Pahat unet parisuhteessa... - Parisuhteet

Carla
agentti
Just viime yönä näin unta, että poikaystäväni petti mua ja oli mulle kauhean ilkeä. Heräsin yöllä ja ihan unenpöpperössä itkeskelin ja kulta sitten otti mut kainaloon, lohdutti ja silitteli hiuksia. Oli aika helpotus, kun tajusin, että olikin vain paha uni! :)

Mulle käy usein näin. On ihanaa herätä ja tajuta että se oli vain unta jos se rakas on siinä vieressä. Itsekin itkeskelen herättyäni kun ei tajua mistään mitään. :lol:

Sivut

Kommentit (98)

nukke

mää näin viimeks viime yönä pahaa unta.. joku pikku teinityttö tuli asumaan yht äkkiä meille ja mä en tienny miks.. se oli iha lääpällään poikakaveriini. Mun poikaystävä ei nukkunu mun vieressä ja se väitti nukkuneensa sohvalla.. epäilin. ja sit lopussa mä kuolin ku tipuin hissistä ku hissin ovi oli rikki. JA mä koitin siinä muutenki koko ajan yllättää ne touhuissa.

Jaded

voi kuulostaa todella tyhmältä mut tää asia hieman häiritsee mua. näen aika usein pahaa unta poikaystävästäni. unet liittyvät usein pettämiseen tai siihen että hän kohtelee minua huonosti. tämä ei tosiaan tunnu enää kovin mukavalta. varsinkaan jos ollaan kinasteltu sitä ennen. kerroin tästä poikaystävälleni mutta hän vain nauroi ja sanoi ettei ole syytä huoleen. onko muilla samanlaisia kokemuksia? miten voisin olla välittämättä näistä unista?? :(

Lumi~

Tuli heti mieleeni että onko sinulla kokemusta siitä että poikaystäväsi olisi
pettänyt sinua? tai pelkäätkö sitä myös hereilä ollessasi? Kuulostaa vähän
siltä että mielessäsi pyörivät asiat tulisivat uniisi ja näin ollen näet unta
pettämisistä ja huonosti kohtelusta... Yritä etsiä syitä näihin uniin omasta
elämästäsi ja keskustele unistasi vielä uudemman kerran poikaystäväsi
kanssa.. ehkä se auttaa... Mielestäni on aika törkeää poikaystävältäsi
nauraa tällaiselle asialle, yritä selittää hänelle kuinka vakavasta asiasta
sinulle on kyse..
Itseäni on petetty aijemmassa suhteessani ja joskus näin unia joissa
poikaystäväni petti minua. Samoten eromme jälkeen näin unia kuinka
olimme vielä yhdessä ja kuinka hän petti uutta tyttöystäväänsä minun
kanssani.. siispä, omasta elämästä taisivat nämä unet johtua..

-N-

Mä näin myös yhessä vaiheessa paljon sellaisia unia, että etsisin poikaystävääni mutta en löytänyt häntä mistään ja pyörisin ympäriinsä hätääntyneenä. Toisissa unissa yritin soittaa poikaystävälleni eikä hän ikinä vastannut ja pelkäsin kamalasti, mitä on tapahtunut. Kun kerroin asiasta poikaystävälleni niin hän sanoi, että jos pelkään menettäväni hänet, mutta minulla ei ole syytä sellaiseen, koska hän rakastaa minua niin paljon ettei ikinä lähtisi mihinkään luotani. Aika ihanasti hän siisi suhtautui asiaani.

Venice Queen

No minä näin äskettäin unta, että poikaystäväni sanoi minulle itku silmässä ettei enää rakasta minua niin paljoa... Meillä on nyt ollut tässä vähän vaikeeta, ja oikeesti aloin miettiä, että oisko näin... Sanoin kuitenkin tästä sitten poikaystävälleni, joka sanoi että ei pidä paikkaansa. Olen nähnyt myös unia, joissa hänellä on joku toinen... Ovat vielä aina niin todentuntuisia unia, että paha mielihän noista tulee vaikka ei tietenkään pitäisi. Tosin on käynyt myös niin, että olen ollut aamulla todella helpottunut, että asiat eivät olekaan niin huonosti kuin unessa olivat.

NightQueen

Mulla sama juttu. Näen ainakin kerran viikossa unta, jossa poikaystäväni pettää, jättää tai kohtelee muutenvaan huonosti. Todellisuuden kanssa näillä unilla ei ole mitään tekemistä. Ilmeisesti vain pelkään menettäväni hänet, ja se tunkee sitten alitajunnasta uniin. Niistä unista kieltämättä jää koko päiväksi outo ja levoton olo, vaikka tiedän että ne on vaan unta. Eli enpä osaa neuvoa kun itselläni on sama ongelma :? Yleensä se paha olo helpottuu sitten kun pääsen poikaystävääni halaamaan ja huomaan ettei ole mitään hätää.

SooZ

mä näin just viime yönä jotain painajaista kullastani. herätyskello kylläkin herätti ja nyt en enää muista muuta kuin että näin painajaisia. Lähinnä olen nähnyt unia ex poikaystävästä, tosin nyt viimeisimmästä on todella paljon aikaa. Sen "sijalle" ovat sitten tulleet unet joissa nykyinen rakas ei huomaa minua tai välitä. Yleensä olleet tällaisia. Kerran hänellä oli joku uusi nainen kainalossa ja minä olin kuin ilmaa. :? Pelkkiä uniahan ne on mutta ärsyttää kun menee yö unet sitten tuommoiseen.

NightQueen
SooZ
...rakas ei huomaa minua tai välitä. Yleensä olleet tällaisia. Kerran hänellä oli joku uusi nainen kainalossa ja minä olin kuin ilmaa. :? Pelkkiä uniahan ne on mutta ärsyttää kun menee yö unet sitten tuommoiseen.

Jep, tutulta kuulostaa. Yleensä mun unet ovat myös tota rataa, että toinen ei välitä ja onkin jonkun toisen tytön kanssa, eikä huomaa kun itken vieressä. Ja sitten molemmat nauravat mulle ivallisesti.
Rasittavia tuollaiset. Ja joskus vieläpä on ollut sellaisia unia, joissa poikaystäväni on vaihtanut minut johonkin vanhaan panoonsa, ja niistähän sitten saakin olla koko päivän raivon vallassa :evil:

taki

Olin viime yön porukoillani ja näin unta, että erottiin miehen kanssa.

Se oli kamalaa, varmasti johtui siitä, ettei ollu ukko viekussa ja tuntui niin yksinäiseltä. :(

melinainen

Pahin painajaiseni ikinä liittyi uusimpaan moottorisahamurhaaja elokuvaan, jonka olin sinä iltana nähnyt. Yleensä en näe painajaisia kauhuleffoista, mutta se kohtaus oli karmia ajatuksena.

Unessa olimme siinä elokuvan talossa ja menin kellariin, jossa mieheni oli köytettynä siihen 'pöytään'. En saanut häntä irti, vaan jouduin piiloutumaan pöydän alle eevil murhaajan tullessa ja alkaessa paloitella. Oli siis niin kauhiata uneksia siitä miten oma rakas kidutettiin/leikeltiin/paloteltiin hengiltä itse ollessa avuttomana alapuolella. Heräsin ihan itkuisena ja puristin vieressä nukkuvan kultani itseäni vasten ennen kuin pystyin nukahtamaan uudelleen ja hän oli varmaankin koko yön ruttausotteessa :oops:

Jaded

ihanaa etten ole yksin! tää ei tosiaan ole kovin mukavaa vaikka tietää että ne on unia vaan :?

Lumi~: varsinaista pettämistä ei ole tapahtunut mutta jotain pientä peliä joskus edellisvuonna. saattaa hyvinkin johtua pelosta, pelkään meinaan aika usein että jotain tuollasta tapahtuu tai että menetän hänet. noi unet vaan lisää sitä pelkoa. olihan se aika törkeää nauraa noin vakavalle( :roll: ) asialle mutta ainaki sain selville että hänen mielestään ei oo syytä huoleen.

huoh. vielä kun sais sen iskostettua omaankin päähän :(

Lumi~

jaded yritä ajatella nukkumaan mennessä pelkästään iloisia asioita..
Toivottavasti tuon kaltaiset unet sinulta vähenevät ja loppuvat kokonaan..

mimme

Mulla on myös ollut samanlaisia ongelmia noiden unien kanssa, viimeisin uni oli NIIN toden tuntuinen että heräsin itkien enkä meinannut saada henkeä.
Näin nimittäin unta että olimme uimassa, ja yhtäkkiä kullan ex saapui rannalle, samalla hetkellä huomasin että hän seisoi kultani vieressä, he kumpikin nauroivat, ja kultani kuristi minua ja yritti hukuttaa.. :shock: sairasta.. sillä meillä kyllä menee ihan hyvin. :roll:

pelottavia unia, tiedä sitten juontaisivatko sitten juurensa Minun exästäni, joka petti minua lukuisia kertoja oman exänsä, ja minun silloisen parhaan ystäväni kanssa. :cry:

surina81

Joo, mullakin on samanlaisia kokemuksia.. mä näin paljon unia missä mut oli jätetty tai että poikaystävä oli kuollut.. yksi uni oli tosi karmiva, missä mä menin jossain pellolla ja se oli täynnä kalloja ja mä noukin niitä onnellisena (?) paljon mä näen unia silloin jos oon yksin kotona, mutta en ikinä silloin kun mun luona on joku. Normaalisti mä en näe unia ollenkaan... viimeksi kun olin yksin kotona näin kaikkia panajaisia koko viikon, yhtenä yönä heräsin siihen kun muka joku kuiskasi "Charlie" :D aika huvittavaa... varmaan jotain yksin olemisen pelkoa tms...

miru

Näin viime yönä semmosta unta että menin muka Big Brotheriin mukaan. Sieltä sai kuitenki käyä jossaki ulkona jos halus. Mun poikaystävä sitte kerto että yks muija oli ottanu siltä suihin, olin tietenki tosi vihanen siitä ja raivosin sielä kämpäsä ja se lupas lopettaa sen kans touhuilut. Sitte jossaki vaiheessa etin sitä ja kyselin kaikilta että onko ne nähny sitä, niin jotku sitte sano että se lähti sen tytön kans. Olin niin vihanen ja surullinen, että itkin ja huusin ja tärisin. Ja vielä ku heräsinki niin olin tosi vihanen ja surullinen ja itkin vieläki. Jotenki tuntu niin todelta, että sydän oli ihan rikki. Hirveetä ajatella miten paljo rakas ihminen vois satuttaa jos vaan haluais. Onneksi se oli vaan unta.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat