Kaverin tyttöystävä - Parisuhteet

ChaCha

Tälläinen tilanne on nyt iskenyt ja neuvoja tarvittaisiin! :) Eli siis, olen erittäin hyvä ystävä erään jätkän kanssa ja eilen sitten soiteltiin puolin ja toisin, niin kuin yleensäkin.

Yhtä äkkiä kännykkään tulee viesti jätkän tyttöystävältä, missä tämä haukkui pataluhaksi ja käski lopettaa soittelun. :x Olin aivan äimänkäkenä. Sitten tämä alkaa selittämään, että poikaa ei tuollaiset teinipillut kiinnosta ja me ollaan seurusteltu sen ja sen aikaa ja kihloihin ollaan menossa.

Koitin sit parhaani mukaan selittää, että enhän minä mitään niiden väliin yritäkään änkeä, että kavereita ollaan ja näin. No tämähän veti hirveet skitsot, että antaa sit olla kun oot noin vitun teini ettet mistään mitään ymmärrä ja uhkaili sit antaa tyyliin turpaan jos se soittelu sun muu ei lopu. :? Ja että kolmatta varoitusta ei tule. Nimittäin tämä ei ole ensimmäinen kerta kun se mulle raivoaa.

Kun sitten käskin selvittämään asiat tämän jätkän kanssa, muija sanoi ettei ole mitään selvitettävää että ovat onnellisia, mutta minä tässä en ymmärrä kunnioittaa heidän suhdetta, eikä hän tunne itseään uhatuksi! :roll:

Mitäköhän tälläisessäkin tilanteessa pitäisi tehdä, kun ei näytä puhe tehoavan? Vähän kyllä naurattaa muijan käytös, kun sentään on yli parikymppinen enkä minä ole mitään tehny heidän suhteensa pään menoksi. Neuvoja kehiin! :P

Sivut

Kommentit (19)

Shandy

Toi on kyllä aika kurjaa. :? Kannattaa ehkä sanoa sille kaveripojalle että puhuu tyttökaverinsa kanssa ja tekee selväksi että teillä on vaan kaverisuhde. Muuta neuvoa en oikein osaa sanoa, kun vaikuttais vähän siltä että se tyttö ei sun vakuutteluihin usko.

Lizzie

En usko että se kaveripoika on ihan yhtä innoissaan teidän kaverisuhteesta kuin sinä itse. Aika läheltä olen seurannut tilannetta, jossa poika tapasi tyttöystävänsä, ja pojan aikaisempi kaverityttö/ panokaveri jatkoi iloisesti yhteydenpitoa. Poikaa ei enää kiinnostanut tämän entisen kaverin seura,
mutta ei oikein hennonnut sanoa tälle suoraankaan, että lopeta soittelu.
Kaverityttö tietenkin laittoi kaikki uuden tyttöystävän omistushaluisuuden piikkiin, vaikka todellisuudessa pariskunta yhteistuumin toivoi tytön roikkumisen loppuvan.

Eihän teillä välttämättä tällainen tilanne ole, mutta luulisi että kaveripoikasi olisi itse sanonut tyttöystävälleen, että ei ole mitään syytä laittaa viestiä sinulle.

Tai sitten tyttöystävä on hirveän epävarma ja omistushaluinen, ja laittoi viestin poikaystävänsä tietämättä.

Onko sulla ja tällä pojalla ollut joskus jotain enemmänkin, kuin vain kaveruutta?

ChaCha

No enpä tiiä kuinka innoissaan poika on kaverisuhteesta, mutta kovasti se tuntuu valittavan jos hänelle ei joku päivä soitakaan/tai en vastaa puhelimeen tai jos ei vähään aikaan pidetä yhteyttä ollenkaan. Ja muuta ei ole koskaan ollu kun kaveruutta, eikä myöskään tule olemaan. Muuta kuin että jätkä on joskus kännipäissään jotain alkanut avautumaan. Nämä kuitenkin ovat olleet yhdessä ennen kuin mä edes tutustuin poikaan.

Ja tässä tilanteessa en usko, että poika tiesi, että tämä muija mulle viestiä laittoi. Sillä edellisellä kerralla, kun muija mulle raivostui, otti tää poika kyllä sen puheeksi tän kanssa. Mutta en tiedä sit. Parempihan mun olis tietysti selvittää tämä pojan kanssa, mutta en oo nyt sitten viittinyt hänelle pahemmin soittaa. :roll:

Ja siis en todellakaan halua, että tää koko kaverisuhde menee päin persettä. :?

Shandy
ChaCha
Nämä kuitenkin ovat olleet yhdessä ennen kuin mä edes tutustuin poikaan.

Aijaa, mää käsitin et te ootte ollut kavereita jo ennen ku ne alko seurustelemaan. No sit tuo pojan tyttökaveri varmaan oikeesti kuvittelee et koitat tunkee niitten väliin jos ootte alkanut hengaan sillon kun ne on jo seurustellut.

Nii ja toi Lizzienkin mainitsema tilanne voi olla ihan mahollinen.

Mut ei tossa oikeesti oo mitään muuta ratkaisua kun puhua asiat halki, sovitte vaikka kaikki kolmistaan joskus tapaamisen jossa sinä ja poika sanotte tytölle että ootte vaan kavereita. Ja voispa auttaa sekin että hengailisitte muutenkin kolmistaan, eli siis koittaisit kaverustua sen tytönkin kanssa.

ChaCha

Niinhän se varmaan on. :? Tutustuin tähän tyyppiin exäni kautta ja tämä muija kyyläsi mua jo silloin pahasti, vaikka olin exäni kanssa vielä yhdessä. Mutta pitääpi soittaa vaikka huomenna poitsulle ja puhua asiat halki. :P

tiikeli

Olisko kuitenkin niin että tyttö olis ollut kännissä eilen kun tollasia lähetteli? Kukaan selväjärkinen (aikuinen) ei selvinpäin nimittäin tollasia mee laittaan. :x
Voihan olla et se jostain syystä tuntee itsensä uhatuks, ja sit kännissä sai mustiskohtauksen...?

Kysyisin kyllä kaveripojalta suoraan että mitä se tekee tollasen ihmisen kanssa, jos se selvinpäin tuollaisia lähettää tosissaan. Ei oo kaikki asiat sillä nimittäin kunnossa siinä tapauksessa. :?

ChaCha

Voipi olla kyllä niinkin. :? Se nyt eniten tässä ihmetyttääkin, kun tämä nimenomaan sanoi jotain, että "Ei sillä, että tuntisin itteeni millään lailla uhatuksi, mutta tuntuu että tuhlaat aikaas!" Sitten kysyinkin, että mitä se raivoaa, jos ei kerran itseään tunne uhatuksi ja vastauksesi tuli, että antaa olla kun oot noin vitun teini, ettet mistään mitään ymmärrä. :evil:

Mutta tosiaan, tää juttu kyllä pitää selvittää aivan täysin. :roll:

Abigail
ChaCha
Sitten tämä alkaa selittämään, että poikaa ei tuollaiset teinipillut kiinnosta ja me ollaan seurusteltu sen ja sen aikaa ja kihloihin ollaan menossa.

Oletko paljonkin tätä pariskuntaa nuorempi? Yllä olevasta lainauksesta voisi saada sen käsityksen. Minullakin nousisi vaimokkeena karvat pystyyn, jos mieheni hengailisi "vain kavereina" teini-ikäisten tyttöjen kanssa. Toisaalta kysymys voi olla vain siitä, että tämä kyseinen nainen on sairaalloisen mustasukkainen ja siinä tapauksessa ainoa, joka voi hänet kuriin pistää, on poikaystävä.

pikku-kata

Kyllä mua pistäis epäilyttään ja tulis paha mieli jos poikaystävä olis parasta kaveria jonku tytön kans yhtäkkiä. Tosin poikaystävä on pettäny mua pari kertaa jne, et seki saattaa siihen vaikuttaa, mut kyllä se pahalta tuntuis jos joka päivä lähettelee viestejä, soittelee jne...

ChaCha

Tietysti. Mutta eipä olla yhteyksissä kun pari kertaa viikossa, juurikin sen takia, koska en halua, että heille mitään ongelmaa tulee. Ja sitten just saatetaa olla parikin viikkoa ilman mitään yhteyden pitoa. :P En tosiaan heidän väliin halua tunkea, mutta en haluaisi, että kaveruuskaan menee pilalle.

Hawana

mun mielestä voisit ehdottaa tytölle tapaamista. voisitte puhua asiat halki ja hän näkisi, ettet ole uhka, vaan ihan nasta tyyppi, josta on turha murehtia.

Bluegirl

Mulla vähän samanlaiset ajatukset kuin Pikku-Katalla...eli jos kuvittelen itteni sen tytön tilalle.. Jos joku tyttö lähettelis minun poikaystävälle viestejä, niin tottakai huolestuisin asiasta, vaikka kuinka toinen väittäs että ollaan vaan kavereita ja vaikka poikaystäväni ei olisi pettäjätyyppiä.
Kaiken järkevintä ois tutustua pojan tyttöystävään. Yrittää edes.

Ladybird

Musta tuntuu jotenkin, että se tyttö ei ehkä luota tarpeeksi tähän poikaan. Koska mun mielestä, jos voi luottaa seurustelukumppaniinsa, ei koe uhkaksi muita ihmisiä olivat he sitten naisia tai miehiä.

Olisi hyvä jos voisitte sen kaverisi tyttöystävän kanssa jutella asioista ja päästä jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen. Jos oppisitte tuntemaan toisenne, tämä tyttö voikin ehkä todeta että et olekaan niin vaarallinen tapaus eikä sinulla todellakaan ole aikomusta hajottaa suhdetta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat