Ongelmallinen nuorimies - Parisuhteet

Ancela

hmm.. oisko vielä vastauksia.. ?

Kommentit (7)

Pirpana

Silloin sinun täytyy antaa hänen olla lapsellinen ja kasvaa vielä, harvasta miehestä on tositoimiin alle 25 -vuotiaana. Joskus sitä ei vaan halua seurustella eikä se kaipaa sen enempää selittelemistä. Yhtä hyvin voisi tänä päivänä kysyä miksi joku ei halua olla sinkku?

Kyllä se vaan aika paljon elämään tekee kun kuvoihin astuu siippa :roll:

Svenna

miehet kuten naisetkin on sellasia jotka pelkää sitoutumisia ym niiden tuomia seurauksia. Tämä eero kuitenkin lähti poikaporukalla mökkeilemään, ilma erityisiä tekosyitä. Jospa hän vielä vierastaa naisia, esimerkiksi jos viime erosta ei ole kovin paljon aikaa. Sinun varmaan pitäisi kysyä pojalta soittaa tms. Missä mennään jne. Tai sitten yksinkertaisesti annat hänen olla.

Ja jos hän humalassa sanoi haluavansa sinut ym. Ehkä se pitää paikkaansa, hän ei välttämättä uskalla sanoa sitä selvänä. Tai haluaa sitten todella olla kanssasi, (humalassa tunteet nousee pintaan) mutta jostain syystä ei kykene olemaan kanssasi.

Ancela

Totta kylläkin. Hän on sanonutkin niin että hänestä tuntuu että on velvollisuus että täytyy olla kavereiden kanssa..esim. opiskelupaikassa. Mutta jos hän onkin niin lapsellinen että haluaa vaan olla kavereidensa kanssa edelleen, niin mitä sitten?

Svenna

Lainaus:
mutta mikä voi olla syy ettei kykenisi, sitä en ymmärrä..?

Ei siihen välttämätää syytä tarvitse, tai voit vain mennä kysymään että aristaako hän teidän suhdetta. Jospa syynä olisi esimerkiksi, mustasukkaisuus? (meillä on melkein noin tapahtunut) tai se sitoutumiskammo että haluaa pitää oman kultansa (sinut) ja pelkää samalla menettävänsä se ns. poikavuodet ja kaveripiirit,suhteet, illat, tavat.. ym?

Ancela

Svenna: voi olla että hän aristaakin naisia ja suhdetta,niin varmasti onkin. Ehkäpä hän haluaakin olla kanssani,mutta mikä voi olla syy ettei kykenisi, sitä en ymmärrä..? Olen hyvin samaa mieltä kanssasi,mutta en vain tiedä yhtään miten minun pitäisi käyttäytyä tässä tilanteessa. Jos soittaisin hänelle ja juttelisin taas tilanteestamme, en usko että hän osaisi vastata paremmin kuin aikaisemminkaan :/ yksi juttu nousi mieleeni kylläkin,hänen ehkäpä "paras"kaverinsa on seurustellut kanssani 2,5 vuotta, ja suhteemme päättyi puolivuotta sitten.. mutta mitä eksäni kanssa olen jutellut,hänellä ei ole mtn vastaan minun ja Eeron suhteeseen, hän pikemminkin on yrittänyt auttaa meitä. Tai niin hän ainakin sanoo..

Ancela

Olen pian 18-vuotias ja seurustelin saman ikäisen jätkän kanssa,olkoon hänen nimensä vaikka Eero.Varautukaa romaaniin ;>
Eero oli se joka teki aloitteen,iski minua juhlissa ja kehui maasta taivaisiin..tapailtiin kuukauden ja sovittiin että seurusteltaisiin..sitten yks kaks eräänä iltana hän muuttui oudoksi, hän ei halunnut että jäisin niille yöksi. En ollut jäänyt yöksi vielä kertaakaan heille,käynyt kyllä useasti, ja minäkun luulin että hän halusi jo seksiäkin,mutta ei,hänestä tuntui siltä että halusi nukkua yksin,oli niin väsynytkin. Se oli han okei,mutta sitten tuli viikonloppu ja tiesin ettemme näkisi kun Eero lähti kaveriporukkansa kanssa kolmeksi päiväksi mökille. Ja se oli ns.suhteemme tuho. Odotin että Eero lähettelisi viestejä sieltä,että mitä kuuluui,mutta hän piti hyvin vähän yhteyttä. Olin tietysti vielä katkera siitä yöjutusta ja hän huomasi sen lyhyillä viesteilläni. Sitten hän yöllä kännispäiten soitti minulle ja selitteli yöjuttua,pyysi anteeksi ja sanoi että tahtoi olla miun kanssa. Mutta seuraavana päivänä ei taas pitänyt yhteyttä,eikä seuraavana.Sitten tuli maanantai ja Eero ehdotti jos juteltaisiin. Hän tuli meille ja ilmi kävi sellainen asia että hänestä oli tullut epävarma,ei tiedä haluisiko seurustella,osaisiko,oliko valmis, haluaako sitoutua. Hän myönsi että oli miettinyt exäänsä jonka eteen hän oli ollut valmis tekemään mitä tahansa (heidän suhde kesti vain 1kk)
Oltiin pariviikkoa etäisisä väleissä,sovittiin että ollaan tauolla ja kai vain kavereita :shock: mitä sitten tarkoittaakin..Eero väitti etten ollut tehnyt mtn väärin, ja että hän välittää minusta mutta ei kai vai halua seurustella.. en tiedä..olen välillä lähettäny viestin hänelle tyliiin "mitä kuuluu" ja saan yhtä tyhjän puhuvan vastauksen tai en mtn..

Haluaisin Todella hänet. Ehdein rakastua,ajattelen vain häntä. Mutta en edes tiedä ollaanko vielä tauolla vai erottu vai mitä? yritin ehdottaa hänelle sellaista ei niin vakavaa suhdettakin,että nähtäisiin ja käytäisiin leffassa ja pizzalla,mutta ei :/ olen nyt antanut hänelle aikaa,en ole lähettänyt viestejä,ei hänkään.. odotan ja toivon että hän tajuaisi minut.. Mutta jos hän haikailee vaan entistään? :/ mitä tehdä..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat