kihlat + yhdessä asuminen - Parisuhteet

SubRosa

Päälle vuosi asuttiin yhdessä, sen jälkeen mentiin kihloihin :)

Sivut

Kommentit (141)

*Sandy*

Me ollaan oltu yhdessä hieman yli kolme vuotta ja yhdessä ollaan asuttu vajaa 2 ½ vuotta. Kihloihin olisin itse jo valmis menemään, nyt vaan odottelen että tuo poikaystäväkin tajuaisi asian :wink:

pikku-kata

Ei asuta yhdessä eikä olla rengastettuja. Suunnitelmissa muuttaa syksyllä yhteen ja kihlatkin tässä puolen vuoden sisällä. Yhdessä 4kk (joo, lyhyt aika, mutta nuo ovat vasta suunnitelmia ja niihin on aikaa!)

Santtu

Saman katon alla asutaan, mutta kihloissa ei olla. Kummallekin kihlaus on niin iso asia, että ihan heti ei taida olla ajankohtaista. Loppupeleissä kumpikin on sen verran nuoria, että koska kihlaus on merkki avioliitosta niin ei vielä. Lopulta, me ei olla niin nuoria, etteikö sukulaiset alkaisi samantien kysellä häistä. Ja koko ajatus avioliitosta tuntuu näin kahdesta jokseenkin sitoutumiskammoisesta vielä aika kaukaiselta.

figaro

Olimme olleet vuoden yhdessä ja asuneet.. :roll: ..viisi kuukautta yhdessä, kun rengastauduimme "ensimmäisen" kerran :D (..vihille siitä kolmen vuoden päästä ;) )

Kurkkupastilli

Yhdessä oltu pari vuotta, 6 kk asuttu saman katon alla. Kihloista ei ole vielä varsinaisesti ollut puhetta, eikä tässä mikään kiire ole. Naimisiin kun ei kuitenkaan mentäisi vielä vuosiin. Molemmat kyllä tietää, mihin suuntaan ollaan menossa ja se riittää vielä toistaiseksi.

Itse en ole oikein ymmärtänyt kihloihin menoa ennen yhteisasumista. Vasta kun toisen kanssa jakaa saman asunnon 24/7 tietää todella mitä se yhteiselo on ja jaksaako sitä sitten loppuelämänsä.

Peikko

Me olemme muuttamassa koulun loputtua yhteen poikaystäväni kanssa eli nyt keväällä. Muutamme toiselle paikkakunnalle ja vähän kauemmas kotikunnasta. Emme ole aatelleet mennä kihloihin ennen muuttoa, mutta mielihän kerkeää vielä muuttua :wink:

figaro
pikku-kata
Ei asuta yhdessä eikä olla rengastettuja. Suunnitelmissa muuttaa syksyllä yhteen ja kihlatkin tässä puolen vuoden sisällä. Yhdessä 4kk (joo, lyhyt aika, mutta nuo ovat vasta suunnitelmia ja niihin on aikaa!)

Ajasta sinänsä viis.. Jokainen toimii tavallaan. Itsekin "sorruin" pikaratkaisuihin muinoin, mutta näin jälkeenpäin, kun miettii.. Hyviä ratkaisuja minun kohdallani :D

marabou

Niinhän se asia on, mutta silti ärsyttää, kun yleensä sitten huomautetaan väärälle henkilölle, joka onkin oikeasti valmis suhteeseen ja haluaa vakavoittaa sen.. Itse en tiedä, kuin kaksi tuttavapiiristä, jotka ovat menneet 15 ja 16-vuotiaana kihloihin ja ovat edelleen. Silti minua ärsyttää liian jyrkät mielipiteet. :D

suklaasilmä

haluaisin tietää kuinka moni teistä asuu yhdessä poikaystävän kanssa? ja olitteko kihloissa ennen kuin muutitte vai menittekö vasta sen jälkeen vai oletteko kenties viellä ollenkaan sormuksia ostaneet? itselläni on kaikki viellä harkinnan alla ollaan kyllä kovasti suunniteltu muuttoa ja kihlostakin on ollut puhetta aina silloin tällöin poikaystävän kanssa...
:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat