Häissä käyneet/vierailleet .. - Parisuhteet

Neppis_

Juups sellaista vain tässä mieleen että onkos joukossa jotka ovat vierailleet joko vanhempien tai tuttavien häätapahtumissa (tai järjestäneet omat) ??
Millaista on ollut, oliko ahdistavaa vai hyvinkin mukavaa. Millaista ohjelmaa ?

Juu, tuli tuossa viikonloppuna käytyä äitini ja isäpuoleni häissä. Ja miun kohalla ensimmäiset häät jossa olin. Miehelläni kolmannet.
Aluksi kyllä jännitti maan hirmuisesti, mutta ohi sen men sitten itse juhlapaikalla , noh.. boolin maistelun jälkeen :wink:
Ohjelmaakin riitti. Huijui. Ja jouduinhan mie sitten yhteen niistäkin osallistumaan. Mieheni myös "joutui" sukkanauhan kiinniottoon ja sai kun saikin sen itselleen.. hihii .. no sormusta odotellaan (no ei vaies.. viel on meil nuoril aikaa :D )
Tuli myös tutustuttua moniin tuntemattomiin ns. sukulaisiin ja kommentit oli tyylin "empä ois heti tunnistanu -- tyttäreks, nii on muuttunu.."

että semmosta. Toistekin kyllä menen jos pyydetään :)

Sivut

Kommentit (17)

*Sandy*

Mä juuri olin kaasona kaverini häissä. Järjestimme muutaman ohjelmanumero, vastasimme lahjoista ja muista juoksevista asioista. Oli pieni stressin poikanen päällä koko ajan, joten ei sitä ehtinyt nauttimaan juhlista kun vasta sitten kun oli oma osuus takana. Kun varsinaiset juhlavieraat olivat lähteneet, kavereista jäi ~20 mökille ja me sit jatkettiin omis juhlia (jotka oli aivan parhaat!).

taizu

Kullan siskon häät ovat pian.

Sitä ennen olin eksän sukulaishäissä avecina paikalla sekä eksäni kaverin häissä, kummissakaan en tuntenut itse hääparia.

Häät ovat mukavia tapahtumia, itse olen ollut rauhallisissa juhlissa aina mukana, toivottavasti omanikin tullee olemaan kaikkia miellyttävät... joskus joskus joskus.......

enkelin

siskoni häät ovat kuukauden päässä edessä, ja odotan niitä kauhun sekaisin tuntein. olen ensinnäkin viemässä sinne uuden poikaystäväni, jota kukaan sukulaiseni ei ole vielä tavannut, ei edes siskoni. lisäksi vanhempani ovat sellaisia, että he luulevat suhteen olevan heti aivan vakava, eli, he varmasti tulevat kiusaamaan meitä tulevaisuuskysymyksillä, ja muutenkin piinaamaan miestäni. he varmasti toivovat, että toivottavasti tämä mies sitten on se viimeinen tuolle tytöllemme, ja toivottavasti häitä vietetään pian. eihän koskaan voi olla varma, että suhde kestää ikuisuuden, varsinkaan sellaiset suhteet, jotka ovat ihan aluillaan.
toivottavasti saan heti alkupäivästä boolimukin tai viinilasin käteeni, tai muuten en kestä vanhempiani. en toivottavasti näe heitä siellä liikaa.
olen aiemmin ollut viisissä häissä, näistä kahdet olivat kun olin melko nuori, jotain 6-vuotias, sitten olin eksäni siskon, veljen ja hänen serkun häissä, eivät siis menneet keskenään naimisiin... :lol: minulla ei ole kunnon hääjuhlista mitään erikoista kuvaa, sillä nuo viimeisimmätkin häät olivat melko rauhallisia, kahdet niistä vietettiin ihan bilemeiningillä kotona ja baarissa, eli eivät olleet kirkkohäät.

Sonkku

Mä oon neljissä häissä kaiken kaikkiaan ollut vieraana. Kahden serkkuni, siskoni eksän siskon ja ystäväni häissä. Ovat olleet kaikki hieman erilaisia. Railakkaimmat häät ehdottomasti olivat siskon exän siskon häät. Paljon vieraita ja isot jatkot ja paljon boolia. Tosin en sitä hirveästi kehdannut juoda vanhempien läsnäollessa, äidin lähdettyä hieman enemmän kun isä ei niin tarkka ole... :D

Ainoastaan kaverini häissä ei mitään erikoista ohjelmaa ollut järjestetty. Ruuan ja kahvin välissä ja jälkeen vietettiin aikaa keskenämme ja tanssittiin (live humppabändi paikalla). Muissa häissä sitten enemmän ja vähemmän ohjelmaa. Mukavia häitä kaiken kaikkiaan kaikki.

tanjazuzanne

Olin tätini häissä pari vuotta sitten. Mukavaa ohjelmaa oli ja vieraita oli paljon, lähinnä lähiystäviä ja sukulaisia. Sulhasen bestman oli silloin virossa töissä ja pitikin sitten hääpuheen eestinkielellä, mikä sai monen suupielet korviin :)

Neppis_
Sonkku
Railakkaimmat häät ehdottomasti olivat siskon exän siskon häät. Paljon vieraita ja isot jatkot ja paljon boolia. Tosin en sitä hirveästi kehdannut juoda vanhempien läsnäollessa, äidin lähdettyä hieman enemmän kun isä ei niin tarkka ole... :D

juu.. yritin itsekin hieman hillitä tuota boolin (ja sit myöh. siiderin+oluen) juomista.. ettei vaan ois nolannu itseensä kovinkaan pahasti sukulaisten edessä. Tosin meillä ei ongelmaa miun juopottelussa ole.. saan vapaasti juoda "yli äyräitten" ..
Taasen mieheni (mies ja mies..? 23 v ) joi aika lailla ja sattu välissä höpöttelee yli suun. Mut säilyttiin silti pahimmilta tuomioilta :D
itseasiassa isäpuoleni tuli hyvin toimeen hänen kanssaan, mitä nyt muistellen aikaisempia tapaamisia :roll:

Zuzannah

olin eilen poikaystävän serkun häissä :) juhlat oli ihan kivat, noin 80 vierasta, onneks ei satanu, kun ulkona oltiin... melkeimpä ainoo "perinne" oli morsiuskimpun heitto, sukkanauhaa ei otetu pois ja morsiamenryöstöö ei tapahtunu eikä hääkakun yhteydessä polkasua. hääpari lähti yheksän aikaan ja suurin osa vieraista haihtui samantien, kymmeneltä oli juhlat ohi... alkoholia ei tarjoiltu ja niimpä me (4 jätkää ja 2 tyttöö) menimme välillä ihastelemaan jonkin matkan päähän autojen iskareita ja katseltiin kuinka takaluukku toimii (ja rikkihän se muuten menikin :shock: ).. kun pirskeet oli ohi, jatkoi morsiamen suku morsiamen vanhempien luona boolin voimin, joka jäi siis juhlapaikalla juomatta :) hyvä vaan!

kivat juhlat oli, kun ottaa huomioon että morsiamen tapasin ensimmäisen kerran häitä edeltävänä iltana ja sulhasen vasta kirkossa :roll: ainoastaan pitkä automatka oli rasittava, mutta hyvässä (ja krapulaisessa :) ) seurassa matka sujui rattoisasti :lol: ( "mul on paha olo, voitaisko pysähtyä. onko kellään buranaa" :lol: :lol: )

taki

Serkku on menny pari kertaa naimisiin, perinteistä morsiammen ryöstöö, karaokee ja visailuja hääparin suhteesta..
Hyvää ruokaa!!

Äidin lapsuuden ystävän häissä oltiin jossain Käpylässä olevassa linnassa(?), ne oli aika ökyhäät, siellä muistan, et oli erityisen hauskaa, en tuntenut kuin meiän perheen, eikä äitikään muuta kuin morsiamen.

Iskän parhaan kaverin(R.I.P.) häistä en muista mitään.. Tälläsiä häitä on ollu useempiakin, joista en ees tuntenu paria.

Eksän äidin häissä oltiin puol vuotta sitten, pappi oli kutsuttu niitten sukukartanon puutarhaan, oli oikein kaunista ja viinaa oli riittävästi(OLIN KUSKI).

Yks kaveri oli jenkeissä semmosissa satuhäissä, 10 prinsessapukusta morsiusneitoa yms. Niitten piti ravata varmaan koko häitä edeltävä viikko jossain naisen lounailla. Ja juhlissa oli joku superhyväbändi, joka soitti ihan oikeeta musiikkia, eikä mitään iskelmää, kuten yleensä suomalaisissa häissä on tapana.

*Sandy*

Mun yks kaveri oli kanssa niissä häissä missä mäkin, ja se alko oleen jo aikasessa vaiheessa aika tuiskeessa.. Se oli vielä sukua morsiamelle, joten sen mummu ja äiti ei oikein kattonu sitä hyvällä :D Eli kantsii olla ainakin aluks varovainen sen boolin kanssa, ettei tuu tehtyä mitään typeryyksiä :wink:

taizu

Kullan siskon häät meni hienosti. Kulta nappas sukkanauhan.
Tanssittiin kovasti ja ihan vähän maisteltiin boolia.

Sulhasen kaveriporukka oli aika övereissä siinä yöllä, joten olen kiitollinen, että tyydyin vain muutamaan boolikupilliseen.

Bändi oli vähän outo ja ei oikein ollut makuuni. Tanssin silti kultani kanssa. Saatiin kuulla myöhemmin, että tanssitaan kuin juuri rakastuneet..<3

Daisy

Kaksi serkkuani on mennyt naimisiin ja siinä häät (siis kahdet), joissa olen käynyt. Kivaa on ollut, varsinkin niissä toisissa, kun olin jo alkoholi-ikäinen, heh! ;)

Kultani enon häät ovat tiedossa syyskuun alussa, ja ne kieltämättä vähän jänskättävät. Onneksi sentään puolet vieraista tulee morsiamen puolelta, joten kukaan ei tunnista mua tai katso silleen, että "eihän tuo kuulu sukuun..." Toivoisin, etten silti joudu mihinkään kisoihin tai muihin, kun en tosiaan hääparia ole koskaan nähnytkään enkä heitä tunne. Taidan hautautua jonnekin vessaan kisojen ajaksi, heeh!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat