Poikaystävä ex:n lapsen kummiksi - Parisuhteet

piiku

Voi että mikä tilanne.
Eikö sinun poikaystävä tajua miltä susta tuntuu,
Kysyppä jätkältä et jos asia olis toisinpäin, siis et sun eks olis pyytäny kummiks, mitä mieltä olis?
Mä en kyllä hyäksyis, ootko jutellu poikkiksen kans?
Eiks sillä eksällä oo sit miestä?
Ei sit varmaan, eikai sen mies tollasta hyväksyis.
Helkutti ku vaikee tilanne sulla.
voimia!!

Sivut

Kommentit (28)

s-annu

piiku
LähetäLähetetty: Kes Lok 25, 2006 9:05 am Viestin aihe:
Voi että mikä tilanne.
Eikö sinun poikaystävä tajua miltä susta tuntuu,
Kysyppä jätkältä et jos asia olis toisinpäin, siis et sun eks olis pyytäny kummiks, mitä mieltä olis?
Mä en kyllä hyäksyis, ootko jutellu poikkiksen kans?
Eiks sillä eksällä oo sit miestä?
Ei sit varmaan, eikai sen mies tollasta hyväksyis.
Helkutti ku vaikee tilanne sulla.
voimia!!

Kyllä se sen tajuaa miltä musta tuntuu, puhuttiin eilen todella pitkään. Mutta ei sen päätös siitä enää kuulemma muutu, mun pitää vaan hyväksyä tilanne. On sillä ex:llä mies. Tää mies on mun poikaystävän kaveri. Tosin eivät ole niin paljon yhteydessä, silloin tällöin. Kaksi nukkuttua yötä takana, voimia todella tarvitaan.

s-annu

On samaa mieltä, ex on aina ex. Mutta minkäs teet. Vähän vaikea kokeilla tuota "pyytää omaa ex kahville, koska en ole niihin yhteydessä, koska ovat satuttaneet mua liikaa" Tämä ex mies kysyi, mutta eiköhän ne ole sitä yhdessä päättänyt. Muista joskus kauan sitten, kun ex sanoi poikaystävälleni, että jos se saa lapsia joskus mun poikaystävästä tulee kummi, silloin se jo kirpaisi mua, mutta nyt tää on kyllä yhtä helvettiä.

piiku
s-annu

Kyllä se sen tajuaa miltä musta tuntuu, puhuttiin eilen todella pitkään. Mutta ei sen päätös siitä enää kuulemma muutu, mun pitää vaan hyväksyä tilanne. On sillä ex:llä mies. Tää mies on mun poikaystävän kaveri. Tosin eivät ole niin paljon yhteydessä, silloin tällöin. Kaksi nukkuttua yötä takana, voimia todella tarvitaan.

Tietääkö sen naisen mies et on yrittäny saada sun poikkista takas?
Ei oo silläkään jätkällä kaikki kupit kaapis jos tohon hyväksyy.
Vai olisko niin et se ei vaan tajuu missä mennään.

s-annu

Ymmärrän kyllä, että luvattu mikä luvattu. Mutta kun hän työntää minut sivuun tässä päätöksessä, eikä ota minun pahaa oloa huomioon.

Lumi~

kysy poikaystävältäsi että kuinka usein hän aikoo tulevaisuudessa olla yhteydessä tähän lapseen ja aikooko hän ottaa sinut tapaamisiin mukaan? näin saat realistisen näkökulman tulevaisuudesta..

piiku

[quote author="s-annu"]On samaa mieltä, ex on aina ex. Mutta minkäs teet. Vähän vaikea kokeilla tuota "pyytää omaa ex kahville, koska en ole niihin yhteydessä

No mä sitä lähinnä ajattelin et ei sun tarvi pyytää oikeesti sitä sun eksää
kahville, kuhan vaan sanot jätkälle niin, kato miten reagoi.
Tuntuuko siltä yhtään pahalta tai miettiikö edes yhtään.

piiku

Ahaa! Tää on sellanen heti raskaaksi suhde.
Harmi ku sun poikkis ei tajua miltä susta tuntuu,
sun tarvii vaikka kokeilla miten se reagoi jos yht.äkkii sanot poikkikselle
et oot menos kahville vaikka sun jonku eksän kans,
katotaan huomaako se jotain.
Miten muuten on, kysykö se eksä sun poikkista kummiks vai kysykö ne yhdessä miehen kanssa?
Voi ku sä saisit sen tajuamaan.
Mä saisin kyllä varmaan kauheen raivarin jos mulla olis sama tilanne,
en ole mustasukkaista sorttia mut kyllä jossakin raja kulkee.
Mä en ole eksieni kanssa missään tekemisis ja silloin ajattelen et ei munkaan jätkäkaveri tarvitse olla, tietysti jotain poikkeuksia on kyllä ollu.
Mä oon aina ajatellu että eksä on aina EKSÄ.

s-annu

Nyt olen aika umpikujassa, ja tarvitsisin hieman apua. Sain tietää, että poikaystäväni rupeaa kummiksi ex-tyttöystävälleen. (viime syksynä tämä ex, yritti erottaa meidän pommittamalla poikaystävääni puheluilla ja text. ja ehdottelemaan tapaamisia, josta minä en tiennyt.) Tuntuu todella pahalta, että poikaystävä tekee tälläisen päätöksen ilman, että kysyy minun mielipidettä tai ottaa minut ollenkaan huomioon, tässä on todella hylätty olo.

Mielialani ovat vaihdelleen tämän asian kanssa tiuhaan. Toissa päivänä olin varma, että en kestä tätä. Ja lähden pois. Eilen olin varma, että jään. Nyt olen taas epävarma mitä minun pitäisi tehdä.

Olo on sellainen, että ex on tullut meidän väliin.

Poikaystäväni tietää, että en tule toimeen tämän ex kanssa, enkä voi sietää häntä. Koska hän silloin syksyllä yritti erottaa meidän, halusi poikaystäväni takaisin, ei silloin onnistunut siinä.

Hyväksyisin asian, jos tilalla olisi jokin toinen. Eikä poikaystäväni ex.

Pelkään, että jään tälle lapselle toiseksi.

Olen viettänyt nyt kaksi unetonta yötä ja alkaa olla puhti poissa. Ajatukset päässä ovat todella ristiriitaiset, olo on hylätty ja ulkopuolinen. Olisko kenelläkään ajatuksia tästä tilanteesta. Toivon, että turhat haukkumiset jne. jätetään pois, kun muutenkin on tässä huolta niskoilla ja päässä.

Lumi~

minä taas ymmärrän poikaystäväsi kannan tuohon asiaan.. kerta hän on molempien (tulevien?) vanhempien tuttu niin en näe mitään syytä miksei hän voisi ruveta kummiksi.. ja luvattu mikä luvattu.. ei tuollaista lupausta niin vain ruveta perumaan.. ymmärrän myös sen miksi sinulla on paha miele, mutta en usko että tämä ex haluaa poikakaverisi kummiksi sen takia että saisi tämän silä tavalla jotenkin itselleen.. tsemppiä ja voimia sulle, mutta älä tee asiasta liian isoa itsellesi..

Kukkis

Miehelläni ja hänen entisellä kihlatullaan on yhteinen kummilapsi. En tästä hänen exästään pidä, ja olen usein miettinyt että joudun sitä muijaa katselemaan koko loppuelämäni tämän lapsen takia, kun he ovat molemmat kummeja.. ei siis kivaa :/ Ymmärän jotenkin miltä tuntuu siis. Haluaisit naisesta eroon, mutta jos miehesi on hänen lapsensa kummi, niin hän on sen kummi vielä 80-vuotiaanakin. Tsemppiä!!

s-annu

Jouduin antamaan periksi asiassa, vaikka se tuntui erittäin pahalta. Sen verran kuitenkin paljon rakastan häntä, mutta sitten jos meno alkaa mennä "hurjaksi", että minulle ei jää poikaystävältä aikaa, vaan vauva vie "minun paikan" on pakko ottaa jalat alle.

s-annu

Kysyin sitä häneltä, mutta ei osannut sanoa. Nyt asumme vielä samalla paikkakunnalla, mutta tulevaisuudessa jos vaan olemme yhdessä aijomme muuttaa paikkakunnalta pois, silloin yhteyden pito olisi vain puhelimen välityksellä. Minun on vaikea suhtautua asiaan, kun en tule toimeen tämän ex kanssa.

Lizzie
s-annu
Viime syksynä ex, meinas viedä mun paikan. Meille ei jäännyt poikaystävän kanssa aikaa, kun ämmä pommitti poikaystävää puheluilla ja text. Ja ehdotteli ties sun mitä...Nyt se voi tehdä sen, lapsen kautta. Kiero ihminen tekee kieroja asioita. Vaikka kuinka lapsella olisi oma isä ja he olisivat yhdessä, ei olisi ensimäinen kerta, kun tämä kyseinen henk. pettäisi tai ajatteli vakavalla mielellä muita miehiä..

Eiköhän pääasia ole, että se sinun poikaystäväsi ei mene mukaan siihen pettämiseen, jos tämä ex sitä yrittäisikin? Minä en kuluttaisi aikaa tuollaiseen, poikaystäväsi saa itse priorisoida asioitaan, jos hän mieluummin viettää aikaa exänsä kanssa tekstaillen, häntä tavaten tai tämän lapsen kanssa hengaillen, anna koko pojan mennä. Miksi kuluttaa aikaa sellaiseen ihmiseen, jolle ei itse ole ykkössijalla? Ketään ei voi pakottaa yhteiseloon, ja joku riiippakivenä oleminen tekee pidemmän päälle varmaan tosi huonoa sullekin.

s-annu

Viime syksynä ex, meinas viedä mun paikan. Meille ei jäännyt poikaystävän kanssa aikaa, kun ämmä pommitti poikaystävää puheluilla ja text. Ja ehdotteli ties sun mitä...Nyt se voi tehdä sen, lapsen kautta. Kiero ihminen tekee kieroja asioita. Vaikka kuinka lapsella olisi oma isä ja he olisivat yhdessä, ei olisi ensimäinen kerta, kun tämä kyseinen henk. pettäisi tai ajatteli vakavalla mielellä muita miehiä..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat