Mieheni exä raskaana... - Parisuhteet

jenson
_Hellevi_
Näin ajattelin itsekkin! :roll: Mutta epävarmuus painaa ja voiko suhde enää kohta kestää tälläista?Viimeistään jos lapsi syntyy ja paljastuu mieheni lapseksi? :cry:

Oletko kysynyt mieheltäsi, että käyttikö hän ehkäisyä, kun harrasti seksiä tämän yhdenyön- jutun kanssa? Jos ei, niin sitten naisen raskaus saattaa hyvin olla totta, mutta kyllä se kuulostaa hieman tekaistulta.

Sivut

Kommentit (34)

Nakkis

Taas näitä epätoivoisia: Mä ootan sun lasta- tapauksia :roll:
Itse olen aikoinani törmännyt aivan samanlaiseen tapaukseen ja osoittautui, ettei pimu ollut raskaana.
Tuskin tämäkään tapaus todellisuudessa raskaana on.

Hawana

anteeksi vaan, mutta mulle tuli kyllä nyt mieleen, että onkohan tää nainen oikeesti ees raskaana? mitäs jos tolla raskausväitteellä kerätäänkin vaan huomiota ja se on vaan typerä yritys saada miehesi takaisin? vaatikaa naista ainakin nyt todistamaan raskaus todeksi ensalkuun ja miettikää jatkoa vasta sitten!

jos nainen kerran on yrittänyt miestäsi, ja onnistunut kerran saamaan tämän sänkyyn ja muka samantien pamahti paksuksi, niin kyllä mua ainakin pistäis epäilyttämään, että onkohan kyseessä vaan epätoivoinen yritys saada mies itselleen.. :roll:

_Hellevi_

Näin ajattelin itsekkin! :roll: Mutta epävarmuus painaa ja voiko suhde enää kohta kestää tälläista?Viimeistään jos lapsi syntyy ja paljastuu mieheni lapseksi? :cry:

_Hellevi_

Kiitos paljon monenlaisesta mielipiteestä! :D Ja kyse oli että tämä typykkä joka on raskaana oli yhden illan juttu ja me puolestaan olemme seurustelleet jo muutaman vuoden ja tämä tapahtui, kun olimme erossa hetken aikaa..kylläkin aivan toisista syistä. Ja tämä kyseinen nainen on häirinnyt suhdettamme jo sen alkamis päivästä lähtien...siksi tulee mieleen että tekee lapsen vaan että saisi miehen itselleen. Elikkä siis huolehtiikohan neitokainen edes tästä lapsesta?En kuitenkaan haluaisi toisen lasta hoidettavaksi, mutta mutta kuitenkin rakastaa eikä haluaisi lähteäkkään... :?

Lizzie

Otapa selvää tarkasti, minä päivänä poikkiksesi ja tämä nainen sekstailivat, ja laske milloin tämä nainen ilmoitti olevansa raskaana. Jos ovat kk sitten harrastaneet seksiä, niin hän on aikaisintaan pari päivää sitten voinut tehdä positiivisen testin, milloin hän alkoi asiasta puhumaan?

Sorge, eihän se meekkää noin, vaan eikös se oo niin että jos seksiä on harrastettu 15. pvä niin jo 30.pvä raskaus voi näkyä testissä?

koeputkilapsi
_Hellevi_

No onko sinusta tukemaan miehen isyyttä ? oletko sinä asian kanssa sujut, että teillä pyörii joka toinen viikonloppu lapsi ? Suhde kestää ,jos ihmiset kestävät. Mieti itseäsi, älä miestäsi tai mahdollista tulevaa lasta.

Dubyamoa kirjoitti:

Niin, tai sit vaan se että yleensäkin oman rakkaan elämään on tulossa lapsi, joka on jonkun muun Eikö se muissa aiheuttais murhetta?..

En kyllä usko että murhetta aiheuttaisi, tai mikäli minulla ei olisi jotain omia ongelmia asian suhteen. Olisihan se perin outo tilanne, mutta ainakin tällä hetkellä tuntuu, että pystyisin olemaan asian kanssa sinut, että miehellä olisi lapsi, vaikkakin seurustelee minun kanssani. Tiedä sitten, olisiko tilanne ja ajatusmaailma sama jos tosiaan näin kävisi.

_Hellevi_

Elikkä siis kyseessä on vielä yhden yön sutina...Mitä teen?
Tämä neitokainen vaittää lapsen olevan mieheni , mutta ei kuulemma ole varma asiasta...ja tietenkin vastuullisena ihmisenä mieheni kantaa vastuun asioista, joita on tehnyt ja aikoo olla isä lapselle mikäli se hänen on....mutta itse olen epävarma, koska tuntuu että tämä naikkonen on vaan iskemismielessä tällaista asiaa levitellyt ja luulee että saa näin elää onnellisena perheenä 4-eva jne...Tuntuu kuitenkin että , pitäisi vaan itse lähtä kävelemään...Mitä olette mieltä? Lapsen syntymiseen on kuitenkin vielä vajaa kahdeksan kuukautta ja niin kauan pitäisi odottaa ennen kuin edes varmistuu kenen se kakara on...Auttakaa ennen kuin tulen hulluksi! :x

koeputkilapsi

Hillevi,

Siis miehesi petti sinua ?
Annat miehesti tehdä miehen teon - eli kantaa huolta lapsesta mikäli kahdeksan kuukauden odotuksen jälkeen selviää - isyystestit :!: - että kysessä on hänen lapsensa.
Matalalla profiilillla vain eteenpäin, eihän tuossa muu auta. Hirveästi jos melua pidät suuntaan tai toiseen, niin voi käydä köpelösti. Kylmän viilea vastaus kysymyksiin ("kyse oli yhdestä kerrasta, ja lapsen syntymän jälkeen selviää varmuus isästä"), niin se siitä.
tsemppiä kuitenkin.

_Hellevi_

Siis kaikki tämä on tapahtunut kun emme olleet yhdessä...eli ei siis ole pettämisestä kyse ja siksi asia onkin niin vaikea. :cry: kun ei ole ns "varaa" suuttuakkaan..

pikku-kata

Mä lähtisin tuossa tilanteessa kävelemään... En kestäis, että ukko hoitais toisen lasta ja olis isä sille, vaikka tää lapsi oiski sen oma... Tosin jos haluat jatkaa, niin eihän tuossa auta muu kuin odotella 8kk, niinkuin koeputkilapsi sanoi. Mun pää ei kestäis kyllä sitä...

Chilli
Miespuolinen
Eli ukkos saa ensikosketuksen isyyteen ja itsellesi voisi olla joku täsin rooli tarjolla ja siten kokemusta lapsen kehittymisestä ennen omia lapsia.

Ja mitäs sitten jos Hillevin mies tekee niinkuin lukemattomat miehet ennen häntä silloin kun Hillevi haluaa lapsia: "En mä enää mitään mukuloita haluu, mul on jo yks.." :evil:

Kannattaa jutella asiasta miehesi kanssa perinpohjin. Mitä tapahtuu jos lapsi on hänen, mitä tapahtuu jos lapsi ei ole hänen, mitä mies haluaa tehdä kummassakin tapauksessa ("isänä olemistakin" on niin monenlaista) ja mitä sinä itse haluat ja miltä sinusta tuntuu. Mieti pitkään ja rauhassa pystytkö sopeutumaan pahimmassa mahdollisessa tilanteessa, saatko mieheltä kaiken mitä tarvitset ja haluat ja pystytkö jatkamaan, jos ex on kuvioissa mukana koko loppuelämänne ajan, niinkuin hän tulee olemaan jos lapsi on miehesi.

koeputkilapsi

Siinä tapauksessa sinulla ei ole mitään varaa suuttua, mietin että jos olisi pettänyt sinua niin asiahan sitten olisi ihan eri.
Mitä mieltä miehesi on asiasta ? Onko hän aivan tosissaan kanssasi, tarkoitan että jos lapsi paljastuukin hänen lapsekseen, että ei ole palaamassa äidin kanssa yhteen koska yhteinen kakara ? Tyhmää udella tollaista, ja itsehän en vastauksella mitään tee, enemmänkin sinä - varsinkin jos et tiedä vastausta.
Olisiko äitipuolena niin paha sitten olla ? [u]Onko ihan mahdotonta olla tavallaan ajattelematta asiaa 8kk:n ajan ja sitten katsoa tilannetta uudelleen ?[/u] Mikäli asia painaisi nyt tai sitten silloin liikaa, niin eihän tuossa paljoa vaihtoehtoja ole- ja voi hyvin olla ettei lapsi edes ole miehesi.
Kuten aikaisemminkin sanoin, minulle ei noissa kysymyksissä tarvitse olla tilivelvollinen, mutta voit itse noita miettiä'.

Sharon

Siis jos lapsen syntymään on 8kk niin lapsi on laitettu alulle kuukausi sitten. Lisäksi ette olleet tällöin yhdessä. Eli olette seurustelleet vajaa kuukauden?
Ehkä turhaa miettiäkkään eläisikö välillä vieraan lapsen kanssa, jos suhde on vasta alkamaisillaan, eikä muustakaan tulevaisuudesta voi olla lainkaan varma.

marimma
Sharon
Eli olette seurustelleet vajaa kuukauden?

Mä käsitin tän näin:

_Hellevi_
Sharon
marimma
Sharon
Eli olette seurustelleet vajaa kuukauden?

Mä käsitin tän näin:

_Hellevi_

Anteeksi. Mä taas ymmärsin, että exän kanssa oli vielä joku yhden yön juttu jälkeenpäin.. :roll:
No sitä suuremmalla syyllä on turha miettiä tulevaisuutta niin pitkälle yhden yön kaverin kanssa..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat