Oikea onkelmanuori = minä - Parisuhteet

Rahel

Mä yhdyn Klaraan. Kuulostaa siltä, että kumpikaan noista mieskuvioista ei ole sulle hyväksi. Sä ANSAITSET miehen, joka on sulle hyvä JA suhteen, jossa on intohimoa.

Sivut

Kommentit (31)

Laine

Heii....
Elikkäs. Olen 17 ja minulla on suuri ongelma... Tai no joo.
Eli oon tosi ongelma pakkaus. Minulla on perjantai-illan rakastaja. Joka perjantai tämä soittaa samaan aikaa. muuten jutustelemme vaan mesessä. Perjantai-iltana tämä tulee aika täsmällisesti yöllä kahen jälkeen. Seksi ei tunnu millekään. Hyvälle tuntuu läheisyys minkä siinä saapi. Mut se nyt ei ole ainut asia. Olen ilmeiisesti jotenkin läheisyysriippuvainen. Olen tavannut tyyppejä netistä. Sieltä tapasin ensimmäisen poikaystäväni. se ei toiminut, kuten ollakaan.

Joten. Nyt olen todella miettinyt että minulle ei tee hyvää tuo perjantai koska sitä kiintyy pakosta toiseen jossain vaiheessa. Tällä miehellä on lapsi. niin hän on 22 vuotias. Elikkäs...
Mie todella pidän vanhemmista miehistä kun nämä ei ole niin lapsellisia. Nyt tosin koulussa harjoituksissa olen tutustunut todella mukavaan poikaan. olen ihastunut tähän jossain määrin, mutten tunne suurta intohimoa, tai intohimoa ollenkaan tätä kohtaan. Mutta en ole tuntenut intohimoa koskaan ketään kohtaan. Olisiko minulle terveellistä lopettaa tuo perjantai ja aloittaa seurusteleminen tämän koulukaverin kanssa. Hitaasti. Hän on herrasmies, perheeni pitää tästä. Ja meillä sopii huumorintaju tosi hyvin yhteen. Paitsi etten halua että tämä painaisi minut seinää vasten^^. Onko mahdollista että sekoitan ruumiin halut ja tunteisiin. En tunne tätä kohtaan mitään intohimoa, mutta tämä voisi olla niin turvallinen ja luotettava. Tiedän että hän ei ikinä satuttaisi minua. Eli hän vissiin opettaisi minua arvostamaan itseäni ja huomaamaan että olen arvokkaampi kuin perjantai-illan pano.

Olen tosi rikki. Auttaisitteko minua?

Klara

Neuvoisin sua lopettamaan perjantai-illan pano-kuvion. Et kuullosta tyytyväiseltä siihen ja et kuullostanut mun mielestä kauhean innostuneelta toisestakaan kundista.

On erittäin huono syy on alkaa seurustelemaan, koska joku on turvallinen ja luotettava tai seurustella vain sen takia, ettei olisi yksin.

Olen sitä mieltä, että suhteessa pitää olla intohimoa, muuten siitä uuttuu jotain hyvin tärkeää, jota ei voi korvata.

Amalia

Samoilla linjoilla muiden kanssa. Lemppaa perjantaipanotyyppi, sillä se ei arvosta sua muuna kuin seksikaverina. Ja pysy kaverina sen koulukaverin kanssa, ei kannata tyytyä "ihan kivaan" mieheen vaan siksi, että se vaikuttaa paperilla täydelliseltä ja perhekin pitää siitä.

Kannattaa myös opetella olemaan yksin, hurjassa läheisyydenkaipuussa on aina se huono puoli, että tulee kiikutettua joku mies kotiin vaan että sais olla jonkun lähellä.

Eternal_Solitude

täällä keskustelevilla ei tunnu olevan MITÄÄN moraaleja. "Sil on vaimo ja lapsi, mitä sitte, harrastan seksiä sen kanssa silti koska se on KIVAA"

figaro
Eternal_Solitude
täällä keskustelevilla ei tunnu olevan MITÄÄN moraaleja. "Sil on vaimo ja lapsi, mitä sitte, harrastan seksiä sen kanssa silti koska se on KIVAA"

Yleistätkö kaikkiin foorumilaisiin vai tämän threadin aloittajaako meinaat vai mikä oli viestisi tarkoitus? Olisiko sinulla jotain apua aloittajan viestiin nähden?

Ja kuten joskus eräässä keskustelussa jo totesimme/sivusimme, on jokaisella ihmisellä oma arvomaailmansa ja moraalikäsityksensä, jotka eivät saata stemmata sinun eikä minun kanssani yksiin.

Eternal_Solitude

no en kaikkiin...valitettavasti useampiin...en ymmärrä millä perustein seksi varatun miehen kanssa voisi olla ihan "ok"...se on todella itsekästä ! En kyllä edelleenkään ymmärrä yhden yön juttujakaan, mut se on asia erikseen..

figaro

Hmm.. oletko ottanut huomioon, että foorumilla on yli 2000 rekisteröitynyttä kävijää? En sinuna yleistäisi muutaman sinun näkemyksesi mukaan moraalittoman ihmisen vuoksi ihan kaikkiin.. ;)

Eternal_Solitude

No sori nyt vaan mutta ihmetyttää välillä mihin tää maailma on menossa...seksikumppaniksi kelpuutetaan lähes kuka tahansa, baari-illan jälkeen mennään suoraan toisen kotiin naimaan tuntematta toista ollenkaan...sekin että seksiä jo ekoilla treffeillä :roll: minkähänlaisen maineenkin saa...harrastetaan seksiä varattujen miesten kanssa ja mietitään vaan että "Pitäisköhän lopettaa vai ei ? Tuntuu itestä kyl kauheen kivalta, mitä sitte vaikka sen parisuhde sortuu"...

Nonii, nyt sitte oottelen että alkaa tulemaan vihaisia viestejä :P

Maruchka

Ei vihaisia viestejä, mutta kyllä sinunkin täytyy ymmärtää, kuten Figaro jo sanoikin, että ihmisiä on erilaisia. Ihmiset ajattelevat erilailla, eikä kukaan voi sanoa toisen ajattelutavan olevan "väärin".

figaro

:) Juuri jossain threadissa oli puhetta tästä, että hyvillä asioillakin on varjopuolensa. Meinaan siis sitä, että ihmiset kautta aikain ovat huutaneet tasa-arvon perään ja sen, että asioista voitaisiin puhua niiden nimillä.. Vapautuneempi ilmapiiri tuo myös mukanaan ennen piilossa olleita asioita ja saa jopa nämä asiat lisääntymään. Ei ole ennenkään ihmiset olleet sen moraalisempia kuin nykyisin.. Ennen suurin osa moraalittomista oli melkein luvan kanssa miehiä ja pettämisiä tai muita "haureuksia" tehtiin taatusti niin kuin tänäänkin, mutta salaa.. Nykyisin ei siihenkään ole samanlaista tarvetta, että piilottelisi.
Eipä tarvitsisi tällaisellakaan päätään vaivata. Emme tietäisi vieläkään näistä asioista, mikäli emme nyt juuri tällä haavaa istuisi koneella ja lukisi netistä (esimerkiksi) ;)

Eternal_Solitude

Nii-in..ja sitte mulle aina suututaan kun esitän oman ehkä "jyrkältäkin" kuulostavan mielipiteen :roll: Mun mielestä on erittäin hienoa että olen median yms.. painostuksen alaisena säilyttänyt hyvät moraalit ! :lol: Toisaalta vois joku kysyä et mitä hyötyä on ylipäänsä moraalisuudesta.. :roll: ei kait mitään...tuskin yhen yön-juttuja harrastavat saavat mitään "rankaisua" toiminnastaan...tai nämä varattujen miesten kanssa muhinoivat...

figaro

Ei kukaan ole suuttunutkaan ;) Minä ainakin hieman tahdoin lisäinfoa ensimmäiseen kommenttiisi, koska se oli suora ja yleistävä :)

Saat pitää mielipiteesi, tottakai! :) Joskus vain on hyvä muistaa perustella eikä vain tokaista kaikkea sellaisenaan suusta ulos ;) Ja kannattaa myös muistaa, että ihminen on erehtyväinen ja monesti oppii kantapään kautta asioita - myös moraalin suhteen.

Eternal_Solitude

Joskus vain mielipiteet on sellasia ettei niitä pysty perustelemaan. Jos ihminen (=minä) tunnen sisimmässäni että yhden yön jutut ovat väärin, miten sitä nyt sitten selittää ? "Koska ne vain on väärin minusta"... :?

Sit multa kinutaan perusteluja ja raivotaan, ku ei ymmärretä ettei näihin moraalikysymyksiin välttämättä ole olemassa hyviä perusteluja. Tunnemmehan me esim. sen et tappaminen on väärin, ja harva tulee koskaan pohtineeks et MIKSI... No joo, aikasemmin olin uskovainen niin siihen nyt voi ehkä vedota mut tääl on paljo ateistejakin... :roll:

Maruchka

Hmm... Nyt en ymmärtänyt, että mitä vaikutusta sillä on, onko ateisti vai ei?
Ja itse kyllä uskon, että kaikki asiat maailmassa on selitettäviä ja perusteltavia.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat