Kun poika puhuu existään... - Parisuhteet

Bilba

poikaystäväni ei pahemmin puhu eksistään, mutta olen muutaman kerran kysynyt jotain vähän intiimimpääkin. Poika on sitten vastannut ja mulle on tullut hirveen paha mieli siitä. Ei saisi kysyä sellasta mihin ei halua vastausta ...

Sivut

Kommentit (58)

ponygirl

Kyllä mun mielestä exästä saa puhua mutta liika on tietysti liikaa. samoin sekin on musta vähän outoa jos ei suostu mitään sanomaan, edes kysyttäessä. mulle tulis ehkä enemmänkin huono fiilis siitä ettei poika kestäis pientäkään viittausta edelliseen tyttöönsä, alkais mietityttämään että miksi se noin tyystin haluaa unohtaa tyypin, että onkohan sillä edelleen jotain tunteita tyttöä kohtaan.. en tiedä.
kyllä mä ainakin tuon ihan häpeilemättä esille exäni jos se tulee jossain yhteydessä mieleen.

seinäruusu

Meillä oli oikein mukava juttutuokio existä ja entisistä jutuista (joita kylläkään ei ole kummallakaan paljoa) muutaman kuukauden yhdessäolon jälkeen. Siinä tuli selvitettyä aika lailla kaikki niin että sen jälkeen ei ole tarvinnut udella, mutta tottahan ne exät silti välillä liittyvät juttuihin joista puhutaan, eikä niitä varsinaisesti vältellä. Ne jutut on muistoja, ihan hauskojakin, mutta meillä on jotain paljon parempaa. :wink:

annu

Meillä puhutaan äärivähän kummankaan existä. Jotain oon joskus kysyny, ja oon saanu vastauksenkin, mutta en mä viitsi sen enempiä udella. Exät ei merkitse mitään sellaista, mikä vaikuttaisi meidän parisuhteeseen. Mies inhoaa sitä, jos osoitan pieniäkin mustasukkaisuuden merkkejä, joten yritän toki välttää sellaista. Mun mies on vieläpä sellainen, ettei se kuolaa muiden naisten perään, joten saan olla sen suhteen aika hyvillä mielin.

devili

jotain ollaan puhuttu..itse en omistani niin puhu,koska en pidä jos mieheni puhuu,niin yritän ajatella sen tunteita. itse se kyllä on puhunut,ja jotkut jutut vähän vituttanutkin,kun ei tajua että mua ei niin kiinnosta :D onneksi on tainnut oppia :D

viia!
Bilba
poikaystäväni ei pahemmin puhu eksistään, mutta olen muutaman kerran kysynyt jotain vähän intiimimpääkin. Poika on sitten vastannut ja mulle on tullut hirveen paha mieli siitä. Ei saisi kysyä sellasta mihin ei halua vastausta ...

sama. mutta kun tuntuu ettei mies sano niistä mitään ikinä ellen kysy, ja toisaalta taas olen aika varma että ne entiset on olleet sille hyvin merkittäviä ihmisiä ja vaikuttaneet siihen paljon - joten haluaisin tietää niistä suhteista enemmän.

Sound

poikaystäväni puhui joskus ihan suhteemme alussa pari kertaa. lähinnä kertoi kuinka monen kanssa on seurustellut ja sellaista. En sen jälkeen ole kuullut mitään ja nyt ollaan seurusteltu yli 1,5 vuotta

tiikeli

Kyllä mua kiinnostaisi tietää mikä meni miehen ja exän kanssa pieleen jne, mutta usko että mies haluaa sitä mulle kertoa... Kertokoon jos tulee joskus puheeksi.

Kukaan ei tietenkään halua sellaista kuulla että kuinka hyvä exä tai joku hoito oli sängyssä jne, eikä sellaista pidä mennä vahingossakaan mainitsemaan. Se on aika törkeän epäkunnioittavaa nykyistä juttua kohtaan. Ja vertailu exään tappeluissa on kyllä mun mielestä anteeksiantamatonta.

Eikä minunkaan olisi välttämättä tarvinnut joskus kaukana menneisyydessä kuulla kuinka miehelle oli vaan yksi Oikea, se exä... Miksi tuollaista pitää tilittää jollekin jota tapailee! (Nykyään ollaan hyvin onnellisia yhdessä ja kumpikin on sitä mieltä että ollaan Oikeita toisillemme). :lol:

Arley

Joo no se riippuu missä määrin.. meillä on sillei että herra tykkää puhua existään ja ikinä ei mitään pahaa vaan aina ylistää niitä ja yleensä ottaa ihanat exänsä puheeksi kun meillä on riitaa. eli haukkuu mua ja ylistää exiään samassa puheen aiheessa.. siinä menee raja ja yleisin suhtautumiseni on nykyään se että häivyn paikalta ja sanon että jää sinä tänne rauhassa haaveilemaan existäs, kuhan muistat että teillä on mennyt poikki jokin syy siihenkin on....

TaskuMyy

[color=orange]Tossa miettiny..
...jos ei puhu jatkuvasti niin ok, mutta jos puhuu koko aika niin itellä varmaan alkais pinna kiristyyn, jos ei oo suhteessa mtn muut keskustelun aihetta ko exä ja sen elämä; menneisyys + tulevaisuus+ tekemiset..[/color]

hiizzi

Eli siis mitä mieltä olette siitä kun poikaystävä puhuu existään? Ärsyttääkö se tietä vai ootteko uteliaita kuulemaan ? vai mitä .. ?

marimma

Meillä se olen minä joka existä puhuu. Ja minusta se vain avartaa suhdetta kun voi puhua avoimesti menneistä. Useimmiten niistä sitä kautta parhaiten ylikin pääsee :roll:

sopuli

ei onneksi puhu, ellen kysy... En todellakaan halua kuulla sen sepustuksia existään, ellen itse halua tietää jotain :) Ja jos haluan, niin voin sit kysyä...

Jos existä pitää hirveesti kertoo, niin lähinnä tulee tunne, ettei se juttu ole vielä ihan loppuun asti käsitelty.

Jzzu

Ei mulla ole mitään ongelmaa siinä seikassa että kullalla on oma menneisyytensä johon liittyy myös entiset tyttöystävät.
Saa puhua kunhan ei koko ajan jauha.

Vähän on ainakin miun kulta entisistään puhunut, suhteemme alussa olin tietenkin utelias ja kyselin itsekin enemmän.
Enää ei oo oikein sellasta mitä erityisemmin tahtoisin entisistä tietää tai mitä kulta haluaisi kertoa.

Entiset on entisiä, siihen on syynsä, en jaksa moisista stressata.

Nakkis

Nykyinen mies ei muuta tehnytkään kuin puhui exästään.

Lopulta meni hermo ja ilmoitin, että olen kiinnostunut hänestä, enkä siitä exästä. Enää ei ole tarvinnut kuunnella yhtäkään sanaa siitä exästä (nimittäin liika on likaa) 8)

marimma

minusta taas eksistä voi puhua, kuhan ne ei kuulu jokaiseen lauseeseen tai kuhan niistä ei puhuta silloin kun ollaan ihan lähekkäin. Näin niitä asioita ei sitten sekoitella niin helposti. Ei tule sitten vasta puolelle sellainen olo että kaikesta läheisyydestä tulee vain ex ex ex exä mieleen.

Mutta ei se siihen sais mennä ettei sanallakaan vois sanoa mitä hauskaa on joskus tullu exän ja sillosten sen kavereitten kanssa vaikka tehtyä. Kun sehän on sitä mitä sinä olet tehnyt kaveriporukassa, mutta siihen nyt vain sattui silloin kuulumaan tämä ex.

Äh. olenko yhtään järkevä selittämään taas tänään?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat