Seurustelemaan mesessä? - Parisuhteet

small-girl

oon kauan aikaa yrittäny yhtä miestä.. me ei nähdä kovin paljoo mut jutellaan meses tosi paljo :lol:
kysyisin että kannattaisiko kysyä sitä seurusteleen mesessä ?

Sivut

Kommentit (32)

Zaweka

Luulisin että ko. asiat kannattaa kysyä ihan face-to-face..
Tosin (en tarkoita pahalla :D ) vaikutat aika nuorelta, joten et välttämättä etsi vielä ihan mitään vakavaa.

Mutta kukin tyylillään. Itse vain koen, että moiset asiat tulisi hoitaa ihan livenä.

Shandy

Niin ja kannattaa miettiä sitäkin että onko järkeä alkaa seurustelemaan jos se seurustelu olis sit lähinnä vaan mesessä jutustelua ja harvoin näkemistä..

JustMe83

Jaa, löysin oman poikkikseni netistä ja me "seurusteltiin" melkein puoli vuotta mesessä ennenkuin tavattiin ekaa kertaa. Tämä sen takia, että välimatkaa oli aika paljon.

jessi
Amalia
Saatan olla aika kaavoihin kangistunut, mutta mitä ihmeen seurustelua muka mesessä juttelu on, jos ei tavata livenä?

Se on (lasten) nörttiseurustelua tai korkeintaan kaukosuhde ;)

Shandy

Määkin oon varmaan kaavoihin kangistunut mut en sanois kyllä ees kaukosuhteeks semmosta että on mesessä juteltu ja sovittu että seurustellaan, jos ei siis oo ikinä livenä nähty.

ynnej

Ihan samaa mieltä. Seurustelusta pitäs mun mielestä sopii livenä, eiks se oo sit vaan nettisuhde jos ei nähdä ollenkaan? Tai en kyl tiiä et haluuks small-girl vaan nettisuhteen.

enkelin

minä elän kaukosuhteessa, ja messenger on kyllä välillä erittäin mukava kapistus olemassa. tutustumisen alkuvaiheessa mesessä tuli juteltua melko paljon, tapasimme kyllä ensin pari kertaa livenä, eli emme tutustuneet netissä. sitten aina illat kuluivat tietokoneella ja osittain myös puhelimessa.
minäkään en alkaisi mitään seurusteluasioita sopimaan mesessä, kasvotusten paljon parempi. mielestäni siis seurustelu ei saa olla pelkkää mesessä juttelua, vaan mese on hyvä ja halpa keino pitää yhteyttä ihmisiin, joita ei voi nähdä päivittäin(harrastamme kyllä koulukavereidenkin kanssa meseilyä kouluajan ulkopuolella, mitä sitä turhaa soittelemaan...)

Hat

onhan se messengerissä jutustelu mukavaa,mutta ei välttämättä kerro täysin millainen mies on , tavatkaa jossain niin ehkä löydät hänestä uusia piirteitä mistä tykkäät tai mistä et ja tutustuisitte paremmin. Puhuminen oikeasti tavatessa on erinlaista kuin messengerissä :wink:

piiku
small-girl
oon kauan aikaa yrittäny yhtä miestä.. me ei nähdä kovin paljoo mut jutellaan meses tosi paljo :lol:

Tässä ku nyt muutaman kerran oon lukenu tota tekstii läpi ni mä luulen et tää tyttö kysyy neuvoa että kannattaisko sen kysyy tältä jätkältä mesessä että alattaisko seurusteleen.
Vai olenko nyt ymmärtäny väärin??

ynnej
piiku
small-girl

Tässä ku nyt muutaman kerran oon lukenu tota tekstii läpi ni mä luulen et tää tyttö kysyy neuvoa että kannattaisko sen kysyy tältä jätkältä mesessä että alattaisko seurusteleen.
Vai olenko nyt ymmärtäny väärin??

Hahaa niin joo :D No joka tapauksessa mun mielestä on kuitenkin järkevintä sopia seurustelusta ihan livenä.

agentti
jessi
Se on (lasten) nörttiseurustelua tai korkeintaan kaukosuhde ;)

Vähän tökerästi sanottu. Vaikkakin totta ehkä joissain tapauksissa. :? Mulla ja avokilla oli aiemmin välimatkaa 140km, et tuli sitä aika paljon mesen, puhelimen ja sähköpostin välityksellä pidettyä yhteyttä kun ei ollut mahdollisuutta nähdä milloin huvitti. Viikonloppuisin aina nähtiin. Ihan hyvin toimi, molemmat oli tosissaan, eikä tosiaan ollut lasten nörriseurustelua. :wink:
Ja tosiaan ollaan seurusteltu yli 1,5 vuotta ja nykyään asutaan yhdessä. :P
Mut seurustelusta "sovittiin" tietty ihan naamatusten.. Tai noh, ei sitä suoranaisesti sovittu, se vaan meni niin... :lol:

euphoria_

Itse olen huomannut, että tuommoiset netissä alkaneet jutut eivät koskaan toimi oikeassa elämässä. Vaikka se toinen osapuoli vaikuttaisi miten ihanalta mesessä jutellessa, hän voikin olla täysin erilainen todellisuudessa. Netissähän on suhteellisen helppo olla jotakin, mitä ei oikeasti ole. Toki on asia erikseen, jos juttu on alkanut "irl" ja yhteydenpitoa täydentää mesessä juttelulla, kuten itse teen tällä hetkellä poikaystäväni kanssa puhelinlaskujen kasvamisen estämiseksi. Näppäräähän tuo mesettäminen toki on, mutta eipä sillä kyllä toimivaa suhdetta saa rakennettua.

JustMe83
euphoria_
Itse olen huomannut, että tuommoiset netissä alkaneet jutut eivät koskaan toimi oikeassa elämässä. Vaikka se toinen osapuoli vaikuttaisi miten ihanalta mesessä jutellessa, hän voikin olla täysin erilainen todellisuudessa. ... Näppäräähän tuo mesettäminen toki on, mutta eipä sillä kyllä toimivaa suhdetta saa rakennettua.

Olen eri mieltä. Minä ja poikkis "tavattiin" mesessä (juteltiin joka ilta monta tuntia) ja kun sitten muutaman kuukauden päästä tavattiin oikeasti, olin todella yllättynyt miten hän oli osannut tuoda oman luonteensa niihin äänettömiin meseviesteihin mukaan. Mies oli juuri sellainen, minkä mielikuvan hänestä olin saanut meseilyn perusteella.
Nyt asumme yhdessä ja tulemme oikein hyvin toimeen keskenämme. :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat