Tunne hiipumassa..? - Parisuhteet

blue

Ollaan oltu yhdessä yli puoli vuotta.

Sivut

Kommentit (21)

Miffy
Tigerheart
mutta kyllä se toinen aina siinä vieressä saa arjenkin tuntumaan juhlalta.

Eikä aina edes saa, eikä tarvitse saadakaan :) Mutta totta, huuma hiipuu ja tilalle tlee suhteen arki.

Toisaalta, jos kovin kauan ahdistaa, on toki mahdollista, että sun on paras vielä olla ilman toista. Mutta siis, ei siinä auta kun mietiskellä ja kattella; päivä kerrallaan.

Tigerheart

Todella ikävää blue, jos tunnette noin. :( Mutta alkuhuuma hiipuu aina ajan kanssa, ja kuvaan astuu silloin yleensä arki, ja se rakkaus. Ei ehkä olla niin "umpirakastuneita" kuin aikaisemmin, mutta kyllä se toinen aina siinä vieressä saa arjenkin tuntumaan juhlalta. Ja jos sinusta tuntuu, että sinun on hyvä hänen kanssaan, ja välität hänestä, niin kannattaa pitää kiinni. Varsinkin jos hänen lähtiessään tunnet olosi tyhjäksi, niin kuin sanoitkin. Kuuntele vain sydäntäsi, se kyllä tietää. :)

Voimia!

aada

Vaikeeta se eroaminen oli mullekin.. Ja ne tauotkin. Mut nyt kun ollaan mietitty ni se kaikki tuska kyllä kannatti, koska sen jälkeen on mennyt vaan paremmin. :)
Mä muistan kanssa että vaika oltiin tauolla ja nähtiin niin koko ajan oli sellasta että kumpikin "vahingossa" kosketti toista.. Jonkunlaisen etäisyyden ottaminen saattaa hyvinkin kannattaa. On itsellä aikaa ajatella mitä tuntee ja mitä haluaa ja siinä todellakin huomaa pian, kun oikeasti alkaa toista kaipaamaan äärettömän paljon..

blue

Ollaan nyt sanomattomalla tauolla ja ns. kavereita. Mut koko ajan heitetään läppää ja ollaan tosi lähekkäin jne. Ei oikein tiedä missä se raja kulkee. Olisi kyllä todella vaikeaa erota kokonaan. Eikä pelkkä ystävyys riitä.

aada

Meillä oli samoihin aikoihin vaikeaa kullan kanssa kuin teillä. Toisesta tuntui ettei välittänyt enää samalla tavalla ja meidän välillä oli jotakin.. Pidettiin taukoja ja lopulta erottiin. Kuitenkin rakkaus voitti viimein ja palattiin taas yhteen. Sen jälkeen suhteemme on mennyt aina vain parempaan suuntaan (vaikka armeijaa tässä on kohta kärvistelty 10kk) ja nyt puolentoista vuoden jälkeen olo on kuin vastarakastuneella. :)

seinäruusu

Ei se alkujännitys ja huuma voi kestää ikuisesti... Suhteissa on parempia ja huonompia aikoja, ja joskus ihan vain tasaista. Jos toisen kanssa on hyvä olla ja välittää toisesta, minusta se kuulostaa hyvältä. Mutta jos ei silti tunnu hyvältä niin ehkä ei olekaan valmis seurustelemaan tai ei ole löytänyt oikeaa ihmistä? (Vaikka en mihinkään Siihen Yhteen Oikeaan uskokaan.)

Pitää vain ymmärtää, että pitkässä suhteessa ei todellakaan ole aina hauskaa ja jännää.

suippi

Itse olen hoitanut vähän samanlaista ongelmaa ottamalla aikaa itelleni välillä. Sitten olen yrittänyt keksiä jotain mukavaa tekemistä ja yllätyksiä. Alussa sitä jaksoi vain jutella ja olla toisen seurassa nykyään se alkaa jo vaikuttaa tylsältä :P Pitää vähän käyttää aikaa ja mielikuvitusta, jotta keksii jotain uutta. Jos teillä vain on rahaa niin lähtekää vaikka viikonlopuksi johonkin muualle :)

blue

Onko mitään tehtävissä, kun tunne meinaa hiipua suhteessa? Vaikka välittää toisesta valtavasti ja yhdessä on hyvä olla, mutta se alussa mukana ollut fiilis meinaa kadota? Ollaan nyt tauolla, ja nähdään usein. Hyvin epäselvää kaikki. Kun ollaan yhdessä on niin hyvä olla, kun erotaan tulee kauhean tyhjä olo, olen vain puolikas. Mikä tässä mättää? En oikein itsekään tiedä. Ahdistaa hirveästi, masentaa.

-oAsis
marimma

Eikös tauolla kuulu miettiä asioita ja pohtia viimeiseen asti että onko tästä mihinkään? Pakostihan sillon tuntuu vaikeelta ja ikävältä jos ei vaan ole ihan 100% varma että tää loppu nyt tähän ettei tästä nyt tule mitään. Ja siltikin se voi olla ikävää ja muuta vaikka kuinka varma oliskin ettei tää toimi

No tarkotin sitä, että jos toista on ikävä ja ollaan lähekkäin jne, niin miks sitte olla tauolla, jos toisen seurassa on hyvä olla?...kai ne asiat selviää puhumalla myös...

no aivan en taas rupee väittelemään... (:

malina
blue
Ollaan nyt sanomattomalla tauolla ja ns. kavereita. Mut koko ajan heitetään läppää ja ollaan tosi lähekkäin jne. Ei oikein tiedä missä se raja kulkee. Olisi kyllä todella vaikeaa erota kokonaan. Eikä pelkkä ystävyys riitä.

Tuohan kuulostaa siltä, että tahdot olla vielä hänen kanssaan? Sitten vaan ehdottamaan, että kunnostaisitte suhdetta vähän. Joku uusi harrastus molemmille, että on tekemistä, kun toinen ei ole paikalla. Voisi myös olla hyväksi jos näkisitten harvemmin (väliaikainen järjestely)? Oppisitte olemaan yksinkin ja keksisitte ajan myötä omiakin ajanviettotapoja, kun kumppani ei ole paikalla. Sitten teillä riittäisi puhuttavaa ja hellyyttä harvemmille kerroille . :)

marimma
-oAsis
miks ootte tauolla jos se on kerta on vaikeeta ja ikävää?
o_O

Eikös tauolla kuulu miettiä asioita ja pohtia viimeiseen asti että onko tästä mihinkään? Pakostihan sillon tuntuu vaikeelta ja ikävältä jos ei vaan ole ihan 100% varma että tää loppu nyt tähän ettei tästä nyt tule mitään. Ja siltikin se voi olla ikävää ja muuta vaikka kuinka varma oliskin ettei tää toimi

Svenna

[color=red]Jep, eli tässapä teille parisuhteen-parannus-coctail-[/color]

[color=red]-etsikää joku pieni pussukka, laittakaa se esim. seinälle ja molemmat kirjoitatte sinne pieniä viestejä toisillenne, esim; haluan että halaat minua aamulla kun herään tai mitä itse haluatte kirjoittaa. Ne pitää toteuttaa sitten toisille. (ties vaikka miten hauskaa tulisi.

- Lisätkää arkeen jotain pieniä juhlan häivähdyksiä, esimerkiksi laittakaa jotain "eksoottista" ruokaa jota kumpikaan ei ole koskaan syönyt, saattepahan puheenaihetta ja ehkä nauramista myöhemmäksi.

- Aloittakaa yhteinen hauska harrastus ;)
- Jutelkaa suhteenne alkuhuumasta, ja koittakaa rentoutua, menkää vaikka kylpylään tai sellaiseen paikkaan missä tapasitte, ja järjestäkää oikein romanttinen ilta! ;D

Joo, nämä on näitä netistä etsittyjä, ja seksiguruja katsomalla sai vinkkiä. Kyllä nää saattaa tepsiä, mulla ainakin...[/color]

malina
-oAsis
marimma

No tarkotin sitä, että jos toista on ikävä ja ollaan lähekkäin jne, niin miks sitte olla tauolla, jos toisen seurassa on hyvä olla?...kai ne asiat selviää puhumalla myös...

no aivan en taas rupee väittelemään... (:

No ei kyllä mustakaan tauossa oo tässä mitään järkeä. Ei se puoliks erossa olo auta lähentymään taas. Omaa aikaa voi olla vaikka yhdessä olisikin. Nyt pitäisi vaan kokeilla Svennan neuvoja (ne oli tosi hyviä) ja muittenkin.

Lukretia

Tokihan se alkuhuuma hiipuu yleensä, mutta ei siinä mun mielestä ole mitään pahaa. Itselleni ainakin tulee säännöllisin väliajoin uudelleenrakastumiskausia, jolloin taas leijutaan pilvissä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat