Miksi mies poistaa puhelutiedot? - Parisuhteet

problems

Niin itsekkin todella toivon että tuo olis vaan jäänyt tavaksi:) Meinaa vaan välillä ruveta mielikuvitus juoksemaan, mutta olen onneksi tähän asti pystynyt pitämään mölyt mahassani. Voisi miehestäni tuntua melko ikävältä, jos rupeasin jotain tenttaamaan, vaikka hän olisikin ihan viaton... :/

Mutta kiva kuulla jos täällä on monia joiden mielestä ei ole aihetta huoleen...:) Häiritsee vielä kyllä tollanen outo tapa, kun itse kuulun niihin ihmisiin jotka säästävät joka ikisen viestin ja poistan sitten yksitellen joitain turhia, kun alkaa muisti loppumaan...heh.. :D

Tosiaan kyllä mietityttää se mitä sanoi eksästään... Mutta olen kyllä saanut sellaisen käsityksen että se oli hänen ex joka loppupeleissä petti....

Sivut

Kommentit (27)

RainWhispers

Itselläni on pinttynyt tapa poistaa joka kerta netin sulkiessani sivuhistoria. Vaikka siellä ei todellakaan ole yhtään mitään salattavaa, eikä enää edes kyllä ketään keltä mitään salatakaan. Ja tietokone on vieläpä omani, eli kukaan muu ei tätä edes käytä.

Ja syynä on se että sivuhistorian täytyy olla TYHJÄ, häiritsee jos sinne jää jotain roikkumaan.

Ihan hyvin vois siis olla pelkkä tapa.
Ja kun vielä ihan avoimestikin kertoili poisteluistaan.

problems
Nanni_
Kokemuksen perusteella voisin veikata että mies salaa jotain...

Olen itsekkin ehtinyt kuvitella jo ties mitä.... Minä kun osaan muutenkin tuon mustasukkaisuuden jalon taidon, joten kyllä pistää välillä ärsyttämään se lokien poistaminen... Mutta toisaalta olemme juuri vähän aikaa sitten vasta muuttaneen yhteiseen asuntoon, joten yritän luottaa häneen. Eihän hän olisi kanssani yhteen muuttanut, jos kuvioissa olisi muita naisia... Niin ainakin luulisin... ://

Ja voihan olla että hänellä on joku muu syy käytökseensä.. Eihän kaikki salailu tarkoita heti sitä pahinta, eli toista naista... :)

problems

Elikkä siis... En ole kyttäillyt mieheni puhelinta ilman hänen lupaansa, vaan hän on itse ilmoittanut että poistaa monta kertaa päivässä kaikki viestit ja puhelutiedot, koska ne kuulemma häiritsevät häntä. Puhelimen pitää kuulemma olla tyhjä.. Hän poistaa vielä ennen nukkumaanmenoammekin joka ilta kaikki tiedot.

Mielessäni ei ennen ole käynyt se että alkaisin kyttäämään hänen puhelutietojaan, mutta nykyään asia vaivaa minua koska hän poistaa lokitiedot... Mieleeni hiipii heti ajatus, että miksi hän niin tekee, jos ei ole mitään salattavaa.... Kaiken lisäksi muistan vielä kun suhteemme alussa, hän kertoi poistaneensa viestit yms. ettei hänen exänsä päässyt vahingossakaan näkemään mitään "salaista".. Mitä se sitten tarkoittaakaan...

Mietin että onko puhelutietojen yms. poistamisesta tullut hänelle vain pinttynyt tapa, vai onko minulla aihetta huoleen.....:(

gollum

No jos kerta on jo exänsäkin aikana tehnyt noin joka ilta, niin kyllä se sitten on ihan vaan tapa.. Ei oo huolestumista musta. Mullakin on tapana poistella noi aina kun on tylsää ja räpeltää kännykkää, esim. metrossa. Jotenkin se vaan on tapa, vaikka puheluiden poistmisestahan ei ees oo mitään hyötyä.... :D Viesteistä tietty sen verran että mahtuu sitten taas uusia :)

Älä hermoile tollasesta, arsnkin jos ei oo mitään "epäilyttäviä" merkkejä muuten. :)

amethystine

Joo, eksä ainakin poisti ihan kaiken puhelimestaan, ja ihan vain tottumuksesta. Kaikki viestit (esim. jotkut meidän väliset romanttiset, jotka mie tietty kaikki säilytin) ja yleensä puhelutiedotkin. Se oli tosiaan vain tapa, enkä hetkeäkään epäillyt että jotain salaisi. Toimi näin jo ihan suhteen alussa. Ainakin viestien poistamisesta oli tullut tapa siksi, että hänellä oli kauan todella vanha puhelin, johon sopi ehkä 20 viestiä. Puheluista en sit tiedä...

tata
gollum
Mullakin on tapana poistella noi aina kun on tylsää ja räpeltää kännykkää, esim. metrossa. Jotenkin se vaan on tapa, vaikka puheluiden poistmisestahan ei ees oo mitään hyötyä.... :D Viesteistä tietty sen verran että mahtuu sitten taas uusia :)

Mulla on sama, eli poistelen puhelutietoja, tai siis vastattuja ja vastaamattomia. Soitetut saa yleensä kaikki jäädä, kätevää vaan painaa vihreetä luuria ja sit valita sieltä kelle tahtoo soittaa ;) Viestejä en pahemmin poistele, tosin puhelin hidastuu ilkeesti jos niitä ei välillä poistele :P

SunLion

on kyllä tosi erikoista jos pakkomielteisesti poistelee monta kertaa päivässä...ja aika jännä että sille ees tuleee niin paljon viestejä/puheluit et niitä pitää monesti poistella.

se että hän on todennut salailleensa exältään sopimattomia vistejä yms...kertoo ettei ole nytkään varmasti puhtaat jauhot pussissa.

Pennsylvania

Jos mikään muu ei viittaa siihen, että pussissa olisi likaiset jauhot, niin tohtisin aika varmaksi sanoa, että kyseessä on vain tapa. Kai se nyt kaikkien mielestä on raivostuttavaa, kun puhelin itkee yhtenään, että uusille viesteille ei ole tilaa. Jos on vieläpä viimeksi omistanut hyvin pienimuistisen puhelimen, luulisi olevan maailman normaaleinta, että aktiivinen poistelu on jäänyt tavaksi. Jos miehellä olisi joku sellainen sivusuhde tms, jossa soiteltaisiin/viestiteltäisiin useita kertoja päivässä ja jonka takia pitäisi yhtenään olla tyhjentämässä puhelimen muistia, se ihan satavarmasti näkyisi elämässä muullakin tapaa. Älä nyt missään nimessä ala piinaamaan poikaa tuolla asialla, tai jos alat, niin älä ainakaan ihmettele, jos hän loukkaantuu. Mun mielestä tämä ei ole pohdinnan arvoinen asia ylipäänsä.

Edelliselle, toiset hoitaa esim. työasioita puhelimen välityksellä, ylipäänsä hoitaa asioita, omaa laajan tuttavapiirin, jossa on tapana pitää aktiivisesti yhteyttä, tai mamma soittelee tiheään. Ei siinä ole mitään erikoista, eikä varsinkaan mitään, minkä takia pitäisi alkaa neuroottiseksi.

marieh

en minäkään olisi kamalan huolissani, koska miehesi kuitenkin ihan avoimesti kertoi tästä tavastaan. ja teki tätä kumminkin jo entisensä kanssa. niin tuskinpa tosiaan on kyse muusta kuin tavasta vaan.

sitten jos miehesi olisi yrittänyt salailla tätä, niin ennemminkin saattais herätä epäilyt. mut nyt vaikuttaa ihan viattomalta. ymmärrän kuitenkin että sä ihmettelet tätä, varmaan itsekin ihmettelisin, itsellä kun ei ennen ole tullut mieleenkään, että jollakulla saattais edes olla tollanen hassu tapa :D

maariaaa

Mulla on ainaki ihan samanlainen tapa, teen saman viesteilleki. Poistan ne heti ilman mitään painavaa syytä, että jos ei oo muuta syytä epäillä niin arvelisin sen olevan vaan jonkilainen pakkomielle.

-Maya-

ei se välttämättä tarkota, että se salailis siulta jotain..miullakin on tapana tehä noin eikä mulla oo mitään salattavaa.. :D se on vaan sellanen tapa..

gollum
Nanni_
Kokemuksen perusteella voisin veikata että mies salaa jotain...

Jos se salaa jotain niin ei se sitten kovin fiksu oo... Sellainen joka salailee tottakai ajattelee toisen epäilevän kaikkea, ja silloin varmaan ei ensinnäkään avoimesti kertoisi että poistelee noi tiedot ja viestit ja varmaan ennemmin kannattaisi poistaa vaan ne "todisteet".

Musta aika typerää olettaa heti tollasesta ainoastaan jotain pettämistä, siitä kyllä löytyy muitakin merkkejä jos tapahtuu. :roll:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat