Poikaystävän äidin ajatukset...? - Parisuhteet

vihollinen

Mä en ymmärrä mun poikaystävän äitiä..
Ku se on aina ollut mulle todella mukava, jne.. Mut nyt se on muuttunut ihan oudoksi.
Se oli puhunut mun poikaystävälle kaikkee siitä, että " ku te riitelette niin usein, niin etkö oo miettinyt että eroisit siitä" ja "Susta tulee kohta ylioppilas, mitenköhän sulla löytyy aikaa tommoselle joka valmistuu jo ammattiin ja menee töihin" jne jne..
Ja sit paras oli kun törmäsin sattumalta siihen poikaystäväni äitiin kaupassa, niin se tuli sanomaan mulle " Hei kuule, ei mulla mitään sua vastaa oo, MUTTA ylioppilas kirjotukset on mun pojalle kyllä moninverroin tärkeämmät kuin sinä"...
Ei sillä, kyllähän mä sen ymmärrän että ne ylioppilaskirjotukset poikaystävälleni tärkeämmät on, yhtälailla kun mulle on opinnäyte työ, mutta mitä se mulle siitä tulee selittää, en niin tyhmä ole etten sitä muutenkin tajuaisi, ja kun poikaystävällenikin tommosta puhunut..
Mitkäköhän se nyt ajaa takaa noilla jutuillaan?

Sivut

Kommentit (21)

poksu

ilmeisesti äiti pelkää sun vaikuttavan huonolla tavalla kirjotusten tuloksiin?

Noitahan riittää, ketkä vähättelee ammatillisen koulutuksen arvoa. Hän kai haluaa pojalleen korkeasti koulutetun tyttösen. Nuo ajatukset on mun mielestä tosi vanhanaikasia...

Onkos poikaystäväsi kommentoinut asiaa mitenkään?

vihollinen

Juu, olen puhunut poikaystäväni kanssa asiasta.
Hän sanoo vain että mun ei tarvi ajatella mitä muut meistä ajattelee, ja muutenkin tuntuu ettei se koe asiaa pahana tai vaikeana.
Mutta, ei se helppoa ole olla ajattelematta mitä muut ajattelee, kun kyseessä on kuitenkin poikaystävän äiti, eikä esimerkiksi kaveri.
Jotenkin nykyään tuntuu ton asian takia vaikealta mennä poikaystäväni luokse, koska "hävettää" kohdata poikaystäväni äiti.

papuna

auts mikä tilanne...
kuulostaa ihan salkkari draamalta :wink:

sähän voisit vaikka äitiä rauhoitelleksesi päntätä joskus (ovi auki) yhdessä vaikka englannin sanoja,tai kysellä biologian juttuja.
ehkä "anoppi" tajuaisi että myös sinä välität pojan koulu menestyksestä...

äiti on aina äiti.ja joskus suojelevietti menee valitettavasti överiks joillain...

SunLion

Luulen että nää jutut tajuaa vasta kun ite on äiti :roll:

Kai sitä vaan pelkää että nuoret rakastuneet hassut eivät aattele aivoilla vaan niin sanotusti sydämellä. Äidit yleensä haluaa lapsilleen vaan parasta, mutta keinot on vähän yliampuvia välillä :/ poikakaveris äiti varmaan aattelee et poika ei keskity opiskeluun ja tekee elämänsä virheen, ja saa huonot paperit...ehkä hän aattelee että olette nuoria ja kokeilunhaluisia, ja nyt tuntuu suhde niiiiiin ihanalta, mutta jos vaikka satutte eroomaan vuoden päästä..ni hänen poikansa "tulevaisuus on pilalla" tjsp.

Mutta koittaisit jutella hänelle vaikka ihan kahden kesken..sanot et tajuat kyllä et kirjotukset on tärkeet vaikket itse olekkaan kirjottanu (?!), ja että et halua häiritä hänen poikansa lukemisia.

Rixuliini
poksu
ilmeisesti äiti pelkää sun vaikuttavan huonolla tavalla kirjotusten tuloksiin?

Noitahan riittää, ketkä vähättelee ammatillisen koulutuksen arvoa. Hän kai haluaa pojalleen korkeasti koulutetun tyttösen. Nuo ajatukset on mun mielestä tosi vanhanaikasia...

Silti valitettavan moni ajattelee niin että sama koulutus=sama arvo ihmisenä.. :roll:
Jos tuo asia ei poikaystävääsi haittaa, niin anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Tottakai muutenkin ymmärrät että poikkiksen on luettava kirjoituksiin, mutta ei niiden takia nyt ihmissuhteita ole ennenkään uhrattu!

Kyllä se anoppikokelaskin siitä rauhoittuu kun kirjoitukset on ohi ja pojalla valkolakki päässä! :wink:

vihollinen

Jep, mut siis kyllä aina ennen toi "anoppi" on kehunu että kun oon niin hienon ja vaativan ammatin valinnut ja pärjänny siin hyvin.. mut nyt on kaikki ihan muuttunut..
Ja ennen se aina kutsu mua sinne niille kahville ja muuta, mutta nykyään ei mitään..
Ihmettelen vaan miksi se ei suhtautunut jo syksyllä näin, koska silloinkin poikaystäväni jo kirjotti muutamia aineita.
Ja pärjäsikin niissä ihan hyvin, ettei se huonosta menestyksestäkään voi johtua.. outoa.

Annie the Pooh

Mulle tehtiin ex-anopin suunnalta selväksi että hänen pojalleen tulee aina hänen harrastuksensa olemaan tärkein ja minä en saa enkä voi mennä siihen väliin! Enkä siis voinutkaan, en kyllä halunnutkaan!

Siinä oli kaikkea muutakin p**kaa, koska se nainen oli psykopaatti. ->hän lopettaa lääkityksen (rintasyöpä) jos ei tehdä niin kuin hän haluaa, tai jotain muuta vastaavaa...

Kaikki oli hyvin aina niin kauan kun teki niinkuin hän halusi! Hirveä esitys aina kaikille muille, ulospäin piti olla kaikki hyvin ja ostaa hieno auto ja jos jollain muulla oli paremmin, niin kauhea haukkuminen selän takana!

Luojan kiitos olen moisista päässyt eroon! Ei tarvii enää sietää mitään sontaa!

Mymmeli80

Minusta ylioppilastutkinto on ihan yliarvostettu juttu, mutta joillekin vanhemmille ihmisille se näyttää edelleen mittaavan ihmisten "paremmuutta". Jos mahdollista, niin eihän sinun ole pakko olla poikaystäväsi äidin kanssa tekemisissä? Anna vaan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

vihollinen

Siis tottakai poikaystäväni yo-tutkinto on mulle myös tärkeä.. ja mähän se just olen, joka aina sitä muistuttaa että pitäis lukea.. jne.

Mutta siis... ku homman nimi on se, että vielä kuukausi sittenkin poikayvätän äiti kovasti mua kehui, kutsui kylään, jne.. ja näytti pitävän.. ja pyysi aina sukujuhliin mukaan.. Mutta nyt on kaikki toisin..
Hyvä jos tervehtii kun menen kylään, ei enään kysele kuulumisia tai muutenkaan juttele.. Eikä ole kutsunut vaikka oli juhlat pari viikkoa sitten.. jne jne..
Eli siis kun hän ei ole aina noin käyttäytynyt,.

Ja ongelma on myös siinä, että en voi olla täysin piittaamatta poikaystäväni äidistä, koska poikaystäväni asuu siis vielä vanhempiensa kanssa.

vihollinen

Poikaystävän kanssa olen, mutta en äidin kanssa.
Koska siis en ole juurikaan häntä nähnyt sen jälkeen kun tää kaikki alko, oon välttänyt vierailemista heillä sillon kun äiti on kotona.

Poikaystävä kokee tilanteen jotenkin liian yksinkertaseks.. Tuntuu kun tää olis sen mielestä ihan normaalia.. Mutta.. ääh.. en tiedä.

figaro

Minä saattaisin tehdä sellaisen tempun, että kysyisin suoraan anopilta mistä kiikastaa. Jos hän kerran on niin suora puheissaan niin mikset sinäkin?

sopuli

Minäkin puhuisin suoraan äitin kanssa. Selvästi olette kuitenkin hyvissä väleissä olleet, joten kutsu hänet kahville/kutsu itsesi kahville hänen luokseen ja puhu asiasta, selitä, että tuntuu pahalta ja todellakin tuet poikaystävääsi, etkä ole tiellä.

Sinsemilla

kyllä omakin äitini oli huolissaan, että saanko lukea rauhassa kirjotuksiin, kun muutettiin yhteen poikaystäväni kanssa... vakuutin kuitenkin että kyllä saan, ja että en minä siellä heidän helmoissa lukis yhtään enempää... ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat