"Kadonnut" kundi - Parisuhteet

Afuera

En ole ikinä ennen kiintynyt keneenkään ihmiseen, kukaan ei ole koskaan herättänyt minussa enempää tunteita kuin keitetty peruna. Kun sitten viimein tapasin ihmisen, johon "ihastuin" aivan päättömästi ja voisin ehkä jopa rakastuakin, käy ilmi että tämän ihmisen kanssa ei pilvilinnoja rakennella. Poika on vanhoillislestadiolaisesta perheestä, ja perhe teki heti selväksi, ettei minua kaivata pojan lähelle muuten kuin kaveriksi. Poika ei omien sanojensa mukaan ole innostunut "piireistä".

Vanhempien kieltoa ei toteltu kovinkaan kauaa. Parin kuukauden tauon jälkeen tavattiin ensimmäisen kerran kaksi viikkoa sitten ja juteltiin. Sovittiin uusi tapaaminen tämän viikon maanantaiksi. Tällä kertaa ei pelkästään juteltu vaan päädyttiin aika kiihkeissä tunnelmissa makuuhuoneenkin puolelle. Seksiä emme kuitenkaan harrastaneet, mutta hyväiltiin toisiamme ja poika laukesi.
Tästä kohtaa alkaa kaikki se, mitä nyt kummastelen. Poika työnsi minut lähes heti tämän jälkeen kauemmas, jäi tuijottamaan kattoon ja hengityksen tasaannuttua hän meni vessaan ja häipyi sanomatta enää paria sanaa enempää. Jäi ihan hieman vaan kylmä fiilis tästä.
Ja kylmältä tuntuu vieläkin; kaikki keskusteluyritykseni katkeaa siihen ettei pojalta tule kahta sanaa pidempiä vastauksia. Viesteihin saan vastauksen yli tunnin viiveellä, jos silloinkaan joten en ole kovin montaa viitsinyt lähettää, etten paljastaisi epätoivoisuuttani. (Emme siis voi nähdä kasvotusten kovinkaan usein, koska poikaa vahditaan aika ankarasti vaikka hän onkin pian täysi-ikäinen. :roll: )

Kaikista eniten tässä ärsyttää oma säälittävyys. Pohdin koko ajan mitä tein väärin ja mikä on vikana. Saan kerta toisensa jälkeen itseni kiinni ajattelemasta kundia ja tulen aina vaan surullisemmaksi kun huomaan kuinka paljon aikaa on kulunut ilman, että hän kaipailisi.
En voi keskittyä yhtään mihinkään ja olen täysin epätoivoinen ja säälittävä. Olen aina pitänyt itseäni ihmisenä, joka ei voisi näin tyhmään käytökseen sortua kenenkään takia. :oops:
Siinäpä itsesäälintäyteinen sekava vuodatus ja kysymys kuuluu: Mistä tämmöinen "katoaminen" voi johtua? Mitä tein väärin?

Kiva jos joku jaksaa lukea ja suorastaan ihanaa jos joku jaksaa kommentoida jotain. Kiitoksia.

Kommentit (3)

marika_
Afuera

Ei mitenkään mahdotonta, mutta toisaalta poika on kyllä keskustelujen lomassa aikaisemmin itse ehdottanut pariinkiin otteeseen että olisiko mahdotonta päästä itse asiaan. Ja hän on vihjaillut varsin avoimesti, että hän tahtoisi harrastaa seksiä jos minulle vain sopii..

Kuitenkin se "syyllisyys" iskee usein vasta teon jälkeen - itsekin muistan kuinka nuorena halusin ihan palavasti kokeilla tupakkaa, mutta ai sitä kamalaa syyllisyydentunnetta sen ensimmäisen (ja onneksi melkein viimeisen) tupakan jälkeen..

Eli näin äkkiä, niin tästä veikkaisin olevan kysymys, enpä muutakaan selitystä keksi.
Kannattanee nyt antaa miehelle tilaa, uskon kyllä että hänkin on kiinnostunut, syyllisyyden tunteet vain saattavat näin alkuunsa viedä voiton muista tunteista.

Tosin kuten takethatkin sanoi, on täysin mahdollista että toisen vahvasta uskonnollisuudesta tulee myöhemmin suhteelle rasite tai se jopa kaataa koko suhteen. Jos kuitenkin olet oikeasti tosi kiinnostunut ja saat pojankin uudestaan lämpiämään, niin suosittelen ainakin yrittämään :)

Afuera
takethat
Minä vähän luulen, että poika parka vain säikähti koska teki sellaista mikä oli ns. "kiellettyä" hänen kotopiirissään.

Ei mitenkään mahdotonta, mutta toisaalta poika on kyllä keskustelujen lomassa aikaisemmin itse ehdottanut pariinkiin otteeseen että olisiko mahdotonta päästä itse asiaan. Ja hän on vihjaillut varsin avoimesti, että hän tahtoisi harrastaa seksiä jos minulle vain sopii..

takethat

Minä vähän luulen, että poika parka vain säikähti koska teki sellaista mikä oli ns. "kiellettyä" hänen kotopiirissään.
Vaikka nautintoa varmasti saikin kun toisianne hyväilitte niin jälkeenpäin poika varmaan todella ymmärsi mitä tuli tehtyä.

Sinä et tehnyt mitään väärin kuitenkaan. Tuollainen vahva uskonnollisuus on iso osa niiden ihmisten elämää jne, että suhde ei välttämättä ehkä toimisikaan. Itselläni oli islaminuskoinen mies, mutta siitä ei sen takia sitten tullutkaan mitään.
Toivottavasti saatte asiat selviämään :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat