itsekäs ongelma... - Parisuhteet

papuna

viime viikolla suunniteltiin vielä tulevien lapsien nimiä,nyt en tiedä taas jatkuuko tämä vai ei...

ongelmamme on molempien kova itsekkyys.ja minulla sen kaiken höystää vielä älyttömän huono itsetunto :roll: eli TIEDÄN miten olla itsekäs,ja olenkin sitä,mutta toisinaan silti niin kovin haavoittuvainen...

tuolla seksi topikissa onkin jo riitamme alku,jolla saattaa olla hyvinkin kohtalokkaita seurauksia...
tästä on kyllä riidelty ennenkin :oops:
eli; ulkonäköni arvostelu
mies on aina huomattelemassa... -ei noita farkkuja.-ruma meikkki.-laita hiukset kiinni.-eiii,ei tota vyötä.-se on ihan kamala.-karsee paita...
ym.

siis,ei hän KOKO ajan vaan noita höpise,mutta mun mielestä LIIAN usein kuulen puutteita/vikoja vaatetuksessani,maussani ja ulkonäössäni.
->mä loukkaannun noista ihan tosissani,ja olen sen varsin selvästi osoittanutkin..
tuntuu etten koskaan kelpaa tai ole tarpeeksi.

haluaako kukaan muu tuntea olonsa "kuningattareksi" parisuhteessaan!?
oonko ainut joka ei kestä kommentointia(siis jollen edes ole kysynyt mielipidettä!)...

mä palvon miestäni.
tekisin ja teen mitä vaan.mielestäni hän joka sekuntti maailman komein uros.OIKEESTI...

hänkin tekee paljon vuokseni,siittä ei ole epäilystäkään.on vienyt minut läpi itsetuhoisen ajanjakson,eikä se ollut helppo urakka :?

Sivut

Kommentit (34)

sopuli

No, enpä kyllä sietäisi tollasia kommentteja. Juu, mielipiteensä saa sanoa, mikäli ei jostain vaattesta esimerkiksi pidä, mutta ... Kyllä sitä on muuten kelvattana omana itsenään! Enpä ole koskaan kuullut tollasta arviointia. Miehen mielestä olen kuulema kaunis, vaikka olisin pukeutunut jätesäkkiin :)

figaro

Ongelma voi olla päinvastainenkin - kuten meillä. Mies ei sano mitään, vaikka todellakin olisi se jätesäkki päällä. Olen vetänyt joskus herneenkin nenään tästä asiasta, koska hänelle on aivan sama, millainen makkarankuori on päällä. Rakentavaa kritiikkiä nimittäin ottaisin mielelläni vastaan ulkonäkööni liittyen :roll: Tämä siis tilanteissa, joissa erityisesti kysyn, mitä mieltä hän on.

Ymmärrän kyllä tilanteesi. Olisi todella rasittavaa kuunnella usein mainintoja siitä, että mitä voisin tehdä ulkonäköni eteen. Itsetunto ei tuosta ainakaan pääse kohentumaan, jos niikseen tulee :( Oletko koskaan maksanut hammas hampaasta? Onko hän ollut suhteen alusta asti tuollainen? Oletko sanonut miehellesi tunteistasi tuollaisen kommentoinnin jälkeen vai onko se jäänyt siihen murjottamiseen?

sopuli
figaro
Ongelma voi olla päinvastainenkin - kuten meillä. Mies ei sano mitään, vaikka todellakin olisi se jätesäkki päällä. Olen vetänyt joskus herneenkin nenään tästä asiasta, koska hänelle on aivan sama, millainen makkarankuori on päällä. Rakentavaa kritiikkiä nimittäin ottaisin mielelläni vastaan ulkonäkööni liittyen :roll: Tämä siis tilanteissa, joissa erityisesti kysyn, mitä mieltä hän on.

No, meilläkin se on välillä noin päin! Yritän kysyä, että miltä joku näyttää ja aina näyttää muka vaan yhtä hyvältä. Onneks pikkuhiljaa on alkanut tulla kommenttia, että "se toinen oli parempi" :)

figaro

Heh. Meillä mies on itse omasta pukeutumisestaan niin tarkka, ettei ole toista :lol: Välillä ottaa aivoon, kun kauppaankaan ei voi lähteä ilman, että vaihtaa kotivaatteet siistimpiin. Luulisi se maitotölkki sieltä kaupasta kotiin asti kantautuvan ihan verkkareissakin :o

Minä se en muista, että mies olisi juurikaan sanonut mielipidettään minun pukeutumisestani tms. :roll: Muistan vain tilanteita, joissa olen ollut lähdössä vaatteissa, jotka loppujen lopuksi viimeistään hissipeilissä ovat lyöneet omille kasvoille tyyliin: "Äkkiä vaihtamaan!!!" :lol:

sopuli

Juu, sama homma. Mä lähen kauppaan tuulihousuissa ja toinen on farkuissa :D Kerran oltiin lähdössä asuntoesittelyyn... Olin ollut edellisenä iltana baarissa ja tuli vähän kiire herätä. Äkkiä suihkuun ja vaatteet päälle. Sit oltiin hississä niin katsoin itseäni peilistä, mun silmänalukset oli aivan mustat ripsiväristä :shock: Ja toinen ei ollu sanonu mitään. Ajatteli, et jos tänää on vaikka vähän tummemman meikin päivä :lol:

No, onneks tuli katottua edes silloin peilistä :D

figaro

Jooh! Tuo on niin tuttua! Toinen on iso mojova valkopäinen finni nenän päässä!!! Tai jotain ruokaa menny ohi suun... EIKÄ sanota mitään :o Vaikka akka näyttäisi kassi-almalta niin eikun vaan kainaloon :lol:

Miffy

Hehe... jooh, tota sattuu :D meillä ei kyllä tavata puuttua toistemme vaatetukseen kuin korkeintaan kehumalla (kummallakin varmat mielipiteet siitä mikä näyttää hyvältä :)), mut jotain palautetta vois joskus haluta just vaiks jostain äklöistä finneistä :D

Miffy

Ha ha ha! :lol: joo! Saamarin nahjukset kun ei osaa antaa palautetta kun sitä tahtoo, mutta jotkut ilmeisesti antavat sitten vähän liiankin suurella kärkkäydellä :roll:

figaro
Miffy
Ha ha ha! :lol: joo! Saamarin nahjukset kun ei osaa antaa palautetta kun sitä tahtoo, mutta jotkut ilmeisesti antavat sitten vähän liiankin suurella kärkkäydellä :roll:

Käytöskouluun joutaisivat :D :D Pääpiirteittäin käytösohje: Älä sano, jos ei kysytä! :P :lol:

SunLion

Ota tuo asia vakavaan keskusteluun....kysy miltä siitä tuntuis jos sä noin ilkeesti kommentoisit jokaista vaatekappaletta tms. Käske hänen sen sijaan kertoa toivomuksistaan ja tunteistaan että jatkossa voisit mahdollisesti huomioida häntä...

jos parisuhde on siinä mallissa että lapsien nimiä pohditaan...niin kannattaa nyt vielä yrittää kuitenkin....

ehkä hän tajuaa virheensä!

SunLion
sopuli
Kerran oltiin lähdössä asuntoesittelyyn... Olin ollut edellisenä iltana baarissa ja tuli vähän kiire herätä. Äkkiä suihkuun ja vaatteet päälle. Sit oltiin hississä niin katsoin itseäni peilistä, mun silmänalukset oli aivan mustat ripsiväristä :shock: Ja toinen ei ollu sanonu mitään. Ajatteli, et jos tänää on vaikka vähän tummemman meikin päivä :lol:
No, onneks tuli katottua edes silloin peilistä :D
No mun kihlattuni kyllä pitää huolen siitä että meikkiä ei saa olla liikaa :D

Hän tykkää kaikesta luonnollisen näköisestä...ja on joissain asioissa kyllä ihan oikeassa...

figaro
Heh. Meillä mies on itse omasta pukeutumisestaan niin tarkka, ettei ole toista :lol:
Mun kulta on hyvin omapäinen pukeutuja :roll: ei paljon mun ehdotuksia halua kuunnella :D Taino joo välillä kyllä laittaa mun valitsemat vaatteet jne..mut jos hän jtn päättää, se on päätetty :D Ainoa miks tää harmittaa on se että hän tykkää pukeutua rennosti ja jonnekki vois olla kiva olla oikein juhlavakin, ja hän inhoaa pukuja ym :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat