Kuinka tehdä unohtumaton vaikutus? - Parisuhteet

Stacy´s mom

Terve kaikki.
Nyt olis eräänlainen ropleema. Tämä on vähän hankala asia selittää mutta toivottavasti joku ystävällinen jaksaisi lukea koko tarinani ja antaisi vinkkejä. :) Elikkäs, erosin tyttöystävästäni tuossa vapun aikaan. Sen jälkeen olemme kuitenkin tapailleet monet kerrat samalla tavalla kuin olisimme seurustelleet, mutta emme seurustelleet koska hän ei halunnut seurustella. Harrastimme mm. seksiä tuona aikana.
Eromme oli jo toinen kerta seurustelumme aikana. Eli olemme tunteneet toisemme n. 2v ajan ja eronneet sinä aikana 2krt. Ekan kerran olimme erossa n.2kk. Ja joka kerta hän on jättänyt minut.
Nyt hän ei kuitenkaan halua enää edes tavata minua ja kertoo haluavansa jotain toista, kertomatta kuitenkaan ketä. (Onkohan hän oikeasti kiinnostunut kenestäkään vai tekeekö hän minut mustasukkaiseksi?) Kun olen kysellyt yhteen paluusta sanoo hän että meistä ei voisi enää tulla paria. Niin hän sanoi viimeksikin kun erosimme mutta silloinkaan en luovuttanut, enkä luovuta nytkään!
Mutta itse asia: hän kuitenkin suostuu näkemään minut kerran parin viikon kuluttua kun hän tulee matkalta. Ja silloin minun täytyy tehdä häneen todellinen vaikutus! Naiset, kertokaa kuinka teen unohtumattoman vaikutukseen häneen? Ostanko suklaita sydänrasiassa, vienkö ruusuja?? Onko liian kliseistä? Oma kekseliäisyyteni loppuu tuohon. Ajattelin myös ostaa hänelle jonkun korun tjs kun on aikaa ennen tuota hoo-hetkeä. Kertokaa mikä teidät saisi syttymään. Voitte myös kertoa mitä haluaisitte minun sanovan kun tapaan hänet yms.
Älkää sanoko: "unohda hänet, kun on noin monesti jo jättänyt" tai mitään sen suuntaista koska en yksinkertaisesti pysty! Rakastan häntä hirveästi ja haluan hänet takaisin. Pidän itseäni aivan idioottina kun en käyttänyt tuota toista tilaisuuttani hyväkseni, enkä ikinä voi antaa itselleni anteeksi mikäli en häntä saa takaisin.
:cry: Olisin kiitollinen vastauksistanne.

Sivut

Kommentit (62)

papuna

nyt kokeillaan sun kuuntelu taitoja,sillä fiksuinta olisi tietenkin tehdä kaikki niinkuin hän on eniten tykännyt.
eli pukeudu vaatteisiin joissa hän on kehunut sua,tee asioita joista hän on selvästi ollut mielissään,tai joita hän vaikka telkussa ihastellut romanttisiksi...

osoita että välität hänestä ja hänen ajatuksistaan/toiveistaan....

Stacy´s mom
Tonde
Nainen on ihan selvästi tajunnu, et pystyy pomputtaa sua miten tahtoo, etkä sä silti lähe meneen :lol:

Just sanoin että EI tällaisia kommentteja. Jookos? Ku en halua lähtee. :shock:

Stacy´s mom
papuna
nyt kokeillaan sun kuuntelu taitoja,sillä fiksuinta olisi tietenkin tehdä kaikki niinkuin hän on eniten tykännyt.
eli pukeudu vaatteisiin joissa hän on kehunut sua,tee asioita joista hän on selvästi ollut mielissään,tai joita hän vaikka telkussa ihastellut romanttisiksi...

osoita että välität hänestä ja hänen ajatuksistaan/toiveistaan....

Tuo oli hyvä ohje. Kiitos :)

Tonde
Stacy´s mom
Tonde
Nainen on ihan selvästi tajunnu, et pystyy pomputtaa sua miten tahtoo, etkä sä silti lähe meneen :lol:

Sori. Mut tollanen on vaan erittäin epäkiinnostavaa näin naisen näkökulmasta. Oletko kokeillu, minkälainen vaikutus olis, jos et esim. suostuis tapaamaan sitä vähään aikaan?

Santtu

Kokeile tarjota ruoka, jonka teet kokonaan itse (muista valita helppo resepti jos et osaa kokata).

Ole kohtelias ja huomaavainen. Anna hänelle arvoa ja koeta saada hänet tuntemaan itensä tärkeäksi pienillä eleillä ja asioilla.

Sarah
Tonde
Stacy´s mom
Tonde

Sori. Mut tollanen on vaan erittäin epäkiinnostavaa näin naisen näkökulmasta. Oletko kokeillu, minkälainen vaikutus olis, jos et esim. suostuis tapaamaan sitä vähään aikaan?

Tällaisissa kissa-hiiri -leikeissä on riskinsä. Voi käydä niin, ettei kumpikaan osapuoli loppujen lopuksi leikikään sitä kissaa.

Jimmy KImmel
Stacy´s mom
hän kuitenkin suostuu näkemään minut kerran parin viikon kuluttua kun hän tulee matkalta. Ja silloin minun täytyy tehdä häneen todellinen vaikutus!

Ei oo kyllä kortit sun puolella, jos sulla on yksi ainoa mahdollinen tilaisuus saada neito suhun rakastumaan tulisesti, ja vielä uudelleen... Jos se tyttö ei sua halua nyt, niin ei se sua kyllä halua hienojen ruokien, kukkapuskien ja suklaarasioidenkaan jälkeen! :shock: Toisaalta taas, jos se sut haluaa, niin sitten nuo edellä mainitut "tilpehöörit" ovat periaatteessa turhia. Kivoja, mutta turhia.

Ehkä kannattaa henkisesti valmistautua siihen, että homma ei todellakaan ole sun omissa käsissä, vaan pelkästään tytön käsissä. Sulle ei oo tarjolla muuta kuin statistin rooli tuossa tapaamisessa, niin ikävää kuin se onkin.

Ehkä ainoa varma (siis melkein varma :wink: ) homma sinetöidä tuo tapaaminen on lottovoitto... Tänään on lauantai, pistä lotto vetämään! Pari milliä taskussa parantaa kummasti kenen tahansa osakkeita. :wink:

Vivian

Myös minä olen sitä mieltä, että kaikki miellyttäminen yms hurmaaminen kannattaisi nyt unohtaa. Etäisempi rooli voisi toimia paremmin. Myös esim. uudet vaatteet ja muutenkin sellainen "mulla on myös muuta elämää" :) asenne voisivat toimia. Näkis nainen sussa uusia puolia.

Mun mielestä mikään ei voisi toimia huonommin kuin ex kukkapuskan ja suklaarasian kanssa, jätin oman poikaystäväni kerran suhteen alussa ison riidan jälkeen ja kun hän tuli hakemaan tavaroitaan ja käyttäytyi ihan normaalisti, mutta ei mitenkään näyttänyt haluavansa minua takaisin niin se todella toimi. Totuus oli ettei hän elätellyt edes mitään toiveita että palaisimme yhteen ja tässä nyt olemme yhdessä vieläkin yli puoli vuotta myöhemmin ;)

Kaikki on tietysti tapauskohtaista ja kaikki riippuu ex-tyttöystävästäsi.

SooZ
Jimmy KImmel
Jos se tyttö ei sua halua nyt, niin ei se sua kyllä halua hienojen ruokien, kukkapuskien ja suklaarasioidenkaan jälkeen! :shock: Toisaalta taas, jos se sut haluaa, niin sitten nuo edellä mainitut "tilpehöörit" ovat periaatteessa turhia. Kivoja, mutta turhia.

Näinpä. Eipä ainakaan minun sydäntä valloiteta pelkillä kukilla ja suklaalla.

Itsekin ehkä neuvoisin niinkuin muut täällä että ota etäisyyttä, näytä että kyllä sulla on elämää ilman tätä naistakin. Kun hän huomaa uuden puolen sinussa voi olla että kiinnostus taas herää. Tosin voi ollä ettei herää, mutta ulkopuolisena sitä on paha sanoa.

Amalia
SooZ
Eipä ainakaan minun sydäntä valloiteta pelkillä kukilla ja suklaalla.

Itsekin ehkä neuvoisin niinkuin muut täällä että ota etäisyyttä, näytä että kyllä sulla on elämää ilman tätä naistakin. Kun hän huomaa uuden puolen sinussa voi olla että kiinnostus taas herää. Tosin voi ollä ettei herää, mutta ulkopuolisena sitä on paha sanoa.

Kukkapuskat ja suklaat toimii, jos tyttö oikeesti haluaa vielä olla keskustelunaloittajan kanssa. Sääli vaan, että ei oikein näytä siltä.
Ja jos ei kiinnosta, niin tollanen liehittely menee kyllä jo yliärsyttävän puolelle :roll:

papuna

mä oon kyllä tässä hiukan eri mieltä kuin moni muu,mutta enivei...
mulle olisi hyvinkin tärkeää kokoa oloni arvostetuksi ja kuunnelluksi.
toki eron syyt vaikuttaa hiukan tähän...
esim.
nainen jättänyt koska olet renttu -> auttaapi ehkä jos edes yrität osoittaa muuttumisen mahdollisuuksia.

nainen jättänyt koska olet nyhverö -> voi auttaa jos oletkin ronskisti miehekäs ja jätät lepertelyt pois

mutta jos aloittaja haluaa vielä yrittää niin koitetaanko vaan kannustaa siihen eikä lannistaa...!?
voi sitten seuraavaksi tulla kysymään "miten pääsen yli erosta" vinkkejä jollein nyt nappaakkaan :wink:

Jimmy KImmel
Dubyamoa
Koska musta tuntuu etta joko a) taa tytto on oiekasti loytanyt jonkun uuden eika halua sua takas eika mikaa auta, tai sitten b) testailee sua niinkuin viimeksikin.

c) ei edes halua sua takas. Syillä ei sen kummempaa väliä olekkaan!

Mutta jotta ei jäisi aivan tolkuttomasti harmittamaan "menetetty mahdollisuus", niin ainahan voit tapaamisessanne ilmaista tunteesi häntä kohtaan... Sen jälkeen vaan sun pitää lopettaa se perässä roikkuminen eli unohtaa kliseet tyyliin "ollaan silti kavereita". Kavereitahan voi olla, mutta jätä tyttö rauhaan. Kyllä se sieltä tulee, jos on tullakseen... :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat