Söpöjä viestejä. - Parisuhteet

.-*girlie*-.

mulla sama juttu tiger, jos lähetän illalla kullalleni rakkautta tihkuvan tekstiviestin samantapaisen vastauksen toivossa, kulta lähettää joko kiitos tai jaa. :evil: siin vaihees on kännykkä meinannu lentää seinään!!!
mut kyllähän kullalta ihan söpöjäkin viestejä tulee :P onneksi!

Sivut

Kommentit (81)

potatoe

"kauniita unia ja oman kullan kuvia!! love u honey and miss u alot!! -XXX- Oot ihana ja seksikäs kultipuppeli...;)"
:D :D :D (niin ja se on siellä intissä..eli ei mitään arkea;) )

*Sandy*

Mun poikaystävä keksii omia runoja, ne on aivan mahtavia! Olin aluksi ihan varma, että hän on kopioinut ne jostain muualta, mutta kuulemma itse on keksinyt ne :D Ja sitten poikaystäväni keksii minulle viesteissä mitä ihmeellisempiä lempinimiä (esim. suklaamäyrä, kultahiiri :shock: ). Hän kyllä keksi aina mahtavia viestejä jotka oli hauskoja ja söpöjä. Harmi vaan kun en saa niitä viestejä enää kun asumme yhdessä :x

SooZ
Tiger
eipä ole mitään tuollaisia..Yleisin vastaus hyvän yön toivotuksiin ja muihin omiin hellyys sanoihin on, samoin. Jiihaa, tuohan lämmittää jokaisen tytön mieltä..

:lol:
totta. Tuo jos mikä on kyllä niin ärsyttävää. Olis jo melkein vastaamatta jos ei kerta muuta keksi kuin että samoin :lol:

Ritu

Joskus muinoin vielä tuli että: "Mä rakastan sua enemmän ku eilen, mut vähemmän ku huomenna." Ja samoja mitä tuolla nyt on.

Mut ei vaan enää.. :|

Tiger

eipä ole mitään tuollaisia..Yleisin vastaus hyvän yön toivotuksiin ja muihin omiin hellyys sanoihin on, samoin. Jiihaa, tuohan lämmittää jokaisen tytön mieltä..

marika_

Kyllähän meilläkin vaihtuu noita lepertelyviestejä, varsinkin ihan alkuvaiheessa tuli kokoajan jotain.. nyt harvemmin, ku mies enemmin soittaa (ja soittaa siis periaatteessa joka ilta..), mut sillon ku tulee ni on ne ihania :)

Ja välillä jotkut ihan pienet jutut on parhaita, niikö tänää ku pyysin mieheltä tilinroa ku tajusin et oon sille vielki vähä velkaa, ni sit se pisti sen tilinron ja jotain "mut jos ei oo rahaa ni ei sun oo nyt pakko maksaa yadayadaa", sit loppuun oli pistäny et "raksupoksu!" :D Koska tommonen viesti ei nyt todellakaan tommosta vaatis, niin oli siks erityisen ihana.
Pisti kyllä hymyilemään loppupäiväks!

Maikki85

No me kullan kanssa toivotetaan hyviä öitä ja kauniita unia tekstarein tai puhelimessa. Ylensä tulee et rakastan sua todella paljon, näe kauniita unia ja oman kullan kuvia.. Ja välillä hän on keksinyt hassuja lempinimiä..
Muistan kun entinen äijä lähetti jatkuvasti mulle omia keksimiä runoja ja muuteltuja laulunsanoja.. huoh.. se oli aikas äklöä..ja vähempikin olisi riittänyt..
Mutta sellaiset perus, olet maailman rakkain ihminen jne..on sopiva mulle

Tyttö

Minkäslaisia söpöjä hyvän yön toivotus viestejä ootte saaneet?

Itse saan joka ilta omalta kullalta ihania ja aika perus viestejä, kuten hyvää yötä kulta, tykkään susta...

Entäpä mitä muita ihania viestejä lähetätte tai vastaanotatte? :)

[size=9][color=darkred]Marimma// Muokkasin otsikon paremmaksi. Katetaan nyt enemmän viestejä, eikä pelkkiä Hyviä unia :) [/color][/size]

maaruli

Mä saan aika usein jonkun biisin sanoja. (Kulta on musahullu :) )

Viimeks tuli:

Everlasting, setting sun/you're my angel you're my only one/No one close and nothing compares in the end/we will be together again.

(Se on siis intissä niin on sanat aika osuvat.)

Ai niin ja pakko kertoo, ite lähetin tämmösen:

Öittemme hauraassa valossa, sylisi kehdossa, keinua tahtoisin aina. Kuun loisteessa koskettaa sisintäsi. Yhteisen unen pehmentämänä avata mieleni aamuun. <3 <3

maaruli
*Sandy*
Harmi vaan kun en saa niitä viestejä enää kun asumme yhdessä :x

Sepä se. Siinä mielessä hyvä että on toi intti niin tulee tekstailtua.

Meillä on muuten sellanen tapa että mä joskus sanon sille että "baby" (siis ihan just noin, en lausu mitenkään) ja sit se vastaa takas että "babie". Niin toissailtana se laittoi että "Hyvää yötä, babie<3" :lol: Nää on taas näitä pariskuntien omia juttuja joita kukaan ei tajua.. :wink:

SooZ

joskus minäkin saanut noita biisien sanoja :)
yleensä tulee laitettua vain hyvää yötä rakas jos kulta on esim. yövuorossa töissä. (asutaan yhdessä). Minusta se hyvä yön viesti on aina kiva laittaa vaikka tietäisikin että toinen tulee aamulla viereen :)

Bell
SooZ
Tiger

:lol:
totta. Tuo jos mikä on kyllä niin ärsyttävää. Olis jo melkein vastaamatta jos ei kerta muuta keksi kuin että samoin :lol:

aikanaan vedin muutamatkin pultit miehelleni kun itse olin laittanut kivan lepertelyviestin ja takasin tulee tyyliin "ok huomiseen =)" kulta ei vaan kertakaikkiaan aina ollut söpöilytuulella, minähän olisin vaikka aina :roll:

Tyttönen
Tiger
asiasta kukkaruukkuun, toinen asia mikä pistää näkemään välillä punaista on "ok" viestit :evil:

ja toi on vieläpä tosi yleistä! Kiva,kun itse on kirjoittanut pienoisromaanin ja vastaukseksi tulee ok.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat