Kun toinen tykkää enemmän.. - Parisuhteet

Rahel
enkelin
tutulta kuulostaa. itselläni tuo tilanne johti eroon vähän aikaa sitten. mies toisteli aina kuinka rakastaa minua, mutta minä en oikeastaan osannut vastata hänelle kuin, että kyllä minäkin susta tykkään. me oltais loppujen lopuksi päädytty eroon jo aiemminkin, mutta melko usein meidän keskustelut päättyivät siihen, että mies kertoi rakastavansa vain minua ja että hän haluaa olla ainoastaan minun kanssani. niin, no mitä tuohon nyt pitäisi sitten sanoa, kun ei toisen mieltäkään haluaisi pahoittaa...
mutta lopulta otin itseäni niskasta kiinni ja kerroin jutun olevan nyt ohi, sillä minä menen sekaisin, kun en tiedä mitä tehdä, ja mies taas kärsii, kun minä olen kuin mikäkin tuuliviiri.

Tuo on aika suoraan kuin omasta suustani... Samanlainen tilanne täälläkin. Välitän hirmuisesti, mut mietin, et välitänkö tarpeeks... En haluais myöskään olla esteenä sille, et se toinen vois löytää ihmisen, joka pystyy rakastamaan sitä täysillä ja ehdoitta.

Kommentit (7)

-87-

Jaa´a meillä taitaa olla koko asia isolla kysymysmerkillä vielä. Mieheni ei ole minulle suoraan koskaan vielä sanonut rakastavansa, mutta teot sen ehkäpä kyllä osoittaa :D Kaveri sitten kerran kertoi, että mieheni on sanonut rakastavansa minua. Hyvä, etten siitä saanut slaakia. Kyllä mä taidan häntä rakastaa, mutta en halua oikein siitä vielä puhua. Kun tunteista puhuminen on mulle niin vaikeaa. Mielummin osoitan tunteita teoilla kuin sanoilla :?

nami

Tuttu juttu, ei kylläkään ehkä enää tuossa vaiheessa. Meillä oli aluksi ihan sama epätasapainoinen tilanne, kun minä en ole ikinä ollut ihastunut mieheeni ilman että olisin tiennyt että se on ihan lätkässä minuun, pikkuhiljaa tuntemisen kautta kehittyi ne omat tunteet. Mut aika äkkiä se kuitenki tasoittui. Välillä on kausia, että tuntuu että mies rakastaa mua enemmän kuin sitä, välillä toisinpäin... mut eihän sitä nyt enää puolentoista vuoden jälkeen paljon ajattele. Lähinnä on vaan aika rakastunut.

Tärkeintä on tossa tilanteessa kuunnella itseään: oletteko yhdessä siksi, että sinäkin tykkäät hänestä vai pidätkö vain siitä kun sinua ihaillaan? Jos haluat todella olla pojan kanssa, niin kannattaa ehkä antaa tunteiden kehittyä omalla aikataulullaan ja välttää ahdistusta.

Falabella

Poikaystäväni sanoi vähän aikaa sitten ensimmäistä kertaa, että on rakastunut muhun eikä ole koskaan tuntenut tällä tavalla ennen eikä kukaan ole ollut niin tärkeä kuin mä, mutta samalla että ei haluaisi tuntea niin, kun tietää että mä en tunne samoin.. se on totta, sillä vaikka tykkään hänestä paljon, en ole koskaan rakastanut ketään, enkä siis voi tietää miltä hänestä tuntuu..
No kuitenkin, se oli todella vaikea tilanne, kun en tiennyt mitä pitäisi sanoa. Ymmärrän kuinka vaikeaa on paljastaa rakkautensa varsinkin jos samalla tietää ettei toinen tunne samoin..
Nyt en sitten vain tiedä yhtään, että mitenköhän tästä eteenpäin.. ? Kun toinen selvästikin tykkää vähän enemmän.. Poikaystäväni sanoi vielä jotenkin niin, ettei tiedä mitä pitäisi tehdä, siis meidän suhteen..Hmm?

enkelin

tutulta kuulostaa. itselläni tuo tilanne johti eroon vähän aikaa sitten. mies toisteli aina kuinka rakastaa minua, mutta minä en oikeastaan osannut vastata hänelle kuin, että kyllä minäkin susta tykkään. me oltais loppujen lopuksi päädytty eroon jo aiemminkin, mutta melko usein meidän keskustelut päättyivät siihen, että mies kertoi rakastavansa vain minua ja että hän haluaa olla ainoastaan minun kanssani. niin, no mitä tuohon nyt pitäisi sitten sanoa, kun ei toisen mieltäkään haluaisi pahoittaa...
mutta lopulta otin itseäni niskasta kiinni ja kerroin jutun olevan nyt ohi, sillä minä menen sekaisin, kun en tiedä mitä tehdä, ja mies taas kärsii, kun minä olen kuin mikäkin tuuliviiri.

Falabella

Joo.. No nimenomaan, tulee vähän huono omatunto, kun toinen kertoo kuinka ikävä taas on ollut ja että rakastaa mua hirmusesti, ja ite on sit melkein hiljaa, ku ei tiedä mitä siinä nyt sit sanoisi.. Kun en vain tunne ihan niin, mitä tavallaan haluaisin tuntea.. Eikä erokaan tunnu hyvältä ajatukselta, kun onhan minustakin ihan kiva nähdä ja viihdyn hänen kanssaan, mutta eihän se varmaan pidemmän päälle riitä.. varsinkaan kun itselleni riittäisi näkeminen vaikka kerran viikossa, jotenkin haluaisin vaan "Keep it simple".. äh, kuulostaapa tyhmältä... vaikeaa :?

nukke

no itsellä on vähä sama tilanne tällä hetkellä..näen että poika jota tapailen on turhanki täpinöissään minusta. tavallaan se on ihanaa mutta sitten tulee vähä huono omatunto ku ite ei ole niin täpinöissään..itselläni on enemmän kokemusta seurustelusta, mutta tällä pojalla ei niinkään.. on kyllä hassua..mie aattelen sen näin et sen näkee mitä siitä ny tulee ajan kaa.:)

Poppins

Minusta tunteet on niin vaikea ja abstrakti asia, että on oikeastaan mahdotonta sanoa kumman tunteet ovat voimakkaammat. Rakastamista on yhtä monenlaista kuin on ihmisiä, jokainen rakkaudentunne on omanlaisensa. Siksi onkin yksilöllistä, milloin voi sanoa "Minä rakastan sinua". Itsensä kuunteleminen on minustakin ainoa vaihtoehto.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat