli jääny alkkarit.. ja tollasta.. ja sit se koitti mua koko ajan iskee.. mielenkiintosta sillai.. no se kuitenki oli sillai et me ei seukattu vielä sillo ku se niitä tyttöjä oli jyystäny..pojan serkku sano et se on vähä naisten mies.. alko ahistaa.. onko kellään ollu näitä poikkiksena tälläisiä tapauksia? :roll: tai no voiha sitä muutakin tuohon liittyvää lallattaa.. :P

gollum

:shock: Mikä väkee! En kyllä ihan kaikkea kaverin kertomaa uskois, jos kerran yritti sua iskeäkkin... Ite ainakin epäilisin että ihan sen takia puhuu p'skaa, ainakin jonkin verran.

Pirpana

Eäh, tyypillistä äijien läppää. Älä usko. Varsinkin jos miehen kaveri kertoi tuon hieman hymyssä suin. Ja varsinkin, jos se kerran vielä yritti iskeä siinä samalla. Yrittää vain saada sinut näkemään poikaystäväsi huonossa valossa saadakseen sinut itselleen.

Minulla on nyt sellainen tilanne että tapailen yhtä komeaa pitkää tyyppiä joka näyttää naistenmieheltä (pahislook, kaveriporukan pomo jne). Kerran sitten eräs tuttuni, josta en muutenkaan niin pidä eikä hänkään tunnu pitävän minusta, näki minut kyseisen tyypin seurassa ja sanoi heti tilaisuuden tullen etten sekaantuisi tuohon mieheen koska hän on oikea pukki. En uskonut sillä en omin silmin ollut nähnyt hänellä ikinä naista siellä ja olin kuitenkin pannut komistuksen merkille heti siitä lähtien kun aloin käydä baareissa ja hän on ollut siellä melkein aina silloin kun minäkin olen ollut, eli melkein joka viikonloppu. Ja toukokuussa tutustuimme. Ja luulen jo voivani väittää tuntevani hänet paremmin kuin tämä tuttuni. Selvää kateutta siis ainoastaan, ei mitään muuta. Kannattaa ottaa asioista mieluummin aina itse selvää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat